quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zat vanmiddag om 17:30 ook bijna te pitten onderweg naar huis![]()
wat een kutwijf...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:32 schreef Paladijn het volgende:
enIk dacht dat't een fake was, maar het is echt:
Leen je een keer je auto uit...
Hey, tof, dar was ik zaterdag nogquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Fugie het volgende:
ik werk nu met een friesuit damwoude ofzo, net zo ver van amersfoort als middelburg
moet je zoveel repareren dan voordat je weg kan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:30 schreef BoJo het volgende:
zo... vakantie genomen laatste 3 weken van September, als ik centen genoeg heb dan kar ik met de 155 richting Servië.![]()
tjabboquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef riceboy het volgende:
[..]
moet je zoveel repareren dan voordat je weg kan?
het zijn meer de benzine kosten die ik in me eentje moet ophoesten, volgens mij ga ik wel kapot 17 uur lang in die sportstoel, stuiterend door de verlaging/lage banden en die brom uit de uitlaat de hele tijdquote:
Zit een groot deel van je familie daar nog?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
het zijn meer de benzine kosten die ik in me eentje moet ophoesten, volgens mij ga ik wel kapot 17 uur lang in die sportstoel, stuiterend door de verlaging/lage banden en die brom uit de uitlaat de hele tijd![]()
gaaf toch.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
het zijn meer de benzine kosten die ik in me eentje moet ophoesten, volgens mij ga ik wel kapot 17 uur lang in die sportstoel, stuiterend door de verlaging/lage banden en die brom uit de uitlaat de hele tijd![]()
Volgens jaar gaan we met de Spiderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Minder, fuug/TF hebben een beetje vals gespeeldquote:
Tya, zal ik maar pessimistisch doen en zeggen dat dat altijd wel zo zal blijven zolang mensen over spotwaardigheid blijven discusseren? Die jaguarized vat het iig altijd persoonlijk op en is van mening dat ik met een persoonlijke crusade tegen hem bezig ben ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb gewoon een oud dubbel topic open gegooid hoor![]()
gezeur in gespot topic altijd btw
Ach ja, enerzijds heb ik zoiets van who cares, ik post toch wel - maar anderzijds heb ik zoiets van donder toch een end op met dat elitaire geneuzel elke keer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
ja.. ik probeer het zo vel mogelijk weg te halen,maar er is niet tegen aan te modden.. veel mensen wetenhet verschil niet tussen dat topic en autogespot.com, en dat is erg jammer.
Goed bezig, heb geen spammer gezienquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja. Ach ja. Ik mod zowaar nu TF er niet isZlefs al een spammert gegastmod en zo
Ik ga misschien vrijdag over een week bij de ring kijken
jep, tante, oom, neefjes, nichtjes, neuksletje die bij me gelogeerd had paar weken terugquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zit een groot deel van je familie daar nog?
Nou ja, dat is toch niet zo gek? Ik probeer steeds maar weer mij aan te passen aan jou. Ik heb mij aangepast toen jij bij mij klaagde over de grootte van de foto's, ik heb mij aangepast bij de hoeveelheid foto's, ik heb mij zelfs aangepast naar jouw wensen over de hoeveelheid foto's van een bepaalde spot. Dan kan je wel nagaan dat ik op een gegeven moment ook pissig word als je het hebt over "jullie" of "autogespot". Ik mag kennelijk niet zeggen dat je een Mosler nu eenmaal sneller op de ring verwacht dan in een stad want dan krijg ik meteen het standaardpraatje over spotwaardigheid e.d. over me heen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tya, zal ik maar pessimistisch doen en zeggen dat dat altijd wel zo zal blijven zolang mensen over spotwaardigheid blijven discusseren? Die jaguarized vat het iig altijd persoonlijk op en is van mening dat ik met een persoonlijke crusade tegen hem bezig ben ofzo
In Italie, 1ntje is bezet en de andere was het net uit een jaar geleden geloof ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wil ook neuken potdimme
heb je nog leuke nichtjes bo?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
over 11 jaar hoor je weer van me.
Je hoeft je niet aan te passen naar mij, bovendien ben ik niet de enige die af en toe klaagt over de manier van posten en reageren. (Ik kan me overigens niet herrineren geklaagd te hebben over de grootte van je foto's, wel over de hoeveelheid/lange duur van een vakantie-spot)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nou ja, dat is toch niet zo gek? Ik probeer steeds maar weer mij aan te passen aan jou. Ik heb mij aangepast toen jij bij mij klaagde over de grootte van de foto's, ik heb mij aangepast bij de hoeveelheid foto's, ik heb mij zelfs aangepast naar jouw wensen over de hoeveelheid foto's van een bepaalde spot. Dan kan je wel nagaan dat ik op een gegeven moment ook pissig word als je het hebt over "jullie" of "autogespot". Ik mag kennelijk niet zeggen dat je een Mosler nu eenmaal sneller op de ring verwacht dan in een stad want dan krijg ik meteen het standaardpraatje over spotwaardigheid e.d. over me heen.Ondertussen mag jij wel weer beginnen met dat spotwaardigheidsverhaal. Lekker belangrijk denk ik dan. Tis een beetje geven en nemen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n neefje word morgen (over een uurtje dus) 18![]()
Speciaal voor jou geregeldquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef ijsmeis het volgende:
Yes. Komt het autogespotgezeur nu ook naar de SC toe
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |