Dat is natuurlijk iets heel anders dan niet van cabrio's houden. Het gaat je niet om de auto, maar om de eigenaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:17 schreef Z het volgende:
Ik vind de gemiddelde cabrio-rijder een oelewapper.
Erik!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
ARdres!
Ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wie zegt dat ik zo lief ben?
Daarom ben je ook zo dol op mij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
We hebben nu eenmaal 'n zwak voor lieve mensen, Erik.
Daar was ik al.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo, en laat ze nu maar komen. Al die verbitterde mensen.
Met vlagen.quote:
En dan is het nu nog vakantietijd, kun je nagaan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:33 schreef FlyingFox het volgende:
Wat een leuk kliekje.
Oh, ik hoor er niet bij hoor. Ik roep maar wat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:33 schreef FlyingFox het volgende:
Wat een leuk kliekje.
Ik kwam alleen maar welterusten zeggen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Frolloooooo!
Met de nadruk op lijkt. Hier is het net als overal. Gepraat over niks, recepten en diertjes en plantjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:37 schreef FlyingFox het volgende:
Gezien mijn postaantal ben ik nooit zo van de slowchat geweest, maar dit lijkt me echt...
...anders.
Ja! Ja! Ja! ...Uhm...Jij wil titels, he?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:37 schreef broer het volgende:
[..]
Do2!!
Nog leuke muziek gekocht onlangs?
Nee, hij wilde enkel weten of je nog leuke muziek had gekocht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja! Ja! Ja! ...Uhm...Jij wil titels, he?
Maar dan intellectueel, pretentieus, kunstzinnig en taalkundig verantwoord gepraat over niks.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met de nadruk op lijkt. Hier is het net als overal. Gepraat over niks, recepten en diertjes en plantjes.
Ik ben ook echt bang een spellings- of grammaticafout te maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Maar dan intellectueel, pretentieus, kunstzinnig en taalkundig verantwoord gepraat over niks.
Ja-ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:37 schreef FlyingFox het volgende:
Gezien mijn postaantal ben ik nooit zo van de slowchat geweest
Eentje maar. Dan ben ik alweer tevreden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja! Ja! Ja! ...Uhm...Jij wil titels, he?
En in liefdevolle tijden geeft Do2 iedereen kusjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met de nadruk op lijkt. Hier is het net als overal. Gepraat over niks, recepten en diertjes en plantjes.
True.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En in liefdevolle tijden geeft Do2 iedereen kusjes.
Devotchka - How it Endsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:49 schreef broer het volgende:
[..]
Eentje maar. Dan ben ik alweer tevreden.
Geen idee, Oneven-twee. Geen idee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, Kegel-dinges...Wat stelt dat plaatje voor? Ik zie het écht niet, namelijk.
Ah, ok...Dan zag ik het toch goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:52 schreef Kegelstatt het volgende:
[..]
Geen idee, Oneven-twee. Geen idee.
Ik vermoed dat het mijn elleboog is, trouwens, maar zeker weet ik het ook allemaal niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ah, ok...Dan zag ik het toch goed.
Hey, goeie plaat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En Bruce Springsteen met Greetings from Asbury Park.
De dokter mag mijn persoon niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar mag je dan wel mee naar de dokter, me dunkt.
Ik ben ook een dertiger en ik heb ook een hekel aan 'foute' muziek. Moet ik nu in een identiteitscrisis schieten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:12 schreef Kegelstatt het volgende:
Muziek luisteren vanwege de foutheid, daar krijg ik jeuk van. Dat doet me denken aan vadsige dertigers die naar totally eithies parties gaan om 'gezellig fout te doen'.
Nein.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:36 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben ook een dertiger en ik heb ook een hekel aan 'foute' muziek. Moet ik nu in een identiteitscrisis schieten?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:51 schreef k_man het volgende:
Misschien besef je gewoon niet dat de muziek waar je van houdt fout is.
En dan draaien ze verdomme alleen maar muziek uit het eind van de jaren 70. Dat was echt de laatste keer!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:12 schreef Kegelstatt het volgende:
Muziek luisteren vanwege de foutheid, daar krijg ik jeuk van. Dat doet me denken aan vadsige dertigers die naar totally eithies parties gaan om 'gezellig fout te doen'.
*ril..
De lengte van wat??quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:54 schreef DaMart het volgende:
Is er toevallig trouwens nog een TTK-meet in de planning, of zal de lengte van AR en Isa nog langer geheim blijven?
Van jullie intellect en haar.quote:
Lijkt me wel hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag ik mee, bij een TTK-meet, al ben ik geen TTK-er?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |