Het probleem is dat Dennix dat alleen gezien heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens de Libelles is huppeltje zo eerlijk![]()
mijn naam is Sjonnie Heitingamijn naam is Sjonnie Heitingamijn naam is Sjonnie Heitingamijn naam is Sjonnie Heitingamijn naam is Sjonnie Heitingamijn naam is Sjonnie Heitingamijn naam is Sjonnie Heitingaquote:
Dat liet hij, zonder het letterlijk te zeggen, heel duidelijk doorschemeren aan Huub.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:22 schreef riri het volgende:
denk dat jaap buiten de poort vandaag veel gehoord heeft over sukkeltje dennix
Nou, dan kijkt jij niet zo goed naar de streams.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, je moet mij maar nooit meer betichten op verdraaien van de waarheid. Dat wat hier geschreven is lijkt niet op wat ik net gehoord of gezien heb.![]()
maar toen zei jaap dus hetzelfde als net tegen dennis, hij moet er zelf baat bij hebben dan wil ie wel wat doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vanmorgen heeft Japio al met Lieke afgespoken later vandaag, met Huub erbij, te praten over meer samenwerking. Dat was naar aanleiding van (het gebrek aan) reactie van Dennix op de 'terror' van Lieke.
ik ben benieuwd wat ie te vertellen heeftquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio vraagt Huub en Lieke mee te gaan naar de tuin "Even praten als jullie tijd hebben"
Dat had hij vanochtend al tegen Lieke gezegd, dat hij met beide wilde praten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat ie te vertellen heeft
en inmiddels heeft ie info van buiten dus ik zou zeggen kom maar opquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat had hij vanochtend al tegen Lieke gezegd, dat hij met beide wilde praten.
en 3 staat gelijk aan 1+1quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap neemt Dennis wel serieus
Met die poster op de achtergrond voelt ie zich misschien ''rebel without a cause''quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou Brian die 'bouwvakkers-helm' dragen om te beschermen tegen tomaten en rotte eieren bij zijn rap-optreden ?
[afbeelding]
omdat ze maar 2x per week mogen bestellen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:34 schreef Borga het volgende:
de miljonairs bestellen nu wat pizza's voor morgen en overmorgen.?????????????????
Ik hoop dat ze die jongen beschermen tegen een optreden buiten de kooi!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou Brian die 'bouwvakkers-helm' dragen om te beschermen tegen tomaten en rotte eieren bij zijn rap-optreden ?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |