abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52051792
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:35 schreef Marrije het volgende:

[..]

omdat ze maar 2x per week mogen bestellen?
ooh ja zelf koken bakken en braden is te moeilijk voor de bewoners. dam maar ouwe pizza's opwarmen. Het zijn ook echte miljonairs
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_52051821
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:03 schreef neehe het volgende:
Jaap houdt Dennix zo voor de gek, en dennix blijft maar herhalen dat hij wil dat Jaap hem steunt.
Hij is bang voor Huub en lieke.
Doooooodsbenauwd.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_52051823
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap neemt Dennis wel serieus, ..........
Jammer dat je je eigen naam bij het bericht hebt staan
Keep the Sunny Side Up
pi_52051858
Levert weer mooie beelden op die kleerhangers in de bomen....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_52051868
''heb je haast, want je zit er naast, dat is toch niet de bedoeling, vind jij je zelf te koud voor de koeling''. Wat is het toch een talent onze Bwian. wij hebben toch maar geluk, dat we dit talent wat zich zo razend snel ontwikkeld, van dicht bij kunnen mee maken
pi_52051875
Het gesprek gaat beginnen .......

Keep the Sunny Side Up
pi_52051881
Jaap praat over dennix met H&L , veraden?
pi_52051884
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Jammer dat je je eigen naam bij het bericht hebt staan
pi_52051917
Japio begint uit te leggen dat hij Dennix niet zal wegstemmen (ivm dekking). En vervolgt met een verhaal over zijn eigen verhaallijn. Ook legt hij uit dat hij Dennix niet zal helpen, als Dennix onder druk komt te staan. En verteld dat het kut is dat Dennix iedere keer tussen Japio en Nadia staat.
Keep the Sunny Side Up
pi_52051954
Tja Lieke, hoeveel personen heb jij daar dan?
pi_52051964
Niet verraden, open kaart. Wel erg erg dom vind ik. Te narcistische instelling, zichzelf centraal zetten.
pi_52051982
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio begint uit te leggen dat hij Dennix niet zal wegstemmen (ivm dekking). En vervolgt met een verhaal over zijn eigen verhaallijn. Ook legt hij uit dat hij Dennix niet zal helpen, als Dennix onder druk komt te staan. En verteld dat het kut is dat Dennix iedere keer tussen Japio en Nadia staat.
Kortom, Japio waait ondanks 180 kilo met iedere wind mee...
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_52052005
Eigenlijk is Japio een angsthaas en laffe rat. Gewoon bang om Dennix weg te stemmen, alleen vanwege dekking. Hij blijft vasthouden aan dubbele dekking (Dennix + Nadia). Een beetje de oude Brian-tactiek.
Keep the Sunny Side Up
pi_52052033
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eigenlijk is Japio een angsthaas en laffe rat. Gewoon bang om Dennix weg te stemmen, alleen vanwege dekking. Hij blijft vasthouden aan dubbele dekking (Dennix + Nadia). Een beetje de oude Brian-tactiek.
Ja hallo, het gaat om veel geld. Ik begrijp z'n voorzichtigheid wel, maar hij moet gewoon voor Dennis kiezen, voluit en hem ook steunen.
pi_52052059
Whahaha, waanidee van Japio "Ik heb een missie, ik heb nog veel maanden nodig om af te vallen. Dus moet ik niemand wegstemmen. Anders loop ik het risico dat het spel te vroeg is afgelopen".
Keep the Sunny Side Up
pi_52052064
En waar is Lieke in Huubs volgorde?
pi_52052072
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En waar is Lieke in Huubs volgorde?
1
  donderdag 2 augustus 2007 @ 18:51:18 #193
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52052073
Nadia stemt Dennis toch nooit weg
Zelfde Huub/Lieke verhaal
pi_52052102
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:51 schreef Darklight het volgende:
Nadia stemt Dennis toch nooit weg
Zelfde Huub/Lieke verhaal
Dat weet je niet. 3 Weken geleden werd dat ook geschreven over Natasia ..........
Keep the Sunny Side Up
pi_52052107
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whahaha, waanidee van Japio "Ik heb een missie, ik heb nog veel maanden nodig om af te vallen. Dus moet ik niemand wegstemmen. Anders loop ik het risico dat het spel te vroeg is afgelopen".
Japio is net Nixje. Morgen begint het afvallen. Hoeveel maanden geleden kwam ie in de kooi met die boodschap, HET doel waarvoor ie in de kooi kwam?
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
  donderdag 2 augustus 2007 @ 18:57:05 #196
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52052186
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dat weet je niet. 3 Weken geleden werd dat ook geschreven over Natasia ..........
Dan is ze haar neukmaatje kwijt
die laten elkaar nooit gaan, Huub/Lieke Brain/Amanda zelfde verhaal
  donderdag 2 augustus 2007 @ 18:57:14 #197
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_52052189
Het hele programma dreigt in een gigantische impasse te raken.
Niemand stemt iemand weg, dat gebeurt pas als iemand aangeeft weg te willen, zoals Natasia.

De verhaallijn wordt dan mooi gemaakt, alsof men het voor elkaar gekregen heeft dat Natas weg is, maar uiteindelijk wilde ze zelf.

De enige die op dit moment iets zou kunnen veranderen, is de redactie, anders gebeurt er de komende maanden helemaal niets. Misschien dat Jaap afvalt en dat een logee voor opschudding zou kunnen zorgen, maar daar blijft het bij.

Tot in den treure
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_52052215
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:53 schreef FdW het volgende:

[..]

Japio is net Nixje. Morgen begint het afvallen. Hoeveel maanden geleden kwam ie in de kooi met die boodschap, HET doel waarvoor ie in de kooi kwam?
Japio is, volgens mij, geen Nixje. Hij is een control-freak, hij wil de touwtjes in handen hebben. Kiezen voor Huub is automatisch 'tweede man'. En kiezen voor Nixje ..... tja dan heb je wel een touwtje in handen, maar er hangt niks aan het touwtje .....
Keep the Sunny Side Up
pi_52052219
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:57 schreef Dark het volgende:
Het hele programma dreigt in een gigantische impasse te raken.
Niemand stemt iemand weg, dat gebeurt pas als iemand aangeeft weg te willen, zoals Natasia.

De verhaallijn wordt dan mooi gemaakt, alsof men het voor elkaar gekregen heeft dat Natas weg is, maar uiteindelijk wilde ze zelf.

De enige die op dit moment iets zou kunnen veranderen, is de redactie, anders gebeurt er de komende maanden helemaal niets. Misschien dat Jaap afvalt en dat een logee voor opschudding zou kunnen zorgen, maar daar blijft het bij.

Tot in den treure
Tot Fons
pi_52052231
Jaap schaakt zichzelf door het leven heen, de hele tijd zes zetten vooruit denken en niet genieten van de move waar hij in zit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')