Na 3 keer proberen gaat het nu wel goedquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:32 schreef D.Rose het volgende:
Ik knip 'm in 2en, slaat ie het stuk op wat ik weggeknipt heb ipv wat ik bewaarde
3FM hè........ Zal volgende week wel megahit worden. Logisch was geweest om dat deze week te doen in plaats van die tyfuskutplaat van dat blatende schaap James Cuntquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Fictionplane
Heerlijk liedje, maar het begint een klein beetje kapotgedraaid te worden al.
Dat wordt volgende week nog veel ergerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Fictionplane
Heerlijk liedje, maar het begint een klein beetje kapotgedraaid te worden al.
Neuh, dat zal wel weken daarna zijn...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik weet niet of Fictionplane volgende week Megahit wordt. Het zou ook zomaar Moke of The View kunnen worden.
Komt er geen nieuwe Bløf uit ofzo dan? Zo'n plaat als dit mag niet doodquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh, dat zal wel weken daarna zijn...
Feeling komt denk ik wel vrij snel als je er een paar keer mee hebt gewerkt, maar audacity is qua interface wel wat prettiger. Ach, het went wel en de snelheid waarmee mp3'tjes worden geïmporteerd en opgeslagen is echt heel snel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:40 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Het programma voelt soms wel een beetje spartaans aan, dat is wel een nadeel. Maar de techniek erachter is geweldig.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Na 3 keer proberen gaat het nu wel goed
Kan ik zo lekker slapen
We zitten nu met twee apple`s op de bank. Ik ben aan het updaten enzo...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, je hebt 'm dus. En, bevalt 't?
Ik gok er meer op dat Krezip volgende week megahit wordt, want de nieuwe single komt op 6 augustus uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
3FM hè........ Zal volgende week wel megahit worden. Logisch was geweest om dat deze week te doen in plaats van die tyfuskutplaat van dat blatende schaap James Cunt. Tsja, 3FM en 'mega' 'hits'......
Play this game? Zou zomaar kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik gok er meer op dat Krezip volgende week megahit wordt, want de nieuwe single komt op 6 augustus uit.
Owja, dan gaat die geheeeel uit vrije wil unaniem door de 3FM-dj's gekozen worden, omdat ze er zo enthousiast over zijn!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik gok er meer op dat Krezip volgende week megahit wordt, want de nieuwe single komt op 6 augustus uit.
Ik vind het wel een leuk nummer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owja, dan gaat die geheeeel uit vrije wil unaniem door de 3FM-dj's gekozen worden, omdat ze er zo enthousiast over zijn!
Abstractquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:20 schreef purplerose het volgende:
Ik vind dat ik jullie nu wel kan laten genieten van 1 van mijn experimenten, het is toch al na 0.00 tenslotte![]()
[afbeelding]
Te laat? Officieel is 'ie nog niet eens uitgekomen volgens mij. Hij komt pas over 3 dagen uit, dus zouden ze er volgende week prima op tijd mee zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is te laat om dat nummer nu nog megahit te gaan maken...
Daarom heb ik MAC-adres beveiliging dus maar uitgezet, omdat ik het ook altijd vergat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:37 schreef Litton-Lane het volgende:
En dan thuis komen, in willen loggen op je draadloss netwerk: Sleutel, tja die wist ik nog wel.... Maar hij doet het niet. Oja: Vergeten het mac-adres in de tabel van de router te stoppen.Maar het werkt. Dus ik is blij.
![]()
Coolquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:37 schreef purplerose het volgende:
Like this one
[afbeelding]
excuzes voor de offtopic maar ik dacht sinds het toch al na 0.00 is
Gebruik ik ook wpa2, maar de mactabel staat nog aan vanaf het wep tijd perk....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarom heb ik MAC-adres beveiliging dus maar uitgezet, omdat ik het ook altijd vergat.
Ik heb het ook niet nodig, want WPA2 is veilig genoeg.
Dan moet ie niet eerst al weken gedraaid worden... Zoveel stelt die single niet voor. Het is geen juweeltje van een plaat waarvoor je iedere keer als 'm hoort eens goed gaat zitten...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Te laat? Officieel is 'ie nog niet eens uitgekomen volgens mij. Hij komt pas over 3 dagen uit, dus zouden ze er volgende week prima op tijd mee zijn.
Doen, ik probeer elke dag wel een paar fotootjes maken, maar maandag ga ik nog ff extra lang de natuur in te gaan voor wat juweeltjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Cool![]()
Zaterdag weer mooi weer, Dan zal ik mijn Canon D ook maar weer eens uit zijn tasje halen en er een lens op schroeven.![]()
Welke omgeving: Ik heb hier de loonse en drunense duinen praktisch in mijn achtertuin liggen... Mooi!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
Doen, ik probeer elke dag wel een paar fotootjes maken, maar maandag ga ik nog ff extra lang de natuur in te gaan voor wat juweeltjes
Woonplaats maassluis en ik wil een stukje natuur in tussen maassluis en vlaardingen. Beide in de buurt van rotterdam.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Welke omgeving: Ik heb hier de loonse en drunense duinen praktisch in mijn achtertuin liggen... Mooi!![]()
Vind ik mooi, is mijn vader ook geboren. Maar de natuur is (na)tuurlijk ook mooi.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Woonplaats maassluis en ik wil een stukje natuur in tussen maassluis en vlaardingen. Beide in de buurt van rotterdam.
Ah gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:47 schreef Toad het volgende:
* Toad heeft even nagedacht en vindt de foto's mooi.
Precies wat jij zegt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:07 schreef purplerose het volgende:
Leuk is dat het met nieuwe speeltjes!ik heb dat ook met me camera (vandaar de overvloedt aan fotos op het moment
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |