haar ? tong is toch een manquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:34 schreef WEST het volgende:
[..]
ach je moet haar respecteren van bejaarde users![]()
ook goedquote:
Ze hebben hem er ook afgehaald.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Is de nieuwe aflevering al online? Kan hem nergens vinden.
Mijn beeldje, wat doe je?quote:Van Gelder excuseert zich voor persiflage
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 14 augustus om 09:56
Het slot van de uitzending van Studio Voetbal zondagavond op Nederland 1 zorgde gisteren voor de nodige ophef. Het bestuur van PSV eiste schriftelijk excuses van de NOS-leiding over het satirische filmpje waarin Kenneth Perez en de landskampioen de hoofdrol speelden.
Klik hier!
Een dubbelganger van Perez werpte het afscheidsgeschenk van Perez' vorige club Ajax uit het raam van een rijdende auto, nadat de Deen bij zijn afscheid in de Arena is uitgefloten. “Ik kan best lachen om een goede grap, maar er is mij vandaag verschillende keren gevraagd of ik dit echt heb gedaan", reageert Perez in het Algemeen Dagblad.
“Het ligt allemaal een beetje gevoelig. Nu wordt het beeld geschetst alsof ik respectloos zou zijn naar Ajax of zijn supporters”, aldus de Deen. Jan Reker, algemeen directeur van PSV, eiste schriftelijke excuses en verwijdering van het fragment op internet. Daarnaast stelt het bestuurslid de NOS aansprakelijk voor alle materiële en immateriële schade die zou kunnen voortvloeien uit het uitzenden van het filmpje.
Jack van Gelder erkent dat het filmpje mogelijk verschillend kan worden opgevat: "We hebben ons totaal niet gerealiseerd dat iemand hier aanstoot aan zou nemen. Misschien zit er een grijs gebied in het item, waarin je dingen op een bepaalde manier kunt interpreteren."
"Maar gebeurt dit bij Koefnoen, dan vindt iedereen het geweldig. Nogmaals, er zat niets kwaads achter en ik wil volgende week best nog eens herhalen dat dit niet echt Kenneth was en onze excuses aanbieden”, aldus de presentator.
Wat een debiel ben je dan, als je dacht dat dit echt was....quote:“Ik kan best lachen om een goede grap, maar er is mij vandaag verschillende keren gevraagd of ik dit echt heb gedaan", reageert Perez in het Algemeen Dagblad.
sneaky opgenomen dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:23 schreef MaxPower het volgende:
huren? dat is gewoon gratis gedaan hoor.
Iddquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:46 schreef Fizd het volgende:
Godverredomme. Kut PSV. Kan ik niet eens even de eerste uitzending van het seizoen bekijken.
Voor degenen die het filmpje gemist hebben: http://www.dumpert.nl/med(...)_rijk_de_gooyer.htmlquote:
Precies. Lomp bureaucratisch gekanker. Dacht ik eindelijk weer eens even lekker een ouderwetse S-V uitzending te kunnen bekijken, maar nee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:23 schreef planethugo het volgende:
kut nos, kunne ze dat stukje er niet gewoon even afknippen ipv de hele uitzending eraf te gooien
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:14 schreef knnth het volgende:
[..]
Oehoe hij zet ons onderaan, wat een kruistochtHuilie.
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:00 schreef heiden6 het volgende:
Erwin Koeman: "Drenthe is geen linksback."
Want? Als linksback heeft Drenthe niet bepaald zijn beste wedstrijden laten zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
Dat was zo'n beetje de stomste uitspraak die ik ooit heb gehoord![]()
Om dat uit de mond van Erwin Koeman te horen is tamelijk stom te noemen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:15 schreef Blight het volgende:
[..]
Want? Als linksback heeft Drenthe niet bepaald zijn beste wedstrijden laten zien.
Waarom gebruikte hij hem dan als linksbackquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:15 schreef Blight het volgende:
[..]
Want? Als linksback heeft Drenthe niet bepaald zijn beste wedstrijden laten zien.
pff idd... en dan nog de verplichte 20 min over PSV en de overige tijd voor Ajax ws.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:43 schreef MaxPower het volgende:
tering, dat wordt eerst 10 minuten over het filmpje ouwehoeren![]()
Dat hoop ik ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:03 schreef Beschouw het volgende:
Aanpakken die vent. Hoop dat Borst van leer trekt.
van gelder probeert al jaren te laten blijken dat hij niets met Ajax heeft, dus het lijkt me niet waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:41 schreef knnth het volgende:
Jack van Gelder gaat, ondanks talloze pogingen van de andere studiogasten om het onderwerp te veranderen, het tot in de eeuwigheid hebben over de 8 goals van Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |