Sun Ra is über WTF als je wat over de man leest echt! WTFquote:
Sun Ra is meester.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Sun Ra is über WTF als je wat over de man leest echt! WTF
egyptische alienquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Seks met de hele band om het creatieve proces te stimulerenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jaren 60 WOD moet jij dingen van wetenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:11 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Seks met de hele band om het creatieve proces te stimuleren![]()
Whaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:48 schreef Yorrit het volgende:
Justice Yeldham, vorig jaar op TodaysArt.. hij bespeelt n stuk glas
Zou ik niet van uit gaanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:47 schreef fs180 het volgende:
tvp
Al denk ik jullie wtf hebben bij 60% van mijn muziek..
Er lopen behoorlijk wat gevorderde WTFers rond op fok hoor die niet zo snel gechocked zijn, en wtf hoeft niet persee hard te zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:54 schreef fs180 het volgende:
[..]
Wel als ik zie wat hier zoal gepost wordt. Hardcore is voor de meeste al wtf genoeg
tammo je bent me net voor met moondogquote:
Toch,quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er lopen behoorlijk wat gevorderde WTFers rond op fok hoor die niet zo snel gechocked zijn, en wtf hoeft niet persee hard te zijn
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:54 schreef fs180 het volgende:
[..]
Wel als ik zie wat hier zoal gepost wordt. Hardcore is voor de meeste al wtf genoeg
das idd een album die ik nog vaker moet luisteren, ik zit nog in de amateuristische rommel fasequote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:35 schreef wallofdolls het volgende:
Ik had t erg bij The Microphones.
voorbeeldje:
eerst denk je van, WTF wat een amateuristische rommel. Maar na een tijdje kom je erachter...
Mwah, ja, dan kan je zoveel bands wel WTF noemenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:55 schreef nein het volgende:
clap your hands say yeah!
Vage stem..maar na een paar keer luisteren kwam de klik opeens
(tevens tvp)
Die is idd wel heel erg WTF! Ik kende hem al heel goed, maar om m weer terug te zienquote:
quote:Een theremin is een elektronisch muziekinstrument dat bespeeld wordt door de afstand tussen de handen en twee antennes te variëren. De speler raakt het instrument niet aan. De theremin werd uitgevonden door Léon Theremin in 1919. In 1923 kwam dan de opvolger van de theremin; de Aetherophone, een soortgelijk instrument, dat lang niet zo populair werd als de theremin.
haha deze zingt echt inderdaadquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:42 schreef wallofdolls het volgende:
en in die comments zit de user weirdvideos1 echt enorm te zeiken, maar die vrouwenstem die je lijkt te horen in het volgende filmpje is dus een theremin
http://www.youtube.com/user/weirdvideos1#p/a/u/0/MhnxyEt1ACc
Ja, bovenaan deze pagina.quote:
Omdat hij zo'n gave wtf-muzieksmaak heeftquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:47 schreef fs180 het volgende:
tvp
Al denk ik jullie wtf hebben bij 60% van mijn muziek..
Mischien is dit http://www.post-concrete.com/vinyl/?p=14 wel wat voor je, Chinese soundscapes van pratende chinesen,auto's, vogels enz enz. Is gratis te downloaden, wel apart.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:49 schreef Trashcanman het volgende:
Machinefabriek - IJspret
Dat is voor mij nog steeds een van de meest vreemde stukken muziek die ik ooit gehoord heb: Opnames van schaatsende mensen op krakend ijs met daarover een stukje akoestische gitaarmuziek.
En ik wil graag fs180 nog even quoten.
[..]
Omdat hij zo'n gave wtf-muzieksmaak heeft
Thanks, zo even checkenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:58 schreef trebremmit het volgende:
[..]
Mischien is dit http://www.post-concrete.com/vinyl/?p=14 wel wat voor je, Chinese soundscapes van pratende chinesen,auto's, vogels enz enz. Is gratis te downloaden, wel apart.
LaserHarp!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:42 schreef Gehenna het volgende:
Dit ding ook zó stoer: in de categorie irritante instrumenten uit japan, de Otamatone
deze is wel erg mooi, een glass harmonica, met bijpassende muziek
of de laser-harp van Jarre:
en natuurlijk de flaterfoon
[ afbeelding ]
Machinefabriek. Dan zal je Fennesz en Tim Hecker ook wel tof vinden.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:49 schreef Trashcanman het volgende:
Machinefabriek - IJspret
Dat is voor mij nog steeds een van de meest vreemde stukken muziek die ik ooit gehoord heb: Opnames van schaatsende mensen op krakend ijs met daarover een stukje akoestische gitaarmuziek.
En Bad Acid Trip: Grind met hammond orgels... ook wel aardig wtf.
En ik wil graag fs180 nog even quoten.
[..]
Omdat hij zo'n gave wtf-muzieksmaak heeft
Fennesz ken ik wel enigszins. Die andere ga ik ook gelijk even opzoekenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:32 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Machinefabriek. Dan zal je Fennesz en Tim Hecker ook wel tof vinden.
quote:
quote:The two breakcore artists sampled various sexual activities performed with one another while they were touring Europe, and only these samples were used to construct the album. The actual sequencing of each track took only thirteen days from May 1 to May 13, 2002, and was done (along with more sample-acquisition) in Venetian Snares' hometown of Winnipeg.
For musicians who traditionally work with samples of breaks and synthesisers, the self-imposed technical constraint of only using samples of oral sex, anal sex, vaginal sex (recorded internally via microphone insertion as well as externally) and S&M forced novel improvisations in the construction of melodies and percussion. An infamous example is the spank sample used as percussion on the track Blood on the Rope.
Ben er inmiddels ook aan toe gekomen om dat te checken. Erg mooi inderdaad, maar het heeft volgens mij alleen een wtf effect als je nog geen soortgelijke muziek hebt gehoord.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:02 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
idd maar is niet heel erg raar toch voooral heel erg mooi.
Ik weet niet hoor, maar dat deed Nina Hagen toch een stuk beter?quote:
Niet wtf, maar wel een goede eerste indruk voor mijquote:Op maandag 22 maart 2010 09:46 schreef Trashcanman het volgende:
Bij de eerste luisterbeurt gaf Thee Maldoror Kollective me ook wel een beetje een wtf gevoel, ze deden me denken aan een kruisbestuiving tussen het latere werk van Ulver en Mister Bungle.
Ik bedoelde eigenlijk die Zafka die wat verder naar onder gratis te downloaden is, maar zhou risheng is inderdaad ook goed.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ben er inmiddels ook aan toe gekomen om dat te checken. Erg mooi inderdaad, maar het heeft volgens mij alleen een wtf effect als je nog geen soortgelijke muziek hebt gehoord.
Trebremmit, mocht je nog nieuwsgierig zijn naar wat ik van Zhou Risheng vindt: Lekker Noisy, I likeHet nummer Pleasuring ligt me net te zwaar op de maag om er relaxed naar te kunnen luisteren.
Die had ik ook in mijn post staanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:58 schreef Yorrit het volgende:
in 2008 gebruikte staalplaat Den Haag Centraal als n instrument.. dat was heel vet zo midden in de spits.. gaf iig een goeie WTF bij de nietsvermoedende forensen
ik bediende toen zelf 1 van de treintoeters
This performance does not distinguish between ‘music’ and ’sound’. As a part of the act, in cooperation with NS (=the Dutch railroad company), a whole range of trains and trams will enter the station in a strict choreography called The Tsunami, with all the train and tram engineers working together. Sounds from travellers will also be amplified through microphones as part of the performance, and Achim Wollscheid will use computer-driven magnets that play the bicycles in front of the station like a toposonic typewriter. The performance is formed by a collaboration between Staalplaat Soundsystem, Mike Rijnierse, Achim Wollscheid, Mark Bain and Erik Hobijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:58 schreef Yorrit het volgende:
in 2008 gebruikte staalplaat Den Haag Centraal als n instrument.. dat was heel vet zo midden in de spits.. gaf iig een goeie WTF bij de nietsvermoedende forensen
ik bediende toen zelf 1 van de treintoeters
luidende kerkklokken of de kerklokken zelf?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:35 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik ben nog altijd op zoek naar de naam van een Japanner die muziek van o.a. het geluid van kerkklokken maakt. Weet iemand misschien wie ik bedoel?
Luidende.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:37 schreef Yorrit het volgende:
[..]
luidende kerkklokken of de kerklokken zelf?
Gerrit, ik weet alleen niet meer wat zijn artiestennaam is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:35 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik ben nog altijd op zoek naar de naam van een Japanner die muziek van o.a. het geluid van kerkklokken maakt. Weet iemand misschien wie ik bedoel?
Gaaf! Wanneer?quote:
Nice!quote:
ja dat was geweldig!quote:Op maandag 12 april 2010 10:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja dat is al de derde keer dat ze komen ik denk dat ik deze keer oversla. De vorige keer was het beste trouwens toen deden ze 4 verschillende 'bands'
Wat geweldigquote:Op maandag 22 maart 2010 10:42 schreef Bosbeetle het volgende:
gemaakt door de zanger van ZZ en de maskers
check dat dansje
quote:Op maandag 12 april 2010 09:32 schreef picodealion het volgende:
Over wtf-muziek gesproken, ik heb ooit een hardcore-achtig nummer geluisterd waar de voornaamste tonen bestonden uit olifantengetetter. Was een of ander vaag kraakpand met een boel hippies dus ik verwacht dat het niet echt een mainstream artiest is, maar iemand een idee?
je was me net voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |