Lekker wijf zeker ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:24 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga lekker buurten bij een collega nu.
Zo welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zo krijg ik dit topic toch nooit meer vol ?
Heb je vandaag dan al wel een goeie motivatie gehad ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:34 schreef Pheno het volgende:
Lunch op terras met ijsthee is killing voor de motivatie (voor zover die aanwezig was)
Waar is die cheerleadersmiley met die tong uit zn bek die als een bezetene aan het rondtollen isquote:
Je moet niet surfen want daar wordt je nat vanquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Waar is die cheerleadersmiley met die tong uit zn bek die als een bezetene aan het rondtollen is![]()
Neequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je vandaag dan al wel een goeie motivatie gehad ?
Zullen we het spelletje "niets zeggen tegen teardrop-nl" gaan doen?quote:
Zoek maar even op. Ik ben benieuwd, ik ken hem nl. niet!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Waar is die cheerleadersmiley met die tong uit zn bek die als een bezetene aan het rondtollen is![]()
Nu al?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:36 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga lekker eerder naar huis, 1337!
Dan heb je dus lekker op een terrasje kunnen chillen en genieten van het mooie weerquote:
Dat is goed Pheno!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we het spelletje "niets zeggen tegen teardrop-nl" gaan doen?
Ho dat gaat zo maar niet ! ik ben de eerste die van dit stelletje luilakken naar huis gaat hoor !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:36 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga lekker eerder naar huis, 1337!
zoiets ja, maarja, die tijd krijg ik nog terug ook!quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk 15:30.. Aangezien ik nog geen pauze heb gehad knal ik gewoon in 1 x door, heb nu toch al gegetenquote:
Geen bier meer voor jou !quote:
Ha dan ben ik lekker eerder naar huisquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk 15:30.. Aangezien ik nog geen pauze heb gehad knal ik gewoon in 1 x door, heb nu toch al gegeten
Das een werkje.. ik maak wel even een topic ervoor ergens, dan komt ie vanzelf wel naar me toequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:37 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Zoek maar even op. Ik ben benieuwd, ik ken hem nl. niet!
Luilakquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Das een werkje.. ik maak wel even een topic ervoor ergens, dan komt ie vanzelf wel naar me toe![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
De zon gaat pas na 21:00 onder volgens mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
hopelijk is de zon niet onder om 17:30, en kan ik ook nog even gestrekt op mn balkon liggen
Zeg jij wel wat tegen mij, de rest pest mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
hopelijk is de zon niet onder om 17:30, en kan ik ook nog even gestrekt op mn balkon liggen
Ja zo lok je wel een reactie uit ja.. ok ik reageer weer op je, ik ben niet lui, ik maak een topic.quote:
Volgens mij doet hij dat spelletje...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja zo lok je wel een reactie uit ja.. ok ik reageer weer op je, ik ben niet lui, ik maak een topic.
Hij is verstoppertje aan het doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:42 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij dat spelletje...![]()
Goed plan, dan kunnen we met onze verdiende biertjes terugkijken en lachen om ons akkefietje over de missende R-grap!quote:
Die van jou was leukerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Goed plan, dan kunnen we met onze verdiende biertjes terugkijken en lachen om ons akkefietje over de missende R-grap!
MIJN BAAS IS AL NAAR HUIS JAAAAAquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:37 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Zoek maar even op. Ik ben benieuwd, ik ken hem nl. niet!
quote:
Wat denk je zelfquote:
WAHAHAHAHA!!! DIE IS VET!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
MIJN BAAS IS AL NAAR HUIS JAAAAA [afbeelding]
Je smilie is aan het trippenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
tuurlijk altijd hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg jij wel wat tegen mij, de rest pest mij
Je hebt het helemaal verpestquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:47 schreef DeToXiC het volgende:
[quote]Teardrop-nl
Drink, maar geniet met je mate]/quote]
die van mij is altijd vrij op vrijdag, niet dat ik daar wat mee opschiet ofzo ....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Oke oke biertje voor jouquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:48 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik heb een fout gemaakt Teardrop...![]()
mmmm... cheeseburgers...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga even cheeseburgers halen voor lunch. Gaat de tijd tenminste sneller ook. Als ik terug ben en het op is. Kan ik naar huis
ik hoop het niet, dat is geen bierquote:
Hoe ver is die hamburgertent van je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga even cheeseburgers halen voor lunch. Gaat de tijd tenminste sneller ook. Als ik terug ben en het op is. Kan ik naar huis
ej, ik wil ook een biertje!quote:
Je mag de mijnequote:
Beertender? Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:01 schreef Dylanesque het volgende:
mmmmm.... bier... ik ga vanavond weer lekker onder mn beertender hangen denk ik
2 minuten met de auto ofzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe ver is die hamburgertent van je?
was het merk verkeerd ofzo?quote:
Jou had ik er nog geen 1 gegeven hoorquote:
O_O , handtastelijkhedenquote:
Kunnen jullie niet spammen zonder mij ?quote:
Nee, de rest post normaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet spammen zonder mij ?
Das toch vrij normaal tegenwoordig ?quote:
Nou heb ik dus alsnog geen bierquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jou had ik er nog geen 1 gegeven hoor
Wie zegt dat mijn bier van jou was?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jou had ik er nog geen 1 gegeven hoor
Maar het is een SlowChat... dan hoor je toch snel te posten ?quote:
ik heb er geen. is dat wat zon ding ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Das toch vrij normaal tegenwoordig ?een beertender
Lekker tapbierquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb er geen. is dat wat zon ding ?
Nah, alleen n00bscs doen datquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar het is een SlowChat... dan hoor je toch snel te posten ?
Een heineken tapvat op stroomquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb er geen. is dat wat zon ding ?
Dan maar een N00bSC.... Ik hou er niet van als het zo langzaam gaatquote:
Heinekenquote:
Nee, anders word je nooit de onbetwiste dagnr 1quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan maar een N00bSC.... Ik hou er niet van als het zo langzaam gaat
Krijg je daar een prijs voor?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, anders word je nooit de onbetwiste dagnr 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |