Wat bedoel je?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:12 schreef Lienekien het volgende:
Het is onbespreekbaar, broer.
Ik ben het met Frollo eens. Ik gaf jou juist een mogelijkheid om alsnog in discussie te gaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:14 schreef Lienekien het volgende:
Frollo is heel beslist.
De lust is mij vergaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:16 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben het met Frollo eens. Ik gaf jou juist een mogelijkheid om alsnog in discussie te gaan.
Ja, 't is leuk als je precies weet hoe de regels zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:16 schreef broer het volgende:
Hoewel ik natuurlijk ook heel beslist ben.
Groot gelijk!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, fuck it, ik ga in de zon zitten.
Ik ben nooit te beroerd om taalkwesties open te benaderen. Maar ik vind de argumentatie in dit geval niet zo sterk. Je kunt 'de weinigen' niet zomaar vervangen door 'ons' - daar zit een betekenisverschil in dat je niet zomaar kunt uitvlakken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:17 schreef Lienekien het volgende:
Maar ik vind het persoonlijk veel leuker om die regels af en toe ook eens uit te dagen.
De scriptie ja. Maar ik moet nog één vak: Codicologie/Paleografie/Miniatuurkunst. Echt super-, superinteressant, maar ik moet er zowel een werkstuk voor schrijven als een tentamen doen. En ik weet niet wanneer dat tentamen is en zelfs niet of het een mondeling, schriftelijk of misschien wel een take home-tentamen wordt. Ik ben compleet overgeleverd aan de nukken van een docent die slechts twee dagdelen per week op de uni (en momenteel op vakantie) is, die niet reageert op e-mails, zijn telefoon niet opneemt, en mij waarschijnlijk niet eens mag.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:27 schreef Z het volgende:
Ik dacht dat je al klaar was?
Het is als een meetlat tegen de werkelijkheid aan gelegd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:33 schreef mane het volgende:
Nee, het is: hmmz.
Hihi, als je nu op de uni rondloopt kom je voortdurend oude bekenden tegen die allemaal op de valreep nog bezig zijn met de scriptie of dat ene hertentamen. Iedereen zit met diezelfde deadline, in het hele land. Schept op zich een bandquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:31 schreef Frollo het volgende:
En ik moet vóór 1 september klaar zijn, want op die datum vervallen alle resultaten die ik ooit gehaald heb.
Die ervaring heb ik totaal niet. Okee, het is leuk om oude docenten tegen te komen, maar studenten die in dezelfde situatie zitten, die ken ik niet. Ik voel me best een beetje allenig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:00 schreef thaleia het volgende:
[..]
Hihi, als je nu op de uni rondloopt kom je voortdurend oude bekenden tegen die allemaal op de valreep nog bezig zijn met de scriptie of dat ene hertentamen. Iedereen zit met diezelfde deadline, in het hele land. Schept op zich een band
Ah, dat gaat dus ook nog een probleem worden.quote:Ik heb al wel alles af, maar om het examen te kunnen aanvragen heb ik allerlei papieren nodig (overzichten van behaalde vakken, diploma's, bewijs van inschrijving) en opgeruimd als ik ben heb ik die allemaal in zo'n brandveilig metalen 'belangrijke documenten'-kistje zitten. Onopgeruimd als ik ben echter heb ik, na een overhaaste opruimactie voor een feestje, geen idee meer waar de sleutel zich bevindt en vanzelfsprekend bezit ik ook geen reservesleutel.
Dat is weer in. Ik zie het tenminste op diverse plekken te koop.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:07 schreef thaleia het volgende:
Nog nooit, Mingus. En ook nog nooit gechocoladefondued, dat was een paar jaar terug erg hip, en volgens mij inmiddels alweer passe
Juist, jij snapt het!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:08 schreef Lienekien het volgende:
Wat ben je sielug, Frollo.
Nee, dat niet. Wel stresspuistjes in mijn knappe toetje.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je ook nachtmerries, Frollo?
Nee, ik rotzooi maar wat an.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:12 schreef Lienekien het volgende:
Heb je de kookwekker ook gezet voor deze pauze?
Nijmegen zit jij toch ook? Echt, de UB is nu een verzamelplaats van fossielstudenten. Ik ondersteun daar deze week een vriendin die na jaren nauwelijks aan de scriptie werken nu nog tot uiterlijk maandagochtend heeft om het ding af te maken. Ik moest toch nog wat werk doen, en heb 'r naar de uni gelokt met de mededeling dat ik gezelschap nodig had voor de koffiepauzesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:07 schreef Frollo het volgende:
Die ervaring heb ik totaal niet. Okee, het is leuk om oude docenten tegen te komen, maar studenten die in dezelfde situatie zitten, die ken ik niet. Ik voel me best een beetje allenig.
Komt goed, komt goedquote:Ah, dat gaat dus ook nog een probleem worden.Ik geloof dat ik verspreid door m'n hele huis nog iets van zes tentamenbriefjes heb, waarvan de helft ongetekend en de andere helft onleesbaar.
Het staat toch in de computer, waarom moet ik nog papieren testimonia hebben? En een bewijs van inschrijving is helemaal bullshit. Als ze slim genoeg zijn om mijn collegegeld af te schrijven, kunnen ze vast ook wel controleren dat ik ingeschreven sta.
Kutzooi, alsof het nog niet moeilijk genoeg is.![]()
quote:
Maar hoe kan dat dan? Ik bedoel, geldt het dan voor iedereen dat al hun resultaten na 01-09-2007 vervallen? Als dat niet zo was, zou ik namelijk niet zo stressen nu en er gewoon nog een jaartje achteraan plakken.quote:Echt, de UB is nu een verzamelplaats van fossielstudenten.
Een week om haar scriptie af te maken? Lijkt me niet eenvoudig, maar er zit vast een etentje voor je in als het haar lukt!quote:Ik ondersteun daar deze week een vriendin die na jaren nauwelijks aan de scriptie werken nu nog tot uiterlijk maandagochtend heeft om het ding af te maken. Ik moest toch nog wat werk doen, en heb 'r naar de uni gelokt met de mededeling dat ik gezelschap nodig had voor de koffiepauzes. Ik verwacht eeuwige dankbaarheid mocht ze het hierdoor nu daadwerkelijk gaan redden.
Ik hoop het. Als het nu maar niet op de bureaucratie stukloopt.quote:Komt goed, komt goedWant ook dat is bij al die andere fossielstudenten precies zo. Je bent niet alleen, Frollo
![]()
Als je nog in het oude doctoraalprogramma wilt afstuderen moet je het voor 1 sept aanvragen, dat is landelijk zo. Veel mensen kunnen wel vakken meenemen naar het ba/ma-stelsel trouwens maar dat komt dan toch weer niet allemaal precies overeen en is gewoon irritant en een hoop gedoequote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:24 schreef Frollo het volgende:
geldt het dan voor iedereen dat al hun resultaten na 01-09-2007 vervallen?
Aha!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:27 schreef thaleia het volgende:
[..]
Als je nog in het oude doctoraalprogramma wilt afstuderen moet je het voor 1 sept aanvragen, dat is landelijk zo. Veel mensen kunnen wel vakken meenemen naar het ba/ma-stelsel trouwens maar dat komt dan toch weer niet allemaal precies overeen en is gewoon irritant en een hoop gedoe
Ik kan me herinneren dat ik daar ook erg over in de war was, maar dat was - achteraf gezien - helemaal niet nodig dus. Een uitdraai van de computer was genoeg.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:07 schreef Frollo het volgende:
Ah, dat gaat dus ook nog een probleem worden.Ik geloof dat ik verspreid door m'n hele huis nog iets van zes tentamenbriefjes heb, waarvan de helft ongetekend en de andere helft onleesbaar.
Het staat toch in de computer, waarom moet ik nog papieren testimonia hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |