* AirwiN volgt het goede voorbeeld...quote:
Als we een week vantevoren ongeveer weten hoeveel er mee gaan eten, komt dat wel goed. Een paar erbij of eraf in de laatste week is dan niet meer zo'n groot punt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:58 schreef Xilantof het volgende:
Uiteraard lees ik even mee.
[afbeelding]
Mededeling. Het aanmeldtermijn zal niet eeuwig duren. Dit i.v.m. reservering voor 't eten!
Nee, dat niet. Het ligt in Den Haag zuid.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:59 schreef roooosje het volgende:
Ligt het een beetje bij een station?
Definieer niet eeuwig...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:58 schreef Xilantof het volgende:
Uiteraard lees ik even mee.
[afbeelding]
Mededeling. Het aanmeldtermijn zal niet eeuwig duren. Dit i.v.m. reservering voor 't eten!
Ik ga van de week al eens langs om e.e.a. te informeren. Week van te voren wil ik iig een getal hebben. En dan meld ik dat aantal +/- een aantal bijkomers/afzeggersquote:
Maar jij twijfelt...quote:
Nou ik wil op zich graag mee maar moet even kijken hoe het tegen die tijd met mijn oma gaat. Als die dan op het punt van sterven ligt, moet ik wel beschikbaar blijven zeg maar. Dus ik besluit op de deadline, als ik weet in hoeverre de toestand stabiel isquote:
Neem hem/haar mee?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik wil ook mee! Maar dan is m`n oudste jarig, dus dat kan ik niet maken
Ook dat!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:40 schreef Xilantof het volgende:
't Wordt tijd dat er ook even meer modellen zich gaan aanmelden!
Oh..quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:29 schreef roooosje het volgende:
Ik kan defintief niet.
Wil opzich wel mee als model, kan ik mooi leren van anderen hoe ze dat doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:40 schreef Xilantof het volgende:
't Wordt tijd dat er ook even meer modellen zich gaan aanmelden!
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:16 schreef Ynske het volgende:
[..]zeker ook nog echte limburse rijstevlaai he
Mannen en vrouwen zijn beide even welkom! Variatie is erg okay!quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:14 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Wil opzich wel mee als model, kan ik mooi leren van anderen hoe ze dat doen![]()
Tis alleen zo verotte duur om vanuit leeuwarden naar den haag te gaan met de trein :/ Ik zal er ff over nadenken.
Of hebben jullie liever alleen vrouwelijke modellen?
Zou wel tof zijnquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:16 schreef Ynske het volgende:
[..]zeker ook nog echte limburse rijstevlaai he
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:01 schreef fraubitch het volgende:
alle toffe fotografen komen, Alleen mist er een. Oh dat ben ik!
Count me in. Eten weet ik nog niet, maar komt goed.
Heb ik gedaan, maar geen bevestiging ontvangenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:31 schreef PeRi het volgende:
Vergeten degenen die hier in het topic roepen dat ze komen, niet zich via de PM aan te melden?
leg me daar eens de reden van uit?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:31 schreef PeRi het volgende:
Vergeten degenen die hier in het topic roepen dat ze komen, niet zich via de PM aan te melden?
Omdat er makkelijk over posts heen gelezen kan worden in beide topics, vandaar dat we ervoor gekozen hebben om het te regelen via de PM en dan via mij. Die worden áltijd gezienquote:
Nee klopt, degenen die heel duidelijk waren in hun PM heb ik meteen in de OP erbij geplaatst, en van wie ik het wat onduidelijk vond, beantwoord en na hun antwoord weer daarna in de OP gezet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar geen bevestiging ontvangen![]()
Ehmquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:43 schreef -Marjo- het volgende:
* -Marjo- neemt een model mee! Een meneer...
Of Laura meegaat weet ik nog niet...
Of een andere Laura?quote:
Done...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:58 schreef PeRi het volgende:
Zouden jullie het fijn vinden om een bevestiging te krijgen als je je aangemeld hebt? Kan ik alsnog voor zorgen natuurlijk.
Neuh, ik geloof je op je bruin/blauw/groene ogenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:58 schreef PeRi het volgende:
Zouden jullie het fijn vinden om een bevestiging te krijgen als je je aangemeld hebt? Kan ik alsnog voor zorgen natuurlijk.
omdat er nog mensen zijn die op zaterdag moeten werken, denk ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
waarom doen jullie het eigenlijk niet op zaterdag? Zondag is toch altijd een stuk drukker met al die familieuitjes enzo?
En omdat op zaterdag 1 september drie van de vier organiserende mods waarschijnlijk niet kondenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
waarom doen jullie het eigenlijk niet op zaterdag? Zondag is toch altijd een stuk drukker met al die familieuitjes enzo?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:26 schreef Yoni het volgende:
[..]
En omdat op zaterdag 1 september drie van de vier organiserende mods waarschijnlijk niet konden![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat er nog mensen zijn die op zaterdag moeten werken, denk ik
gebukt in je string terwijl je de nederlandse vlag in je handen hebt en op je hoofd een hoed met een propellerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:21 schreef B_BOY het volgende:
ik ben benieuwd of er ook al fotograven/fotogravinnen zijn die al ideetjes hebben hoe ze modelle op de gevoelige plaat willen zetten. miss kan dat me over de streep trekken
ik komquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
gebukt in je string terwijl je de nederlandse vlag in je handen hebt en op je hoofd een hoed met een propeller![]()
![]()
organiseer dan maar een pub meetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, ik kijk even in de agenda. Want ik heb wel zin in een meet
Zeur.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
organiseer dan maar een pub meet![]()
dat ben jij incognitoquote:
quote:
Oh ja, want ik ben ook echt kwijl materiaalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat ben jij incognito![]()
anders komen allemaal van die geyile fokkers om op je te kwijlen, en nu denken ze dat je iemand andres bent![]()
Broodje Febo?quote:
Niettanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, want ik ben ook echt kwijl materiaal. Maf wijf
.
Ik vind van niet, wat de rest ervan vindt moeten ze zelf wetenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Niettan
of zit je te vissen naar complimentjes?
Kom je ook?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:49 schreef Scandalous het volgende:
Ik wilde een tvp plaatsen maar de foto's verschijnen zeker nog niet in dit topic
quote:
Mooi! Extra sla?quote:
Daar hebben we jou al voor...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef fraubitch het volgende:
anders komen allemaal van die geyile fokkers om op je te kwijlen
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ik hoor er officieel niet meer bij
.
Dat niet, niks voor mijquote:
Inderdaad, straks komen er nog meer mooie vrouwenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat niet, niks voor mijMaar ik vind het wel leuk om de resultaten te zien
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:34 schreef freud het volgende:
[..]
Maar goed, niet komen, ik ben namelijk erg verlegen bij vrouwen in de buurt. Echt
.
Maar dat lukt natuurlijk niet als je niet komt..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:37 schreef roooosje het volgende:
[..]
En jij zei dat je mij verlegen zou maken
![]()
Het sluit elkaar niet uit natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:37 schreef roooosje het volgende:
[..]
En jij zei dat je mij verlegen zou maken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |