Het was niet zijn plan, dus dan raakt het hem minder, denk ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:30 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Geloof ik niet , van binnen voelt hij zich rot denk ik . Hij zegt ook vaker: ik kan er niet tegen als plannen mislukken.
Ja oke, dat zou wel kunnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was niet zijn plan, dus dan raakt het hem minder, denk ik.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:35 schreef Borga het volgende:
en Juf Judith blijft maar door gaan
Hun kunnen daar wel gaan liggen maar dan komt Jaap er ook wel gewoon bij en alsof jaap dat wat kan schelen , ze hebben echt de verkeerde persoon. In het begin zei ik al: waarom concentreren ze zich niet gewoon op dennix?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het geweldig hoe rustig en kalm Jaap Huub op z'n plek zet. Het plannetje nu van Lieke, slapen in de Master...ik ben nieuwsgierig of schaker Jaap dat ook zelf kan bedenken.
Ze is weer zinloos irritant aan het egotrippen. Zal het ooit in haar botte kop doordringen dat ze wel met medebewoners móet gaan bonden om ontslagrondes voor elkaar te krijgen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:36 schreef Yollie het volgende:
Lieke terwijl Huub wegloopt "als je een punt had dan had je hem wel gemaakt".
Dit is de gouden kooi (de focking para zooi)quote:
Ze zijn allemaal mediageilquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag ik een kleine correctie maken?
Mer dr mediageile schele rotkop
Het gaat mij om het verschil in karakters. Als Huub of Lieke een punt hebben, dan moet de tegenstander dat minimaal een kwartier horen met de nodige stemverheffing. Jaap zet heel rustig, bedaard en met een glimlach, zonder dat er agressie los komt, Huub op z'n plek. Dit vind ik een enorme gave van die knul. Zeker op die leeftijd (naast alle mankementen die hij dan ook verder mag hebben)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:37 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hun kunnen daar wel gaan liggen maar dan komt Jaap er ook wel gewoon bij en alsof jaap dat wat kan schelen , ze hebben echt de verkeerde persoon. In het begin zei ik al: waarom concentreren ze zich niet gewoon op dennix?
Met haar mediageile, hockyhoeren snollen schele rotkopquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag ik een kleine correctie maken?
Mer dr mediageile schele rotkop
En Brian trots als een hond met 7 luquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:42 schreef Dark het volgende:
De 2 Brian groupies zijn helemaal wild van Brian en z'n rap![]()
+ 1quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:42 schreef Dark het volgende:
De 2 Brian groupies zijn helemaal wild van Brian en z'n rap![]()
Dat vind ik toch zo nep.... hij heeft raples en hij trekt zn rappakje aan...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:43 schreef Sporti het volgende:
[..]
En Brian trots als een hond met 7 lu![]()
triest zeg gelukkig zie ik het nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo nep.... hij heeft raples en hij trekt zn rappakje aan...
Mooie cap zeg erg herkenbaar dat voelenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:47 schreef Disana het volgende:
Met je tong voelen waar de tandarts heeft gezeten
[afbeelding]
Dat is ook gewoon zo, dat valt toch wel op?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:48 schreef Marrije het volgende:
Wat zit Jaap nou te zeiken over Huub, dat ie alleen maar aan het stoken is.
Waarom zou hij?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fout Jaap, je kunt best je maat Dennis wat steunen!
maar ipv naar huub toe te trekken gaat ie naar die suffe dennis toetrekkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo, dat valt toch wel op?
kan dat dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:55 schreef farceman het volgende:
Jap zorgt er zo voor dat Dennis nog saaier wordt
dennix kan alleen zijn voeten laten spreken maar dan verstaat niemand hem want daar is/was hij ook niet goed genoeg inquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:53 schreef riri het volgende:
bel je vader denniks...misschien komt die met ideetjes voor je...uit jezelf komen ze niet
Mooie cap, jammer van die cactus in de hoekquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:55 schreef Disana het volgende:
Geforceerd babbelen over andere zaken (de post).
[afbeelding]
laat ie dan die hamster meenemenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:58 schreef FdW het volgende:
Misschien kan de redaktie die alcoholistische dwergmarmot beter zich het leplazarus laten zuipen, en dan laten uitslapen in een hotelletje.![]()
Als het meezit kan ie dan weer 2 weken mee.![]()
thx sisquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:01 schreef kleinzusje het volgende:
Feesten , ja zeker
Champagne flessen knappen
Ja zeker, joh
Spitten weet je
Lengte van die track
3 dingen
moet niet te lang worden
Naar achteren, zendertje terug, even nog chillen hier
Weet je
Rappen kost veel tijd, weet je
Een echte rapper gaat niet uit, die zit thuis, raps te schrijven, weet je
[afbeelding]
eenschquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, Jaap moet niet zeiken. Als hij een goede dekking wil dan moet hij er wat voor terug doen. Makkelijk zat
voor een goede dekking kan ie beter bij huub aankloppenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, Jaap moet niet zeiken. Als hij een goede dekking wil dan moet hij er wat voor terug doen. Makkelijk zat
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:03 schreef neehe het volgende:
Jaap houdt Dennix zo voor de gek, en dennix blijft maar herhalen dat hij wil dat Jaap hem steunt.
Hij is bang voor Huub en lieke.
Precies!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:03 schreef neehe het volgende:
Jaap houdt Dennix zo voor de gek, en dennix blijft maar herhalen dat hij wil dat Jaap hem steunt.
johquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:05 schreef farceman het volgende:
Dennis denkt dat het beter is om helemaal niks te doen
Dennix durft alleen wat te doen als Jaap hem steunt, en anders doet hij liever niks.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:05 schreef farceman het volgende:
Dennis denkt dat het beter is om helemaal niks te doen
dennix is een beetje simpelquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis zou zich wat harder moeten opstellen naar Jaap toe. Die knul is echt te lief en ook lijkt hij mij nog eens bescheiden.
dat gaat die dennix de kop kosten...zit steeds dichter erbij dat anderen de handen van hem aftrekkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:08 schreef neehe het volgende:
[..]
Dennix durft alleen wat te doen als Jaap hem steunt, en anders doet hij liever niks.
Hij durft het niet alleen.![]()
Joris is waarschijnlijk de enige normale in die familie.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:06 schreef riri het volgende:
Heerlijke rustige stem die Joris.....
Is dat zo? Volgens de Libelles is huppeltje zo eerlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:11 schreef Meganog het volgende:
Dennis heeft gezien dat Huub Eric in het zwembad geslagen heeft.
J: "Op TV".
D: "Nee, ergens"
Tja, dat is bikkelhard bewijs, 100% zeker. Japio is vast verbluft en verbaasd !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:11 schreef Meganog het volgende:
Dennis heeft gezien dat Huub Eric in het zwembad geslagen heeft.
J: "Op TV".
D: "Nee, ergens"
mwoah, hij heeft gewoon geen keusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis zou zich wat harder moeten opstellen naar Jaap toe. Die knul is echt te lief en ook lijkt hij mij nog eens bescheiden.
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:12 schreef dgk_fan het volgende:
(audio van) telefoongesprek Huub met Broer:
http://www.evilshare.com/657b7dea-9263-102a-9fc6-0002b38e63a9
Sowieso.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tja, dat is bikkelhard bewijs, 100% zeker. Japio is vast verbluft en verbaasd !
En dan gewoon lekker boemboemboemboem.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:15 schreef Borga het volgende:
Dennis dan zeg jij dit en dan kan ikdah dahdah dah en dan doe jij zo dan kan ik lehlehlehlehle
en dat kan ik gewoon volhoudenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:16 schreef Meganog het volgende:
[..]
En dan gewoon lekker boemboemboemboem.
ja de rollen omdraaien zodat hun onderaan de berg staanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:15 schreef Borga het volgende:
Dennis dan zeg jij dit en dan kan ikdah dahdah dah en dan doe jij zo dan kan ik lehlehlehlehle
Dennix is een echt bijgoochempie. Heeft ie bij Ajax gevoetbald?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:15 schreef Borga het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Dennix is een echt bijgoochempie. Heeft ie bij Ajax gevoetbald?![]()
Ik heb me twijfels hoor!!! Als Jaap dit gaat doorbrieven naar Huub dan geloof ik het pas.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:16 schreef farceman het volgende:
Mooi jaap maakt Nix belachelijk, moet ie vaker doen
Hij zij net na het weglopen, wat een sukkelquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb me twijfels hoor!!! Als Jaap dit gaat doorbrieven naar Huub dan geloof ik het pas.
Ik dacht dat ik Dennis hoorde zingen, hahaha, wat een sukkel!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:18 schreef Marrije het volgende:
zegt jaap nou 'wat een sukkel' nadat ie met dennis heeft gepraat?
Zei hij dat echt ???quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:18 schreef farceman het volgende:
hahahahha Jaap toen hij wegliep bij Dennis.: lalalala wat een sukkel!!!!!!!
Hij moet Dennis echt niet
Vanmorgen heeft Japio al met Lieke afgespoken later vandaag, met Huub erbij, te praten over meer samenwerking. Dat was naar aanleiding van (het gebrek aan) reactie van Dennix op de 'terror' van Lieke.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:17 schreef Meganog het volgende:
Jaap neemt Dennis keihard in de maling: "Ja briljant!"
"Goed nog verder iets te zeggen, dan wil ik je bedanken voor het maken van het script".
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:20 schreef kleinzusje het volgende:
mmm
Ohkeeee
Nja
Hoe ?
Okheeeee
Oh, ProkeniersBuccaneers
[afbeelding]
Welke Ajassiet wel?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:21 schreef neehe het volgende:
Dennix heeft bij Ajax alvast geen mediatraining gehad, dat is wel duidelijk.
Nou, je moet mij maar nooit meer betichten op verdraaien van de waarheid. Dat wat hier geschreven is lijkt niet op wat ik net gehoord of gezien heb.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:08 schreef neehe het volgende:
[..]
Dennix durft alleen wat te doen als Jaap hem steunt, en anders doet hij liever niks.
Hij durft het niet alleen.![]()
Het probleem is dat Dennix dat alleen gezien heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens de Libelles is huppeltje zo eerlijk![]()
mijn naam is Sjonnie Heitingamijn naam is Sjonnie Heitingamijn naam is Sjonnie Heitingamijn naam is Sjonnie Heitingamijn naam is Sjonnie Heitingamijn naam is Sjonnie Heitingamijn naam is Sjonnie Heitingaquote:
Dat liet hij, zonder het letterlijk te zeggen, heel duidelijk doorschemeren aan Huub.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:22 schreef riri het volgende:
denk dat jaap buiten de poort vandaag veel gehoord heeft over sukkeltje dennix
Nou, dan kijkt jij niet zo goed naar de streams.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, je moet mij maar nooit meer betichten op verdraaien van de waarheid. Dat wat hier geschreven is lijkt niet op wat ik net gehoord of gezien heb.![]()
maar toen zei jaap dus hetzelfde als net tegen dennis, hij moet er zelf baat bij hebben dan wil ie wel wat doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vanmorgen heeft Japio al met Lieke afgespoken later vandaag, met Huub erbij, te praten over meer samenwerking. Dat was naar aanleiding van (het gebrek aan) reactie van Dennix op de 'terror' van Lieke.
ik ben benieuwd wat ie te vertellen heeftquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio vraagt Huub en Lieke mee te gaan naar de tuin "Even praten als jullie tijd hebben"
Dat had hij vanochtend al tegen Lieke gezegd, dat hij met beide wilde praten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat ie te vertellen heeft
en inmiddels heeft ie info van buiten dus ik zou zeggen kom maar opquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat had hij vanochtend al tegen Lieke gezegd, dat hij met beide wilde praten.
en 3 staat gelijk aan 1+1quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap neemt Dennis wel serieus
Met die poster op de achtergrond voelt ie zich misschien ''rebel without a cause''quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou Brian die 'bouwvakkers-helm' dragen om te beschermen tegen tomaten en rotte eieren bij zijn rap-optreden ?
[afbeelding]
omdat ze maar 2x per week mogen bestellen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:34 schreef Borga het volgende:
de miljonairs bestellen nu wat pizza's voor morgen en overmorgen.?????????????????
Ik hoop dat ze die jongen beschermen tegen een optreden buiten de kooi!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou Brian die 'bouwvakkers-helm' dragen om te beschermen tegen tomaten en rotte eieren bij zijn rap-optreden ?
[afbeelding]
ooh ja zelf koken bakken en braden is te moeilijk voor de bewoners. dam maar ouwe pizza's opwarmen. Het zijn ook echte miljonairsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
omdat ze maar 2x per week mogen bestellen?
Doooooodsbenauwd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:03 schreef neehe het volgende:
Jammer dat je je eigen naam bij het bericht hebt staanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap neemt Dennis wel serieus, ..........
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jammer dat je je eigen naam bij het bericht hebt staan![]()
![]()
![]()
Kortom, Japio waait ondanks 180 kilo met iedere wind mee...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio begint uit te leggen dat hij Dennix niet zal wegstemmen (ivm dekking). En vervolgt met een verhaal over zijn eigen verhaallijn. Ook legt hij uit dat hij Dennix niet zal helpen, als Dennix onder druk komt te staan. En verteld dat het kut is dat Dennix iedere keer tussen Japio en Nadia staat.
Ja hallo, het gaat om veel geld. Ik begrijp z'n voorzichtigheid wel, maar hij moet gewoon voor Dennis kiezen, voluit en hem ook steunen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eigenlijk is Japio een angsthaas en laffe rat. Gewoon bang om Dennix weg te stemmen, alleen vanwege dekking. Hij blijft vasthouden aan dubbele dekking (Dennix + Nadia). Een beetje de oude Brian-tactiek.
1quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En waar is Lieke in Huubs volgorde?
Dat weet je niet. 3 Weken geleden werd dat ook geschreven over Natasia ..........quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:51 schreef Darklight het volgende:
Nadia stemt Dennis toch nooit weg
Zelfde Huub/Lieke verhaal
Japio is net Nixje. Morgen begint het afvallen. Hoeveel maanden geleden kwam ie in de kooi met die boodschap, HET doel waarvoor ie in de kooi kwam?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whahaha, waanidee van Japio "Ik heb een missie, ik heb nog veel maanden nodig om af te vallen. Dus moet ik niemand wegstemmen. Anders loop ik het risico dat het spel te vroeg is afgelopen".
Dan is ze haar neukmaatje kwijtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat weet je niet. 3 Weken geleden werd dat ook geschreven over Natasia ..........
Japio is, volgens mij, geen Nixje. Hij is een control-freak, hij wil de touwtjes in handen hebben. Kiezen voor Huub is automatisch 'tweede man'. En kiezen voor Nixje ..... tja dan heb je wel een touwtje in handen, maar er hangt niks aan het touwtje .....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Japio is net Nixje. Morgen begint het afvallen. Hoeveel maanden geleden kwam ie in de kooi met die boodschap, HET doel waarvoor ie in de kooi kwam?![]()
![]()
![]()
![]()
Tot Fonsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:57 schreef Dark het volgende:
Het hele programma dreigt in een gigantische impasse te raken.
Niemand stemt iemand weg, dat gebeurt pas als iemand aangeeft weg te willen, zoals Natasia.
De verhaallijn wordt dan mooi gemaakt, alsof men het voor elkaar gekregen heeft dat Natas weg is, maar uiteindelijk wilde ze zelf.
De enige die op dit moment iets zou kunnen veranderen, is de redactie, anders gebeurt er de komende maanden helemaal niets. Misschien dat Jaap afvalt en dat een logee voor opschudding zou kunnen zorgen, maar daar blijft het bij.
Tot in den treure![]()
De tactiek van Huub + Lieke is om het Dennix lastig te maken. Stap twee wordt dat ze de anderen gaan uitleggen dat Dennix wel eens zou kunnen gaan weglopen (en dus vervanging). Die move werkte bij Natasia ook !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:57 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dan is ze haar neukmaatje kwijt
die laten elkaar nooit gaan, Huub/Lieke Brain/Amanda zelfde verhaal
Is toch zo zonde, hij denkt de hele tijd over het leven, maar leven doet hij niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap schaakt zichzelf door het leven heen, de hele tijd zes zetten vooruit denken en niet genieten van de move waar hij in zit
Natasia wilde zelf wegquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De tactiek van Huub + Lieke is om het Dennix lastig te maken. Stap twee wordt dat ze de anderen gaan uitleggen dat Dennix wel eens zou kunnen gaan weglopen (en dus vervanging). Die move werkte bij Natasia ook !
Het gaat om het afvallen, waavan hij de eerste avond vertelde dat het zijn hoofddoel was.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio is, volgens mij, geen Nixje. Hij is een control-freak, hij wil de touwtjes in handen hebben. Kiezen voor Huub is automatisch 'tweede man'. En kiezen voor Nixje ..... tja dan heb je wel een touwtje in handen, maar er hangt niks aan het touwtje .....
En binnen twee weken wil Dennix dat ook ........ Hij zat zojuist al bij Japio welhaast te smeken om hulp.quote:
Dus moeten we nog een paar weken ''genieten'' van nixquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De tactiek van Huub + Lieke is om het Dennix lastig te maken. Stap twee wordt dat ze de anderen gaan uitleggen dat Dennix wel eens zou kunnen gaan weglopen (en dus vervanging). Die move werkte bij Natasia ook !
Hij is gewoon fokking niet normaal. En ik denk dat we maar moeten aannemen dat hij inderdaad niet helemaal normaal is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Is toch zo zonde, hij denkt de hele tijd over het leven, maar leven doet hij niet.
Zolang er iedere keer nog een morgen is kan het natuurlijk wel een keer gaan gebeurenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Het gaat om het afvallen, waavan hij de eerste avond vertelde dat het zijn hoofddoel was.
Hij begint er nu weer over...., dus het begint morgen, net als de terror van de heer Bax.
Lethargie alomquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke : "Japio, ga je mee trainen ?"
Japio : "Ik moet eerst even kijken wat er op MTV is"
Over motivatie gesproken ..........
Dat is gewoon slimquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke : "Japio, ga je mee trainen ?"
Japio : "Ik moet eerst even kijken wat er op MTV is"
Over motivatie gesproken ..........
Ik was net bij aan het lezen en bij jouw post aangekomen hoor ik het Jaap zeggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Lieke gaan weg.
Japio : "Hahaha, lalala, er is er maar 1 die de touwtjes in handen heeft en dat ben ik"
Laat me dat nou juist hierboven beschreven hebben .....
tja dat zegt die voor de uitzendingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik was net bij aan het lezen en bij jouw post aangekomen hoor ik het Jaap zeggen.![]()
Script van vandaag geschreven door BSOL?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:09 schreef Visual het volgende:
[..]
tja dat zegt die voor de uitzending
Hou je me op de hoogte wanneer ik weer rozen voor Lieke moet bestellen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:11 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft tv tijd geregeld voor haar en Huub.
Dat zullen de anderen niet leuk vinden.
Wat een heerlijke schat is ''mijn'' wijffie tochquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:12 schreef Dark het volgende:
Lieke heeft een verrassing voor Huub.
Ze heeft 2 uur tvtijd aangevraagd. Honkbalwedstrijd Nederland - Cuba, met hapjes, hotdogs, popcorn, etc.
word wel tijd, de witte rozen zien er niet echt fleurig meer uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Hou je me op de hoogte wanneer ik weer rozen voor Lieke moet bestellen?![]()
Ja, morgen gelijk even doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:15 schreef blomst het volgende:
[..]
word wel tijd, de witte rozen zien er niet echt fleurig meer uit.
[afbeelding]
Dean viel op mannen (schijnt het) en ik denk niet dat brrrian daar mee vergeleken wil worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Met die poster op de achtergrond voelt ie zich misschien ''rebel without a cause''![]()
Reincarnatie van James Dean, weetjewel..![]()
Hoe veel kilo was Jaap toen hij net in de kooi kwam?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Japio is net Nixje. Morgen begint het afvallen. Hoeveel maanden geleden kwam ie in de kooi met die boodschap, HET doel waarvoor ie in de kooi kwam?![]()
![]()
![]()
![]()
Ongeveer hetzelde als nu, ca. 180 kilo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:21 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Hoe veel kilo was Jaap toen hij net in de kooi kwam?
FDW Lieke verdient elke dag rozenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Hou je me op de hoogte wanneer ik weer rozen voor Lieke moet bestellen?![]()
volgens mij komt er een band buiten spelenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:23 schreef Katewalker het volgende:
Er staat een vrachtwagen voor de deur maar de bewoners mogen er geen aandacht aan besteden....daar word ik dus zoooo nieuwsgierig van...![]()
Ja halloooooo, ik heb niet eens geld om streams te betalen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
FDW Lieke verdient elke dag rozen![]()
neem je toch een baantje JIJ vindt Lieke toch een Godin? mag wat kosten hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:26 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja halloooooo, ik heb niet eens geld om streams te betalen.![]()
Weet je wel wat die kwaliteit kost bij:
http://www.debloemerij.nl/
Nou dat schiet dan lekker op.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelde als nu, ca. 180 kilo.
In feite heb je gelijk. Maar dan kan ik haar weer onvoldoende steunen via het forum....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
neem je toch een baantje JIJ vindt Lieke toch een Godin? mag wat kosten hoor![]()
Sterker nog, de eerste keer dat hij gewogen werd, was hij 176 kilo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:27 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou dat schiet dan lekker op.![]()
Tja, maar ik heb toch liever geen zelfrespect met 1 miljoen in the pocket dan geen zelfrespect en iedere dag iedere euro omdraaien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:12 schreef riri het volgende:
houdt jaap een worst voor en hij doet wat je wilt
na de brief van die buikwandcorrectie veranderde hij la minute
Jaap vergeet dat naast geld iets anders heel belangrijk is en dat is je eigen zelfbeeld en zelfrespekt voor je eigen ik, waarmee je het ook zonder geld erg ver kan brengen.
Jaap denkt dat geld alles oplost en dat is dus niet zo....
ja en dat is hard nodig met al die Liekebashersquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:28 schreef FdW het volgende:
[..]
In feite heb je gelijk. Maar dan kan ik haar weer onvoldoende steunen via het forum....![]()
Elke dag is ook geen verrassing meer, en Lieke houdt van verrassingenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:26 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja halloooooo, ik heb niet eens geld om streams te betalen.![]()
Weet je wel wat die kwaliteit kost bij:
http://www.debloemerij.nl/
Unsophisticated scum it isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en dat is hard nodig met al die Liekebashers![]()
We hebben in ieder geval geen gezeur meer of het nu een jongetje of een meisje isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:31 schreef noekje het volgende:
Nadia is ongesteld en nu moet ze een broekje aan. Troubles in paradise.
toch een vrouw dusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:31 schreef noekje het volgende:
Goddank die blotenadareet heb ik nu wel genoeg gezien net als die blubberborsten. Ik word echt onpasselijk van die meid jakkiequote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:31 schreef noekje het volgende:
Doe er een R bij s.v.p.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Elke dag is ook geen verassing meer, en Lieke houdt van verassingen
Ze heeft ook wel goeie kanten hoor, vast wel! Ik vind haar persoonlijk wel aardig als ze echt lol heeft en lacht. Dan krijg ik het gevoel de echte Lieke te zien, die is gewoon op dat moment leuk!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en dat is hard nodig met al die Liekebashers![]()
geen idee staat dat al vast dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:35 schreef blomst het volgende:
Hoelaat moeten ze op de bank?
Hoelaat moeten ze op de bank!!!!!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:35 schreef blomst het volgende:
Wat gaat er gebeuren ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:35 schreef blomst het volgende:
geen idee, maar ze zijn zo druk met verkleden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geen idee staat dat al vast dan?
ja maar er komt ook een band spelenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:38 schreef blomst het volgende:
[..]
geen idee, maar ze zijn zo druk met verkleden.
O, jammer, ik maar hopen op een brief voor Dennixquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja maar er komt ook een band spelen
we weten nog niet of ze op de bank moetenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:40 schreef tony38 het volgende:
hoelaat gaan ze u op die bank
Moet dit zijn James Dean look worden?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zielig voor Brian, maar ik lig in een deuk om die kop van hem
[afbeelding]
Ik snap niet dat hij het goed vind dat Amanda hem telkens een Saturday Night-kapsel geeftquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zielig voor Brian, maar ik lig in een deuk om die kop van hem
[afbeelding]
Ik vond het wel vermakelijk. Vooral dat slow motion filmpje waarbij je 12x hoort...Pahas ohoppp jehe luhul..(heel langzaam zeggen he!)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval geen gezeur meer of het nu een jongetje of een meisje is
Zou best kunnen, maar dan is het veel werk. Vanmorgen om 9 uur liep er al werkvolk en gedurende de rest van de dag zag je regelmatig onbekenden door het beeld lopen. (Ervaren personeel, productie enz doen dat meestal niet)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:44 schreef neehe het volgende:
Volgens mij zijn ze met het zwembad bezig.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond het wel vermakelijk. Vooral dat slow motion filmpje waarbij je 12x hoort...Pahas ohoppp jehe luhul..(heel langzaam zeggen he!)
Ik begrijp het niet meer, eerst zijn ze hier allemaal blij als Dennis geen post krijgt, nu zijn ze blij als er een brief is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:40 schreef blomst het volgende:
[..]
O, jammer, ik maar hopen op een brief voor Dennix![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian schrikt van de tang in z'n haar ......
Brian : "Ja maar als je me verbrand met die 400 graden ....."
Amanda : "Schatje, het is geen 400 graden, hooguit 200. En nou stilzitten anders doet het zeer"
Gaat ie eindelijk ( door geldgebrek ) afvallen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:56 schreef itsme het volgende:
Als de 3 koppels slim zijn stemmen ze Jaap weg.
Ik gun Dennix wel leuke postquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet meer, eerst zijn ze hier allemaal blij als Dennis geen post krijgt, nu zijn ze blij als er een brief is.
mooiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:55 schreef dgk_fan het volgende:
Yes, mijn op-1-na favoriete gouden kooi persoon is er !!! YES YES !!!
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Gaat ie eindelijk ( door geldgebrek ) afvallen.![]()
![]()
wie ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:58 schreef noekje het volgende:
Morgen gaat Dennis zich ontwikkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |