Het is toch duidelijk dat het daar niet alleen aan ligt? Huub kan erg sjaggi worden als een plan mislukt , en die van vanmiddag is duidelijk mislukt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke wil de kast in Dennix zijn schoenen schuiven, dat vond Huub geen goed idee, en dat kon Lieke weer niet zetten.
Natuurlijk is Lieke niet eerlijk en natuurlijk is Huub sjaggie. Die combinatie, daar krijg je een groen zwembad van.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
Lieke is niet eerlijk. Ze zei tegen Huub 'doe jij ook eens wat' terwijl ze de boodschappen begon in te ruimen. Huub had al iets gedaan dus die pikte het niet. Nu gooit ze het erop dat ze het in het algemeen bedoelde en dat hij het niet persoonlijk op moet vatten.
Ik ben ff de weg kwijt, waarom staan ze voor lul dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze staan gigantisch voor lul en Huub zal het dalijk wel weer op Lieke afschuiven.!!!![]()
Dat zie je verkeerd, hij is met zijn terror bezig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:14 schreef farceman het volgende:
Dennis is echt bang van Huub en durft niet te antwoorden, schitterend!
H&L hadden die kinderachtige actie vanmiddag , en nu heeft Jaap het al gezien maar hij negeert het een geeft geen reactie terwijl H&L juist een reactie willen hebben anders is het gewoon mislukt. Ook proberen ze dennix & nada slecht te zetten bij Jaap maar ook daar reageerde hij niet op. Conclusie: plan mislukt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:14 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik ben ff de weg kwijt, waarom staan ze voor lul dan?![]()
Vind je dat een droomscenario?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke eruit, Huub, Jaap en Dennis samen tegen Brian en z'n harem
Je bent dan wel een klein zusje, maar je hebt een groot verstand!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:17 schreef kleinzusje het volgende:
Lieke is echt een schele randdebiel![]()
Meelullen
Nep vriendjes maken
Praten met anderen, waar ze nooit mee zou spreken buiten DGK
Voelt zich meer
Durft niks zonder Huub
Hangertjes in een boom hangen
Rol Natasja op zich nemen
Moraalridster![]()
Nadir, tegenwoordig gaat hij door het leven als Nadiaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:19 schreef pjotter41 het volgende:
Wie is die imbiciel die staat te draaien met zijn kont?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:17 schreef kleinzusje het volgende:
Meelullen
Nep vriendjes maken
Voelt zich meer
Durft niks zonder Huub
Moraalridster![]()
Ik bedoel met die witte pet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nadir, tegenwoordig gaat hij door het leven als Nadia
die = datquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, die ziet er heel anders uit, maar dat wil jij vast niet weten!![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
H&L hadden die kinderachtige actie vanmiddag , en nu heeft Jaap het al gezien maar hij negeert het een geeft geen reactie terwijl H&L juist een reactie willen hebben anders is het gewoon mislukt. Ook proberen ze dennix & nada slecht te zetten bij Jaap maar ook daar reageerde hij niet op. Conclusie: plan mislukt.
Ja, ga je dan nu eindelijk me naam goed schrijven!!!!!quote:
Nadia niet, ze waren er positief over dat zij zich wel als een vriendin van Jaap had gedragen itt Dennis.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
H&L hadden die kinderachtige actie vanmiddag , en nu heeft Jaap het al gezien maar hij negeert het een geeft geen reactie terwijl H&L juist een reactie willen hebben anders is het gewoon mislukt. Ook proberen ze dennix & nada slecht te zetten bij Jaap maar ook daar reageerde hij niet op. Conclusie: plan mislukt.
Gaat u nou al voor ons denken?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, die ziet er heel anders uit, maar dat wil jij vast niet weten!![]()
Ik zie alleen het dekbed snel omhoog gaan en verder nietsquote:
Eensquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:17 schreef kleinzusje het volgende:
Meelullen
Nep vriendjes maken
Voelt zich meer
Durft niks zonder Huub
Moraalridster![]()
hehe dat zeg ik ook de hele middag al!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zie alleen het dekbed snel omhoog gaan en verder niets
ze kan gevoeld hebben of net ontbijt van Dennix nog heet is.
Ze kan iets in Dennix zijn bed hebben gegooid
Ze kan het dekbed ophoog getrokken hebben om te kijken of hij weer sliep.
Maar ik zag niet wat ze deed
Jullie zijn vast vrouwen. Die missen een stuk logisch denken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:24 schreef petraa het volgende:
[..]
hehe dat zeg ik ook de hele middag al!![]()
Och jezus, je wordt echt dement! Dan mag je hart nog wel lekker kloppen maar dit gaat niet goed hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat ziet er heel anders uit, maar dat wil jij vast niet weten!![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jullie zijn vast vrouwen. Die missen een stuk logisch denken.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jullie zijn vast vrouwen. Die missen een stuk logisch denken.![]()
![]()
hm? bedoel je onze eigen peetra? van fok.nl?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:24 schreef kleinzusje het volgende:
petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa, petraa,![]()
Dennis eruit, Huub, Jaap en Lieke samen tegen Brian en z'n haremquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke eruit, Huub, Jaap en Dennis samen tegen Brian en z'n harem
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Dennis eruit, Huub, Jaap en Lieke samen tegen Brian en z'n harem
Hee, een on-topic berichtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:27 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hha check dat , Jaap snapt 't helemaal en het boeit hem gewoon niet. Ik denk dat H&L zich nu wel kut gaan voelen..
Huub kan het idd weinig schelen, hij had dit waarschijnlijk al voorzien!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, een on-topic bericht![]()
Ik denk dat Lieke het wel jammer vindt, maar zo te zien kan het Huub ook weinig schelen.
Geloof ik niet , van binnen voelt hij zich rot denk ik . Hij zegt ook vaker: ik kan er niet tegen als plannen mislukken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, een on-topic bericht![]()
Ik denk dat Lieke het wel jammer vindt, maar zo te zien kan het Huub ook weinig schelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |