ja maar ik rij met iemand anders meequote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:39 schreef EdwinHeijmen het volgende:
iemand? chanty woont toch ook in hilversum?
als je dat niet lukt kun je anders nog wel met mij meequote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja maar ik rij met iemand anders meeEn anders pak ik miss wel de trein, auto is momenteel nog stuk
Djezus, klinkt als walhalla! Maar dan loop ik de hele dag met een superzoom rondquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:38 schreef Shark.Bait het volgende:
Misschien ga ik toch liever naar Breda
Ik weet nog niet van welke kant ik kom, als ik vanuit huis vertrek kun je met mij meerijden, maar dat is op een zondag niet echt gebruikelijk bij mij. Na volgend weekend heb ik daar wat beter zicht opquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:39 schreef EdwinHeijmen het volgende:
iemand? chanty woont toch ook in hilversum?
Er zijn er genoeg die ik ken, maar ik zie er zelf ook genoeg tussen staan die ik niet ken en denk dat dat voor iedereen geldt. Gewoon komen dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:06 schreef B_BOY het volgende:
ik twijfel nog opzich wel leuk om te komen, maar ik ben bang dat iedereen elkaar onderling veel beter kent (van FOT) dan ik de rest ken dus dat lijkt me wat minder.
Wat zij zegt dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:32 schreef PeRi het volgende:
Wat Chanty zegt. Gewoon komen dus! Gezellig juist!
Geld het nog steeds?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:24 schreef ..zapper het volgende:
[..]
de heenweg kun je wellicht meeliften, terug niet, of je moet naar delft willen
Neem je je vriendin mee? Deed het ook goed op de fotoquote:
Ik vertrek of uit Limburg en dan kan FB dus meerijden mocht ze zich bedenken, of ik vertrek uit Baarn en dan is er ook al een gegadigde of ik vertrek uit omgeving Den Haag en dan heeft niemand lolquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:24 schreef -Marjo- het volgende:
Mini-Marjo gaat ook mee
Ik heb 'r over kunnen halen!
Mooi zoquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:24 schreef -Marjo- het volgende:
Mini-Marjo gaat ook mee
Ik heb 'r over kunnen halen!
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi zoAnders hadden wij het gedaan morgen
Hoe meer zielen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:58 schreef buzzer het volgende:
Ik ga mee, en mijn meisjes zijn heel fotogeniek
Zeker wetenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:16 schreef PeRi het volgende:
Bij Pdehoog kunnen er ook al 3 extra meerijden, dus dat is al superfijn.
Komt goed!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |