ja en dat is hard nodig met al die Liekebashersquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:28 schreef FdW het volgende:
[..]
In feite heb je gelijk. Maar dan kan ik haar weer onvoldoende steunen via het forum....![]()
Elke dag is ook geen verrassing meer, en Lieke houdt van verrassingenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:26 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja halloooooo, ik heb niet eens geld om streams te betalen.![]()
Weet je wel wat die kwaliteit kost bij:
http://www.debloemerij.nl/
Unsophisticated scum it isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en dat is hard nodig met al die Liekebashers![]()
We hebben in ieder geval geen gezeur meer of het nu een jongetje of een meisje isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:31 schreef noekje het volgende:
Nadia is ongesteld en nu moet ze een broekje aan. Troubles in paradise.
toch een vrouw dusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:31 schreef noekje het volgende:
Goddank die blotenadareet heb ik nu wel genoeg gezien net als die blubberborsten. Ik word echt onpasselijk van die meid jakkiequote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:31 schreef noekje het volgende:
Doe er een R bij s.v.p.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Elke dag is ook geen verassing meer, en Lieke houdt van verassingen
Ze heeft ook wel goeie kanten hoor, vast wel! Ik vind haar persoonlijk wel aardig als ze echt lol heeft en lacht. Dan krijg ik het gevoel de echte Lieke te zien, die is gewoon op dat moment leuk!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en dat is hard nodig met al die Liekebashers![]()
geen idee staat dat al vast dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:35 schreef blomst het volgende:
Hoelaat moeten ze op de bank?
Hoelaat moeten ze op de bank!!!!!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:35 schreef blomst het volgende:
Wat gaat er gebeuren ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:35 schreef blomst het volgende:
geen idee, maar ze zijn zo druk met verkleden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geen idee staat dat al vast dan?
ja maar er komt ook een band spelenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:38 schreef blomst het volgende:
[..]
geen idee, maar ze zijn zo druk met verkleden.
O, jammer, ik maar hopen op een brief voor Dennixquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja maar er komt ook een band spelen
we weten nog niet of ze op de bank moetenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:40 schreef tony38 het volgende:
hoelaat gaan ze u op die bank
Moet dit zijn James Dean look worden?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zielig voor Brian, maar ik lig in een deuk om die kop van hem
[afbeelding]
Ik snap niet dat hij het goed vind dat Amanda hem telkens een Saturday Night-kapsel geeftquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zielig voor Brian, maar ik lig in een deuk om die kop van hem
[afbeelding]
Ik vond het wel vermakelijk. Vooral dat slow motion filmpje waarbij je 12x hoort...Pahas ohoppp jehe luhul..(heel langzaam zeggen he!)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval geen gezeur meer of het nu een jongetje of een meisje is
Zou best kunnen, maar dan is het veel werk. Vanmorgen om 9 uur liep er al werkvolk en gedurende de rest van de dag zag je regelmatig onbekenden door het beeld lopen. (Ervaren personeel, productie enz doen dat meestal niet)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:44 schreef neehe het volgende:
Volgens mij zijn ze met het zwembad bezig.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond het wel vermakelijk. Vooral dat slow motion filmpje waarbij je 12x hoort...Pahas ohoppp jehe luhul..(heel langzaam zeggen he!)
Ik begrijp het niet meer, eerst zijn ze hier allemaal blij als Dennis geen post krijgt, nu zijn ze blij als er een brief is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:40 schreef blomst het volgende:
[..]
O, jammer, ik maar hopen op een brief voor Dennix![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian schrikt van de tang in z'n haar ......
Brian : "Ja maar als je me verbrand met die 400 graden ....."
Amanda : "Schatje, het is geen 400 graden, hooguit 200. En nou stilzitten anders doet het zeer"
Gaat ie eindelijk ( door geldgebrek ) afvallen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:56 schreef itsme het volgende:
Als de 3 koppels slim zijn stemmen ze Jaap weg.
Ik gun Dennix wel leuke postquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet meer, eerst zijn ze hier allemaal blij als Dennis geen post krijgt, nu zijn ze blij als er een brief is.
mooiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:55 schreef dgk_fan het volgende:
Yes, mijn op-1-na favoriete gouden kooi persoon is er !!! YES YES !!!
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Gaat ie eindelijk ( door geldgebrek ) afvallen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |