Dat is natuurlijk iets heel anders dan niet van cabrio's houden. Het gaat je niet om de auto, maar om de eigenaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:17 schreef Z het volgende:
Ik vind de gemiddelde cabrio-rijder een oelewapper.
Erik!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
ARdres!
Ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wie zegt dat ik zo lief ben?
Daarom ben je ook zo dol op mij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
We hebben nu eenmaal 'n zwak voor lieve mensen, Erik.
Daar was ik al.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo, en laat ze nu maar komen. Al die verbitterde mensen.
Met vlagen.quote:
En dan is het nu nog vakantietijd, kun je nagaan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:33 schreef FlyingFox het volgende:
Wat een leuk kliekje.
Oh, ik hoor er niet bij hoor. Ik roep maar wat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:33 schreef FlyingFox het volgende:
Wat een leuk kliekje.
Ik kwam alleen maar welterusten zeggen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Frolloooooo!
Met de nadruk op lijkt. Hier is het net als overal. Gepraat over niks, recepten en diertjes en plantjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:37 schreef FlyingFox het volgende:
Gezien mijn postaantal ben ik nooit zo van de slowchat geweest, maar dit lijkt me echt...
...anders.
Ja! Ja! Ja! ...Uhm...Jij wil titels, he?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:37 schreef broer het volgende:
[..]
Do2!!
Nog leuke muziek gekocht onlangs?
Nee, hij wilde enkel weten of je nog leuke muziek had gekocht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja! Ja! Ja! ...Uhm...Jij wil titels, he?
Maar dan intellectueel, pretentieus, kunstzinnig en taalkundig verantwoord gepraat over niks.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met de nadruk op lijkt. Hier is het net als overal. Gepraat over niks, recepten en diertjes en plantjes.
Ik ben ook echt bang een spellings- of grammaticafout te maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Maar dan intellectueel, pretentieus, kunstzinnig en taalkundig verantwoord gepraat over niks.
Ja-ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:37 schreef FlyingFox het volgende:
Gezien mijn postaantal ben ik nooit zo van de slowchat geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |