haha ik dacht er net aan, ze klinkt nogal labielquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haar manier van praten vind ik wel wat minder eerlijk gezegd.
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haar manier van praten vind ik wel wat minder eerlijk gezegd.
CS!!quote:
Of nie!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:34 schreef purplerose het volgende:
jezus wat een stoppelbaard in je keel stem heb die gozer en dat gesqueek van die chick!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
Maar deze versie van Michiel vind ik een stuk leuker.
Blijft legendarischquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL @ smiley
Onder het motto 'smakelijk verschillend'; ik vind het een kutnummerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg, doen we es wat minder negatief over Damien Rice. Was kwartiertje geleden ff naar iTunes geswitched om toevallig Damien Rice te luisteren. Bewust ja
.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Onder het motto 'smakelijk verschillend'; ik vind het een kutnummer.
*luistert*quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL @ smiley
Heb ik gedaan, maar dat krampachtig zwoel en dramatisch gezang trek ik niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ja, nouja, je moet dat nummer niet heel vaak horen; dan blijft 't mooi. Mss toch es wat andere nummers van hem luisteren ... *tip*
Je moet Eddie Vedder eens Footsteps horen zingenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar dat krampachtig zwoel en dramatisch gezang trek ik niet.
Dan luister ik liever Xavier Rudd of Ray LaMontagne.
dat moet je vantevoren zeggen want nu herinner ik het me niet meerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:48 schreef Maruna het volgende:
WooT!
Ik was net in de uitzending bij MetMichiel! heb de foo fighters plaat 'aangekondigd'!
yay
Die Ray LaMontagne heeft iemand me eerder deze week ook aangeraden. Zal ik es wat van downloaden kopenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar dat krampachtig zwoel en dramatisch gezang trek ik niet.
Dan luister ik liever Xavier Rudd of Ray LaMontagne.
ik had ongeveer 2 minuten tussen het moment dat ik werd gebeld, totdat ik op de radio was, dus zo snel dacht ik ff niet aan het 3fm topicquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
dat moet je vantevoren zeggen want nu herinner ik het me niet meer
Ken ikquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die Ray LaMontagne heeft iemand me eerder deze week ook aangeraden. Zal ik es wat van downloaden kopen. Carla Bruni - Fluisterpop en poëzie is óók een aanrader. Het nummer Quelqu'un m'a dit is
. Owja, niet alleen vanwege de prettige stem een aanrader ex-supermodel....
[afbeelding].
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:48 schreef Maruna het volgende:
WooT!
Ik was net in de uitzending bij MetMichiel! heb de foo fighters plaat 'aangekondigd'!
yay
En witte pakken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:55 schreef purplerose het volgende:
ik krijg flashes van lange lokken en lipgloss voor mannen
ongetwijfeldquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik moet nog ergens een megamix hebben liggen ...
Tof ja!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:48 schreef Maruna het volgende:
WooT!
yay
ik hoorde echt nog net dat ze 'm gingen draaien en toen moest ik de auto uitquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:54 schreef cosmick het volgende:
[..]. Heb ik gehoord. Jij had 'm net als ik in de uitzending van C&S gemist
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |