Wat bedoel je?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:12 schreef Lienekien het volgende:
Het is onbespreekbaar, broer.
Ik ben het met Frollo eens. Ik gaf jou juist een mogelijkheid om alsnog in discussie te gaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:14 schreef Lienekien het volgende:
Frollo is heel beslist.
De lust is mij vergaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:16 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben het met Frollo eens. Ik gaf jou juist een mogelijkheid om alsnog in discussie te gaan.
Ja, 't is leuk als je precies weet hoe de regels zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:16 schreef broer het volgende:
Hoewel ik natuurlijk ook heel beslist ben.
Groot gelijk!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, fuck it, ik ga in de zon zitten.
Ik ben nooit te beroerd om taalkwesties open te benaderen. Maar ik vind de argumentatie in dit geval niet zo sterk. Je kunt 'de weinigen' niet zomaar vervangen door 'ons' - daar zit een betekenisverschil in dat je niet zomaar kunt uitvlakken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:17 schreef Lienekien het volgende:
Maar ik vind het persoonlijk veel leuker om die regels af en toe ook eens uit te dagen.
De scriptie ja. Maar ik moet nog één vak: Codicologie/Paleografie/Miniatuurkunst. Echt super-, superinteressant, maar ik moet er zowel een werkstuk voor schrijven als een tentamen doen. En ik weet niet wanneer dat tentamen is en zelfs niet of het een mondeling, schriftelijk of misschien wel een take home-tentamen wordt. Ik ben compleet overgeleverd aan de nukken van een docent die slechts twee dagdelen per week op de uni (en momenteel op vakantie) is, die niet reageert op e-mails, zijn telefoon niet opneemt, en mij waarschijnlijk niet eens mag.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:27 schreef Z het volgende:
Ik dacht dat je al klaar was?
Het is als een meetlat tegen de werkelijkheid aan gelegd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:33 schreef mane het volgende:
Nee, het is: hmmz.
Hihi, als je nu op de uni rondloopt kom je voortdurend oude bekenden tegen die allemaal op de valreep nog bezig zijn met de scriptie of dat ene hertentamen. Iedereen zit met diezelfde deadline, in het hele land. Schept op zich een bandquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:31 schreef Frollo het volgende:
En ik moet vóór 1 september klaar zijn, want op die datum vervallen alle resultaten die ik ooit gehaald heb.
Die ervaring heb ik totaal niet. Okee, het is leuk om oude docenten tegen te komen, maar studenten die in dezelfde situatie zitten, die ken ik niet. Ik voel me best een beetje allenig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:00 schreef thaleia het volgende:
[..]
Hihi, als je nu op de uni rondloopt kom je voortdurend oude bekenden tegen die allemaal op de valreep nog bezig zijn met de scriptie of dat ene hertentamen. Iedereen zit met diezelfde deadline, in het hele land. Schept op zich een band
Ah, dat gaat dus ook nog een probleem worden.quote:Ik heb al wel alles af, maar om het examen te kunnen aanvragen heb ik allerlei papieren nodig (overzichten van behaalde vakken, diploma's, bewijs van inschrijving) en opgeruimd als ik ben heb ik die allemaal in zo'n brandveilig metalen 'belangrijke documenten'-kistje zitten. Onopgeruimd als ik ben echter heb ik, na een overhaaste opruimactie voor een feestje, geen idee meer waar de sleutel zich bevindt en vanzelfsprekend bezit ik ook geen reservesleutel.
Dat is weer in. Ik zie het tenminste op diverse plekken te koop.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:07 schreef thaleia het volgende:
Nog nooit, Mingus. En ook nog nooit gechocoladefondued, dat was een paar jaar terug erg hip, en volgens mij inmiddels alweer passe
Juist, jij snapt het!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:08 schreef Lienekien het volgende:
Wat ben je sielug, Frollo.
Nee, dat niet. Wel stresspuistjes in mijn knappe toetje.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je ook nachtmerries, Frollo?
Nee, ik rotzooi maar wat an.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:12 schreef Lienekien het volgende:
Heb je de kookwekker ook gezet voor deze pauze?
Nijmegen zit jij toch ook? Echt, de UB is nu een verzamelplaats van fossielstudenten. Ik ondersteun daar deze week een vriendin die na jaren nauwelijks aan de scriptie werken nu nog tot uiterlijk maandagochtend heeft om het ding af te maken. Ik moest toch nog wat werk doen, en heb 'r naar de uni gelokt met de mededeling dat ik gezelschap nodig had voor de koffiepauzesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:07 schreef Frollo het volgende:
Die ervaring heb ik totaal niet. Okee, het is leuk om oude docenten tegen te komen, maar studenten die in dezelfde situatie zitten, die ken ik niet. Ik voel me best een beetje allenig.
Komt goed, komt goedquote:Ah, dat gaat dus ook nog een probleem worden.Ik geloof dat ik verspreid door m'n hele huis nog iets van zes tentamenbriefjes heb, waarvan de helft ongetekend en de andere helft onleesbaar.
Het staat toch in de computer, waarom moet ik nog papieren testimonia hebben? En een bewijs van inschrijving is helemaal bullshit. Als ze slim genoeg zijn om mijn collegegeld af te schrijven, kunnen ze vast ook wel controleren dat ik ingeschreven sta.
Kutzooi, alsof het nog niet moeilijk genoeg is.![]()
quote:
Maar hoe kan dat dan? Ik bedoel, geldt het dan voor iedereen dat al hun resultaten na 01-09-2007 vervallen? Als dat niet zo was, zou ik namelijk niet zo stressen nu en er gewoon nog een jaartje achteraan plakken.quote:Echt, de UB is nu een verzamelplaats van fossielstudenten.
Een week om haar scriptie af te maken? Lijkt me niet eenvoudig, maar er zit vast een etentje voor je in als het haar lukt!quote:Ik ondersteun daar deze week een vriendin die na jaren nauwelijks aan de scriptie werken nu nog tot uiterlijk maandagochtend heeft om het ding af te maken. Ik moest toch nog wat werk doen, en heb 'r naar de uni gelokt met de mededeling dat ik gezelschap nodig had voor de koffiepauzes. Ik verwacht eeuwige dankbaarheid mocht ze het hierdoor nu daadwerkelijk gaan redden.
Ik hoop het. Als het nu maar niet op de bureaucratie stukloopt.quote:Komt goed, komt goedWant ook dat is bij al die andere fossielstudenten precies zo. Je bent niet alleen, Frollo
![]()
Als je nog in het oude doctoraalprogramma wilt afstuderen moet je het voor 1 sept aanvragen, dat is landelijk zo. Veel mensen kunnen wel vakken meenemen naar het ba/ma-stelsel trouwens maar dat komt dan toch weer niet allemaal precies overeen en is gewoon irritant en een hoop gedoequote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:24 schreef Frollo het volgende:
geldt het dan voor iedereen dat al hun resultaten na 01-09-2007 vervallen?
Aha!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:27 schreef thaleia het volgende:
[..]
Als je nog in het oude doctoraalprogramma wilt afstuderen moet je het voor 1 sept aanvragen, dat is landelijk zo. Veel mensen kunnen wel vakken meenemen naar het ba/ma-stelsel trouwens maar dat komt dan toch weer niet allemaal precies overeen en is gewoon irritant en een hoop gedoe
Ik kan me herinneren dat ik daar ook erg over in de war was, maar dat was - achteraf gezien - helemaal niet nodig dus. Een uitdraai van de computer was genoeg.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:07 schreef Frollo het volgende:
Ah, dat gaat dus ook nog een probleem worden.Ik geloof dat ik verspreid door m'n hele huis nog iets van zes tentamenbriefjes heb, waarvan de helft ongetekend en de andere helft onleesbaar.
Het staat toch in de computer, waarom moet ik nog papieren testimonia hebben?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:00 schreef thaleia het volgende:
Onopgeruimd als ik ben echter heb ik, na een overhaaste opruimactie voor een feestje, geen idee meer waar de sleutel zich bevindt en vanzelfsprekend bezit ik ook geen reservesleutel.
Neem je vlieger dan maar mee JAMquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:46 schreef JAM het volgende:
Ik krijg net het bericht dat er voor de komende dagen een typhoon (genaamd USAGI, d.w.z; konijn) op het programma staat. 3 augustus, mijn aankomstdag, staat'ie geplanned in de regio Osaka. Het konijn en ik worden daar beide rond een uur of negen verwacht, zij het ik in de ochtend en de typhoon 's avonds.
Sporten, slapen, bier drinken, films kijken, en werk hebben op een heel ander gebied, want die studie zelf, daar kun je niet zoveel mee.quote:
Wel kei-interessant heur!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:17 schreef thaleia het volgende:
[..]
Sporten, slapen, bier drinken, films kijken, en werk hebben op een heel ander gebied, want die studie zelf, daar kun je niet zoveel mee.
Ja, ik ben al geheadhunt door Deloitte en Ernst & Young.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:22 schreef thaleia het volgende:
Ah, jij zit ook in een richting die opleidt voor het grote geld
Dank!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:29 schreef Lienekien het volgende:
Fok! Literatuur-Trivia #6 waar geen thee wordt gedronken
Mooi speurwerk!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
He Frollo, ik zit Advocaat van de Hanen te lezen en nu blijkt dat die AFTH gewoon al bijna 20 jaar voordat Schervengericht uitkomt in AvdH een theaterstuk opvoert met hetzelfde idee. En terwijl ik dit type bedenk ik me opeens dat AvdH ook de initialen zijn van.... nou ja, je snapt het wel. Wat is die Afth toch een boef.
(Overigens lees ik het mede omdat jij zei dat je fan was en op basis van andere fokmeningen... hoe belangrijk kan zo'n forum wel niet zijn)
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:31 schreef Frollo het volgende:
[..]
De scriptie ja. Maar ik moet nog één vak: Codicologie/Paleografie/Miniatuurkunst. Echt super-, superinteressant, maar ik moet er zowel een werkstuk voor schrijven als een tentamen doen. En ik weet niet wanneer dat tentamen is en zelfs niet of het een mondeling, schriftelijk of misschien wel een take home-tentamen wordt. Ik ben compleet overgeleverd aan de nukken van een docent die slechts twee dagdelen per week op de uni (en momenteel op vakantie) is, die niet reageert op e-mails, zijn telefoon niet opneemt, en mij waarschijnlijk niet eens mag.
En ik moet vóór 1 september klaar zijn, want op die datum vervallen alle resultaten die ik ooit gehaald heb.
Ben je ook zo sielug?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Lotgenoot!
Hier nog zo eentje!
Nouja, mijn docenten zijn er in iede geval. En ze claimen ook dat ze mee willen werken.quote:
Zie je wel Frollo, er zijn er velen zoals jij. Bij die vriendin van me komt de klad er nu een beetje in, we zijn net terug van anderhalf uur kantine.quote:
Borrel gaan we regelen. Ga ik nog even doorbikkelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:30 schreef thaleia het volgende:
[..]
Zie je wel Frollo, er zijn er velen zoals jij. Bij die vriendin van me komt de klad er nu een beetje in, we zijn net terug van anderhalf uur kantine.
Liejannuh, succes!!! Ik ben wel voor een 'wij zijn op de valreep toch nog afgestudeerd'-borrel![]()
Dat is natuurlijk iets heel anders dan niet van cabrio's houden. Het gaat je niet om de auto, maar om de eigenaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:17 schreef Z het volgende:
Ik vind de gemiddelde cabrio-rijder een oelewapper.
Erik!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
ARdres!
Ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wie zegt dat ik zo lief ben?
Daarom ben je ook zo dol op mij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
We hebben nu eenmaal 'n zwak voor lieve mensen, Erik.
Daar was ik al.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo, en laat ze nu maar komen. Al die verbitterde mensen.
Met vlagen.quote:
En dan is het nu nog vakantietijd, kun je nagaan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:33 schreef FlyingFox het volgende:
Wat een leuk kliekje.
Oh, ik hoor er niet bij hoor. Ik roep maar wat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:33 schreef FlyingFox het volgende:
Wat een leuk kliekje.
Ik kwam alleen maar welterusten zeggen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Frolloooooo!
Met de nadruk op lijkt. Hier is het net als overal. Gepraat over niks, recepten en diertjes en plantjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:37 schreef FlyingFox het volgende:
Gezien mijn postaantal ben ik nooit zo van de slowchat geweest, maar dit lijkt me echt...
...anders.
Ja! Ja! Ja! ...Uhm...Jij wil titels, he?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:37 schreef broer het volgende:
[..]
Do2!!
Nog leuke muziek gekocht onlangs?
Nee, hij wilde enkel weten of je nog leuke muziek had gekocht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja! Ja! Ja! ...Uhm...Jij wil titels, he?
Maar dan intellectueel, pretentieus, kunstzinnig en taalkundig verantwoord gepraat over niks.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met de nadruk op lijkt. Hier is het net als overal. Gepraat over niks, recepten en diertjes en plantjes.
Ik ben ook echt bang een spellings- of grammaticafout te maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Maar dan intellectueel, pretentieus, kunstzinnig en taalkundig verantwoord gepraat over niks.
Ja-ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:37 schreef FlyingFox het volgende:
Gezien mijn postaantal ben ik nooit zo van de slowchat geweest
Eentje maar. Dan ben ik alweer tevreden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja! Ja! Ja! ...Uhm...Jij wil titels, he?
En in liefdevolle tijden geeft Do2 iedereen kusjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met de nadruk op lijkt. Hier is het net als overal. Gepraat over niks, recepten en diertjes en plantjes.
True.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En in liefdevolle tijden geeft Do2 iedereen kusjes.
Devotchka - How it Endsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:49 schreef broer het volgende:
[..]
Eentje maar. Dan ben ik alweer tevreden.
Geen idee, Oneven-twee. Geen idee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, Kegel-dinges...Wat stelt dat plaatje voor? Ik zie het écht niet, namelijk.
Ah, ok...Dan zag ik het toch goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:52 schreef Kegelstatt het volgende:
[..]
Geen idee, Oneven-twee. Geen idee.
Ik vermoed dat het mijn elleboog is, trouwens, maar zeker weet ik het ook allemaal niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ah, ok...Dan zag ik het toch goed.
Hey, goeie plaat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En Bruce Springsteen met Greetings from Asbury Park.
De dokter mag mijn persoon niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar mag je dan wel mee naar de dokter, me dunkt.
Ik ben ook een dertiger en ik heb ook een hekel aan 'foute' muziek. Moet ik nu in een identiteitscrisis schieten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:12 schreef Kegelstatt het volgende:
Muziek luisteren vanwege de foutheid, daar krijg ik jeuk van. Dat doet me denken aan vadsige dertigers die naar totally eithies parties gaan om 'gezellig fout te doen'.
Nein.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:36 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben ook een dertiger en ik heb ook een hekel aan 'foute' muziek. Moet ik nu in een identiteitscrisis schieten?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:51 schreef k_man het volgende:
Misschien besef je gewoon niet dat de muziek waar je van houdt fout is.
En dan draaien ze verdomme alleen maar muziek uit het eind van de jaren 70. Dat was echt de laatste keer!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:12 schreef Kegelstatt het volgende:
Muziek luisteren vanwege de foutheid, daar krijg ik jeuk van. Dat doet me denken aan vadsige dertigers die naar totally eithies parties gaan om 'gezellig fout te doen'.
*ril..
De lengte van wat??quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:54 schreef DaMart het volgende:
Is er toevallig trouwens nog een TTK-meet in de planning, of zal de lengte van AR en Isa nog langer geheim blijven?
Van jullie intellect en haar.quote:
Lijkt me wel hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik mee, bij een TTK-meet, al ben ik geen TTK-er?.
Van jullie natuurlijk. Van top tot teen, van kruin tot voetzool. Of zou ik de enige zijn die zijn liniaal meeneemt naar een meet?quote:
Sinds wanneer ga jij naar meets??quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem een meetlint mee naar de meet.
Ik had er gisteren 1quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb hier thuis een BBQ.
Hef dan gewoon entreegeldquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik had er gisteren 1
Lijkt me leuk trouwens, een meet
Als ik geld had, zou ik hier een BBQ-TTK-meet houden...
Toevallig heb ik vrijdag nog naast Isa gestaan, maar ik was mijn meetlint vergeten. Dom zeg.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:54 schreef DaMart het volgende:
of zal de lengte van AR en Isa nog langer geheim blijven?
Whoah, dan heb je stomtoevallig de enige paar zonnige dagen van de eeuw in het Lake District meegemaakt!quote:
Ik ben 10cm meer modquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:35 schreef Liejannuh het volgende:
Isa is 1.68 meter.
En zit nu in de trein naar huis.
Die bbq is al geweest, alleen jij kwam niet opdagenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die bbq bij jou thuis zouden we sowieso nog een keer doen toch, A_R? Of is de wens nu de vader van de gedachte?.
Copy thatquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:14 schreef Z het volgende:
Ik ben ook wel eens in het Lake District geweest, in de jaren 80, ik kan me niks van het weer herinneren alleen.
Ik had diezelfde avond een housewarming van m'n beste vriend wiens huis ik zo ongeveer ingericht heb, dus ik kon t niet maken om niet te komen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Die bbq is al geweest, alleen jij kwam niet opdagen
Iemand, (te weten: meneer Natsui Hideki) heeft me een strip cadeau gedaan getiteld: I SAW IT - The Atomic Bombing of Hiroshima, a survivor`s story by Keiji Nakazawa. Mooie strip hoor. Dingen als: `People wearing white clothes weren`t burned so badly...but their skin melted where it was exposed. Those dressed in blak absorbed the full heat of the blast...it melted the skin all over their bodies. And endless procession of living specters filed through the early dawn. They walked, hunched forward dragging their skin...They looked like ghouls to me. It was the least painful way for them to walk. Eventually most of theim died in their tracks. Corpses lay everywhere. The bodies rotted quickly. Maggots hatched in them. The stench was overwhelming.`quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:41 schreef Frollo het volgende:
Mja, één soort bom hadden ze dan weer niet.
In Extremely Loud and Incredibly Close staat ook zo'n gezellige beschrijving, en dan krijg je er ook nog een verslag van het bombardement op Dresden bij!quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:46 schreef JAM het volgende:
[..]
Iemand, (te weten: meneer Natsui Hideki) heeft me een strip cadeau gedaan getiteld: I SAW IT - The Atomic Bombing of Hiroshima, a survivor`s story by Keiji Nakazawa. Mooie strip hoor. Dingen als: `People wearing white clothes weren`t burned so badly...but their skin melted where it was exposed. Those dressed in blak absorbed the full heat of the blast...it melted the skin all over their bodies. And endless procession of living specters filed through the early dawn. They walked, hunched forward dragging their skin...They looked like ghouls to me. It was the least painful way for them to walk. Eventually most of theim died in their tracks. Corpses lay everywhere. The bodies rotted quickly. Maggots hatched in them. The stench was overwhelming.`
Die heeft geen plaatjes.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
In Extremely Loud and Incredibly Close staat ook zo'n gezellige beschrijving, en dan krijg je er ook nog een verslag van het bombardement op Dresden bij!
1 september. Ik zal je de foto`s sturen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat JAM gaat trouwen.
Is 't uitgesteld?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:42 schreef JAM het volgende:
[..]
1 september. Ik zal je de foto`s sturen..
Nee, hoezo? Had ik eerder iets anders gezegd?quote:
Ik had 't vluchtig gezien, dit weekend. Nu lees ik dat het een (jong)volwassen poes is uit het asiel. Top.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:44 schreef mane het volgende:
Goedemorgen!
Lienekien, heb je mijn verhaal over Noortje gelezen in de Kattenvraagbaak? Ze is heel leuk en lief.. En, heb jij nog tips en adviezen? Jij bent best wel expert, geloof ik.
Ik heb nog steeds vakantie..
Wie gaat er dan trouwen op 8 augustus?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:47 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Had ik eerder iets anders gezegd?
Op mijn 21-ste ging ik samenwonen. Mijn ex had een kat van Turkse buren overgenomen, omdat die kinderen de kat alleen maar aan het pesten waren. Dat was een mooi grote stoere zwarte kater die in het begin natuurlijk wel wat schichtig was vanwege die pestervaringen. Ik werd echt gek op die kat, terwijl ik daarvoor weinig met katten had. Als hij buiten was en ik riep hem dan kwam hij met van die grote sprongen mauwend aangerend.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:52 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij gaat het heel goed. Is het je eerste kat?
Op exact die datum was ik 10 dagen oud en vierde mijn moeder haar 40-ste verjaardag.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:00 schreef JAM het volgende:
8 augustus 1975 kende de laagste etmaalgemiddelde relatieve vochtigheid (47%), maar verder zegt die datum mij niets.
Ik kwam laatst mijn ex-vriendin tegen waar ik ook een kat mee had en officieel haar kat was. Die is toen naar haar ouders in Alphen aan den Rijn gegaan en ze vertelde me dat hij nu zoveel vecht met andere katten, honden, schapen, geiten, mensen,- met alles en iedereen dat hij nu een oor mist, een gat in z`n linkervoorpoot heeft waar je doorheen kan kijken en vrijwel permanent aan de antibiotica zit. Ik dacht toen: `JA TOCH COCO (we hadden `m ooit Coco)!!! LAAT DIE BOEREN MAAR VOELEN HOE WE DIE SHIT DOEN IN DEN HAAG!`quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:07 schreef mane het volgende:
[..]
Op mijn 21-ste ging ik samenwonen. Mijn ex had een kat van Turkse buren overgenomen, omdat die kinderen de kat alleen maar aan het pesten waren. Dat was een mooi grote stoere zwarte kater die in het begin natuurlijk wel wat schichtig was vanwege die pestervaringen. Ik werd echt gek op die kat, terwijl ik daarvoor weinig met katten had. Als hij buiten was en ik riep hem dan kwam hij met van die grote sprongen mauwend aangerend..
Maar goed, die relatie ging over en de kat was 'officieel' van mijn ex.. Sindsdien heb ik altijd in mijn achterhoofd gehad dat ik zelf nog eens een kat/poes uit het asiel wilde halen. Maar ik woonde klein, of twijfelde om andere redenen, en nu heb ik dus de knoop doorgehakt. Dat was wel lastig in het asiel zeg! Al die katten die daar zitten, hebben wel iets liefs. Het is zo moeilijk een keuze te maken. Maar met Ebony (die naam!) oftwel Noortje had ik een 'klik', vond ik zelf.
.
Ik ben in hiroshima naar het museum geweest over de atoombom. Dat gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:46 schreef JAM het volgende:
[..]
Iemand, (te weten: meneer Natsui Hideki) heeft me een strip cadeau gedaan getiteld: I SAW IT - The Atomic Bombing of Hiroshima, a survivor`s story by Keiji Nakazawa. Mooie strip hoor. Dingen als: `People wearing white clothes weren`t burned so badly...but their skin melted where it was exposed. Those dressed in blak absorbed the full heat of the blast...it melted the skin all over their bodies. And endless procession of living specters filed through the early dawn. They walked, hunched forward dragging their skin...They looked like ghouls to me. It was the least painful way for them to walk. Eventually most of theim died in their tracks. Corpses lay everywhere. The bodies rotted quickly. Maggots hatched in them. The stench was overwhelming.`
Ik ben ook zeer zeker van plan dat museum nog te bezoeken, ergens in september waarschijnlijk. Zo rond deze tijd van het jaar (vandaag) is het erg stervensdruk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ben in hiroshima naar het museum geweest over de atoombom. Dat gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten.Ook daar zijn de individuele, persoonlijke verhalen het ontroerendst. Zo was er het verhaal van de vader die 's ochtends vroeg naar zijn werk ging. Zijn dochtertje zat op het stoepje voor het huis. Zijn werk was buiten het getroffen gebied, zodat hij het overleefde. Van zijn dochtertje echter trof ie alleen nog een zwarte vlek aan op het stoepje.
Nu ja, dat was natuurlijk ook de reden dat jij uitgenodigd was op mijn bbq. Do2 neem ik dan wel op de koop toe...quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Achteraf bleek er alleen de hele avond door de mannen daar naar m'n tieten te zijn gegluurd, maar goed..
Ik ben vorige week in Westerbork geweest. Daar hadden we een hele goede gids. In plaats van de mensen proberen te overweldigen met allerlei statistische wetenswaardigheden, zoals hoeveel joden er per spoorbiels richting Auschwitz omgekomen zijn o.z.i.d., beperkte hij zich ook tot een zevental persoonlijke verhalen van mensen die in het kamp gezeten hebben en dit dan al dan niet overleefd hebben. Dat maakt toch veel meer indruk op de mensen dan die onbevattelijke enorme aantallen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ben in hiroshima naar het museum geweest over de atoombom. Dat gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten.Ook daar zijn de individuele, persoonlijke verhalen het ontroerendst. Zo was er het verhaal van de vader die 's ochtends vroeg naar zijn werk ging. Zijn dochtertje zat op het stoepje voor het huis. Zijn werk was buiten het getroffen gebied, zodat hij het overleefde. Van zijn dochtertje echter trof ie alleen nog een zwarte vlek aan op het stoepje.
Ik zeg expres 'kat'.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:32 schreef LXIV het volgende:
Meer mensen zouden met hun poesje moeten pimpen. Daar zou de wereld een stuk vrolijker van worden!
Maak dat de kat wijs, L.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:34 schreef LXIV het volgende:
Dat bedoel ik toch!
En je tekstbegrip is ook maar matig.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:39 schreef LXIV het volgende:
Helaas ben ik niet arm, lelijk of verlegen.
Doet me meer denken aan de film Magnolia.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:36 schreef LXIV het volgende:
Hebben jullie deze Google Ad ook? Doet me denken aan Boek "De Geheimen van het Verleiden Onthuld"
Drie Oscar nominaties en een 8.0 op IMDB.quote:Frank T.J. Mackey: In this big game that we play, life, it's not what you hope for, it's not what you deserve, it's what you take. I'm Frank T.J. Mackey, a master of the muffin and author of the Seduce and Destroy system now available to you on video and audio cassette. Seduce and Destroy will teach you the techniques to have any hardbody blonde just dripping to wet your dock. Bottom line? Language. The magical key to unlocking the female analytical mindset. Tap directly into her hopes, her wants, her fears, her desires, and her sweet little panties. Learn how to make that lady "friend" your sex-starved servant. I don't care how you look. I don't care what car you drive. I don't care what your last bank statement says. Seduce and Destroy produces an instant money-back guarantee trance-like state that will get you this - naughty sauce you want fast. Hey - how many more times do you need to hear the all-too-famous line of 'I just don't feel that way about you?'
De eerste film waarin Tom C daadwerkelijk wat acteertalent laat zien...quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:56 schreef k_man het volgende:
Is een aanrader. Tom Cruise speelt een seksistisch ventje dat mannen leert hoe ze onweerstaanbaar worden. Maar da's maar één van de zes (?) verhaallijnen.
Nee, ik vond jou saai.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:58 schreef LXIV het volgende:
Waar is L nu?
Oh ja, jullie zijn gebrouilleerd!
En een 10.0 op FMDB (Frollo's Movie Databasequote:Op maandag 6 augustus 2007 19:59 schreef k_man het volgende:
Drie Oscar nominaties en een 8.0 op IMDB.
Het is ook niet mijn favoriete acteur (vandaar dat ik al aanstipte dat zijn rol in de film maar één van de zes hoofdrollen is), maar desondanks is Magnolia een érg goede film.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:57 schreef LXIV het volgende:
Ik houd wel van films met meerdere verhaallijnen, maar niet van Tom Cruise.
Ik ben niet gebrouileerd met Liene hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:58 schreef LXIV het volgende:
Waar is L nu?
Oh ja, jullie zijn gebrouilleerd!
Als wij gaan meeten mag je de hele tijd naar m'n borsten staren hoor!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, dat was natuurlijk ook de reden dat jij uitgenodigd was op mijn bbq. Do2 neem ik dan wel op de koop toe...
Helaas pakte het anders uit
Je hebt in ieder geval wel mooie benen hoor!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als wij gaan meeten mag je de hele tijd naar m'n borsten staren hoor!
Hint: ik schijn ook nog een lekker kontje te hebben..
Dank je!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wel mooie benen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |