Ik blijf fijn binnen zitten, ik ben gister al helemaal verbrand van 2 uurtjes buiten zitten.quote:
was er zon?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik blijf fijn binnen zitten, ik ben gister al helemaal verbrand van 2 uurtjes buiten zitten.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:12 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! Stephen Simmonds - Tears Never Dry is idd een erg mooi liedje!
Ja, hier wel tenminstequote:
Ik zit 1 dag de hele dag buiten en ik verbrand van top tot teen, fijnquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Leuk voor je
Hier ook wel een beetje geloof ik, maar daar merk je binnen zo weinig van
Het klinkt (blikkerig) ook of het van tevoren is opgenomen en dat zal het in dit geval ook wel zijn. De vorige keer werd de cam omgezet toen de uitzending van Lust for Live begon, maar daar is nu even niet aan gedacht.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:20 schreef Sirolf het volgende:
Lust for Live is van tevoren opgenomen trouwens. Althans, ik zie HE-LE-MAAL NIEMAND in de studio zitten.
in dat geval....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:20 schreef Sirolf het volgende:
Lust for Live is van tevoren opgenomen trouwens. Althans, ik zie HE-LE-MAAL NIEMAND in de studio zitten.
Ik heb 3 weken geleden nog een zonnesteek opgelopenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zit 1 dag de hele dag buiten en ik verbrand van top tot teen, fijn![]()
Da's het teken dat er niets leuks op tv isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:33 schreef Glacier het volgende:
Goed, ik heb dus een tijd liggen pitten voor de televisie
Volgens mij het teken dat ik naar bed moet
We houden het in de gatenquote:
audacity is wel geinig, maar er zijn volgens mij genoeg alternatieven.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:46 schreef D.Rose het volgende:
iemand die een progje heeft om ff een mp3 door te knippen?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
audacity is wel geinig, maar er zijn volgens mij genoeg alternatieven.
Heb je de De LAME MP3 encoder wel geinstalleerd? ( http://audacity.sourceforge.net/help/faq?s=install&item=lame-mp3 ) die heb je wel nodig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:03 schreef D.Rose het volgende:
Hij slaat het daarna niet meer op als MP3
O, je hebt 'm dusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Jaaaaa. Mijn eerste post vanaf mijn nieuwe mac!
Ik denk ik `t even.
Te gek! goede tip, zal 'm eens even gaan downloaden want Audacity is wel leuk hoor, maar er gaat veel tijd in het encoden zitten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:18 schreef afzuigkapfilter het volgende:
als je mp3's wilt knippen moet je vooral NIET opnieuw encoden. Gebruik mp3DirectCut (http://mpesch3.de1.cc/mp3dc.html) om mp3's te editen, dit programma wijzigt de mp3 direct zonder het eerst te converteren, en het hoeft dus ook niet opnieuw geconverteerd te worden naar mp3.
Tof man! Maricha is ook helemaal mac-fan, maar dat wist je vast wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik denk ik `t even.
plus dat ie niet goed werktquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Te gek! goede tip, zal 'm eens even gaan downloaden want Audacity is wel leuk hoor, maar er gaat veel tijd in het encoden zitten.
huh?! dan gaat er idd iets niet helemaal goed.. Heb dat zelf overigens nog niet gehad. mp3directcut is prima! Moet er nog wel even mee oefenen, maar de snelheid is 1000x beter dan audacity.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
plus dat ie niet goed werkt
Ik knip 'm in 2en, slaat ie het stuk op wat ik weggeknip heb ipv wat ik bewaarde
Het programma voelt soms wel een beetje spartaans aan, dat is wel een nadeel. Maar de techniek erachter is geweldig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:37 schreef -Hans- het volgende:
mp3directcut is prima! Moet er nog wel even mee oefenen, maar de snelheid is 1000x beter dan audacity.
Gefeliquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik denk ik `t even.
Ik probeerde MP3DC net binnen te halen, maar hij bleef op 25% hangenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
huh?! dan gaat er idd iets niet helemaal goed.. Heb dat zelf overigens nog niet gehad. mp3directcut is prima! Moet er nog wel even mee oefenen, maar de snelheid is 1000x beter dan audacity.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |