* AirwiN volgt het goede voorbeeld...quote:
Als we een week vantevoren ongeveer weten hoeveel er mee gaan eten, komt dat wel goed. Een paar erbij of eraf in de laatste week is dan niet meer zo'n groot punt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:58 schreef Xilantof het volgende:
Uiteraard lees ik even mee.
[afbeelding]
Mededeling. Het aanmeldtermijn zal niet eeuwig duren. Dit i.v.m. reservering voor 't eten!
Nee, dat niet. Het ligt in Den Haag zuid.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:59 schreef roooosje het volgende:
Ligt het een beetje bij een station?
Definieer niet eeuwig...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:58 schreef Xilantof het volgende:
Uiteraard lees ik even mee.
[afbeelding]
Mededeling. Het aanmeldtermijn zal niet eeuwig duren. Dit i.v.m. reservering voor 't eten!
Ik ga van de week al eens langs om e.e.a. te informeren. Week van te voren wil ik iig een getal hebben. En dan meld ik dat aantal +/- een aantal bijkomers/afzeggersquote:
Maar jij twijfelt...quote:
Nou ik wil op zich graag mee maar moet even kijken hoe het tegen die tijd met mijn oma gaat. Als die dan op het punt van sterven ligt, moet ik wel beschikbaar blijven zeg maar. Dus ik besluit op de deadline, als ik weet in hoeverre de toestand stabiel isquote:
Neem hem/haar mee?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik wil ook mee! Maar dan is m`n oudste jarig, dus dat kan ik niet maken
Ook dat!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:40 schreef Xilantof het volgende:
't Wordt tijd dat er ook even meer modellen zich gaan aanmelden!
Oh..quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:29 schreef roooosje het volgende:
Ik kan defintief niet.
Wil opzich wel mee als model, kan ik mooi leren van anderen hoe ze dat doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:40 schreef Xilantof het volgende:
't Wordt tijd dat er ook even meer modellen zich gaan aanmelden!
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:16 schreef Ynske het volgende:
[..]zeker ook nog echte limburse rijstevlaai he
Mannen en vrouwen zijn beide even welkom! Variatie is erg okay!quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:14 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Wil opzich wel mee als model, kan ik mooi leren van anderen hoe ze dat doen![]()
Tis alleen zo verotte duur om vanuit leeuwarden naar den haag te gaan met de trein :/ Ik zal er ff over nadenken.
Of hebben jullie liever alleen vrouwelijke modellen?
Zou wel tof zijnquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:16 schreef Ynske het volgende:
[..]zeker ook nog echte limburse rijstevlaai he
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:01 schreef fraubitch het volgende:
alle toffe fotografen komen, Alleen mist er een. Oh dat ben ik!
Count me in. Eten weet ik nog niet, maar komt goed.
Heb ik gedaan, maar geen bevestiging ontvangenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:31 schreef PeRi het volgende:
Vergeten degenen die hier in het topic roepen dat ze komen, niet zich via de PM aan te melden?
leg me daar eens de reden van uit?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:31 schreef PeRi het volgende:
Vergeten degenen die hier in het topic roepen dat ze komen, niet zich via de PM aan te melden?
Omdat er makkelijk over posts heen gelezen kan worden in beide topics, vandaar dat we ervoor gekozen hebben om het te regelen via de PM en dan via mij. Die worden áltijd gezienquote:
Nee klopt, degenen die heel duidelijk waren in hun PM heb ik meteen in de OP erbij geplaatst, en van wie ik het wat onduidelijk vond, beantwoord en na hun antwoord weer daarna in de OP gezet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar geen bevestiging ontvangen![]()
Ehmquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:43 schreef -Marjo- het volgende:
* -Marjo- neemt een model mee! Een meneer...
Of Laura meegaat weet ik nog niet...
Of een andere Laura?quote:
Done...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:58 schreef PeRi het volgende:
Zouden jullie het fijn vinden om een bevestiging te krijgen als je je aangemeld hebt? Kan ik alsnog voor zorgen natuurlijk.
Neuh, ik geloof je op je bruin/blauw/groene ogenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:58 schreef PeRi het volgende:
Zouden jullie het fijn vinden om een bevestiging te krijgen als je je aangemeld hebt? Kan ik alsnog voor zorgen natuurlijk.
omdat er nog mensen zijn die op zaterdag moeten werken, denk ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
waarom doen jullie het eigenlijk niet op zaterdag? Zondag is toch altijd een stuk drukker met al die familieuitjes enzo?
En omdat op zaterdag 1 september drie van de vier organiserende mods waarschijnlijk niet kondenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
waarom doen jullie het eigenlijk niet op zaterdag? Zondag is toch altijd een stuk drukker met al die familieuitjes enzo?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:26 schreef Yoni het volgende:
[..]
En omdat op zaterdag 1 september drie van de vier organiserende mods waarschijnlijk niet konden![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat er nog mensen zijn die op zaterdag moeten werken, denk ik
gebukt in je string terwijl je de nederlandse vlag in je handen hebt en op je hoofd een hoed met een propellerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:21 schreef B_BOY het volgende:
ik ben benieuwd of er ook al fotograven/fotogravinnen zijn die al ideetjes hebben hoe ze modelle op de gevoelige plaat willen zetten. miss kan dat me over de streep trekken
ik komquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
gebukt in je string terwijl je de nederlandse vlag in je handen hebt en op je hoofd een hoed met een propeller![]()
![]()
organiseer dan maar een pub meetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, ik kijk even in de agenda. Want ik heb wel zin in een meet
Zeur.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
organiseer dan maar een pub meet![]()
dat ben jij incognitoquote:
quote:
Oh ja, want ik ben ook echt kwijl materiaalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat ben jij incognito![]()
anders komen allemaal van die geyile fokkers om op je te kwijlen, en nu denken ze dat je iemand andres bent![]()
Broodje Febo?quote:
Niettanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, want ik ben ook echt kwijl materiaal. Maf wijf
.
Ik vind van niet, wat de rest ervan vindt moeten ze zelf wetenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Niettan
of zit je te vissen naar complimentjes?
Kom je ook?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:49 schreef Scandalous het volgende:
Ik wilde een tvp plaatsen maar de foto's verschijnen zeker nog niet in dit topic
quote:
Mooi! Extra sla?quote:
Daar hebben we jou al voor...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef fraubitch het volgende:
anders komen allemaal van die geyile fokkers om op je te kwijlen
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ik hoor er officieel niet meer bij
.
Dat niet, niks voor mijquote:
Inderdaad, straks komen er nog meer mooie vrouwenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat niet, niks voor mijMaar ik vind het wel leuk om de resultaten te zien
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:34 schreef freud het volgende:
[..]
Maar goed, niet komen, ik ben namelijk erg verlegen bij vrouwen in de buurt. Echt
.
Maar dat lukt natuurlijk niet als je niet komt..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:37 schreef roooosje het volgende:
[..]
En jij zei dat je mij verlegen zou maken
![]()
Het sluit elkaar niet uit natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:37 schreef roooosje het volgende:
[..]
En jij zei dat je mij verlegen zou maken
![]()
Juist ja... En hoe moet ik mijn camera dan in shemelsnaam vasthouden?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
gebukt in je string terwijl je de nederlandse vlag in je handen hebt en op je hoofd een hoed met een propeller![]()
![]()
Jaaaaaa, het neefje van CCquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:21 schreef limpix het volgende:
Ik overweeg om te komen als footgraaf, neem mijn neefje mee als model, hij misschien nog een leuk meisje.
Wanneer ik zekerheid heb stuur ik een PM naar Peri.
Dit neefje;
[afbeelding]
![]()
afblijvenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Jaaaaaa, het neefje van CC(doe is snel je naam weer veranderen
) Neefje van CC wordt in ieder geval mijn slachtoffer
![]()
meeliften met anderen is hier heel normaal hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Damn, is een treinkaartje van Utrecht->Den Haag teveel van je saldo gevraagd?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Denk dattie 2 vrouwen ook niet erg vind![]()
de heenweg kun je wellicht meeliften, terug niet, of je moet naar delft willenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
meeliften met anderen is hier heel normaal hoor![]()
Dan maak ik de foto's welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Denk dattie 2 vrouwen ook niet erg vind![]()
^^quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh over dat liften. Dan plaats ik ook gelijk maar even een oproepje. Ik kom uit A'dam. En moet naar de meeting plek zeg maar. Ik ben heel sociaal, spontaan, en frau kent me al. Hoi Kusje, doe maar.
5 euro uitsparen voor een treinkaartje ook?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
meeliften met anderen is hier heel normaal hoor![]()
Joh...ga ff ergens anders lopen zeiken als iemand een lift vraagt? Als iemand plek overheeft, dan is dat toch geen probleem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
5 euro uitsparen voor een treinkaartje ook?
Neem dan liever iemand mee die helemaal uit Groningen komt ofzo..
Dat jij zo zeiktquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het ligt echt aan het weer vandaag he?
De opmerking was niet zeikerig bedoeld, dat julllie het zo interpreteren daarentegen. D'r zijn vast wel mensen die van verder weg komen die het harder nodig hebben. Ik maal er niet om een stukje met de trein te betalen, maar goed sorry hoor, als ik op jullie zieltjes getrapt hebt..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat jij zo zeiktIk denk het wel ja
![]()
jep. want voor die 5 euro koop je chocola die je samen in de auto opeetquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
5 euro uitsparen voor een treinkaartje ook?
Neem dan liever iemand mee die helemaal uit Groningen komt ofzo..
je hebt niemand op de tenen getrapt. je maakte gewoon een kutopmerking.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De opmerking was niet zeikerig bedoeld, dat julllie het zo interpreteren daarentegen. D'r zijn vast wel mensen die van verder weg komen die het harder nodig hebben. Ik maal er niet om een stukje met de trein te betalen, maar goed sorry hoor, als ik op jullie zieltjes getrapt hebt..
Mwoah, kutopmerking vond ik nou ook niet echt, dat jullie ermij op aanvallen, ach kan wel wat hebben. Maar goed, zal er niet meer over "zeiken"quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je hebt niemand op de tenen getrapt. je maakte gewoon een kutopmerking.
-> . <-
Dat heb ik nou altijdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Popcorn is weer afgelopen Dribbel, je bent te laat..
Ga, FB vervelen. Misschien dat er nog wat gebeurd..quote:
Ksst oprotten jijquote:
MSNquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kunnen jullie je Domestic Dispute niet op MSN oplossen
nee hoor. ligt echt aan jouquote:
ga door !quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zit nog steeds met eenop m'n gezicht hoor..
Dat komt door je nikstoevoegende posts altijd weerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zolang ik maarblijf posten zit iedereen weer
naar m'n opmerkingen te kijken..
Zo interessant zijn ze niet hoor..
FB, is wel pittig af en toe he? Misschien moet je 'r eens wat afblussen met water..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat komt door je nikstoevoegende posts altijd weer
Morgen weer, vind je het goed? Of heb je dat liever niet..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat heeft zij hiermee te maken![]()
Dus als ik water over haar heengooi
Ga jij je tijd besteden met nuttige posts ?
begrijp ik het goed ?![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat heeft zij hiermee te maken![]()
Dus als ik water over haar heengooi
Ga jij je tijd besteden met nuttige posts ?
begrijp ik het goed ?![]()
Die mensen staat het toch ook gewoon vrij om te vragen? En het is nog altijd een geheel vrijwillige activiteit. Kijk...ik zal jou nooit vragen mee te rijden, maar Chanty daarentegen weer welquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De opmerking was niet zeikerig bedoeld, dat julllie het zo interpreteren daarentegen. D'r zijn vast wel mensen die van verder weg komen die het harder nodig hebben. Ik maal er niet om een stukje met de trein te betalen, maar goed sorry hoor, als ik op jullie zieltjes getrapt hebt..
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]OMG MARTIJN!!
MAAK ME NAT!!! SNEL!!!!
()
Nou als het ff kan zou het fijn zijn als je je bek houdtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Morgen weer, vind je het goed? Of heb je dat liever niet..
Amenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die mensen staat het toch ook gewoon vrij om te vragen? En het is nog altijd een geheel vrijwillige activiteit. Kijk...ik zal jou nooit vragen mee te rijden, maar Chanty daarentegen weer wel
En er zijn altijd mensen die minder verdienen dan jij, dichterbij wonen en die ook graag naar een FOT-meet komen of gewoon graag gezelligheid willen tijdens de reis.
quote:
Zoals ik al eerder zei, laat maar zitten..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die mensen staat het toch ook gewoon vrij om te vragen? En het is nog altijd een geheel vrijwillige activiteit. Kijk...ik zal jou nooit vragen mee te rijden, maar Chanty daarentegen weer wel
En er zijn altijd mensen die minder verdienen dan jij, dichterbij wonen en die ook graag naar een FOT-meet komen of gewoon graag gezelligheid willen tijdens de reis.
Wacht even tot 2 september, dan zijn er voldoende mensen met camera in de buurt...quote:
o peter tochquote:
naast je in de auto?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, laat maar zitten..
quote:
terug ga ik iig van denhaag naar utrechtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:37 schreef cyberrobin het volgende:
Rijd er heel toevallig iemand langs of via Utrecht en wilt die gene iemand ff oppikken?![]()
![]()
Ik moet mijn 'hmmmmmmz' omzetten in een 'nee'.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:53 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmmmmz
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:30 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik moet mijn 'hmmmmmmz' omzetten in een 'nee'.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:30 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik moet mijn 'hmmmmmmz' omzetten in een 'nee'.
Kan je dat met de andere naam zachtjes in mijn oor fluisteren op de 2e?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:50 schreef fraubitch het volgende:
OMG MARTIJNJeroen!!
MAAK ME NAT!!! SNEL!!!!
()
vooruit dan maar weerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:01 schreef freud het volgende:
[..]
Kan je dat met de andere naam zachtjes in mijn oor fluisteren op de 2e?
![]()
Dan geef ik je die emmer water wel aan...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:01 schreef freud het volgende:
[..]
Kan je dat met de andere naam zachtjes in mijn oor fluisteren op de 2e?
![]()
Topfraubitchje ben je ookquote:
Trek je dan wel een reddingsvest aan? In die grijs-blauwe (toch?) ogen is het gevaarlijk makkelijk verdrinken...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:18 schreef freud het volgende:
[..]
Topfraubitchje ben je ook. Dan doe ik in ruil een poging om je in je ogen te kijken, goed
Yeahquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:58 schreef AirwiN het volgende:
Ik mag van 'misschien' naar 'fotografen' toe... En heeeeeeeeeeeeel misschien komt mijn vriendin mee als model!
Peter mag ik meerijden dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Peter mag ik meerijden dan?
Oh nee, ik wist nog niet of ik zou komen
Nou lekker dan!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:55 schreef fraubitch het volgende:
nou jongensik moet me weer afmelden hoor
familie dag met de schoonfamilie
quote:
Dan heb je de verkeerde schoonfamilie uitgezochtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:55 schreef fraubitch het volgende:
ja wat nouquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:55 schreef fraubitch het volgende:
Park, zon, groen, ideale lokatie voor een familiedag....kweetniehoor...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:55 schreef fraubitch het volgende:
quote:
Yupquote:
deal..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:34 schreef roooosje het volgende:
[..]
Anders zet ik je wel een keer op de foto
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:38 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
deal..
offtopic: uitgestudeerd?
Overlopertquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:38 schreef Shark.Bait het volgende:
Misschien ga ik toch liever naar Breda
ja maar ik rij met iemand anders meequote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:39 schreef EdwinHeijmen het volgende:
iemand? chanty woont toch ook in hilversum?
als je dat niet lukt kun je anders nog wel met mij meequote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja maar ik rij met iemand anders meeEn anders pak ik miss wel de trein, auto is momenteel nog stuk
Djezus, klinkt als walhalla! Maar dan loop ik de hele dag met een superzoom rondquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:38 schreef Shark.Bait het volgende:
Misschien ga ik toch liever naar Breda
Ik weet nog niet van welke kant ik kom, als ik vanuit huis vertrek kun je met mij meerijden, maar dat is op een zondag niet echt gebruikelijk bij mij. Na volgend weekend heb ik daar wat beter zicht opquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:39 schreef EdwinHeijmen het volgende:
iemand? chanty woont toch ook in hilversum?
Er zijn er genoeg die ik ken, maar ik zie er zelf ook genoeg tussen staan die ik niet ken en denk dat dat voor iedereen geldt. Gewoon komen dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:06 schreef B_BOY het volgende:
ik twijfel nog opzich wel leuk om te komen, maar ik ben bang dat iedereen elkaar onderling veel beter kent (van FOT) dan ik de rest ken dus dat lijkt me wat minder.
Wat zij zegt dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:32 schreef PeRi het volgende:
Wat Chanty zegt. Gewoon komen dus! Gezellig juist!
Geld het nog steeds?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:24 schreef ..zapper het volgende:
[..]
de heenweg kun je wellicht meeliften, terug niet, of je moet naar delft willen
Neem je je vriendin mee? Deed het ook goed op de fotoquote:
Ik vertrek of uit Limburg en dan kan FB dus meerijden mocht ze zich bedenken, of ik vertrek uit Baarn en dan is er ook al een gegadigde of ik vertrek uit omgeving Den Haag en dan heeft niemand lolquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:24 schreef -Marjo- het volgende:
Mini-Marjo gaat ook mee
Ik heb 'r over kunnen halen!
Mooi zoquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:24 schreef -Marjo- het volgende:
Mini-Marjo gaat ook mee
Ik heb 'r over kunnen halen!
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi zoAnders hadden wij het gedaan morgen
Hoe meer zielen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:58 schreef buzzer het volgende:
Ik ga mee, en mijn meisjes zijn heel fotogeniek
Zeker wetenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:16 schreef PeRi het volgende:
Bij Pdehoog kunnen er ook al 3 extra meerijden, dus dat is al superfijn.
Komt goed!!
Beetje "over the top" he zapperquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:31 schreef ..zapper het volgende:
Anders mag jij wel op schoot hoor![]()
![]()
.
Meestal zit ik daar alquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:31 schreef ..zapper het volgende:
Anders mag jij wel op schoot hoor![]()
![]()
.
Alsof je niet even een lens kan lenen ter plekke...quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:38 schreef HMaster-II het volgende:
Ik meld me hierbij ook officieel af als fotograaf.
Mijn lens is nog in reparatie en heb geen zin om met K#T-lenzen te gaan werken.
Jij komt gewoon!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:38 schreef HMaster-II het volgende:
Ik meld me hierbij ook officieel af als fotograaf.
Mijn lens is nog in reparatie en heb geen zin om met K#T-lenzen te gaan werken.
Plus dat die prutser ook een 50mm en een 70-200 in zijn bezit heeftquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:07 schreef freud het volgende:
[..]
Alsof je niet even een lens kan lenen ter plekke...![]()
quote:
Dussss als hij niet komt, krijgt hij geen knuffel? Wow...quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
preciesanders krijg je geen knuffel van me
Verraad het nou nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:10 schreef freud het volgende:
[..]
Dussss als hij niet komt, krijgt hij geen knuffel? Wow...
Na moeizaam overleg aan de onderhandelingstafel, is overeenstemming bereikt tot een principe accoord.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
preciesanders krijg je geen knuffel van me
No F*cking way dat het zoveel moeite heeft gekost..quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Na moeizaam overleg aan de onderhandelingstafel, is overeenstemming bereikt tot een principe accoord.![]()
Ja ik ben aanwezig...![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Na moeizaam overleg aan de onderhandelingstafel, is overeenstemming bereikt tot een principe accoord.![]()
jaloers?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
No F*cking way dat het zoveel moeite heeft gekost..
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, ook al had ik een knuffel gekregen, dan kon ik nog steeds niet komen..quote:
Braaaaaf!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:42 schreef freud het volgende:
HM2, wat ben je toch weer goedkoop. Nu had je de kans om te onderhandelen over fysieke compensatie van Chanty, zeg je bij het eerste aanbod ja.
HIJ IS NIET KLEIN!! DAT IS PERSPECTIEFWERKING!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
mij goedkoop noemen.
![]()
Ik ben gewoon snel tevreden met de kleine dingen in het leven. Een knuffel van Chanty is voor mij van onschatbare waarde.![]()
En Freudke... Wie het kleine niet eert, ....![]()
Je bedoelt met perspectiefwerking dat je een dikke buik hebt?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:56 schreef freud het volgende:
[..]
HIJ IS NIET KLEIN!! DAT IS PERSPECTIEFWERKING!!
Omdat het de mens is meegegeven om keuzes te makenquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
straks blijven er maar een paar over.
eigenlijk wel jammer soms vraag ik me dan af waarom men dan zegt wel te komen
Airfix of revell?quote:
Tamiya en HPI natuurlijkquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:02 schreef Chanty het volgende:
Nou goed nieuwsTussen alle afvallers ook een bijvaller
Vriendje komt mee als model. Bedachten ons dat we eigenlijk geen enkele mooie foto van ons samen hebben ook, dus dit is een mooie kans
Yep !quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Omdat het de mens is meegegeven om keuzes te maken![]()
Ben het helemaal met je eens hoor, gewoon prio's stellen. Geniet ervanquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:03 schreef limpix het volgende:
[..]
Yep !
Trust me, deze keuze zou iedereen in mijn geval dan..gemaakt hebben, later wellicht meer...
Neemt niet weg dat ik mensen teleur stel, ook daar is over nagedacht 3 nanosecondes, en gelukkig zijn er meer dagen, meer meets, de modellen lopen niet weg...
Ik heb gezegd dat ie anders geen knuffel krijgtquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Hij heeft zich toch om laten lullen
![]()
![]()
Wie en wiequote:Op maandag 27 augustus 2007 20:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tamiya en HPI natuurlijk![]()
[/off-topic]
Ga je eens inlezen manquote:
WIl je het me morgenavond laten weten of je komt? Ik moet vrijdag het restaurant namelijk bellen met het aantal personen dat komt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Afgelopen zondag ben ik onder druk gezet om komend weekend in Dilsen-Stokkem te verschijnen om een project voor komend jaar af te stoffen en te reanimeren. Ik val dus inmiddels onder de onzekeren.
Ik geef XIl ff een schopje, want ik ben daar niet bekendquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:56 schreef buzzer het volgende:
Mag ik wel even de adresgegevens van de verzamelplaats, en het gewenste tijdstip.
Dat eerste voor Tommie, en dat tweede omdat ik niet te laat wil zijn
Misschien dat ik toch maar ook kom...eens even peri pm-erenquote:ik zei:
- Freud + eten
- HMasterII + eten
- Pdehoog + eten
- Shark.Bait + eten
- Xilantof + eten
KIJK DAN!!!
dat betekend dat ze allemaal honger hebben![]()
PdeHoog zei toen
we gaan jou opeten
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:43 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Ik twijfelde of ik zou komen....
Maar kreeg een aanbod van meneer de Hoog...
[..]
Misschien dat ik toch maar ook kom...eens even peri pm-eren
Knuffelen wil ik wel met BXS hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Krijg jij een knuffel van PdeHoog
![]()
We hadden het over mij opeten...niet knuffelen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Krijg jij een knuffel van PdeHoog
![]()
Freudske zou zeggen dat je maar goedkoop bent![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:50 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
We hadden het over mij opeten...niet knuffelen...
maar merk ik hier een jaloerse ondertoon????
Geen probleemquote:
Als je het maar wel doorslikt daarnaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:54 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Mgoed ik kom dus...en ik eet mee...als dat mag...ik smak wel hoor!!!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:30 schreef freud het volgende:
[..]
Als je het maar wel doorslikt daarna.
Zou zonde zijn als je het niet doorslikt...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:30 schreef freud het volgende:
[..]
Als je het maar wel doorslikt daarna.
Hmmm ik zie hem al een jaar elke dag, maar dat trekje van hem was me nog niet opgevallenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:54 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
pas op he...dr vriendje komt mee...weet niet of je hem wel eens hebt gezien maar die ziet er flink kwaadaardig uit....vergeleken bij hem ben jij ....een russische dwerghamster
*ik heb foto's gezien
*
Mgoed ik kom dus...en ik eet mee...als dat mag...ik smak wel hoor!!!
shht ik zocht een reden om Huub uit te maken voor russische dwerghamsterquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hmmm ik zie hem al een jaar elke dag, maar dat trekje van hem was me nog niet opgevallen
Ik moet eigenlijk ook semi-vrijwillig slachtoffer zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:25 schreef freud het volgende:
Ik kwam er trouwens achter dat maar 0,0001% van mijn foto's van mijzelf zijn. Daarom gaarne deze zondag mij op de korrel nemen.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook semi-vrijwillig slachtoffer zijn![]()
Gaat vast goed komenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:25 schreef freud het volgende:
Ik kwam er trouwens achter dat maar 0,0001% van mijn foto's van mijzelf zijn. Daarom gaarne deze zondag mij op de korrel nemen.
Ik nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook semi-vrijwillig slachtoffer zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |