Dat hoop ik ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:03 schreef Beschouw het volgende:
Aanpakken die vent. Hoop dat Borst van leer trekt.
van gelder probeert al jaren te laten blijken dat hij niets met Ajax heeft, dus het lijkt me niet waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:41 schreef knnth het volgende:
Jack van Gelder gaat, ondanks talloze pogingen van de andere studiogasten om het onderwerp te veranderen, het tot in de eeuwigheid hebben over de 8 goals van Ajax
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:09 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat een gelul van die vent
Volgende week zit ik ook tussen de feyenoorders in de trein
Saai idd. Maar toch blijft het een probleem helaas.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:11 schreef TC03 het volgende:
Praatje voetbalvandalisme: saaiheid tot de macht oneindig.Nu nog even de voetbalwet aanhalen en het feest is weer compleet.
Ja, ach, ik heb liever dat ze het gewoon over VOETBAL hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Saai idd. Maar toch blijft het een probleem helaas.
Natuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In je ajax kloffie?
Mooie kleurencombi heeft Hugo trouwens aan![]()
Wel = werd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
REKER:PEREZ WEI BEDREIGD ofzo?
Jup.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:13 schreef koningdavid het volgende:
Studio Randzaken![]()
Zo'n slap programma dit af en toe.
Hetzelfde liedjes als vorig jaar. Ze hebben geen Eredivisierechten dus gaan ze dat zo lang mogelijk negeren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:18 schreef TC03 het volgende:
Na een paar maanden zijn de eerste wedstrijden weer gespeeld, gaat men het hebben over dingen die je ook twee maanden terug had kunnen bespreken. Wtf?!
En ze hadden ook geen interesse in Kalou en Van der Vaart.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:30 schreef DrDentz het volgende:
PSV haalt geen spelers die nadrukkelijk aan een concurrent verbonden zijn
Daarom speelde Kluivert daar vorig jaar natuurlijk
En van Persie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En ze hadden ook geen interesse in Kalou en Van der Vaart.
Reker zit er toch pas net man.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:30 schreef DrDentz het volgende:
PSV haalt geen spelers die nadrukkelijk aan een concurrent verbonden zijn
Daarom speelde Kluivert daar vorig jaar natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |