Dussss als hij niet komt, krijgt hij geen knuffel? Wow...quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
preciesanders krijg je geen knuffel van me
Verraad het nou nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:10 schreef freud het volgende:
[..]
Dussss als hij niet komt, krijgt hij geen knuffel? Wow...
Na moeizaam overleg aan de onderhandelingstafel, is overeenstemming bereikt tot een principe accoord.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
preciesanders krijg je geen knuffel van me
No F*cking way dat het zoveel moeite heeft gekost..quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Na moeizaam overleg aan de onderhandelingstafel, is overeenstemming bereikt tot een principe accoord.![]()
Ja ik ben aanwezig...![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Na moeizaam overleg aan de onderhandelingstafel, is overeenstemming bereikt tot een principe accoord.![]()
jaloers?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
No F*cking way dat het zoveel moeite heeft gekost..
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, ook al had ik een knuffel gekregen, dan kon ik nog steeds niet komen..quote:
Braaaaaf!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:42 schreef freud het volgende:
HM2, wat ben je toch weer goedkoop. Nu had je de kans om te onderhandelen over fysieke compensatie van Chanty, zeg je bij het eerste aanbod ja.
HIJ IS NIET KLEIN!! DAT IS PERSPECTIEFWERKING!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
mij goedkoop noemen.
![]()
Ik ben gewoon snel tevreden met de kleine dingen in het leven. Een knuffel van Chanty is voor mij van onschatbare waarde.![]()
En Freudke... Wie het kleine niet eert, ....![]()
Je bedoelt met perspectiefwerking dat je een dikke buik hebt?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:56 schreef freud het volgende:
[..]
HIJ IS NIET KLEIN!! DAT IS PERSPECTIEFWERKING!!
Omdat het de mens is meegegeven om keuzes te makenquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
straks blijven er maar een paar over.
eigenlijk wel jammer soms vraag ik me dan af waarom men dan zegt wel te komen
Airfix of revell?quote:
Tamiya en HPI natuurlijkquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:02 schreef Chanty het volgende:
Nou goed nieuwsTussen alle afvallers ook een bijvaller
Vriendje komt mee als model. Bedachten ons dat we eigenlijk geen enkele mooie foto van ons samen hebben ook, dus dit is een mooie kans
Yep !quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Omdat het de mens is meegegeven om keuzes te maken![]()
Ben het helemaal met je eens hoor, gewoon prio's stellen. Geniet ervanquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:03 schreef limpix het volgende:
[..]
Yep !
Trust me, deze keuze zou iedereen in mijn geval dan..gemaakt hebben, later wellicht meer...
Neemt niet weg dat ik mensen teleur stel, ook daar is over nagedacht 3 nanosecondes, en gelukkig zijn er meer dagen, meer meets, de modellen lopen niet weg...
Ik heb gezegd dat ie anders geen knuffel krijgtquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Hij heeft zich toch om laten lullen
![]()
![]()
Wie en wiequote:Op maandag 27 augustus 2007 20:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tamiya en HPI natuurlijk![]()
[/off-topic]
Ga je eens inlezen manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |