Hij zegt niks inhoudelijks, maar toch weet je al waar ze het over gaan hebben...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:49 schreef Edenoniphobic het volgende:
Erwin de WW'er is nou niet echt een knallende seizoensopener.
Op zich wel handig dat ze hem nu hebben. Er valt ook nog weinig te zeggen over het komende voetbalseizoen. Heb je ook niet het gevoel dat er iemand had kunnen zitten die je een uur lang boeiende inzichten had kunnen gevenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:51 schreef Grulez het volgende:
Hij zegt niks inhoudelijks, maar toch weet je al waar ze het over gaan hebben...
Erwin is op zichzelf geen boeiende gast. Nooit geweest ook niet. Krijg je dat geleuter weer dat Feyenoord in zijn tijd de knip erop hield en dat ie nu ook wel bij F'noord had willen zitten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij zegt niks inhoudelijks, maar toch weet je al waar ze het over gaan hebben...
100 % dat het daarover zal gaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd of ze aansnijden of hij zich ook afgevraagd hoe het ineens wel kan dat Feyenoord kwaliteitsaankopen doet.
Lag toch ook wel een beetje (veel) aan 't bestuur. Als je naar de aankopen van dit seizoen kijkt vonden ze blijkbaar de selectie van vorig jaar niet echt goed genoeg, maar Koeman moest 't er maar mee doen...ja dan is 't nogal logisch dat je op een gegeven moment moedeloos wordt. En als hij vorig seizoen had geweten wat er nu ineens mogelijk is dan was ie denk ik meteen opgestapt...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Benieuwd of ze het nog gaan hebben over het overduidelijke gebrek aan ambitie dat hij leek te hebben bij Feyenoord. Hij leek er het gehele vorige seizoen gewoon geen zin meer in te hebben.
Maar dat onderwerp zullen ze wel niet aansnijden, bij Studio Voetbal zijn ze over het algemeen veel te lief voor de gast, alleen Hugo Borst wil nog weleens een poging wagen maar meestal wordt hij snel afgekapt door Jack van Gelder omdat die wél nog graag even in de anus van betreffende gast wil kruipen om een wit voetje te halen
Het zal wel even duren voordat hij weer een club heeft want als er één trainer een brevet van onvermogen heeft afgegeven vorig seizoen dan is het Erwin wel![]()
.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:36 schreef Devano het volgende:
Inderdaad. Mulder voegt totaal niets nuttigs toe aan welke discussie dan ook.
Best te begrijpen, maar voor wie dan? Z'n pa? Toffe vent, dat wel, maar heeft weinig voetbalkennis meer. Kent veel voetballers niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:29 schreef tong80 het volgende:
Had gehoopt dat ze Mulder zouden vervangen.
De studio, als club zou ik het niet weten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Waar gaat Erwin Koeman naar toe ?
Lijkt mij een leuk gespreksonderwerp. Verder ben ik benieuwd hoe Erwin is zonder zich altijd te moeten verdedigen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd of ze aansnijden of hij zich ook afgevraagd hoe het ineens wel kan dat Feyenoord kwaliteitsaankopen doet.
Eenschquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:36 schreef Devano het volgende:
Klopt, meestal maakt hij zijn verhaal nog niet eens af waardoor hij uberhaupt al geen punt kan maken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:12 schreef DrDentz het volgende:
Jan heeft soms nog wel een punt, dat kun je van Youri niet zeggen
Ik noem een René Eijkelkamp een Paul Onkenhout een Gerald Sibonquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Best te begrijpen, maar voor wie dan? Z'n pa? Toffe vent, dat wel, maar heeft weinig voetbalkennis meer. Kent veel voetballers niet.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:36 schreef Devano het volgende:
Oh, dat is al wel snel, des te mooier. Hopelijk doen ze allemaal weer hun voorspellingen, kijken of AZ er weer bijzitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:37 schreef Ambrosius het volgende:
Aanstaande zondag dus al, mooi.
Gerald Sibonquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik noem een René Eijkelkamp een Paul Onkenhout een Gerald Sibon
Die laat het achterste van zijn tong toch niet zien. Maar ik ga wel kijken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:45 schreef Mooi_boy het volgende:
Vanavond Erwin Koeman in de uitzending. Kan interessant worden.
Verwacht ik niet al te veel van, maar ik ga wel (via de video achteraf) kijken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:45 schreef Mooi_boy het volgende:
Vanavond Erwin Koeman in de uitzending. Kan interessant worden.
,,Ja, ok, dat weet je."quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:53 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die laat het achterste van zijn tong toch niet zien. Maar ik ga wel kijken.
Ik schat dat het in al die jaren al snel de 180ste uitzending isquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:36 schreef MaxPower het volgende:
Vanavond al de eerste uitzending?
Ook zometeen op RTL 4 '' RTL Voetbal '' om 19.00 !!quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Ejoh vanavond alweer een uitzending
?quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ook zometeen op RTL 4 '' RTL Voetbal '' om 19.00 !!
Johan Derksenquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:11 schreef J.Herrer het volgende:
Humberto tan en de snor![]()
Nu al beter dan Talpa
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:24 schreef BonJovi het volgende:
Derksen, prullenbak ermee
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
*kick* om 22:40 uur dus.
Was inderdaad prettig.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:11 schreef J.Herrer het volgende:
Humberto tan en de snor![]()
Nu al beter dan Talpa
Ze floten toen psv werd genoemd. Voor Perez werd geklapt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:56 schreef Damzkieee het volgende:
Youri goed bezig
Ze floten wel degelijk voor Perez.
idd prachtigquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:00 schreef Blawh het volgende:
Ik hoorde het laatst bij de training dit verhaal ja, schitterend.
voor Sneijderquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Gekkenhuis in Madrid met duizenden supporters voor Drenthe![]()
![]()
Dit moet niet maffer worden
Die is nog niet eens in Madridquote:
Zelfs Valencia was niet overtuigd van Sneijder, terwijl Chelsea en Madrid vechtend over straat rolden om Drenthe. Nogmaals : niet dat dat terecht was, maar Drenthe was/is echt een hype.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Drenthe gewilder dan Sneijder? Shiiiiit is Paëlla snuiven ook al een nieuwe rage ofzo?
doen sommige hier ook tegen Drenthequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:38 schreef Malibu-06 het volgende:
Bah nare Ajax-supporters tegen Perez
iddquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:40 schreef koningdavid het volgende:
Wat een stom uitro-filmpje.[afbeelding]
Bovendien kreeg Perez gewoon een ovatie tijdens zijn afscheid. Dat gefluit was er alleen toen PSV genoemd werd, wat ook logisch is.
Heb je het gehele fragment wel bekeken?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:40 schreef koningdavid het volgende:
Bovendien kreeg Perez gewoon een ovatie tijdens zijn afscheid. Dat gefluit was er alleen toen PSV genoemd werd, wat ook logisch is.
Dat is standaard bij Studio Voetbal. De zaken verdraaien zodat Jack "gatsie" kan zeggen. Ik ben ook meteen weer afgehaakt voor de rest van het seizoen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:40 schreef koningdavid het volgende:
Wat een stom uitro-filmpje.[afbeelding]
Ja.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je het gehele fragment wel bekeken?![]()
Ze hebben geen beelden dus krijg je oninteressante moraalridderij (als dat een woord is). Ik word nog wel eens zwetend wakker van de discussies over de voetbalwet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:43 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat is standaard bij Studio Voetbal. De zaken verdraaien zodat Jack "gatsie" kan zeggen. Ik ben ook meteen weer afgehaakt voor de rest van het seizoen.
als dit al voor Drenthe is wat moet er dan wel niet gebeuren als Sneijder aankomtquote:
Bekijk het fragment van Ajax TV. Perez krijgt volgens mij zefls een staande ovatie.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doe eens nog een check hierboven.
Klappen gehad van boze havenarbeiders?quote:
Snelle reactie van jou dat je al meer hebt als Studio voetbal.quote:
Als Diego zou zijn gekomen, hadden ze de hele stad moeten afzetten, om het maar in perspectief te zetten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef WEST het volgende:
[..]
als dit al voor Drenthe is wat moet er dan wel niet gebeuren als Sneijder aankomt![]()
Laten we nou eerst maar afwachten hoe hij het doet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:13 schreef heiden6 het volgende:
Wat een kneuzenkermis daar in Madrid! En hier lachen we ze allemaal uit als Drenthe straks op de tribune zit... wel sneu voor die jongen op zich.
100 euro zegt dat hij maximaal 10 keer in de basis staat komend seizoen in de competitie en de CL samen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Laten we nou eerst maar afwachten hoe hij het doet.![]()
10 basisplaatsen is niet eens slecht voor een twintigjarige jongen natuurlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
100 euro zegt dat hij maximaal 10 keer in de basis staat komend seizoen in de competitie en de CL samen.![]()
Zeik niet normaal is er zoveel geslijm jegens ajax daar van o.a. jackquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bekijk het fragment van Ajax TV. Perez krijgt volgens mij zefls een staande ovatie.
De NOS pakt net het stukje eruit waar gefloten wordt. Zeer tendentieus en journalistiek onverantwoord.
Boeiend, daarom moet ik het goed vinden dat ze dit soort bullshit op TV verkondigen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zeik niet normaal is er zoveel geslijm jegens ajax daar van o.a. jack
gekkenhuis.quote:
Dus? Het sloeg nog steeds nergens op als ik de Ajax-mensen die in het stadion waren mag geloven.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:58 schreef MaxPower het volgende:
Jullie kennen je klassiekers wel he? Dat filmpje was een parodie op Rijk de Gooyer die een gouden kalf uit het raam van een taxi gooide.
Hugo Borst neem ik al jaren niet serieus..., om nog geloofwaardig over te komen zet hij sparta ergens onderin neer maar als het aan hem ligt zijn de 3 clubs uit rotterdam ook 1,2 en 3. en de rest telt niet mee voor hem.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:41 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Dus? Het sloeg nog steeds nergens op als ik de Ajax-mensen die in het stadion waren mag geloven.
Vreemd ook, het leek wel alsof ze even een flinke kritische noot op Ajax loslieten zodat ze de rest van het seizoen gewoon weer op oude voet verder kunnen gaan.
Ik hou m'n hart trouwens ook weer vast, want Hugo lijkt z'n kruistocht jegens mijn cluppie ook weer op te pakken. Waar hij 3 jaar geleden elke week weer Bot en de rest van de spelers zeer selectief aanpakte op zogenaamd gemeen spel begint hij nu met De Graafschap op plaats 18 in zijn prognose. Ik ben benieuwd wat hij dit seizoen van plan is.
Ze deden alsof het Ajaxpubliek ondankbare honden waren die Perez alleen hebben uitgefloten. De waarheid is dat er alleen werd gefloten toen PSV werd genoemd, daarna kreeg Perez een mooi applaus + ereronde.quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:15 schreef mcyodogg het volgende:
Manipuleren, manipuleren...was gewoon een poging tot humor. Niet geheel geslaagd trouwens.
Idd, dit was behoorlijk overtrokken en opgeblazen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze deden alsof het Ajaxpubliek ondankbare honden waren die Perez alleen hebben uitgefloten. De waarheid is dat er alleen werd gefloten toen PSV werd genoemd, daarna kreeg Perez een mooi applaus + ereronde.
De NOS manipuleerde de waarheid. Het is geen big deal, maar zeker niet gepast voor een 'journalistiek' programma als SV.
Daarom ook 'journalistiek' tussen haakjes.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:34 schreef MaxPower het volgende:
SV is entertainment, dat heeft al een tijdje niks met journalistiek te maken.
Wel omdat het volgens mij wel de prententie heeft voetbal journalistiek (het is immers NOS) te benaderen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:40 schreef MaxPower het volgende:
Dan is er toch geen probleem mbt het verdraaien van de waarheid?
Zoals Youri volgens mij al zei.....als het al een fluitconcert was, is dat op zich nog wel logisch ook. Zo´n omhoog gevallen kwast die na 1 seizoen jammeren dat ie op de bank moet zitten die naar de concurrent vertrekt krijgt een fluitconcert.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wel omdat het volgens mij wel de prententie heeft voetbal journalistiek (het is immers NOS) te benaderen.
Sowieso is het fout een manipulatief filmpje te laten zien en Jack vervolgens te zien zeggen dat het 'schandalig' is van die Ajaxsupporters, stemmingmakerij.
quote:PSV woedend op de NOS
PSV is 'hevig ontstemd' over vertoonde beelden van NOS Studio Voetbal. In het wekelijkse voetbalprogramma werd een in scène gezet fragment geplaatst, waarin Kenneth Perez in een kwaad daglicht zou worden gesteld.
PSV's algemeen directeur Jan Reker laat op het digitale thuis van de Eindhovenaren weten woedend te zijn over de gedane acties van de publieke omroep. Er is inmiddels een brief verstuurd voor de regerend landskampioen, waarin onder meer excuses worden geëist.
Het gaat om een in elkaar gezet filmpje, waarbij Kenneth Perez de Amsterdam Arena verlaat per auto nadat hij net is uitgezwaaid (uitgefloten) door zijn vorige werkgever Ajax. Daarbij wordt het door Ajax gegeven afscheidscadeau op het asfalt gesmeten en kapotgemaakt.
De brief van algemeen directeur Jan Reker, gericht aan de NOS:
Hevig ontstemd is in Eindhoven zondagavond gekeken naar het slot van uw uitzending van Studio Voetbal op Nederland 1.
Wij doelen natuurlijk op het insinuerende, door u in scène gezette filmpje waarin PSV-speler Kenneth Perez wegrijdt bij de Amsterdam ArenA en zijn vorige werkgever ernstig beledigt door het afscheidsgeschenk van de club kapot te gooien op het asfalt. Dit filmpje werd nadrukkelijk aangekondigd door presentator Jack van Gelder.
PSV is van mening dat een landelijk journalistiek instituut als de NOS dit niet kan maken. Niet naar de speler, niet naar PSV, niet naar Ajax, niet naar de supporters van beide clubs en niet naar de kijkers van het programma Studio Voetbal. In het geacteerde fragment ontbreekt immers elke context en de consequenties van deze actie dienen niet onderschat te worden. De speler is al uitgefloten bij zijn afscheid in Amsterdam en zal de komende seizoenen meerdere malen geconfronteerd worden met zijn oude club, waartegen hij géén wrok koestert zoals u in scène zet. Het risico dat supporters verhaal willen halen is aan uw gedachten ontschoten. Kenneth is ook erg verontwaardigd over het voorval.
PSV duldt dit soort uiterst verwerpelijke en onaanvaardbare praktijken niet. Wij eisen vandaag excuses van de NOS in al haar uitzendingen plus teletekst van vandaag en ook bij aanvang van de eerstvolgende uitzending van Studio Voetbal. Tevens eisen wij onmiddellijke verwijdering van het filmpje van internet. Wij stellen mede namens Kenneth de NOS aansprakelijk voor alle materiële en immateriële schade die voort zou kunnen vloeien uit uw actie, onder meer het beveiligen van de speler, etcetera. Voor het overige behouden wij en Kenneth ons alle rechten voor.
Jan Reker
Algemeen directeur PSV
Duhquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:15 schreef Blawh het volgende:
PSV, what the fuck?!
Iedereen kon duidelijk zien dat Perez dat niet zelf was.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Dat krantengedoe vind ik ook stom
Raar dat ze dat dit seizoen weer doen
Aan het einde.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:48 schreef PLAE@ het volgende:
Wanneer in het programma was dat Perez stukje?
Oehoe hij zet ons onderaan, wat een kruistochtquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:41 schreef vingerplant het volgende:
Ik hou m'n hart trouwens ook weer vast, want Hugo lijkt z'n kruistocht jegens mijn cluppie ook weer op te pakken. Waar hij 3 jaar geleden elke week weer Bot en de rest van de spelers zeer selectief aanpakte op zogenaamd gemeen spel begint hij nu met De Graafschap op plaats 18 in zijn prognose. Ik ben benieuwd wat hij dit seizoen van plan is.
Hij zette Sparta op de negende plaatsquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:04 schreef WEST het volgende:
Hugo Borst neem ik al jaren niet serieus..., om nog geloofwaardig over te komen zet hij sparta ergens onderin neer maar als het aan hem ligt zijn de 3 clubs uit rotterdam ook 1,2 en 3. en de rest telt niet mee voor hem.
Als dat zo is, is dat wel heel walgelijk. Ik dacht dus echt dat Perez de hele tijd werd uitgefloten. Daalt de NOS nóg verder in mijn achtingquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze deden alsof het Ajaxpubliek ondankbare honden waren die Perez alleen hebben uitgefloten. De waarheid is dat er alleen werd gefloten toen PSV werd genoemd, daarna kreeg Perez een mooi applaus + ereronde.
De NOS manipuleerde de waarheid. Het is geen big deal, maar zeker niet gepast voor een 'journalistiek' programma als SV.
Juist, dankjewel. Dit filmpje zegt alles eigenlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:31 schreef WEST het volgende:
alleen maar fluiten bij het noemen van PSV
vergelijk dat maar eens met die andere beelden en zie wat het verschil is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Hier de beelden op geenstijl :
http://www.dumpert.nl/med(...)_rijk_de_gooyer.html
En hebben we daar ook weer duidelijkheid over.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:31 schreef WEST het volgende:
Precies, heeeeelemaal NIKS aan het handje dus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:31 schreef WEST het volgende:
Bron: NU.NLquote:EINDHOVEN/HILVERSUM - Een komisch bedoeld filmpje in het NOS-programma Studio Voetbal over PSV'er Kenneth Perez is bij de Eindhovense club in verkeerde aarde gevallen. Directeur Jan Reker eiste maandag per brief excuses van de omroep.
ANP
In het filmpje is te zien hoe Perez bij zijn afscheid van Ajax in de Arena een beeldje krijgt van technisch directeur Martin van Geel. Vervolgens is in een in scène gezet filmpje te zien hoe Perez het stadion uitrijdt en uiteindelijk het beeldje kapot gooit op de snelweg.
PSV vindt het 'verwerpelijk en onaanvaardbaar' en vreest dat Perez er last mee krijgt bij Ajax-supporters.
De NOS noemt het satire, maar komt PSV deels tegemoet door het van internet te halen. In de herhaling van het programma, maandagmiddag, koos de NOS ervoor het bewuste filmpje in beeld te betitelen als 'in scène gezet'.
Excuus
Reker stuurde de brief naar PSV en Ajax. Hij eiste namens PSV excuses in de sportuitzendingen van maandag, op teletekst en in de volgende uitzending van Studio Voetbal. "We komen er in die uitzending wel op terug, maar niet in de vorm van een excuus", aldus hoofdredacteur sport Maarten Nooter.
"Het was van ons een poging tot humor. Het was een parodie op Rijk de Gooijer, die ooit het gouden kalf kreeg en dat vervolgens uit het raam van een auto smeet. Uiteraard was het niet onze bedoeling om Perez te beschadigen. We halen het van internet, want daar willen filmpjes nog wel eens een eigen leven gaan leiden, zonder welke context dan ook."
Er was maandag al telefonisch contact tussen de NOS en PSV, binnenkort is er een reeds eerder geplande ontmoeting tussen directieleden van beide organisaties.
Denk dat er een boze Perez bij de voorzitter stond, die vervolgens een brief namens PSV heeft gestuurd. Niets mis mee om een speler even te beschermen tegenover de buitenwereld.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:56 schreef planethugo het volgende:
staat de uitzending nu niet op inet alleen vanwege dat filmpje? Wat een aanstel, had niet verwacht dat psv zich zo zou laten kennen
Was het grappig bedoeld?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:29 schreef Dos37 het volgende:
Het was idd alles behalve grappig.
en ik maar denken dat Tong80...., Jan Reker wasquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:54 schreef tong80 het volgende:
Ophef om niets idd. Die Reker royeerde ook Adriaanse uit de trainervakbond omdat ie het belachelijk vond dat Rijkaard uit het niets bondscoach werd. Adriaanse bleek achteraf en ook al vooraf gelijk te hebben. Sukkel heel die Reker
ach je moet haar respecteren van bejaarde usersquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Tong80 altijd met zn historische feitjes
haar ? tong is toch een manquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:34 schreef WEST het volgende:
[..]
ach je moet haar respecteren van bejaarde users![]()
ook goedquote:
Ze hebben hem er ook afgehaald.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Is de nieuwe aflevering al online? Kan hem nergens vinden.
Mijn beeldje, wat doe je?quote:Van Gelder excuseert zich voor persiflage
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 14 augustus om 09:56
Het slot van de uitzending van Studio Voetbal zondagavond op Nederland 1 zorgde gisteren voor de nodige ophef. Het bestuur van PSV eiste schriftelijk excuses van de NOS-leiding over het satirische filmpje waarin Kenneth Perez en de landskampioen de hoofdrol speelden.
Klik hier!
Een dubbelganger van Perez werpte het afscheidsgeschenk van Perez' vorige club Ajax uit het raam van een rijdende auto, nadat de Deen bij zijn afscheid in de Arena is uitgefloten. “Ik kan best lachen om een goede grap, maar er is mij vandaag verschillende keren gevraagd of ik dit echt heb gedaan", reageert Perez in het Algemeen Dagblad.
“Het ligt allemaal een beetje gevoelig. Nu wordt het beeld geschetst alsof ik respectloos zou zijn naar Ajax of zijn supporters”, aldus de Deen. Jan Reker, algemeen directeur van PSV, eiste schriftelijke excuses en verwijdering van het fragment op internet. Daarnaast stelt het bestuurslid de NOS aansprakelijk voor alle materiële en immateriële schade die zou kunnen voortvloeien uit het uitzenden van het filmpje.
Jack van Gelder erkent dat het filmpje mogelijk verschillend kan worden opgevat: "We hebben ons totaal niet gerealiseerd dat iemand hier aanstoot aan zou nemen. Misschien zit er een grijs gebied in het item, waarin je dingen op een bepaalde manier kunt interpreteren."
"Maar gebeurt dit bij Koefnoen, dan vindt iedereen het geweldig. Nogmaals, er zat niets kwaads achter en ik wil volgende week best nog eens herhalen dat dit niet echt Kenneth was en onze excuses aanbieden”, aldus de presentator.
Wat een debiel ben je dan, als je dacht dat dit echt was....quote:“Ik kan best lachen om een goede grap, maar er is mij vandaag verschillende keren gevraagd of ik dit echt heb gedaan", reageert Perez in het Algemeen Dagblad.
sneaky opgenomen dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:23 schreef MaxPower het volgende:
huren? dat is gewoon gratis gedaan hoor.
Iddquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:46 schreef Fizd het volgende:
Godverredomme. Kut PSV. Kan ik niet eens even de eerste uitzending van het seizoen bekijken.
Voor degenen die het filmpje gemist hebben: http://www.dumpert.nl/med(...)_rijk_de_gooyer.htmlquote:
Precies. Lomp bureaucratisch gekanker. Dacht ik eindelijk weer eens even lekker een ouderwetse S-V uitzending te kunnen bekijken, maar nee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:23 schreef planethugo het volgende:
kut nos, kunne ze dat stukje er niet gewoon even afknippen ipv de hele uitzending eraf te gooien
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:14 schreef knnth het volgende:
[..]
Oehoe hij zet ons onderaan, wat een kruistochtHuilie.
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:00 schreef heiden6 het volgende:
Erwin Koeman: "Drenthe is geen linksback."
Want? Als linksback heeft Drenthe niet bepaald zijn beste wedstrijden laten zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
Dat was zo'n beetje de stomste uitspraak die ik ooit heb gehoord![]()
Om dat uit de mond van Erwin Koeman te horen is tamelijk stom te noemen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:15 schreef Blight het volgende:
[..]
Want? Als linksback heeft Drenthe niet bepaald zijn beste wedstrijden laten zien.
Waarom gebruikte hij hem dan als linksbackquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:15 schreef Blight het volgende:
[..]
Want? Als linksback heeft Drenthe niet bepaald zijn beste wedstrijden laten zien.
pff idd... en dan nog de verplichte 20 min over PSV en de overige tijd voor Ajax ws.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:43 schreef MaxPower het volgende:
tering, dat wordt eerst 10 minuten over het filmpje ouwehoeren![]()
Dat hoop ik ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:03 schreef Beschouw het volgende:
Aanpakken die vent. Hoop dat Borst van leer trekt.
van gelder probeert al jaren te laten blijken dat hij niets met Ajax heeft, dus het lijkt me niet waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:41 schreef knnth het volgende:
Jack van Gelder gaat, ondanks talloze pogingen van de andere studiogasten om het onderwerp te veranderen, het tot in de eeuwigheid hebben over de 8 goals van Ajax
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:09 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat een gelul van die vent
Volgende week zit ik ook tussen de feyenoorders in de trein
Saai idd. Maar toch blijft het een probleem helaas.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:11 schreef TC03 het volgende:
Praatje voetbalvandalisme: saaiheid tot de macht oneindig.Nu nog even de voetbalwet aanhalen en het feest is weer compleet.
Ja, ach, ik heb liever dat ze het gewoon over VOETBAL hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Saai idd. Maar toch blijft het een probleem helaas.
Natuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In je ajax kloffie?
Mooie kleurencombi heeft Hugo trouwens aan![]()
Wel = werd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
REKER:PEREZ WEI BEDREIGD ofzo?
Jup.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:13 schreef koningdavid het volgende:
Studio Randzaken![]()
Zo'n slap programma dit af en toe.
Hetzelfde liedjes als vorig jaar. Ze hebben geen Eredivisierechten dus gaan ze dat zo lang mogelijk negeren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:18 schreef TC03 het volgende:
Na een paar maanden zijn de eerste wedstrijden weer gespeeld, gaat men het hebben over dingen die je ook twee maanden terug had kunnen bespreken. Wtf?!
En ze hadden ook geen interesse in Kalou en Van der Vaart.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:30 schreef DrDentz het volgende:
PSV haalt geen spelers die nadrukkelijk aan een concurrent verbonden zijn
Daarom speelde Kluivert daar vorig jaar natuurlijk
En van Persie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En ze hadden ook geen interesse in Kalou en Van der Vaart.
Reker zit er toch pas net man.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:30 schreef DrDentz het volgende:
PSV haalt geen spelers die nadrukkelijk aan een concurrent verbonden zijn
Daarom speelde Kluivert daar vorig jaar natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |