Copy thatquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:14 schreef Z het volgende:
Ik ben ook wel eens in het Lake District geweest, in de jaren 80, ik kan me niks van het weer herinneren alleen.
Ik had diezelfde avond een housewarming van m'n beste vriend wiens huis ik zo ongeveer ingericht heb, dus ik kon t niet maken om niet te komen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Die bbq is al geweest, alleen jij kwam niet opdagen
Iemand, (te weten: meneer Natsui Hideki) heeft me een strip cadeau gedaan getiteld: I SAW IT - The Atomic Bombing of Hiroshima, a survivor`s story by Keiji Nakazawa. Mooie strip hoor. Dingen als: `People wearing white clothes weren`t burned so badly...but their skin melted where it was exposed. Those dressed in blak absorbed the full heat of the blast...it melted the skin all over their bodies. And endless procession of living specters filed through the early dawn. They walked, hunched forward dragging their skin...They looked like ghouls to me. It was the least painful way for them to walk. Eventually most of theim died in their tracks. Corpses lay everywhere. The bodies rotted quickly. Maggots hatched in them. The stench was overwhelming.`quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:41 schreef Frollo het volgende:
Mja, één soort bom hadden ze dan weer niet.
In Extremely Loud and Incredibly Close staat ook zo'n gezellige beschrijving, en dan krijg je er ook nog een verslag van het bombardement op Dresden bij!quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:46 schreef JAM het volgende:
[..]
Iemand, (te weten: meneer Natsui Hideki) heeft me een strip cadeau gedaan getiteld: I SAW IT - The Atomic Bombing of Hiroshima, a survivor`s story by Keiji Nakazawa. Mooie strip hoor. Dingen als: `People wearing white clothes weren`t burned so badly...but their skin melted where it was exposed. Those dressed in blak absorbed the full heat of the blast...it melted the skin all over their bodies. And endless procession of living specters filed through the early dawn. They walked, hunched forward dragging their skin...They looked like ghouls to me. It was the least painful way for them to walk. Eventually most of theim died in their tracks. Corpses lay everywhere. The bodies rotted quickly. Maggots hatched in them. The stench was overwhelming.`
Die heeft geen plaatjes.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
In Extremely Loud and Incredibly Close staat ook zo'n gezellige beschrijving, en dan krijg je er ook nog een verslag van het bombardement op Dresden bij!
1 september. Ik zal je de foto`s sturen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat JAM gaat trouwen.
Is 't uitgesteld?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:42 schreef JAM het volgende:
[..]
1 september. Ik zal je de foto`s sturen..
Nee, hoezo? Had ik eerder iets anders gezegd?quote:
Ik had 't vluchtig gezien, dit weekend. Nu lees ik dat het een (jong)volwassen poes is uit het asiel. Top.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:44 schreef mane het volgende:
Goedemorgen!
Lienekien, heb je mijn verhaal over Noortje gelezen in de Kattenvraagbaak? Ze is heel leuk en lief.. En, heb jij nog tips en adviezen? Jij bent best wel expert, geloof ik.
Ik heb nog steeds vakantie..
Wie gaat er dan trouwen op 8 augustus?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:47 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Had ik eerder iets anders gezegd?
Op mijn 21-ste ging ik samenwonen. Mijn ex had een kat van Turkse buren overgenomen, omdat die kinderen de kat alleen maar aan het pesten waren. Dat was een mooi grote stoere zwarte kater die in het begin natuurlijk wel wat schichtig was vanwege die pestervaringen. Ik werd echt gek op die kat, terwijl ik daarvoor weinig met katten had. Als hij buiten was en ik riep hem dan kwam hij met van die grote sprongen mauwend aangerend.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:52 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij gaat het heel goed. Is het je eerste kat?
Op exact die datum was ik 10 dagen oud en vierde mijn moeder haar 40-ste verjaardag.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:00 schreef JAM het volgende:
8 augustus 1975 kende de laagste etmaalgemiddelde relatieve vochtigheid (47%), maar verder zegt die datum mij niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |