Misschien moet je er een topic over openenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:50 schreef Toad het volgende:
Poll: Je favoriete nieuwslezer op 3FM is....Martijn van Beek Jurgen van den Berg Christiaan Bonebakker Nathalie van Eck Rachid Finge Gerard de Kloet Marco Koeleman Jan van de Putte Sophie Verhoeven Peter de Vries Fleur Wallenburg Margriet Wesselink Martijn van der Zande Herman van der Zandt
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
nehh, ik vind het wel een mooie afwisseling dan de standaard posts in dit topic....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Misschien moet je er een topic over openen
Nou vooruit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:52 schreef Toad het volgende:
[..]
nehh, ik vind het wel een mooie afwisseling dan de standaard posts in dit topic....
Dat doet me denken aan de vrouwelijke tegenhanger van mijn nickname! Toadette:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:07 schreef Toad het volgende:
Ha Roel_Jewel. Ik zag net in de AT jewelsophie voorbij komen!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:07 schreef Toad het volgende:
Ha Roel_Jewel. Ik zag net in de AT jewelsophie voorbij komen!
Heb je Sick Sick Sick al gezien?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:34 schreef -Hans- het volgende:
omg die 2 oudjes.![]()
Meneer en mevrouw de Wit![]()
Dan mag die mode samen met Jumpstyle snel weer verdwijnen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:22 schreef -Hans- het volgende:
Avond enzo..![]()
[..]
Het is mode om de OP zo te doen.
Haai..... Kun je die sample van "Mine, Mine, Mine" weer even draaien vanavond Michiel... hij blijft leukquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:13 schreef MichielV het volgende:
Zwaai!
Hoi!quote:
quote:Hobby's:
Triviale kennis vergaren, lange nutteloze gesprekken-marathons, konijnen en blote vrouwen op mensen en muren tekenen, teennagels in vijf kleuren lakken, in zoveel mogelijk verschillende jongensbedden 's ochtends thee met melk en suiker drinken, door harde regen wandelen, blijven plakken in obscure cafés, meezingen met alle mogelijke muziek
en dat is...?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:38 schreef Toad het volgende:
"Ik ben niet zo van de festivals"
Dan leg je toch meteen de hoorn op de haak Michiel....
Straks: Renske Henderika de Greef
[afbeelding]
Van haar site
[..]
![]()
Lievelingsdier:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:38 schreef Toad het volgende:
Straks: Renske Henderika de Greef
Van haar site
Schrijfster/columnist en ze is in die hoedanigheid ook op Lowlands.quote:
Jij gaat ook naar Lowlands. Mag je nu ook in de uitzending?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Schrijfster en ze is ook op Lowlands.
Ik heb denk ik niet zoveel zinnigs te melden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:44 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Jij gaat ook naar Lowlands. Mag je nu ook in de uitzending?![]()
sinds wanneer is dat een vereiste?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:45 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik heb denk ik niet zoveel zinnigs te melden.![]()
De sjaak?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:50 schreef JeroenV het volgende:
Zijn Spaans gaat wel vooruit...
Dinsdag was ook een leuke showquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:04 schreef Toad het volgende:
Wederom weer rustig hier zeg. Gister ook al, terwijl het dinsdag juist druk was.
Dan ga je tochquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:16 schreef Toad het volgende:
Ik wil naar disneyland.
Ja, maar dat wilde ik 15 minuten geleden nog niet. Ofterwijl, Michiel zorgt ervoor dat deze behoefte naar boven komt door z'n disneydeuntjes.quote:
Zou 'ie niet stiekem een sponsorcontract hebben afgesloten met Disney? Als hij ervoor zorgt dat er mensen naar Disneyparken komen met zijn programma's, krijgt hij zelf gratis toegang en een handtekening van Donald Duck.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:19 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, maar dat wilde ik 15 minuten geleden nog niet. Ofterwijl, Michiel zorgt ervoor dat deze behoefte naar boven komt door z'n disneydeuntjes.
Hehe, dat zou best 'ns kunnen ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou 'ie niet stiekem een sponsorcontract hebben afgesloten met Disney? Als hij ervoor zorgt dat er mensen naar Disneyparken komen met zijn programma's, krijgt hij zelf gratis toegang en een handtekening van Donald Duck.
De hele dag in zo'n pak rondlopen en maar aardig blijven zwaaien naar al die kindertjes?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Lijkt me ook 'ns tof om daar vakantiebaantje te hebben. Waarschijnlijk wil je daarna een paar jaar niet meer naar Disneyland.
Je wil niet weten hoe snel knabbel en babbel bijvoorbeeld steeds weg zijn! Dan denk je eindelijk aan de beurt te zijn, gaan ze alweer koffie drinken, achter de scherman dan...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
De hele dag in zo'n pak rondlopen en maar aardig blijven zwaaien naar al die kindertjes?.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:29 schreef Toad het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe snel knabbel en babbel bijvoorbeeld steeds weg zijn! Dan denk je eindelijk aan de beurt te zijn, gaan ze alweer koffie drinken, achter de scherman dan...
Alsjeblieft: http://images.google.nl/images?q=joss%20stonequote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:36 schreef cosmick het volgende:
Is Roel_J. nog niet wakker? Ik zie nog nergens Joss Stone-plaatjes namelijk.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:36 schreef cosmick het volgende:
Moet niet té lang duren iddquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:44 schreef D.Rose het volgende:
damn, daar ga je toch niet voor je lol naar luisteren
Naar haar moet je ook kijken, niet luisteren. Typisch blondquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:44 schreef D.Rose het volgende:
damn, daar ga je toch niet voor je lol naar luisteren
Inzoomen met die webcam!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:45 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Naar haar moet je ook kijken, niet luisteren. Typisch blond
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:45 schreef Toad het volgende:
Ik zeg vast item voor MetMichiel: Renske's radiocolumn!![]()
Jup, de music video heb ik gezien.. niet echt boeiend als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb je Sick Sick Sick al gezien?
Ik wilde de spanning er nog ff in houden. Maar goed, je houdt 't niet meer hèquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:36 schreef cosmick het volgende:
Eén nadeel, Michiel heeft meer aandacht voor haar dan voor ons. Maar dat neem ik dan maar op de koop toe.quote:
Domien de webcam-bediener (althans, tijdens Ekstra Weekend) is niet aanwezig, dus dat kan lastig worden.quote:
Met mooi bedoel ik het stukje hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Eén nadeel, Michiel heeft meer aandacht voor haar dan voor ons. Maar dat neem ik dan maar op de koop toe.
Damn, mooie foto zegquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wilde de spanning er nog ff in houden. Maar goed, je houdt 't niet meer hè.
[cimg=,80]Stoss Jone[/cimg]
Joss luistert ook radio...
Stukje is mooi en Renske ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Met mooi bedoel ik het stukje heheb geen webcam aan dus heb geen idee hoe ze er uit ziet, beetje lekker zeker dan ?
Zo veel vind ik daar ook niet aanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:45 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Naar haar moet je ook kijken, niet luisteren. Typisch blond
* Sirolf gaat samen met AYTTM gezellig D.Rose schoppenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waar de fuck is de OP trouwens/
Op dat fotootje hierboven vind ik haar toch welquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zo veel vind ik daar ook niet aan
kom maar OPquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf gaat samen met AYTTM gezellig D.Rose schoppen
Mijn keuze is het nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Op dat fotootje hierboven vind ik haar toch welhoor.
Foto hierboven?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Op dat fotootje hierboven vind ik haar toch welhoor.
Haar manier van praten vind ik wel wat minder eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Foto hierboven?
*checkt *ziet veel Joss, prima *ziet Renske
mooie meid
haha ik dacht er net aan, ze klinkt nogal labielquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haar manier van praten vind ik wel wat minder eerlijk gezegd.
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haar manier van praten vind ik wel wat minder eerlijk gezegd.
CS!!quote:
Of nie!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:34 schreef purplerose het volgende:
jezus wat een stoppelbaard in je keel stem heb die gozer en dat gesqueek van die chick!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
Maar deze versie van Michiel vind ik een stuk leuker.
Blijft legendarischquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL @ smiley
Onder het motto 'smakelijk verschillend'; ik vind het een kutnummerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg, doen we es wat minder negatief over Damien Rice. Was kwartiertje geleden ff naar iTunes geswitched om toevallig Damien Rice te luisteren. Bewust ja
.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Onder het motto 'smakelijk verschillend'; ik vind het een kutnummer.
*luistert*quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL @ smiley
Heb ik gedaan, maar dat krampachtig zwoel en dramatisch gezang trek ik niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ja, nouja, je moet dat nummer niet heel vaak horen; dan blijft 't mooi. Mss toch es wat andere nummers van hem luisteren ... *tip*
Je moet Eddie Vedder eens Footsteps horen zingenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar dat krampachtig zwoel en dramatisch gezang trek ik niet.
Dan luister ik liever Xavier Rudd of Ray LaMontagne.
dat moet je vantevoren zeggen want nu herinner ik het me niet meerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:48 schreef Maruna het volgende:
WooT!
Ik was net in de uitzending bij MetMichiel! heb de foo fighters plaat 'aangekondigd'!
yay
Die Ray LaMontagne heeft iemand me eerder deze week ook aangeraden. Zal ik es wat van downloaden kopenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar dat krampachtig zwoel en dramatisch gezang trek ik niet.
Dan luister ik liever Xavier Rudd of Ray LaMontagne.
ik had ongeveer 2 minuten tussen het moment dat ik werd gebeld, totdat ik op de radio was, dus zo snel dacht ik ff niet aan het 3fm topicquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
dat moet je vantevoren zeggen want nu herinner ik het me niet meer
Ken ikquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die Ray LaMontagne heeft iemand me eerder deze week ook aangeraden. Zal ik es wat van downloaden kopen. Carla Bruni - Fluisterpop en poëzie is óók een aanrader. Het nummer Quelqu'un m'a dit is
. Owja, niet alleen vanwege de prettige stem een aanrader ex-supermodel....
[afbeelding].
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:48 schreef Maruna het volgende:
WooT!
Ik was net in de uitzending bij MetMichiel! heb de foo fighters plaat 'aangekondigd'!
yay
En witte pakken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:55 schreef purplerose het volgende:
ik krijg flashes van lange lokken en lipgloss voor mannen
ongetwijfeldquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik moet nog ergens een megamix hebben liggen ...
Tof ja!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:48 schreef Maruna het volgende:
WooT!
yay
ik hoorde echt nog net dat ze 'm gingen draaien en toen moest ik de auto uitquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:54 schreef cosmick het volgende:
[..]. Heb ik gehoord. Jij had 'm net als ik in de uitzending van C&S gemist
.
Ik blijf fijn binnen zitten, ik ben gister al helemaal verbrand van 2 uurtjes buiten zitten.quote:
was er zon?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik blijf fijn binnen zitten, ik ben gister al helemaal verbrand van 2 uurtjes buiten zitten.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:12 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! Stephen Simmonds - Tears Never Dry is idd een erg mooi liedje!
Ja, hier wel tenminstequote:
Ik zit 1 dag de hele dag buiten en ik verbrand van top tot teen, fijnquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Leuk voor je
Hier ook wel een beetje geloof ik, maar daar merk je binnen zo weinig van
Het klinkt (blikkerig) ook of het van tevoren is opgenomen en dat zal het in dit geval ook wel zijn. De vorige keer werd de cam omgezet toen de uitzending van Lust for Live begon, maar daar is nu even niet aan gedacht.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:20 schreef Sirolf het volgende:
Lust for Live is van tevoren opgenomen trouwens. Althans, ik zie HE-LE-MAAL NIEMAND in de studio zitten.
in dat geval....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:20 schreef Sirolf het volgende:
Lust for Live is van tevoren opgenomen trouwens. Althans, ik zie HE-LE-MAAL NIEMAND in de studio zitten.
Ik heb 3 weken geleden nog een zonnesteek opgelopenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zit 1 dag de hele dag buiten en ik verbrand van top tot teen, fijn![]()
Da's het teken dat er niets leuks op tv isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:33 schreef Glacier het volgende:
Goed, ik heb dus een tijd liggen pitten voor de televisie
Volgens mij het teken dat ik naar bed moet
We houden het in de gatenquote:
audacity is wel geinig, maar er zijn volgens mij genoeg alternatieven.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:46 schreef D.Rose het volgende:
iemand die een progje heeft om ff een mp3 door te knippen?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
audacity is wel geinig, maar er zijn volgens mij genoeg alternatieven.
Heb je de De LAME MP3 encoder wel geinstalleerd? ( http://audacity.sourceforge.net/help/faq?s=install&item=lame-mp3 ) die heb je wel nodig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:03 schreef D.Rose het volgende:
Hij slaat het daarna niet meer op als MP3
O, je hebt 'm dusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Jaaaaa. Mijn eerste post vanaf mijn nieuwe mac!
Ik denk ik `t even.
Te gek! goede tip, zal 'm eens even gaan downloaden want Audacity is wel leuk hoor, maar er gaat veel tijd in het encoden zitten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:18 schreef afzuigkapfilter het volgende:
als je mp3's wilt knippen moet je vooral NIET opnieuw encoden. Gebruik mp3DirectCut (http://mpesch3.de1.cc/mp3dc.html) om mp3's te editen, dit programma wijzigt de mp3 direct zonder het eerst te converteren, en het hoeft dus ook niet opnieuw geconverteerd te worden naar mp3.
Tof man! Maricha is ook helemaal mac-fan, maar dat wist je vast wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik denk ik `t even.
plus dat ie niet goed werktquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Te gek! goede tip, zal 'm eens even gaan downloaden want Audacity is wel leuk hoor, maar er gaat veel tijd in het encoden zitten.
huh?! dan gaat er idd iets niet helemaal goed.. Heb dat zelf overigens nog niet gehad. mp3directcut is prima! Moet er nog wel even mee oefenen, maar de snelheid is 1000x beter dan audacity.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
plus dat ie niet goed werkt
Ik knip 'm in 2en, slaat ie het stuk op wat ik weggeknip heb ipv wat ik bewaarde
Het programma voelt soms wel een beetje spartaans aan, dat is wel een nadeel. Maar de techniek erachter is geweldig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:37 schreef -Hans- het volgende:
mp3directcut is prima! Moet er nog wel even mee oefenen, maar de snelheid is 1000x beter dan audacity.
Gefeliquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik denk ik `t even.
Ik probeerde MP3DC net binnen te halen, maar hij bleef op 25% hangenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
huh?! dan gaat er idd iets niet helemaal goed.. Heb dat zelf overigens nog niet gehad. mp3directcut is prima! Moet er nog wel even mee oefenen, maar de snelheid is 1000x beter dan audacity.
Na 3 keer proberen gaat het nu wel goedquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:32 schreef D.Rose het volgende:
Ik knip 'm in 2en, slaat ie het stuk op wat ik weggeknipt heb ipv wat ik bewaarde
3FM hè........ Zal volgende week wel megahit worden. Logisch was geweest om dat deze week te doen in plaats van die tyfuskutplaat van dat blatende schaap James Cuntquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Fictionplane
Heerlijk liedje, maar het begint een klein beetje kapotgedraaid te worden al.
Dat wordt volgende week nog veel ergerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Fictionplane
Heerlijk liedje, maar het begint een klein beetje kapotgedraaid te worden al.
Neuh, dat zal wel weken daarna zijn...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik weet niet of Fictionplane volgende week Megahit wordt. Het zou ook zomaar Moke of The View kunnen worden.
Komt er geen nieuwe Bløf uit ofzo dan? Zo'n plaat als dit mag niet doodquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh, dat zal wel weken daarna zijn...
Feeling komt denk ik wel vrij snel als je er een paar keer mee hebt gewerkt, maar audacity is qua interface wel wat prettiger. Ach, het went wel en de snelheid waarmee mp3'tjes worden geïmporteerd en opgeslagen is echt heel snel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:40 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Het programma voelt soms wel een beetje spartaans aan, dat is wel een nadeel. Maar de techniek erachter is geweldig.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Na 3 keer proberen gaat het nu wel goed
Kan ik zo lekker slapen
We zitten nu met twee apple`s op de bank. Ik ben aan het updaten enzo...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, je hebt 'm dus. En, bevalt 't?
Ik gok er meer op dat Krezip volgende week megahit wordt, want de nieuwe single komt op 6 augustus uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
3FM hè........ Zal volgende week wel megahit worden. Logisch was geweest om dat deze week te doen in plaats van die tyfuskutplaat van dat blatende schaap James Cunt. Tsja, 3FM en 'mega' 'hits'......
Play this game? Zou zomaar kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik gok er meer op dat Krezip volgende week megahit wordt, want de nieuwe single komt op 6 augustus uit.
Owja, dan gaat die geheeeel uit vrije wil unaniem door de 3FM-dj's gekozen worden, omdat ze er zo enthousiast over zijn!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik gok er meer op dat Krezip volgende week megahit wordt, want de nieuwe single komt op 6 augustus uit.
Ik vind het wel een leuk nummer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owja, dan gaat die geheeeel uit vrije wil unaniem door de 3FM-dj's gekozen worden, omdat ze er zo enthousiast over zijn!
Abstractquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:20 schreef purplerose het volgende:
Ik vind dat ik jullie nu wel kan laten genieten van 1 van mijn experimenten, het is toch al na 0.00 tenslotte![]()
[afbeelding]
Te laat? Officieel is 'ie nog niet eens uitgekomen volgens mij. Hij komt pas over 3 dagen uit, dus zouden ze er volgende week prima op tijd mee zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is te laat om dat nummer nu nog megahit te gaan maken...
Daarom heb ik MAC-adres beveiliging dus maar uitgezet, omdat ik het ook altijd vergat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:37 schreef Litton-Lane het volgende:
En dan thuis komen, in willen loggen op je draadloss netwerk: Sleutel, tja die wist ik nog wel.... Maar hij doet het niet. Oja: Vergeten het mac-adres in de tabel van de router te stoppen.Maar het werkt. Dus ik is blij.
![]()
Coolquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:37 schreef purplerose het volgende:
Like this one
[afbeelding]
excuzes voor de offtopic maar ik dacht sinds het toch al na 0.00 is
Gebruik ik ook wpa2, maar de mactabel staat nog aan vanaf het wep tijd perk....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarom heb ik MAC-adres beveiliging dus maar uitgezet, omdat ik het ook altijd vergat.
Ik heb het ook niet nodig, want WPA2 is veilig genoeg.
Dan moet ie niet eerst al weken gedraaid worden... Zoveel stelt die single niet voor. Het is geen juweeltje van een plaat waarvoor je iedere keer als 'm hoort eens goed gaat zitten...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Te laat? Officieel is 'ie nog niet eens uitgekomen volgens mij. Hij komt pas over 3 dagen uit, dus zouden ze er volgende week prima op tijd mee zijn.
Doen, ik probeer elke dag wel een paar fotootjes maken, maar maandag ga ik nog ff extra lang de natuur in te gaan voor wat juweeltjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Cool![]()
Zaterdag weer mooi weer, Dan zal ik mijn Canon D ook maar weer eens uit zijn tasje halen en er een lens op schroeven.![]()
Welke omgeving: Ik heb hier de loonse en drunense duinen praktisch in mijn achtertuin liggen... Mooi!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Doen, ik probeer elke dag wel een paar fotootjes maken, maar maandag ga ik nog ff extra lang de natuur in te gaan voor wat juweeltjes
Woonplaats maassluis en ik wil een stukje natuur in tussen maassluis en vlaardingen. Beide in de buurt van rotterdam.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Welke omgeving: Ik heb hier de loonse en drunense duinen praktisch in mijn achtertuin liggen... Mooi!![]()
Vind ik mooi, is mijn vader ook geboren. Maar de natuur is (na)tuurlijk ook mooi.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Woonplaats maassluis en ik wil een stukje natuur in tussen maassluis en vlaardingen. Beide in de buurt van rotterdam.
Ah gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:47 schreef Toad het volgende:
* Toad heeft even nagedacht en vindt de foto's mooi.
Precies wat jij zegt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:07 schreef purplerose het volgende:
Leuk is dat het met nieuwe speeltjes!ik heb dat ook met me camera (vandaar de overvloedt aan fotos op het moment
)
Natuurlijk gaan er wel mensen naar de Nederlands versiequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:33 schreef sitting_elfling het volgende:
belachelijk dat 3fm zich leent voor de nederlandse versie van de simpsons. Dat zij zelfs niet begrijpen dat niemand op de NL versie van de simpsons zit te w8en... is pathetic
zal dat de doelgroep zijn van 3fm? Dan denk ik toch aan kinderen onder de 10 a 9 jaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:39 schreef Wheeling het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan er wel mensen naar de Nederlands versie
Kinderen die nog geen Engels kunnen bv.
Het is sws kansloos om op 3FM reclame te maken voor een film. Ik zit daar als MUZIEKliefhebber totaal niet op te wachten. Maar dat zal wel weer genoeg geld opleveren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:33 schreef sitting_elfling het volgende:
belachelijk dat 3fm zich leent voor de nederlandse versie van de simpsons. Dat zij zelfs niet begrijpen dat niemand op de NL versie van de simpsons zit te w8en... is pathetic
De enige reden is volgens mij dat Eddy Zoey hem heeft geregiseerd en er wat 3FM'ers stemmen hebben ingesproken. Al die mensen die ze nu aan de telefoon krijgen voor die voorpremiere hebben volgens mij niet door dat ze naar de Nederlandse versie moeten kijken ipv het origineelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is sws kansloos om op 3FM reclame te maken voor een film. Ik zit daar als MUZIEKliefhebber totaal niet op te wachten. Maar dat zal wel weer genoeg geld opleveren.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:58 schreef Againzender het volgende:
Gerard gaat zo de MH aankondigen, dat moet dan wel Fiction Plane zijn
Klopt ja, want die ging ie interviewen ofzo toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:58 schreef Againzender het volgende:
Een week te laat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:58 schreef Againzender het volgende:
Dat was al een overkillquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt ja, want die ging ie interviewen ofzo toch?Dat wordt dus een overkill
quote:De bijnaam Sting kreeg hij in het begin van zijn carrière, toen hij bassist was bij een jazzbandje. In die tijd droeg hij vaak een zwart met geel gestreepte trui, die zijn medemuzikanten deed denken aan een bij. Sindsdien gebruikt hij zijn werkelijke naam alleen nog bij officiële gelegenheden.
quote:
zoals zo vaak met een MH....quote:
Liever Fiction Plane dan die klote MH van deze weekquote:
Je hebt 'm niet eens gevraagd of 'ie ook eens op FOK! (en dit topicquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:46 schreef SunChaser het volgende:
FOK!tv: Eddy Zoey over radio, de Simpsons en vreemdgaan
Nee hoor, da's morgen pas (zaterdag).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:11 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes van me
Het is weer freaknachtdag!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:11 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes van me
Het is weer freaknachtdag!
Ja excuses nogquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
Wel leuk, de hele dag Veenstra Veenstra op de radio
Ja thx alvastquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
Gefeliciteerd
Wel leuk, de hele dag Veenstra Veenstra op de radio
Ik weet al welk antwoord je vannacht gaat krijgen dan...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:43 schreef purplerose het volgende:
Maar es nadenken over een verjaardags requestje voor vannacht
Idd jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet al welk antwoord je vannacht gaat krijgen dan...
"Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!"
Gefeliciteerd !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:23 schreef purplerose het volgende:![]()
Ik ben trouwens tijdens de freaknacht jarig vannacht![]()
De stem van die gast vind ik aardig lijken op die van Chris Cornell (Know My Name / James Bond Casino Royale theme) http://www.youtube.com/watch?v=a7j93Bf-EyIquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:58 schreef Againzender het volgende:
Jammer, die plaat ken ik al weken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fiction Plane dus inderdaad de nieuwe Megahit..
Omdat 'ie vandaag Fiction Plane als GAST had.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:32 schreef wolfrolf het volgende:
Hee sinds wanneer kondigt Ekdom de nieuwe megahit aan en niet meer C&S?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |