Inderdaadquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, anders word je nooit de onbetwiste dagnr 1
Je moet alleen een andere dag pakken om dat te doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
InderdaadDaar heb je helemaal gelijk in
Dat zou best wel relaxed zijn jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:11 schreef Pheno het volgende:
Goh, ik moet eens wifi aanvragen hier op het werk. En dan het terras op
Wij ook niet, maar ik zit hartje centrumquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zou best wel relaxed zijn jaalleen jammer dat wij hier geen terras hebben
Daar ben ik ook bang voor, maar vandaag had ik het me toch al niet voorgenomen want over 15 minuten ga ik naar huis toequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet alleen een andere dag pakken om dat te doen
bah, nou ik hou het wel bij de halve liters van de c1000 (die witte blikken) 8 euro een trayquote:
Als je eens een dag wilt prikken, ik help wel mee. Niet in het weekend, ik fok alleen betaaldquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, maar vandaag had ik het me toch al niet voorgenomen want over 15 minuten ga ik naar huis toe
Halve liters zijn ook altijd wel okequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bah, nou ik hou het wel bij de halve liters van de c1000 (die witte blikken) 8 euro een tray
thx, heb ik tenminste een lekker biertje!quote:
Ik FOK! zelf ook niet in het weekendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je eens een dag wilt prikken, ik help wel mee. Niet in het weekend, ik fok alleen betaald
Verstandig, dan is het namelijk zonde van je tijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik FOK! zelf ook niet in het weekendIk FOK! thuis eigenlijk al heel weinig
Dan kijk ik mn baas heel lief aan en ga ik nu weg ;')quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ga gewoon 5 minuten voor teardrop weg... is hij niet de eerste
doe hier het zelfde, alleen betaald fokken hoor!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik FOK! zelf ook niet in het weekendIk FOK! thuis eigenlijk al heel weinig
0WNED WIE EIN N00B!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ga gewoon 5 minuten voor teardrop weg... is hij niet de eerste
Als ik thuis ben heb ik wel andere dingen te doen als laveloos achter de pc te zitten en voor me uit te starenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verstandig, dan is het namelijk zonde van je tijd
damn, ik moet nog 3 uur FOKKEN ...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan kijk ik mn baas heel lief aan en ga ik nu weg ;')
Nah ik blijf nog wel 14 minuten zitten
12 minuten hierzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
damn, ik moet nog 3 uur FOKKEN ...![]()
ik had zelfs geen zin om koffie te halen, dat heb ik door een collega laten doen .. straks moet ik nog opstaan ook!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ik thuis ben heb ik wel andere dingen te doen als laveloos achter de pc te zitten en voor me uit te staren
laveloos in een tuinstoel bvquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ik thuis ben heb ik wel andere dingen te doen als laveloos achter de pc te zitten en voor me uit te staren
t wordt dus tijd voor een laptop. kan je in de tuin laveloos voor je uit starenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar thuis heb je bier!quote:
Dan heb je het alleen maar goed voor elkaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik had zelfs geen zin om koffie te halen, dat heb ik door een collega laten doen .. straks moet ik nog opstaan ook!![]()
Juist lekker in het zonnetjequote:
Ik zit wel eens laveloos thuis...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Werk ? of verveling ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
oja hoj, ik ben ook nog aan het werk!
als hij nu nog langs de bakker voor je gaat , heb je het helemaal voor mekaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik had zelfs geen zin om koffie te halen, dat heb ik door een collega laten doen .. straks moet ik nog opstaan ook!![]()
Zometeen als ik thuis benquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:21 schreef DeToXiC het volgende:
BIER?
Dat wel, maar wakker word ik er niet van ...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan heb je het alleen maar goed voor elkaar![]()
Jij rookt ook uit verveling ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat wel, maar wakker word ik er niet van ...
Misschien zo maar even een peukie gaan doen ofzo![]()
Die ben ik dus vergeten...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien zo maar even een peukie gaan doen ofzo![]()
Geloof dat er Amstel in de koelkast staat op het momentquote:
fijn weekend he, voordat je opeens wegsprintquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Geloof dat er Amstel in de koelkast staat op het moment
Ja fijn weekend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
fijn weekend he, voordat je opeens wegsprint
werk!quote:
Dan zeg ik tegen jullie harde werkers alvast...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
fijn weekend he, voordat je opeens wegsprint
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goed ik ga er inderdaad maar eens vandoor
Prettig weekend
Gewoon 4 minuten te vroeg...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
Prettig weekend
prettig weekendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan zeg ik tegen jullie harde werkers alvast...
Fijn weekend allemaal. En ik denk dat ik maandag wel weer van de partij ben
Geniet van het weekend luitjes![]()
![]()
Je hebt nog een minuutquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
Prettig weekend
Eindelijk een sc die weer te volgen isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:29 schreef Dylanesque het volgende:
Daar gaat de poster #1
Nah, spammen kan iedereenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kom nou, we hebben hem toch niet nodig zeker.. toch?![]()
Die is slimmer dan wijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:32 schreef Dylanesque het volgende:
M'n collega is ook echt gewoon de hort op zonder iets te zeggen.. net terug van d'r pauze, even iets drinken gaan halen en nu alweer een half uur kwijt
en niets voor jou meegenomen natuurlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:32 schreef Dylanesque het volgende:
M'n collega is ook echt gewoon de hort op zonder iets te zeggen.. net terug van d'r pauze, even iets drinken gaan halen en nu alweer een half uur kwijt
Dan ga je toch ook gewoon weg?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:32 schreef Dylanesque het volgende:
Dat is standaard collegialiteitquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en niets voor jou meegenomen natuurlijk
Zo kan je t ook bekijkenquote:
Nee ik heb al .. water..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en niets voor jou meegenomen natuurlijk
Nog steeds geblokt. Ik moet nog patchen, maar zelfs daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:34 schreef Dylanesque het volgende:
Nouja, als iemand zich nog verveelt, hier nogmaals linerider, ik blijf t mooi vinden: http://www.official-linerider.com/play.html
hier wel ja!!!quote:
Ik zou bijna zeggen, probeer thuis een keertjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds geblokt. Ik moet nog patchen, maar zelfs daar heb ik geen zin in
thuis hebbie natuurlijk echte spellenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen, probeer thuis een keertje
PS3!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
thuis hebbie natuurlijk echte spellen
Precies. Dat is pas echt grappig. Die ha d ik al 2 decemberquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:45 schreef Dylanesque het volgende:
Wii!
precies, gewoon nintendo of pc en belgisch bierquote:
Heb je in ieder geval iets te doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
stelletjes homo's, die lui die het water uitgevonden hebben
Dorr hun moet ik inmiddels iedere 15 min naar toilet...!
Ik heb m 4 maanden gezochtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Dat is pas echt grappig. Die ha d ik al 2 december
Laat me raden, Jumpstyle...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
zit hier verplicht naar 538 te luisteren, wat een gore tering meuk draaien die gasten zeg!
Heeft me 10 min bezig gehouden, maar ik ben er te slecht inquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:34 schreef Dylanesque het volgende:
Nouja, als iemand zich nog verveelt, hier nogmaals linerider, ik blijf t mooi vinden: http://www.official-linerider.com/play.html
nee nog erger .. de top ...40 ...........quote:
toch 10 minuten verderquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:51 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Heeft me 10 min bezig gehouden, maar ik ben er te slecht in
het maakt niet uit waar je naar luisterd hoor. allemaal commerciele teringzooiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee nog erger .. de top ...40 ...........![]()
This Site has been blocked according to company policy, please contact the Help Desk Tel. ***********quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:51 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Heeft me 10 min bezig gehouden, maar ik ben er te slecht in
ook geblocked hier ...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het maakt niet uit waar je naar luisterd hoor. allemaal commerciele teringzooinooit s echte goeie muziek dus. daar moet je internetradio voor hebben
lol ik krijg ditquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
This Site has been blocked according to company policy, please contact the Help Desk Tel. ***********
URL: www.official-linerider.com/play.html
Category: Games
hier schijnt de zon anders nog primaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kom ik thuis... Allemaal wolken
Godverdomme !! wil ik eens lekker in de tuin zitten met een biertje hangen er allemaal wolken voor de zon. Naja dan maar even achter de pc kruipen en gamen totdat het zonnetje gaat schijnen
Als dat vandaag nog gaat gebeuren dan wel te verstaan....
Leuk te zien dat jullie me zo missen.. vooral jij Pheno
Volgens mij miste hij ons gewoon...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hier schijnt de zon anders nog prima![]()
Nou hier hangen er wolken waarvan ik me afvraag of er zometeen geen regen uit gaat komenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hier schijnt de zon anders nog prima![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |