ja, en omdat je mijn schizofreniteitskwartetje in de war schopt. Boer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Omdat mijn lange blonde manen zo heerlijk naar amandel ruiken.
Sorry. Utrechtkwast.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, en omdat je mijn schizofreniteitskwartetje in de war schopt. Boer.
Ja! Ehh !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:16 schreef Kuukske het volgende:
Oh goodie. Verjaardagen. Daar ben ik ook zo goed in.
"stadskind" had me misschien nog kunnen kwetsen, maar dit..quote:
Ik krijg hier nu live even een opfriscursusje wiskunde. Want wat is een priemgetal ook alweer. Maar nu weet ik het weerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja! Ehh !
jij hebt er 2 priemgetallen in zitten
Maar ikke lekker drie![]()
![]()
![]()
Het was een ingevingquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
"stadskind" had me misschien nog kunnen kwetsen, maar dit..
godverquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik krijg hier nu live even een opfriscursusje wiskunde. Want wat is een priemgetal ook alweer. Maar nu weet ik het weer.
verschrikkelijk, van die waar je niet naar toe wiltquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:16 schreef Kuukske het volgende:
De conclusie moet dus luiden dat je eigenlijk 2 jaar te oud bent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik krijg hier nu live even een opfriscursusje wiskunde. Want wat is een priemgetal ook alweer. Maar nu weet ik het weer.
Ik heb de barst geplakt. Ik weet het nu weer! Maar ja, ik had een 4 als eindcijfer voor Wiskunde A. Ik bedoel... ik ben zo A-Wiskundig als de pest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
godverMijn spiegelbeeld, wat DOE je??!!
Ja, heerlijk. Kijk jij ook altijd op je klok?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:19 schreef Pheno het volgende:
verschrikkelijk, van die waar je niet naar toe wilt
Twee jaar te jong, me dunkt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
De conclusie moet dus luiden dat je eigenlijk 2 jaar te oud bent.
Ik ben zo oud als ik me voel. Op dit moment is dat 16 met de Heideroosjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
De conclusie moet dus luiden dat je eigenlijk 2 jaar te oud bent.
Dat geeft nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb de barst geplakt. Ik weet het nu weer! Maar ja, ik had een 4 als eindcijfer voor Wiskunde A. Ik bedoel... ik ben zo A-Wiskundig als de pest.
Wie heeft jou iets over priemgetallen verteld?quote:
Dat valt op en dan ben je ineens heel onbeleefdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Kijk jij ook altijd op je klok?.
Als ze twee jaar te oud is, zou ze uit '87 stammen. Da's heul geen priemgetal.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie heeft jou iets over priemgetallen verteld?
Knapquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:20 schreef Ynske het volgende:
Dit hebben 2 medestudenten van mij tijdens t afstuderen gemaakt
Ik tel zelf binnensmond af...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat valt op en dan ben je ineens heel onbeleefd
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Als ze twee jaar te oud is, zou ze uit '87 stammen. Da's heul geen priemgetal.
Als ze nou twee jaar te jong is, dan zou ze uit '83 stammen. Voila.
Dat ben ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat valt op en dan ben je ineens heel onbeleefd
Christus leefde eerder dan mijn overgrootmoederquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan heb jij gelijk! Ik ging uit van de laatste twee cijfers van het geboortejaar.
ra raquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
aan mijn geboortejaar kon je dat verschil overigens niet zien
Het is een gavequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:26 schreef Kuukske het volgende:
God dat jullie dat uit jullie hoofdjes kunnen.
Dat is wat tegenwoordig in het onderwijs verzuimd wordt. Straks krijgen we debielen die 1 +3 op hun mobieltje gaan uitrekenenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:26 schreef Kuukske het volgende:
God dat jullie dat uit jullie hoofdjes kunnen.
Daarvoor heb ik mijn mobieltjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:16 schreef Kuukske het volgende:
Mja ik ben er sowieso niet goed in, dus ik laat rekenen wel voor wat het is. Laat mij maar lekker talen spreken en een gave hebben voor immens snel typen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is wat tegenwoordig in het onderwijs verzuimd wordt. Straks krijgen we debielen die 1 +3 op hun mobieltje gaan uitrekenen. Heus, dat is dichter bij dan je denkt. Ik moet in een winkel gaan werken. Wat je mensen DAAR niet kan oplichten....
Geen vrouw zijn heeft ook zo zijn charmesquote:
cool, ik doe meequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:30 schreef Kuukske het volgende:
Laat mij maar lekker talen spreken
SMSen met mensen op een verjaardag, die niet op een verjaardag zijn, is ook leuk. En de tijd gaat snel! Maar meestal ben ik altijd op leuke verjaardagenquote:
Ja, jullie hebben een piemel. Die hek nie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen vrouw zijn heeft ook zo zijn charmes
Jij komt niks tekort qua uitstulpingen, dus bek houwequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben een piemel. Die hek nie.
*Voelt. Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij komt niks tekort qua uitstulpingen, dus bek houwe
ow nie gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:38 schreef JDude het volgende:
Zeg Fles, ga je je geboortejaar nou nog bevestigen?
Qu!quote:
Hij zat hier zo te zwoegen en te rekenen die jongen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:41 schreef JDude het volgende:
Mooi, ben ik weer gerustgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |