Zoals ik al eerder zei, laat maar zitten..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die mensen staat het toch ook gewoon vrij om te vragen? En het is nog altijd een geheel vrijwillige activiteit. Kijk...ik zal jou nooit vragen mee te rijden, maar Chanty daarentegen weer wel
En er zijn altijd mensen die minder verdienen dan jij, dichterbij wonen en die ook graag naar een FOT-meet komen of gewoon graag gezelligheid willen tijdens de reis.
Wacht even tot 2 september, dan zijn er voldoende mensen met camera in de buurt...quote:
o peter tochquote:
naast je in de auto?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, laat maar zitten..
quote:
terug ga ik iig van denhaag naar utrechtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:37 schreef cyberrobin het volgende:
Rijd er heel toevallig iemand langs of via Utrecht en wilt die gene iemand ff oppikken?![]()
![]()
Ik moet mijn 'hmmmmmmz' omzetten in een 'nee'.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:53 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmmmmz
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:30 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik moet mijn 'hmmmmmmz' omzetten in een 'nee'.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:30 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik moet mijn 'hmmmmmmz' omzetten in een 'nee'.
Kan je dat met de andere naam zachtjes in mijn oor fluisteren op de 2e?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:50 schreef fraubitch het volgende:
OMG MARTIJNJeroen!!
MAAK ME NAT!!! SNEL!!!!
()
vooruit dan maar weerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:01 schreef freud het volgende:
[..]
Kan je dat met de andere naam zachtjes in mijn oor fluisteren op de 2e?
![]()
Dan geef ik je die emmer water wel aan...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:01 schreef freud het volgende:
[..]
Kan je dat met de andere naam zachtjes in mijn oor fluisteren op de 2e?
![]()
Topfraubitchje ben je ookquote:
Trek je dan wel een reddingsvest aan? In die grijs-blauwe (toch?) ogen is het gevaarlijk makkelijk verdrinken...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:18 schreef freud het volgende:
[..]
Topfraubitchje ben je ook. Dan doe ik in ruil een poging om je in je ogen te kijken, goed
Yeahquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:58 schreef AirwiN het volgende:
Ik mag van 'misschien' naar 'fotografen' toe... En heeeeeeeeeeeeel misschien komt mijn vriendin mee als model!
Peter mag ik meerijden dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die mensen staat het toch ook gewoon vrij om te vragen? En het is nog altijd een geheel vrijwillige activiteit. Kijk...ik zal jou nooit vragen mee te rijden, maar Chanty daarentegen weer wel
En er zijn altijd mensen die minder verdienen dan jij, dichterbij wonen en die ook graag naar een FOT-meet komen of gewoon graag gezelligheid willen tijdens de reis.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Peter mag ik meerijden dan?
Oh nee, ik wist nog niet of ik zou komen
Nou lekker dan!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:55 schreef fraubitch het volgende:
nou jongensik moet me weer afmelden hoor
familie dag met de schoonfamilie
quote:
Dan heb je de verkeerde schoonfamilie uitgezochtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:55 schreef fraubitch het volgende:
ja wat nouquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:55 schreef fraubitch het volgende:
Park, zon, groen, ideale lokatie voor een familiedag....kweetniehoor...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:55 schreef fraubitch het volgende:
quote:
Yupquote:
deal..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:34 schreef roooosje het volgende:
[..]
Anders zet ik je wel een keer op de foto
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:38 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
deal..
offtopic: uitgestudeerd?
Overlopertquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:38 schreef Shark.Bait het volgende:
Misschien ga ik toch liever naar Breda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |