Het was niet zijn plan, dus dan raakt het hem minder, denk ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:30 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Geloof ik niet , van binnen voelt hij zich rot denk ik . Hij zegt ook vaker: ik kan er niet tegen als plannen mislukken.
Ja oke, dat zou wel kunnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was niet zijn plan, dus dan raakt het hem minder, denk ik.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:35 schreef Borga het volgende:
en Juf Judith blijft maar door gaan
Hun kunnen daar wel gaan liggen maar dan komt Jaap er ook wel gewoon bij en alsof jaap dat wat kan schelen , ze hebben echt de verkeerde persoon. In het begin zei ik al: waarom concentreren ze zich niet gewoon op dennix?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het geweldig hoe rustig en kalm Jaap Huub op z'n plek zet. Het plannetje nu van Lieke, slapen in de Master...ik ben nieuwsgierig of schaker Jaap dat ook zelf kan bedenken.
Ze is weer zinloos irritant aan het egotrippen. Zal het ooit in haar botte kop doordringen dat ze wel met medebewoners móet gaan bonden om ontslagrondes voor elkaar te krijgen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:36 schreef Yollie het volgende:
Lieke terwijl Huub wegloopt "als je een punt had dan had je hem wel gemaakt".
Dit is de gouden kooi (de focking para zooi)quote:
Ze zijn allemaal mediageilquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag ik een kleine correctie maken?
Mer dr mediageile schele rotkop
Het gaat mij om het verschil in karakters. Als Huub of Lieke een punt hebben, dan moet de tegenstander dat minimaal een kwartier horen met de nodige stemverheffing. Jaap zet heel rustig, bedaard en met een glimlach, zonder dat er agressie los komt, Huub op z'n plek. Dit vind ik een enorme gave van die knul. Zeker op die leeftijd (naast alle mankementen die hij dan ook verder mag hebben)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:37 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hun kunnen daar wel gaan liggen maar dan komt Jaap er ook wel gewoon bij en alsof jaap dat wat kan schelen , ze hebben echt de verkeerde persoon. In het begin zei ik al: waarom concentreren ze zich niet gewoon op dennix?
Met haar mediageile, hockyhoeren snollen schele rotkopquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag ik een kleine correctie maken?
Mer dr mediageile schele rotkop
En Brian trots als een hond met 7 luquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:42 schreef Dark het volgende:
De 2 Brian groupies zijn helemaal wild van Brian en z'n rap![]()
+ 1quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:42 schreef Dark het volgende:
De 2 Brian groupies zijn helemaal wild van Brian en z'n rap![]()
Dat vind ik toch zo nep.... hij heeft raples en hij trekt zn rappakje aan...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:43 schreef Sporti het volgende:
[..]
En Brian trots als een hond met 7 lu![]()
triest zeg gelukkig zie ik het nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo nep.... hij heeft raples en hij trekt zn rappakje aan...
Mooie cap zeg erg herkenbaar dat voelenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:47 schreef Disana het volgende:
Met je tong voelen waar de tandarts heeft gezeten
[afbeelding]
Dat is ook gewoon zo, dat valt toch wel op?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:48 schreef Marrije het volgende:
Wat zit Jaap nou te zeiken over Huub, dat ie alleen maar aan het stoken is.
Waarom zou hij?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fout Jaap, je kunt best je maat Dennis wat steunen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |