Join the clubquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:13 schreef Godshand het volgende:
ik ben geen kantoorwerker maar heb nu ff niks te doen
Dat kan ik alleen samen met jou Kunoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
tvp voor na de lunch! Post je hem niet helemaal vol Tear?
Lol, zie ik nu ook pas, wtf is dat nou weerquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol, zie ik nu ook pas, wtf is dat nou weer
Moeten nog even wachten...! komt net iemand van DHL twee pallets brengen met promotie materiaal...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen samen met jou Kuno![]()
Eetse![]()
![]()
Topic report.. laat hun het maar fixen danquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:17 schreef Pheno het volgende:
Oh nee, he, ze hebben de cache weer aangezet op de fokservers....
Als je je post twee keer edit moet je nog gaan opletten ook.
help ze even mee dan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:17 schreef covie het volgende:
Zo als mijn collega's nu vandaag alles rond krijgen voor de vakantie, dan zit ik de komende 2 weken heel rustig lekker alleen op kantoor.
Als ze niet alles rond krijgen dan krijg ik een hoop gezeik de komende 2 weken...
Nah, al gefixxed, maar ze zetten de cache wel eens aan als de servers weer lastig doen. Blijkbaar is het weer zo ver. Plaatje in OP is weer gefixx0rtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Topic report.. laat hun het maar fixen dan
Hahahaha jij hebt echt een coole baasquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Moeten nog even wachten...! komt net iemand van DHL twee pallets brengen met promotie materiaal...met een kapotte lift...!
in plaats van dat mn baas zegt dat ik even moet helpen zegt hij: nee... jij hoeft nog maar een paar dagen, doe maar lekker rustig aan!
![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, al gefixxed, maar ze zetten de cache wel eens aan als de servers weer lastig doen. Blijkbaar is het weer zo ver. Plaatje in OP is weer gefixx0rt
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
help ze even mee dan!dan heb jij twee weken rust!
Bijna tijd om naar huis te gaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:20 schreef Pheno het volgende:
Bijna lunchtijd
Je zult het een uur zonder me moeten doen. Sorry.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bijna tijd om naar huis te gaanNog 2 uur
ik lach me kapot om DHL...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hahahaha jij hebt echt een coole baas
DHL zal vast blij zijn als ze bij jullie komenGister ook al 5 dozen laten brengen terwijl jullie er maar 1 nodig hadden
Met wie moet ik dan spammen ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zult het een uur zonder me moeten doen. Sorry.
Je stopt met spammen om 14.30 of zo? Why?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Met wie moet ik dan spammen ?![]()
Klant is koning ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik lach me kapot om DHL...!die lui blijven ook gewoon aardig...!
Omdat jij en Kuno de personen zijn die het meeste terug spammenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je stopt met spammen om 14.30 of zo? Why?
Moet je wel wat meer gaan posten oke ?quote:
En om 14.30 ben ik naar huis trouwensquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je stopt met spammen om 14.30 of zo? Why?
Oh ja, mazzelpik. Zon en een leven en zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En om 14.30 ben ik naar huis trouwens
Zon wel, maar een leven..................quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, mazzelpik. Zon en een leven en zo.
Leven is overratedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zon wel, maar een leven..................
Vertel vertel wat is erquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:27 schreef DeToXiC het volgende:
Godsamme...
je post te snel man... ik kan het nauweliujks bijbenenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:28 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
je post te snel man... ik kan het nauweliujks bijbenen![]()
N00biequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:29 schreef DeToXiC het volgende:
Olright... mijn vingers doen nu al zeer van al dat typen.
Er valt voor mij niks te helpen. Zij wat dingen die ze zelf moeten afronden. meer alla praatje hier, zegje daar. Maar ze doen heel druk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
help ze even mee dan!dan heb jij twee weken rust!
Ik wil weten wat je ziet als je uit het raam kijktquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:31 schreef DeToXiC het volgende:
Zo, en nu even quasi-nonchalant koffie halen zodat het net lijkt alsof ik bezig ben.
Dan moet je ze maar mentaal steunenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:30 schreef covie het volgende:
[..]
Er valt voor mij niks te helpen. Zij wat dingen die ze zelf moeten afronden. meer alla praatje hier, zegje daar. Maar ze doen heel druk.
Parkeerterrein, leegstaand kantoorgebouw, bomen, en zon+blauwe luchtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik wil weten wat je ziet als je uit het raam kijkt
Kijk je uit dat je niet moe wordtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:35 schreef Dylanesque het volgende:
Sorry jongens, ik ben aan het werk. Opeens allemaal planningen maken en dingen versturen en mailtjes opmaken en potverdrie dat had ik allemaal niet verwacht zeg. Ik heb zelfs m'n pauze moeten uitstellen!
Roer ik ff in mijn koffiequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:35 schreef Dylanesque het volgende:
Sorry jongens, ik ben aan het werk. Opeens allemaal planningen maken en dingen versturen en mailtjes opmaken en potverdrie dat had ik allemaal niet verwacht zeg. Ik heb zelfs m'n pauze moeten uitstellen!
Dank u!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Allemaal nieuwe mensen
Gezellig
Welkom !
Zo is het hier al de hele weekquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
hij is vakantie en het is vrijdag .. hoe rustig kan het zijn op een dag![]()
Welkom terugquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
hoi hoi ben er weer. de loempias zitten er weer in
Ik voel hetzelfde...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik moet nog iets minder dan 1.5 uur maar ik heb gewoon echt geen zin meer !!
Eigenlijk al de hele dag niet maar goed
Ik zal aan je denken als ik thuis zit , lekker in de achtertuin in het zonnentjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
PFFF IK MOET NOG 4,5 UUR
en ik ben vandaag nog aan het "overwerken" ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik thuis zit , lekker in de achtertuin in het zonnentje
hey bedankt heh. drink er maar eentje op mequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik thuis zit , lekker in de achtertuin in het zonnentje
Done!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:38 schreef Rekkie het volgende:
Genoeg te doen hier....
Vlucht regelen, hotel regelen.
Nog een hotel regelen, faciliteiten voor cursus regelen
Zal ik doen !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey bedankt heh. drink er maar eentje op me
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
en ik ben vandaag nog aan het "overwerkenfokken" ook![]()
(heb wat extra uurtjes nodig voor volgende week, kan ik weer eerder weg)
Dus ik zit hier gewoon extra lang te FOKKEN![]()
Ctrl + R !!!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:10 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben dus niet de enigeHeb vandaag al een toetsenbord versleten omdat de F5 niet meer werkte
toch een belangrijk knopje hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:10 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben dus niet de enigeHeb vandaag al een toetsenbord versleten omdat de F5 niet meer werkte
waarom een combinatie verkiezen boven een enkele knop? teardrop?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ctrl + R !!!!!
Hoevaak moet ik het nou nog zeggen
Nee joh daar heb je FOK! toch voorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:12 schreef DeToXiC het volgende:
Ow mèn... Wat duurt een kwartier dan al lang hè.
Omdat de F5 sneller kapot gaatquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
waarom een combinatie verkiezen boven een enkele knop? teardrop?
en als je R toets niet meer werkt ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ctrl + R !!!!!
Hoevaak moet ik het nou nog zeggen
Dan kijg je hele ae zinnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en als je R toets niet meer werkt ?
als je toets niet mee wekt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Volgens mij werkt je R-knop nog wel...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Spammertquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:17 schreef DeToXiC het volgende:
Wacht dan die ik hem ook nog even...
Die van mij staat eerder dus ik ben eerderquote:
Vastgeniet ? En nu moet je een uur uitrustenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:20 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb net een document vastgeniet....nu kan ik weer niksen fokken.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:22 schreef DeToXiC het volgende:
Teardrop was een minuut eerder bij mij. 13.13 vs 13.14
Dus ik zeg: "Teardrop-nl wint"
Maar welke was leuker?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:22 schreef DeToXiC het volgende:
Teardrop was een minuut eerder bij mij. 13.13 vs 13.14
Dus ik zeg: "Teardrop-nl wint"
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij krijgt van mij een biertje![]()
Lekker wijf zeker ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:24 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga lekker buurten bij een collega nu.
Zo welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zo krijg ik dit topic toch nooit meer vol ?
Heb je vandaag dan al wel een goeie motivatie gehad ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:34 schreef Pheno het volgende:
Lunch op terras met ijsthee is killing voor de motivatie (voor zover die aanwezig was)
Waar is die cheerleadersmiley met die tong uit zn bek die als een bezetene aan het rondtollen isquote:
Je moet niet surfen want daar wordt je nat vanquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Waar is die cheerleadersmiley met die tong uit zn bek die als een bezetene aan het rondtollen is![]()
Neequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je vandaag dan al wel een goeie motivatie gehad ?
Zullen we het spelletje "niets zeggen tegen teardrop-nl" gaan doen?quote:
Zoek maar even op. Ik ben benieuwd, ik ken hem nl. niet!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Waar is die cheerleadersmiley met die tong uit zn bek die als een bezetene aan het rondtollen is![]()
Nu al?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:36 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga lekker eerder naar huis, 1337!
Dan heb je dus lekker op een terrasje kunnen chillen en genieten van het mooie weerquote:
Dat is goed Pheno!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we het spelletje "niets zeggen tegen teardrop-nl" gaan doen?
Ho dat gaat zo maar niet ! ik ben de eerste die van dit stelletje luilakken naar huis gaat hoor !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:36 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga lekker eerder naar huis, 1337!
zoiets ja, maarja, die tijd krijg ik nog terug ook!quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk 15:30.. Aangezien ik nog geen pauze heb gehad knal ik gewoon in 1 x door, heb nu toch al gegetenquote:
Geen bier meer voor jou !quote:
Ha dan ben ik lekker eerder naar huisquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk 15:30.. Aangezien ik nog geen pauze heb gehad knal ik gewoon in 1 x door, heb nu toch al gegeten
Das een werkje.. ik maak wel even een topic ervoor ergens, dan komt ie vanzelf wel naar me toequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:37 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Zoek maar even op. Ik ben benieuwd, ik ken hem nl. niet!
Luilakquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Das een werkje.. ik maak wel even een topic ervoor ergens, dan komt ie vanzelf wel naar me toe![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
De zon gaat pas na 21:00 onder volgens mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
hopelijk is de zon niet onder om 17:30, en kan ik ook nog even gestrekt op mn balkon liggen
Zeg jij wel wat tegen mij, de rest pest mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
hopelijk is de zon niet onder om 17:30, en kan ik ook nog even gestrekt op mn balkon liggen
Ja zo lok je wel een reactie uit ja.. ok ik reageer weer op je, ik ben niet lui, ik maak een topic.quote:
Volgens mij doet hij dat spelletje...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja zo lok je wel een reactie uit ja.. ok ik reageer weer op je, ik ben niet lui, ik maak een topic.
Hij is verstoppertje aan het doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:42 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij dat spelletje...![]()
Goed plan, dan kunnen we met onze verdiende biertjes terugkijken en lachen om ons akkefietje over de missende R-grap!quote:
Die van jou was leukerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Goed plan, dan kunnen we met onze verdiende biertjes terugkijken en lachen om ons akkefietje over de missende R-grap!
MIJN BAAS IS AL NAAR HUIS JAAAAAquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:37 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Zoek maar even op. Ik ben benieuwd, ik ken hem nl. niet!
quote:
Wat denk je zelfquote:
WAHAHAHAHA!!! DIE IS VET!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
MIJN BAAS IS AL NAAR HUIS JAAAAA [afbeelding]
Je smilie is aan het trippenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
tuurlijk altijd hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg jij wel wat tegen mij, de rest pest mij
Je hebt het helemaal verpestquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:47 schreef DeToXiC het volgende:
[quote]Teardrop-nl
Drink, maar geniet met je mate]/quote]
die van mij is altijd vrij op vrijdag, niet dat ik daar wat mee opschiet ofzo ....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Oke oke biertje voor jouquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:48 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik heb een fout gemaakt Teardrop...![]()
mmmm... cheeseburgers...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga even cheeseburgers halen voor lunch. Gaat de tijd tenminste sneller ook. Als ik terug ben en het op is. Kan ik naar huis
ik hoop het niet, dat is geen bierquote:
Hoe ver is die hamburgertent van je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga even cheeseburgers halen voor lunch. Gaat de tijd tenminste sneller ook. Als ik terug ben en het op is. Kan ik naar huis
ej, ik wil ook een biertje!quote:
Je mag de mijnequote:
Beertender? Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:01 schreef Dylanesque het volgende:
mmmmm.... bier... ik ga vanavond weer lekker onder mn beertender hangen denk ik
2 minuten met de auto ofzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe ver is die hamburgertent van je?
was het merk verkeerd ofzo?quote:
Jou had ik er nog geen 1 gegeven hoorquote:
O_O , handtastelijkhedenquote:
Kunnen jullie niet spammen zonder mij ?quote:
Nee, de rest post normaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet spammen zonder mij ?
Das toch vrij normaal tegenwoordig ?quote:
Nou heb ik dus alsnog geen bierquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jou had ik er nog geen 1 gegeven hoor
Wie zegt dat mijn bier van jou was?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jou had ik er nog geen 1 gegeven hoor
Maar het is een SlowChat... dan hoor je toch snel te posten ?quote:
ik heb er geen. is dat wat zon ding ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Das toch vrij normaal tegenwoordig ?een beertender
Lekker tapbierquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb er geen. is dat wat zon ding ?
Nah, alleen n00bscs doen datquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar het is een SlowChat... dan hoor je toch snel te posten ?
Een heineken tapvat op stroomquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb er geen. is dat wat zon ding ?
Dan maar een N00bSC.... Ik hou er niet van als het zo langzaam gaatquote:
Heinekenquote:
Nee, anders word je nooit de onbetwiste dagnr 1quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan maar een N00bSC.... Ik hou er niet van als het zo langzaam gaat
Krijg je daar een prijs voor?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, anders word je nooit de onbetwiste dagnr 1
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, anders word je nooit de onbetwiste dagnr 1
Je moet alleen een andere dag pakken om dat te doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
InderdaadDaar heb je helemaal gelijk in
Dat zou best wel relaxed zijn jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:11 schreef Pheno het volgende:
Goh, ik moet eens wifi aanvragen hier op het werk. En dan het terras op
Wij ook niet, maar ik zit hartje centrumquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zou best wel relaxed zijn jaalleen jammer dat wij hier geen terras hebben
Daar ben ik ook bang voor, maar vandaag had ik het me toch al niet voorgenomen want over 15 minuten ga ik naar huis toequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet alleen een andere dag pakken om dat te doen
bah, nou ik hou het wel bij de halve liters van de c1000 (die witte blikken) 8 euro een trayquote:
Als je eens een dag wilt prikken, ik help wel mee. Niet in het weekend, ik fok alleen betaaldquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, maar vandaag had ik het me toch al niet voorgenomen want over 15 minuten ga ik naar huis toe
Halve liters zijn ook altijd wel okequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bah, nou ik hou het wel bij de halve liters van de c1000 (die witte blikken) 8 euro een tray
thx, heb ik tenminste een lekker biertje!quote:
Ik FOK! zelf ook niet in het weekendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je eens een dag wilt prikken, ik help wel mee. Niet in het weekend, ik fok alleen betaald
Verstandig, dan is het namelijk zonde van je tijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik FOK! zelf ook niet in het weekendIk FOK! thuis eigenlijk al heel weinig
Dan kijk ik mn baas heel lief aan en ga ik nu weg ;')quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ga gewoon 5 minuten voor teardrop weg... is hij niet de eerste
doe hier het zelfde, alleen betaald fokken hoor!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik FOK! zelf ook niet in het weekendIk FOK! thuis eigenlijk al heel weinig
0WNED WIE EIN N00B!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ga gewoon 5 minuten voor teardrop weg... is hij niet de eerste
Als ik thuis ben heb ik wel andere dingen te doen als laveloos achter de pc te zitten en voor me uit te starenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verstandig, dan is het namelijk zonde van je tijd
damn, ik moet nog 3 uur FOKKEN ...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan kijk ik mn baas heel lief aan en ga ik nu weg ;')
Nah ik blijf nog wel 14 minuten zitten
12 minuten hierzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
damn, ik moet nog 3 uur FOKKEN ...![]()
ik had zelfs geen zin om koffie te halen, dat heb ik door een collega laten doen .. straks moet ik nog opstaan ook!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ik thuis ben heb ik wel andere dingen te doen als laveloos achter de pc te zitten en voor me uit te staren
laveloos in een tuinstoel bvquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ik thuis ben heb ik wel andere dingen te doen als laveloos achter de pc te zitten en voor me uit te staren
t wordt dus tijd voor een laptop. kan je in de tuin laveloos voor je uit starenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar thuis heb je bier!quote:
Dan heb je het alleen maar goed voor elkaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik had zelfs geen zin om koffie te halen, dat heb ik door een collega laten doen .. straks moet ik nog opstaan ook!![]()
Juist lekker in het zonnetjequote:
Ik zit wel eens laveloos thuis...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Werk ? of verveling ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
oja hoj, ik ben ook nog aan het werk!
als hij nu nog langs de bakker voor je gaat , heb je het helemaal voor mekaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik had zelfs geen zin om koffie te halen, dat heb ik door een collega laten doen .. straks moet ik nog opstaan ook!![]()
Zometeen als ik thuis benquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:21 schreef DeToXiC het volgende:
BIER?
Dat wel, maar wakker word ik er niet van ...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan heb je het alleen maar goed voor elkaar![]()
Jij rookt ook uit verveling ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat wel, maar wakker word ik er niet van ...
Misschien zo maar even een peukie gaan doen ofzo![]()
Die ben ik dus vergeten...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien zo maar even een peukie gaan doen ofzo![]()
Geloof dat er Amstel in de koelkast staat op het momentquote:
fijn weekend he, voordat je opeens wegsprintquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Geloof dat er Amstel in de koelkast staat op het moment
Ja fijn weekend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
fijn weekend he, voordat je opeens wegsprint
werk!quote:
Dan zeg ik tegen jullie harde werkers alvast...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
fijn weekend he, voordat je opeens wegsprint
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goed ik ga er inderdaad maar eens vandoor
Prettig weekend
Gewoon 4 minuten te vroeg...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
Prettig weekend
prettig weekendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan zeg ik tegen jullie harde werkers alvast...
Fijn weekend allemaal. En ik denk dat ik maandag wel weer van de partij ben
Geniet van het weekend luitjes![]()
![]()
Je hebt nog een minuutquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
Prettig weekend
Eindelijk een sc die weer te volgen isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:29 schreef Dylanesque het volgende:
Daar gaat de poster #1
Nah, spammen kan iedereenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kom nou, we hebben hem toch niet nodig zeker.. toch?![]()
Die is slimmer dan wijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:32 schreef Dylanesque het volgende:
M'n collega is ook echt gewoon de hort op zonder iets te zeggen.. net terug van d'r pauze, even iets drinken gaan halen en nu alweer een half uur kwijt
en niets voor jou meegenomen natuurlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:32 schreef Dylanesque het volgende:
M'n collega is ook echt gewoon de hort op zonder iets te zeggen.. net terug van d'r pauze, even iets drinken gaan halen en nu alweer een half uur kwijt
Dan ga je toch ook gewoon weg?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:32 schreef Dylanesque het volgende:
Dat is standaard collegialiteitquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en niets voor jou meegenomen natuurlijk
Zo kan je t ook bekijkenquote:
Nee ik heb al .. water..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en niets voor jou meegenomen natuurlijk
Nog steeds geblokt. Ik moet nog patchen, maar zelfs daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:34 schreef Dylanesque het volgende:
Nouja, als iemand zich nog verveelt, hier nogmaals linerider, ik blijf t mooi vinden: http://www.official-linerider.com/play.html
hier wel ja!!!quote:
Ik zou bijna zeggen, probeer thuis een keertjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds geblokt. Ik moet nog patchen, maar zelfs daar heb ik geen zin in
thuis hebbie natuurlijk echte spellenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen, probeer thuis een keertje
PS3!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
thuis hebbie natuurlijk echte spellen
Precies. Dat is pas echt grappig. Die ha d ik al 2 decemberquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:45 schreef Dylanesque het volgende:
Wii!
precies, gewoon nintendo of pc en belgisch bierquote:
Heb je in ieder geval iets te doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
stelletjes homo's, die lui die het water uitgevonden hebben
Dorr hun moet ik inmiddels iedere 15 min naar toilet...!
Ik heb m 4 maanden gezochtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Dat is pas echt grappig. Die ha d ik al 2 december
Laat me raden, Jumpstyle...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
zit hier verplicht naar 538 te luisteren, wat een gore tering meuk draaien die gasten zeg!
Heeft me 10 min bezig gehouden, maar ik ben er te slecht inquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:34 schreef Dylanesque het volgende:
Nouja, als iemand zich nog verveelt, hier nogmaals linerider, ik blijf t mooi vinden: http://www.official-linerider.com/play.html
nee nog erger .. de top ...40 ...........quote:
toch 10 minuten verderquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:51 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Heeft me 10 min bezig gehouden, maar ik ben er te slecht in
het maakt niet uit waar je naar luisterd hoor. allemaal commerciele teringzooiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee nog erger .. de top ...40 ...........![]()
This Site has been blocked according to company policy, please contact the Help Desk Tel. ***********quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:51 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Heeft me 10 min bezig gehouden, maar ik ben er te slecht in
ook geblocked hier ...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het maakt niet uit waar je naar luisterd hoor. allemaal commerciele teringzooinooit s echte goeie muziek dus. daar moet je internetradio voor hebben
lol ik krijg ditquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
This Site has been blocked according to company policy, please contact the Help Desk Tel. ***********
URL: www.official-linerider.com/play.html
Category: Games
hier schijnt de zon anders nog primaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kom ik thuis... Allemaal wolken
Godverdomme !! wil ik eens lekker in de tuin zitten met een biertje hangen er allemaal wolken voor de zon. Naja dan maar even achter de pc kruipen en gamen totdat het zonnetje gaat schijnen
Als dat vandaag nog gaat gebeuren dan wel te verstaan....
Leuk te zien dat jullie me zo missen.. vooral jij Pheno
Volgens mij miste hij ons gewoon...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hier schijnt de zon anders nog prima![]()
Nou hier hangen er wolken waarvan ik me afvraag of er zometeen geen regen uit gaat komenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hier schijnt de zon anders nog prima![]()
toch niet die flash spelletjes heh ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kom ik thuis... Allemaal wolken
Godverdomme !! wil ik eens lekker in de tuin zitten met een biertje hangen er allemaal wolken voor de zon. Naja dan maar even achter de pc kruipen en gamen totdat het zonnetje gaat schijnen
Als dat vandaag nog gaat gebeuren dan wel te verstaan....
Leuk te zien dat jullie me zo missen.. vooral jij Pheno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |