quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:10 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
O nee, toch niet. Kan iemand mij nog vertellen hoe lang die shorts zijn? Ik kan nergens een plaatje vinden waar iemand hem aan heeft. Ik loop liever niet in hotpants rond.![]()
![]()
die van A&F vallen net iets over de knie, van hollister waarschijnlijk ook.quote:
En weer bedankt!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:46 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
die van A&F vallen net iets over de knie, van hollister waarschijnlijk ook.
Maar ik moet nog even naar Spanje, waar de zon wel schijnt te schijnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:50 schreef Adelante het volgende:
Je hebt toch niks aan t-shirts en shorts als de zon niet schijnt.
Bedoel je die Sargent Pond die Ace1 en ik ook postten? Maat is vergelijkbaar met polo's of t-shirts?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:50 schreef Adelante het volgende:
Dat streepjesding met lang mouwen zit perfect
ik heb een tip gekregen dat je die Sargent Pond longsleeves in dezelfde maat moet kopen als dat je t-shirts draagt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:19 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Bedoel je die Sargent Pond die Ace1 en ik ook postten? Maat is vergelijkbaar met polo's of t-shirts?
Okee mooi, dat laatste heb ik dus gedaan, ben benieuwd. Een tikkeltje minder muscle-fit mag zo'n ding eventueel ook wel zijn aangezien ik er ws. nog een shirtje onder zal dragen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:37 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ik heb een tip gekregen dat je die Sargent Pond longsleeves in dezelfde maat moet kopen als dat je t-shirts draagt.
dan is elk merk uit!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:45 schreef Elwood1802 het volgende:
A&F is alweer een tijdje uit, iedereen loopt er al mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |