voor Sneijderquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Gekkenhuis in Madrid met duizenden supporters voor Drenthe![]()
![]()
Dit moet niet maffer worden
Die is nog niet eens in Madridquote:
Zelfs Valencia was niet overtuigd van Sneijder, terwijl Chelsea en Madrid vechtend over straat rolden om Drenthe. Nogmaals : niet dat dat terecht was, maar Drenthe was/is echt een hype.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Drenthe gewilder dan Sneijder? Shiiiiit is Paëlla snuiven ook al een nieuwe rage ofzo?
doen sommige hier ook tegen Drenthequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:38 schreef Malibu-06 het volgende:
Bah nare Ajax-supporters tegen Perez

iddquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:40 schreef koningdavid het volgende:
Wat een stom uitro-filmpje.[afbeelding]
Bovendien kreeg Perez gewoon een ovatie tijdens zijn afscheid. Dat gefluit was er alleen toen PSV genoemd werd, wat ook logisch is.
Heb je het gehele fragment wel bekeken?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:40 schreef koningdavid het volgende:
Bovendien kreeg Perez gewoon een ovatie tijdens zijn afscheid. Dat gefluit was er alleen toen PSV genoemd werd, wat ook logisch is.
Dat is standaard bij Studio Voetbal. De zaken verdraaien zodat Jack "gatsie" kan zeggen. Ik ben ook meteen weer afgehaakt voor de rest van het seizoen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:40 schreef koningdavid het volgende:
Wat een stom uitro-filmpje.[afbeelding]
Ja.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je het gehele fragment wel bekeken?![]()
Ze hebben geen beelden dus krijg je oninteressante moraalridderij (als dat een woord is). Ik word nog wel eens zwetend wakker van de discussies over de voetbalwet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:43 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat is standaard bij Studio Voetbal. De zaken verdraaien zodat Jack "gatsie" kan zeggen. Ik ben ook meteen weer afgehaakt voor de rest van het seizoen.
als dit al voor Drenthe is wat moet er dan wel niet gebeuren als Sneijder aankomtquote:
Bekijk het fragment van Ajax TV. Perez krijgt volgens mij zefls een staande ovatie.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doe eens nog een check hierboven.
Klappen gehad van boze havenarbeiders?quote:
Snelle reactie van jou dat je al meer hebt als Studio voetbal.quote:
Als Diego zou zijn gekomen, hadden ze de hele stad moeten afzetten, om het maar in perspectief te zetten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef WEST het volgende:
[..]
als dit al voor Drenthe is wat moet er dan wel niet gebeuren als Sneijder aankomt![]()
Laten we nou eerst maar afwachten hoe hij het doet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:13 schreef heiden6 het volgende:
Wat een kneuzenkermis daar in Madrid! En hier lachen we ze allemaal uit als Drenthe straks op de tribune zit... wel sneu voor die jongen op zich.
100 euro zegt dat hij maximaal 10 keer in de basis staat komend seizoen in de competitie en de CL samen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Laten we nou eerst maar afwachten hoe hij het doet.![]()
10 basisplaatsen is niet eens slecht voor een twintigjarige jongen natuurlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
100 euro zegt dat hij maximaal 10 keer in de basis staat komend seizoen in de competitie en de CL samen.![]()
Zeik niet normaal is er zoveel geslijm jegens ajax daar van o.a. jackquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bekijk het fragment van Ajax TV. Perez krijgt volgens mij zefls een staande ovatie.
De NOS pakt net het stukje eruit waar gefloten wordt. Zeer tendentieus en journalistiek onverantwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |