quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Op slot geopend?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom heb je topic op slot geopend Fugie?
het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
TF was aan het spelenlet ook op e datums van de eerste twee posts
je lijkt mij welquote:
succes morgen met naar den haag gaan. Dat staat op zeker muur en muur vast omdat heel nederland naar scheveningen gaatquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga ook niet meer, want anders sta ik vast en zeker richting Hellevoetsluis in de file, richting Zandvoort in de file, richting Rijswijk/Den Haag in de file en wellicht weer richting Hellevoetsluis.
En ik wil toch wel een beetje op tijd thuis zijn.
Ik geef niet zoveel om filequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
succes morgen met naar den haag gaan. Dat staat op zeker muur en muur vast omdat heel nederland naar scheveningen gaat
ik ook niet echt. Maar het moet geen uren gaan duren want dan ga ik me dood vervelenquote:
Gewoon zorgen dat er een leuk vrouwtje voor je rijdtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ook niet echt. Maar het moet geen uren gaan duren want dan ga ik me dood vervelen
ik niet, dus dat scheeltquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:30 schreef Sjoewe het volgende:
ik was zelfs nog in Middelburg vandaag
Ach ja. Kan er mee door.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach ja. Kan er mee door.
Lekker wezen zeilen op het Veerse meer. Dat was relaxed.
Ik ben gaar, gaan slapen om 2:00, om 8:00 alweer wakker, getrained en de halve dag in de volle zon aan de 155 lopen kutten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:53 schreef Sjoewe het volgende:
Hallo. Verveel jij je ook? Ik ga me zo volgieten met bieries denk ik. 14.gif
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:07 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga op het terras zitten. [afbeelding]
warmquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is het warm in je appartement met dit weer of valt dat wel mee?
Split-unitje kopenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:09 schreef BoJo het volgende:
26 graden om precies te zijn![]()
takke muggen ook nog
een wat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Split-unitje kopen![]()
Kost wat knaken, maar dan je en koel huis en geen muggen meer![]()
Op mijn werkkamer 27, I winquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:09 schreef BoJo het volgende:
26 graden om precies te zijn![]()
takke muggen ook nog
Juist ja, jammer dat je geen echt balkon hebt, dan pleur je hem daar nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:30 schreef BoJo het volgende:
zo'n geval die aan je buitenmuur hangt en de andere helft in huis?
mag toch geen wijzigingen aanbrengen aan de buiten muurquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Juist ja, jammer dat je geen echt balkon hebt, dan pleur je hem daar nee.
quote:Alonso zal morgen de race aanvangen vanaf de zesde positie. De Spanjaard is door de wedstrijdleiding vijf plaatsen teruggezet op de startgrid wegens het ophouden van teamgenoot Lewis Hamilton. Ook McLaren zelf is niet ongedeerd gebleven na het pitstopincident van vanmiddag tijdens de kwalificatie van Hongarije. De Britse renstal zal, ongeacht het resultaat in de race, geen punten scoren voor het constructeurkampioenschap.
De straffen werden vastgesteld na gesprekken met de betrokkenen en het beluisteren van de radiocommunicatie besloten. Zowel het team en Alonso blijken nu schuldig te zijn. Teambaas Ron Dennis en Alonso konden de stewards in Hongarije dus niet van hun gelijk overtuigen.
pff dat lijkt me kut als je al dagen van te voren nerveus bent. Ik ben meestal het uurtje van te voren nerveus en is dan weg bij het handen schudden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:15 schreef Timmetjuh. het volgende:
Nee, ze is veel te nerveus.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:30 schreef BoJo het volgende:
pfff brak... was ik maar wakker gebleven om 8:00 toen ik opstond voor wc en water drinken, maar nee ben nog gaan liggen rotten tot net
Ja maar jij hebt een kapper homo auto. dus ze hopen nog steeds dat je liever mee gaat in de peugquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:36 schreef ook_gek het volgende:
bellen mijn ouders me net op. Ja we gaan rond 16uur naar warmond rij je met ons mee in de peug?
Uhm je bedoeld die peug zonder airco en dat soort dingen? Ja die ja.
hmm mam kijk even naar buiten. Ik heb een fucking cabrio wat denk je zelf
soms snappen ze het niet
denk eerder dat het meer is dat mijn moeder vind dat ik te hard rijdquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een kapper homo auto. dus ze hopen nog steeds dat je liever mee gaat in de peug
neh dat is het vast niietquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
denk eerder dat het meer is dat mijn moeder vind dat ik te hard rijd
bedoel naar warmond van af wassenaar is nooit controle en zo goed als 1 rechte weg dus daar kan je lekker door knallen
daar staan vrienden op de camping en die hebben een nieuwe BBQ dus gaan we die effe testen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
neh dat is het vast niiet
maar wtf moet je in fucking warmond
Dude! trotseer de hitte in die peug en ga BBQ met bier doen!quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daar staan vrienden op de camping en die hebben een nieuwe BBQ dus gaan we die effe testen.
En we gaan vanavond een stuk varen of zo iets.
of ik nou met de peug zou gaan of niet. Ik zou geen drank drinken. En bier al helemaal nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dude! trotseer de hitte in die peug en ga BBQ met bier doen!
Kan jou het verrotte. of je moet blijven pitten op de camping natuurlijk.
BBQ op de camping is erg okay
beetje wel tochquote:
ik kan goed zonder laat ik het zo zeggen, maar een lekker koud biertje op terras of op vakantie wil er wel in hoorquote:
drink jij alleen bier of ook andere drank?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan goed zonder laat ik het zo zeggen, maar een lekker koud biertje op terras of op vakantie wil er wel in hoor
ik wil een Ferrariquote:
Nederlands "trots" staat weer mooi achter aanquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:38 schreef BaraCuda het volgende:
GP hongarije zal wel boring worden zoals elk jaar![]()
uhuquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nederlands "trots" staat weer mooi achter aan![]()
quote:
ik denk het nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
uhuBen benieuwd of ze volgend seizoen nog mee doen eigenlijk
![]()
waarom koop je er niet 1 dan. Die dingen kosten daar toch totaal niks?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moet me straks in het oostblok zo inhouden niet een niva te kopenIk had afgelopen zondag volgens mij echt geluk in Belgié dat die vent weigerde te hadnelen op zondag, anders had ik nu twee nivas gehad
Transportkosten, gedonder met import.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom koop je er niet 1 dan. Die dingen kosten daar toch totaal niks?
Import is tegenwoordig heel eenvoudig hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Transportkosten, gedonder met import.
Als ik mensen met autotrailer had gekend had mn donorVisa niet meer bij mn ouders gestaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:23 schreef ook_gek het volgende:
ken je niemand dan met een auto trailer?
ah oke weet ik veelquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik mensen met autotrailer had gekend had mn donorVisa niet meer bij mn ouders gestaan
pure drank kan ik niet tegen, moet ik van kotsen. Cocktails en dan vooral een Tequila Sunrise gaan er bij mij wel fijn inquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
drink jij alleen bier of ook andere drank?
trailers zijn voor amateursquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:47 schreef ook_gek het volgende:
en een trailer huren?
Heldquote:
Je was niet veel beter afgeweest dan met de 155... de zekering van mijn ramen is weer geploft, natuurlijk op het warmste moment van de dag dat je je ramen helemaal open wilt hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo heeft vroeger ook naar MX5jes gekeken en gezocht![]()
Gewoon de windblocker omhoog latenquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
maar dan kun je geen gordijntjes voor je achterraam hangen
tis geen V6quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gewoon de windblocker omhoog laten
Maar zo'n V6-spider is wel![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:32 schreef BoJo het volgende:
jullie 2 hebben dan ook echt geen smaak... vectra en 190D![]()
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:32 schreef BoJo het volgende:
jullie 2 hebben dan ook echt geen smaak... vectra en 190D![]()
![]()
quote:
Er is een hardtop voor de Spiderquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:03 schreef BaraCuda het volgende:
Dude weet je die cabrio wel heel zeker?![]()
Een cabrio is kut![]()
Behalve een hardtop, die zou ik nog wel willen.
Dat doe ik toch al niet met de 155, bang dat er een malloot langs loopt met een sleutel ofzoquote:Cabrio laat je nergens met een gerust hart achter.
Dat doet Bo's 155 ookquote:Het maakt een pokke tifus herrie op de snelweg.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Zegt die vent die zijn Volvo T5 heeft ingeruild voor een Corsa.
jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Zegt die vent die zijn Volvo T5 heeft ingeruild voor een Corsa.
Goed, afgezien van een achterlaten voor je deur als je naar de ring gaatquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wat zijn jouw ervaring met cabrio rijden Paal?
Niet zo snel, ik heb het circuit-foto's topic nog niet eens gespammedquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg Paal, doe eens fotos posten van dat Zandvoort gebeuren op BB
Ik ook nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet. Maarja, ik ga naar bed. Tot ooit
![]()
.
gaaf gedaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:01 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Hihi. Had ik die nieuwe bewerking al eens gepost
quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:27 schreef Paladijn het volgende:
wtf, die lotus!
http://www.autoblog.nl/ar(...)-trackday#post-10495
(engelsen op circuits)
jezus die BMW schiet vol over die auot heen. En niet zo zachtjes ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:27 schreef Paladijn het volgende:
wtf, die lotus!
http://www.autoblog.nl/ar(...)-trackday#post-10495
(engelsen op circuits)
zijn we het eens?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:33 schreef Xtreem het volgende:
Wat de gek zegt.
quote:
Is iedereen hier naar de Gay parade geweest ofzo?quote:
Hoiquote:
Vriendquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://englishrussia.com/?p=1166#more-1166
Voor Alexxxxx![]()
Ieder voor zich, hoewel de bmw rijders zich niet aan de vlagregels houd lijkt me, maar is eigen risico van trackdays..quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jezus die BMW schiet vol over die auot heen. En niet zo zachtjes ook
sta je daar toch blij dat hij niet zo extreem beschadigt is en dan ramt er een debiel met een bmw er vol overheen
wie zal dan die schade gaan betalen
Mijn deelneming.................quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:57 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag de akte bij de notaris getekend...
Nu ben ik officieel een arme sloeber met veel schuld![]()
Het werk? Weet ik niet. Ik zit nu nog in een training en die duurt 3 weken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Bevalt het wel?
vertel eens wat nieuwsquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:30 schreef Xtreem het volgende:
Dood.
Tjabbo: De UT is kut, bureaucratisch, stug en kut.
't is net de UvT![]()
Het was net zo veelzeggend als het genieten van Leeuwarden op de vrijdagmiddag.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:50 schreef hermandeperman het volgende:
Toch leuk dat Peu's posts niet meer waarde hebben dan een stomme mededeling waar niemand op reageert.
Hoi
Niets mis mee, het is hier nog steeds veel te warmquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:24 schreef BoJo het volgende:
BBQen en bier op een maandagavond terwijl het af en toe regent![]()
Wij hebben hetzelfde gedaanquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:24 schreef BoJo het volgende:
BBQen en bier op een maandagavond terwijl het af en toe regent![]()
Oiquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:50 schreef Sjoewe het volgende:
Morgen met een maat van me bij allemaal oude VW busjes kijken.
http://kieftenklok.nl/
Ach boeiend, beetje erheen touren in de Mini. Paar foto's maken en een potje lullen, heb toch weinig beters te doenquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OiOude VW Busjes zijn gaaf
Alleen "in het hart van Nederland" en "Renkum" in 1 zin klopt mijns inziens niet echt
Ah, een dagje uit dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach boeiend, beetje erheen touren in de Mini. Paar foto's maken en een potje lullen, heb toch weinig beters te doen
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vertel eens wat nieuws
't is er niet saai btw![]()
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:40 schreef Fugie het volgende:
moge
kom ik vandaag vlak voor me werk een lotus omega tegenInclusief nordschleife sticker
Hier rijdt het 's ochtends ook altijd een vrouw in een rechtsgestuurde Elise, een genot om te zien dat autootjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:33 schreef ook_gek het volgende:
Er staat bij mijn ouders al ruim een week een Lotus Elise rechts gestuurd. Je vergist je toch elke keer weer hoe laag zo bakje is
Ik kom net onder de douche vandaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:10 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoe, heb jij wel water?
Ik hier iig niet
Hier doet 'ie het nu ook weer ja, van half 10 tot half 11 ofzo niets gedaan....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik kom net onder de douche vandaan
Heerlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hier doet 'ie het nu ook weer ja, van half 10 tot half 11 ofzo niets gedaan....
huisgenoot :r Deze is geniaal
jhaquote:
ik ook. Verveel me de teringquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:01 schreef D-Devil het volgende:
Pffft ik verveel me dood, ook al ben ik aan het werken.
Ik stopte met lezen toen hij begon over het niet weten dat harddrugs illegaal is.quote:
Jij weer.....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:08 schreef riceboy het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen toen hij begon over het niet weten dat harddrugs illegaal is.
wat een nep topic
Ja, ik ja....quote:
whaha geweldig, het zal je maar gebeurenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hier doet 'ie het nu ook weer ja, van half 10 tot half 11 ofzo niets gedaan....
huisgenoot :r Deze is geniaal
Damwâld, dat is een gat in een nog grotere uithoek manquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Fugie het volgende:
ik werk nu met een friesuit damwoude ofzo, net zo ver van amersfoort als middelburg
Ja. En dan noemt ie een bedrag. En dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:31 schreef PeuRac het volgende:
Sjoewe in de buurt? Hoeveel betalen jij en je vriendin per maand aan huur samen?
Omdat mn vriendin in Hilversum gaat werken misschien, zitten ik te kijken naar grotere kamers, maar ik kan niet echt wat vinden, en kleine goedkope flats kan ik ook niet vinden
Je komt niet in Hilversum wonen hoor!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:31 schreef PeuRac het volgende:
Sjoewe in de buurt? Hoeveel betalen jij en je vriendin per maand aan huur samen?
Omdat mn vriendin in Hilversum gaat werken misschien, zitten ik te kijken naar grotere kamers, maar ik kan niet echt wat vinden, en kleine goedkope flats kan ik ook niet vinden
Heb ik een indicatie, dan weet ik of ik er veel naast zit of niet met wat ik wil gaan betalenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja. En dan noemt ie een bedrag. En dan?
Hilversum is te noordelijk, t grootste gedeelte van ons sociale leven speelt zich af in Utrecht, Eindhoven en Den Boschquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je komt niet in Hilversum wonen hoor!Het is een leuke en nette buurt en dat willen we graag zo houden!
![]()
Ben je Herman nou al eens tegen het lijf gelopen dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hilversum is te noordelijk, t grootste gedeelte van ons sociale leven speelt zich af in Utrecht, Eindhoven en Den Bosch
Dan is het goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hilversum is te noordelijk, t grootste gedeelte van ons sociale leven speelt zich af in Utrecht, Eindhoven en Den Bosch
Ik dacht trouwens dat jij ook zo'n Amsterdam posse randstadgroupie wasquote:
nope, maar k ga daar ook zelden stappen en de mensen die ik ken, kennen herm vrijwel zeker nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ben je Herman nou al eens tegen het lijf gelopen dan?
sinds wanneer woon jij in H'sum trouwens, dacht dat jij er alleen maar werkte?quote:
fristi Amsterdam groupiequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat jij ook zo'n Amsterdam posse randstadgroupie was
Hilversum valt nog mee
Jij reed met'm mee naar lexxx enzoquote:
ik moet al een goed half uur rijden en paspoort trekken voor dat dorpje waar hij woontquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij reed met'm mee naar lexxx enzo
Dus ik dacht... die moet ergens bij Bo in da hood wonen
ik zat vanmiddag om 17:30 ook bijna te pitten onderweg naar huisquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:32 schreef Paladijn het volgende:
enIk dacht dat't een fake was, maar het is echt:
Leen je een keer je auto uit...
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zat vanmiddag om 17:30 ook bijna te pitten onderweg naar huis![]()
wat een kutwijf...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:32 schreef Paladijn het volgende:
enIk dacht dat't een fake was, maar het is echt:
Leen je een keer je auto uit...
Hey, tof, dar was ik zaterdag nogquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Fugie het volgende:
ik werk nu met een friesuit damwoude ofzo, net zo ver van amersfoort als middelburg
moet je zoveel repareren dan voordat je weg kan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:30 schreef BoJo het volgende:
zo... vakantie genomen laatste 3 weken van September, als ik centen genoeg heb dan kar ik met de 155 richting Servië.![]()
tjabboquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef riceboy het volgende:
[..]
moet je zoveel repareren dan voordat je weg kan?
het zijn meer de benzine kosten die ik in me eentje moet ophoesten, volgens mij ga ik wel kapot 17 uur lang in die sportstoel, stuiterend door de verlaging/lage banden en die brom uit de uitlaat de hele tijdquote:
Zit een groot deel van je familie daar nog?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
het zijn meer de benzine kosten die ik in me eentje moet ophoesten, volgens mij ga ik wel kapot 17 uur lang in die sportstoel, stuiterend door de verlaging/lage banden en die brom uit de uitlaat de hele tijd![]()
gaaf toch.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
het zijn meer de benzine kosten die ik in me eentje moet ophoesten, volgens mij ga ik wel kapot 17 uur lang in die sportstoel, stuiterend door de verlaging/lage banden en die brom uit de uitlaat de hele tijd![]()
Volgens jaar gaan we met de Spiderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Minder, fuug/TF hebben een beetje vals gespeeldquote:
Tya, zal ik maar pessimistisch doen en zeggen dat dat altijd wel zo zal blijven zolang mensen over spotwaardigheid blijven discusseren? Die jaguarized vat het iig altijd persoonlijk op en is van mening dat ik met een persoonlijke crusade tegen hem bezig ben ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb gewoon een oud dubbel topic open gegooid hoor![]()
gezeur in gespot topic altijd btw
Ach ja, enerzijds heb ik zoiets van who cares, ik post toch wel - maar anderzijds heb ik zoiets van donder toch een end op met dat elitaire geneuzel elke keer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
ja.. ik probeer het zo vel mogelijk weg te halen,maar er is niet tegen aan te modden.. veel mensen wetenhet verschil niet tussen dat topic en autogespot.com, en dat is erg jammer.
Goed bezig, heb geen spammer gezienquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja. Ach ja. Ik mod zowaar nu TF er niet isZlefs al een spammert gegastmod en zo
Ik ga misschien vrijdag over een week bij de ring kijken
jep, tante, oom, neefjes, nichtjes, neuksletje die bij me gelogeerd had paar weken terugquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zit een groot deel van je familie daar nog?
Nou ja, dat is toch niet zo gek? Ik probeer steeds maar weer mij aan te passen aan jou. Ik heb mij aangepast toen jij bij mij klaagde over de grootte van de foto's, ik heb mij aangepast bij de hoeveelheid foto's, ik heb mij zelfs aangepast naar jouw wensen over de hoeveelheid foto's van een bepaalde spot. Dan kan je wel nagaan dat ik op een gegeven moment ook pissig word als je het hebt over "jullie" of "autogespot". Ik mag kennelijk niet zeggen dat je een Mosler nu eenmaal sneller op de ring verwacht dan in een stad want dan krijg ik meteen het standaardpraatje over spotwaardigheid e.d. over me heen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tya, zal ik maar pessimistisch doen en zeggen dat dat altijd wel zo zal blijven zolang mensen over spotwaardigheid blijven discusseren? Die jaguarized vat het iig altijd persoonlijk op en is van mening dat ik met een persoonlijke crusade tegen hem bezig ben ofzo
In Italie, 1ntje is bezet en de andere was het net uit een jaar geleden geloof ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wil ook neuken potdimme
heb je nog leuke nichtjes bo?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
over 11 jaar hoor je weer van me.
Je hoeft je niet aan te passen naar mij, bovendien ben ik niet de enige die af en toe klaagt over de manier van posten en reageren. (Ik kan me overigens niet herrineren geklaagd te hebben over de grootte van je foto's, wel over de hoeveelheid/lange duur van een vakantie-spot)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nou ja, dat is toch niet zo gek? Ik probeer steeds maar weer mij aan te passen aan jou. Ik heb mij aangepast toen jij bij mij klaagde over de grootte van de foto's, ik heb mij aangepast bij de hoeveelheid foto's, ik heb mij zelfs aangepast naar jouw wensen over de hoeveelheid foto's van een bepaalde spot. Dan kan je wel nagaan dat ik op een gegeven moment ook pissig word als je het hebt over "jullie" of "autogespot". Ik mag kennelijk niet zeggen dat je een Mosler nu eenmaal sneller op de ring verwacht dan in een stad want dan krijg ik meteen het standaardpraatje over spotwaardigheid e.d. over me heen.Ondertussen mag jij wel weer beginnen met dat spotwaardigheidsverhaal. Lekker belangrijk denk ik dan. Tis een beetje geven en nemen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n neefje word morgen (over een uurtje dus) 18![]()
Speciaal voor jou geregeldquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef ijsmeis het volgende:
Yes. Komt het autogespotgezeur nu ook naar de SC toe
?
Het begin met een N. En het eindigt op euken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:08 schreef Paladijn het volgende:
Wat ga je eigenlijk allemaal doen in Servie Bo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |