Juist ja... En hoe moet ik mijn camera dan in shemelsnaam vasthouden?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
gebukt in je string terwijl je de nederlandse vlag in je handen hebt en op je hoofd een hoed met een propeller![]()
![]()
Jaaaaaa, het neefje van CCquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:21 schreef limpix het volgende:
Ik overweeg om te komen als footgraaf, neem mijn neefje mee als model, hij misschien nog een leuk meisje.
Wanneer ik zekerheid heb stuur ik een PM naar Peri.
Dit neefje;
[afbeelding]
![]()
afblijvenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Jaaaaaa, het neefje van CC(doe is snel je naam weer veranderen
) Neefje van CC wordt in ieder geval mijn slachtoffer
![]()
meeliften met anderen is hier heel normaal hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Damn, is een treinkaartje van Utrecht->Den Haag teveel van je saldo gevraagd?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Denk dattie 2 vrouwen ook niet erg vind![]()
de heenweg kun je wellicht meeliften, terug niet, of je moet naar delft willenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
meeliften met anderen is hier heel normaal hoor![]()
Dan maak ik de foto's welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Denk dattie 2 vrouwen ook niet erg vind![]()
^^quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh over dat liften. Dan plaats ik ook gelijk maar even een oproepje. Ik kom uit A'dam. En moet naar de meeting plek zeg maar. Ik ben heel sociaal, spontaan, en frau kent me al. Hoi Kusje, doe maar.
5 euro uitsparen voor een treinkaartje ook?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
meeliften met anderen is hier heel normaal hoor![]()
Joh...ga ff ergens anders lopen zeiken als iemand een lift vraagt? Als iemand plek overheeft, dan is dat toch geen probleem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
5 euro uitsparen voor een treinkaartje ook?
Neem dan liever iemand mee die helemaal uit Groningen komt ofzo..
Dat jij zo zeiktquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het ligt echt aan het weer vandaag he?
De opmerking was niet zeikerig bedoeld, dat julllie het zo interpreteren daarentegen. D'r zijn vast wel mensen die van verder weg komen die het harder nodig hebben. Ik maal er niet om een stukje met de trein te betalen, maar goed sorry hoor, als ik op jullie zieltjes getrapt hebt..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat jij zo zeiktIk denk het wel ja
![]()
jep. want voor die 5 euro koop je chocola die je samen in de auto opeetquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
5 euro uitsparen voor een treinkaartje ook?
Neem dan liever iemand mee die helemaal uit Groningen komt ofzo..
je hebt niemand op de tenen getrapt. je maakte gewoon een kutopmerking.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De opmerking was niet zeikerig bedoeld, dat julllie het zo interpreteren daarentegen. D'r zijn vast wel mensen die van verder weg komen die het harder nodig hebben. Ik maal er niet om een stukje met de trein te betalen, maar goed sorry hoor, als ik op jullie zieltjes getrapt hebt..
Mwoah, kutopmerking vond ik nou ook niet echt, dat jullie ermij op aanvallen, ach kan wel wat hebben. Maar goed, zal er niet meer over "zeiken"quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je hebt niemand op de tenen getrapt. je maakte gewoon een kutopmerking.
-> . <-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |