Vergist Jaap zich nu in het rubber?quote:
Wordt zijn haar toch natquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:36 schreef neehe het volgende:
Durft dennix het water niet in ??
Dan wordt al te duidelijk dat het in de zwembroek ook nix isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:36 schreef neehe het volgende:
Durft dennix het water niet in ??
Die zijn enorm trots op haar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:46 schreef Varen het volgende:
Ik vraag me af, wat Nadia haar familie denkt van die sexverhalen van haar, ik zou het neit leuk vinden![]()
![]()
![]()
Die zijn uiteraard net zo dom, ordinair, schaamteloos en a-sociaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:46 schreef Varen het volgende:
Ik vraag me af, wat Nadia haar familie denkt van die sexverhalen van haar, ik zou het neit leuk vinden![]()
![]()
![]()
Ja, haar moeder zei ook; meid je doet het goed, borsten vooruit en gaan!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, ze heeft de goede gewoontes van haar moeder overgenomen
Tiffany geloof ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:56 schreef blomst het volgende:
Jongste zusje amanda komt niet.
Samanta en?? worden nu uitgenodigd.
Tiffany?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:56 schreef blomst het volgende:
Jongste zusje amanda komt niet.
Samanta en?? worden nu uitgenodigd.
Hoorde ook zo ietsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:58 schreef blomst het volgende:
Samanta, ?? en Nena zijn door dezelfde jongen ontmaagd en daarom kunnen ze niet goed met elkaar?
Ik kan het ook verkeerd verstaan hebben.
En dan ook nog het allerlaagste gestoorde tuig van de richel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Toch wel erg,mag je drie mensen uitnodigen en met moeite krijgt ze ze bij elkaar.
Ja dat zei zequote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:58 schreef blomst het volgende:
Samanta,Tiffany en Nena zijn door dezelfde jongen ontmaagd en daarom kunnen ze niet goed met elkaar?
Ik kan het ook verkeerd verstaan hebben.
Nena volgens mij wel maar Amanda ziet dat niet echt in.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:02 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft buiten de kooi dus weinig echte vrienden.
wel haast zekerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is Nadia verliefd op Amanda
Die indruk krijg ik ook, het zal me niet verbazen als Nadia binnenkort opbiecht dat ze verliefd is op Amanda.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is Nadia verliefd op Amanda
Zwaai je even naar me? Of heb je een mal hoedje op...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:04 schreef FdW het volgende:
Ga hier maar een terrasje pikken...![]()
![]()
http://www.zeegat.nl/
Dus dan komt alleen Tiffany. Kan ze mooi een ontbijtje meenemen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:03 schreef Maria44 het volgende:
Samantha had niet veel zin volgens mij want die moest misschien wel werken zei ze tegen Amanda vorige week aan de telefoon.
Ze kent ook vast nog wel een Kimberley...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus dan komt alleen Tiffany. Kan ze mooi een ontbijtje meenemen.
Het zal vast geen Audreytype zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus dan komt alleen Tiffany. Kan ze mooi een ontbijtje meenemen.
dat denk ik nu ook steedsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik ook, het zal me niet verbazen als Nadia binnenkort opbiecht dat ze verliefd is op Amanda.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:16 schreef demins het volgende:
[..]
Ze kent ook vast nog wel een Kimberley...
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:17 schreef mootie het volgende:
Het zal vast geen Audreytype zijnLaat staan dat ze ooit iets van Capote heeft gelezen.
![]()
Die vat ik niet...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Misschien is ze bij een Onslow beter op haar plaats.![]()
Eigenlijk niet specifiek Onslow maar in het hele verhaaltje daaromheen: "Keeping up appearances".quote:
Schone schijn leuke seriequote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eigenlijk niet specifiek Onslow maar in het hele verhaaltje daaromheen: "Keeping up appearances".
Ik weet nog goed dat Nadia een spuughekel had aan Amanda en Natasia, en ze vol lof over Lieke sprak.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:32 schreef riri het volgende:
nadia doet alles na van amanda
je kunt alles van amanda zeggen maar ze is wel echt zichzelf...aan nadia is alles nep
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:25 schreef wolferl het volgende:
NAdia moet weer om de 20 seconden in de camera kijken.
"Ben ik in beeld, zien ze me zingen''
Wou je een Onslow aan Amanda of Nadia slijten? Maar Onslow had nooit zin in seksquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat was nog eens een man met niveau!
![]()
Brian zat in/op zo'n tennis academy ofzo dacht is begrepen te hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:33 schreef Varen het volgende:
Brian heeft getennist tot hij naar NL kwam (20)
Dennis zijn vader en moeder tennisen recreatief
Zo zie je maar dat het uiteindelijk om de persoonlijkheid gaat en niet om het uiterlijk. Die 2 meiden zijn zo gefixeerd op uiterlijkheden dat in combinatie met de hatelijke opmerkingen richting anderen maakt ze lelijk! Nadia btw erger dan Amanda wat mij betreft.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:39 schreef Disana het volgende:
Jaap voelt zich 'niet meer helemaal wow' bij Nadia. Knappe vrouw, maar verder... [ ] Geen inhoud.
Hij heeft nu zijn eigen Queenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:39 schreef Varen het volgende:
Jaap vindt Nadia een knappe vrouw, maar ze doet hem niet meer zoveel, de inhoud...
Mee eens, bij Amanda is het niet zo gespeeld, die is echt zo als ze is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat het uiteindelijk om de persoonlijkheid gaat en niet om het uiterlijk. Die 2 meiden zijn zo gefixeerd op uiterlijkheden dat in combinatie met de hatelijke opmerkingen richting anderen maakt ze lelijk! Nadia btw erger dan Amanda wat mij betreft.
Nadia is veel erger inderdaad. Die leeft bij de gratie van het vergelijken met anderen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat het uiteindelijk om de persoonlijkheid gaat en niet om het uiterlijk. Die 2 meiden zijn zo gefixeerd op uiterlijkheden dat in combinatie met de hatelijke opmerkingen richting anderen maakt ze lelijk! Nadia btw erger dan Amanda wat mij betreft.
Ze kunnen allebei niet normaal dansen. Je weet wel, dansen voor de lol.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:50 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
en rijden maar
[afbeelding]
Schijnt wel een favoriete bezigheid te zijn van die twee, dat geschuur met die onderlijven tegen elkaar aan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:50 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
en rijden maar
[afbeelding]
Denniks lulde een half uur lang over het weer.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:51 schreef STAP01 het volgende:
Brain is ook alweer afgehaakt. Dennix is zelfs te saai voor Brain!
Nu alweer aan de zuip? Kan weer een zootje worden vanavond.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:55 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dan maar wat wijn erin, misschien hapt ze dan toe Nadia.
Achteraf, altijd heeft die stakker een smoes.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:04 schreef petraa het volgende:
Dennis had graag mee willen doen in de vijver (Haartjes), maar deed het niet want het werd dan toch vechten tussen hem en Huub.
Over een maandquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:07 schreef wolferl het volgende:
Wanneer is de volgende wegstem ronde?
Ik zou willen dat Brian, Jaap en Huub gaan samenwerken TEGEN Dennixquote:
Na Brianiaans worden we nu ook vergast op Dennisiaans verhaspelen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:59 schreef wolferl het volgende:
Denniks: Huub probeerde weer lekekr in en goed presenteerblaadje te komen bij jou.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dus nog een maandje en dan is Denniks eruit.
ALS SuperDennis eruitgaat is het als eigenaar van De Villa met dequote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dus nog een maandje en dan is Denniks eruit.
ik verwacht wel dat Brian en Amanda Denniks zullen wegstemmen als het zover komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou willen dat Brian, Jaap en Huub gaan samenwerken TEGEN Dennix
Een tijdje vond ik het leuk zoals jij deed, maar het wordt nu beetje kinderachtig en hetzelfde niveau als Dennis.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
ALS SuperDennis eruitgaat is het als eigenaar van De Villa met de
sleutels van de poort in zijn zak !!!!
Jaap is hem volgens mij ook liever kwijt dan rijkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
ik verwacht wel dat Brian en Amanda Denniks zullen wegstemmen als het zover komt.
Alleen Nadia en Jaap twijfel ik, Nadia valt dan wel om te halen door Brian en Amanda.
Maar Jaap kan dwars doen.
Je bent gewoon jaloers dat jij niet welkom bent op de DHWP !!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Een tijdje vond ik het leuk zoals jij deed, maar het wordt nu beetje kinderachtig en hetzelfde niveau als Dennis.
Ik verwacht eerder dat Nadia moeilijk gaat doen. Immers, met wie moet ze dan voor kostbare televisiemomentjes nepgeilen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:11 schreef wolferl het volgende:
ik verwacht wel dat Brian en Amanda Denniks zullen wegstemmen als het zover komt.
Alleen Nadia en Jaap twijfel ik, Nadia valt dan wel om te halen door Brian en Amanda.
Maar Jaap kan dwars doen.
Kan jij als uber Denniks fan ons uitleggen waarom Denniks en Nadia vannacht zaten te stuntelen in bed.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
ALS SuperDennis eruitgaat is het als eigenaar van De Villa met de
sleutels van de poort in zijn zak !!!!
IK vraag me af hoe oud je bent!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij niet welkom bent op de DHWP !!
Precies dat denk ik ook!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat Nadia moeilijk gaat doen. Immers, met wie moet ze dan voor kostbare televisiemomentjes nepgeilen?
ik ook, en daarna met met zijn allen tegen Nadaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou willen dat Brian, Jaap en Huub gaan samenwerken TEGEN Dennix
... Want die gozer wil met me dansuh...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:14 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Brian hou jij mijn handtasje even vast.........
Amanda, ik verwacht dat Nadia genoegen gaat nemen met een reserve rol als sexpartner van Amanda.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat Nadia moeilijk gaat doen. Immers, met wie moet ze dan voor kostbare televisiemomentjes nepgeilen?
PURE tactiek ! Dennis wil eigenlijk HELEMAAL niet met Nadia naar bed, maar hetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:13 schreef wolferl het volgende:
[..]
Kan jij als uber Denniks fan ons uitleggen waarom Denniks en Nadia vannacht zaten te stuntelen in bed.
Ik haak af, tegen zoveel dommigheid valt niet op te boksenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
PURE tactiek ! Dennis wil eigenlijk HELEMAAL niet met Nadia naar bed, maar het
is beter voor het spel dat 'ie het wel doet !!
Ik zal een webcam meenemen naar de DHWP zodat je vanaf thuisquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik haak af, tegen zoveel dommigheid valt niet op te boksen![]()
Laatste woord nu tegen jou. Ik VOND je leuk, maar je bent nu vervelend!!! doeggggg ik ga de zon in.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:16 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zal een webcam meenemen naar de DHWP zodat je vanaf thuis
mee kan genieten ! Heb je toch nog EEN BEETJE het idee dat je erbij bent
Nadia dist eerder hem hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
PURE tactiek ! Dennis wil eigenlijk HELEMAAL niet met Nadia naar bed, maar het
is beter voor het spel dat 'ie het wel doet !!
Dat zeg ik: PURE tactiek !!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:17 schreef wolferl het volgende:
En ja Nadia en Denniks zijn een back up stelletje.
verbeelding heb je wel, maar is niet erug hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:16 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zal een webcam meenemen naar de DHWP zodat je vanaf thuis
mee kan genieten ! Heb je toch nog EEN BEETJE het idee dat je erbij bent
Vergeet je je Huub-En-Lieke-Luchtbed niet ??!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Laatste woord nu tegen jou. Ik VOND je leuk, maar je bent nu vervelend!!! doeggggg ik ga de zon in.
Mischien is dat wel een geheime opdracht van FEBO.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:18 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
goedzo Nadia je hebt de camera gevonden.
Pure tactiek 100% 100% doe je ding doe je ding, serieus ik zweer het jequote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat zeg ik: PURE tactiek !!
Maar als Dennis niet af en toe over Nadia's pussy wrijft is
de backup van Naadje gauw over !!! Vandaar dus......
Hallo meneer de Denniks stalker.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat zeg ik: PURE tactiek !!
Maar als Dennis niet af en toe over Nadia's pussy wrijft is
de backup van Naadje gauw over !!! Vandaar dus......
Iets anders kan ze niet, alleen maar kirren: Scattie I luv u, chica, poppetje, schatjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mischien is dat wel een geheime opdracht van FEBO.
Nadia zoek zoveel mogelijk camera's en kijk er geilig in.
Weet je wel hoe vermoeiend het is om Dennis van DGK te zijn? Al die plannen verzinnen en weer uitstellen put je uit, hoor!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:22 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
waarom maken ze Dennix niet wakker, die heeft nog niets gedaan vandaag.
Het schijnt dat hij op TIEN DGK Forum flinke haat uitoefende tegen Huub.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:23 schreef farceman het volgende:
Ik vraag me echt af wat miscast Dennis tijdens de audities heeft verteld.
enige wat hj doet is over Huub praten en Jaap Japio of Brotha noemen.
Syl is uiteindelijk getoneelhaakt omdat ze meer figurant was en datzelfde ligt ook voor dennix in het verschiet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:24 schreef farceman het volgende:
Hoop dat Nix niet mee mag doen met die DJ cursus, hij moet het eerst maar eens verdienen.
Bij Sylvia werd er toch ook vanalles afgepakt als ze niks leverde?
Bodybag is ook goed...opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:26 schreef wolferl het volgende:
Nou dgk_fan, koop een kikkerpak voor je dushi.
Ik ben al aan het bellen ! Mijn neef heeft een feestwinkel, en heeft toevalligquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:26 schreef wolferl het volgende:
Nou dgk_fan, koop een kikkerpak voor je dushi.
Nee hij heeft een but plug in zijn kont.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:37 schreef Darklight het volgende:
Dennix loopt altijd zo raar
Net of die in zn broek heeft gepoept
Ja met Jaap komt het wel goed, zolang die griezel zich niet met Jaap's afvallen bemoeit komt het helemaal goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap is wel minder vet als toen hij erin kwam..
"Ach sterruf jonguh... écht."quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:51 schreef Meganog het volgende:
Amanda had een vriendje: "Ik ga je vermoorden als de vriendin van Ferdi O."
Dit was de jongen die zijn vriendin in de fik had gestoken.
Dat neemt die vast en zeker serieus ja, als hij 1 kaartje krijgtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ben al aan het bellen ! Mijn neef heeft een feestwinkel, en heeft toevallig
twee van die pakken liggen.
Ik heb vanochtend een doos ijsjes aan Dennis gestuurd,
met een leuk kaartje erbij:
[afbeelding]
Die jongen had zón rap gezongen, en het staat op GS. Kende Amanda dan deze knakker?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:51 schreef Meganog het volgende:
Amanda had een vriendje: "Ik ga je vermoorden als de vriendin van Ferdi O."
Dit was de jongen die zijn vriendin in de fik had gestoken.
Die is niet in beeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:22 schreef Copycat het volgende:
Heeft Dennis ook veel post?
Als ik de vader van dat meisje was had ik voor die gozerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:22 schreef F04 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/paginas/awa-Hoe%20Kan%20Dit.mp3![]()
Morgen of overmorgen? Sowieso? 100%?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als ik de vader van dat meisje was had ik voor die gozer
ook een beat gemaakt !!! 140bpm met mijn vuisten op zijn kop !!!!
Echte Lawines!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:29 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
oja voor dat ik het vergeet: wat een mooie witte rozen staan er op tafel
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:33 schreef F04 het volgende:
Van dat meisje en z'n ouders was er later bijna niks meer van vernomen.
jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:36 schreef mootie het volgende:
Lieke draagt een tuniekje als een tuniekje![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:38 schreef Marrije het volgende:
Nadia vraagt wat dat voor plek is op Brians buik
Brian: schotwond, tijdens carnaval op Aruba, de praalwagen was net voorbij geweest en er brak een schietpartij uit, ik stond op de verkeerde plek
Nadia: echt?
Brian: ja
Amanda: zweer je dat?
Amanda: op mij?
Brian: nee. Ok, nu de echte versie. . .
Amanda: ik zat op mijn scooter
![]()
Ik heb het niet gehoord, en ik begrijp de clou niet...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:38 schreef Marrije het volgende:
Nadia vraagt wat dat voor plek is op Brians buik
Brian: schotwond, tijdens carnaval op Aruba, de praalwagen was net voorbij geweest en er brak een schietpartij uit, ik stond op de verkeerde plek
Nadia: echt?
Amanda: zweer je dat?
Amanda: op mij?
Brian: nee. Ok, nu de echte versie. . .
Amanda: ik zat op mijn scooter
![]()
Dat Nadia goedgelovig isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, en ik begrijp de clou niet...![]()
Brian wilde ff stoer en cool doen met een zogenaamd spannende verklaring, toen hij aangaf de echte versie te vertellen, kwam Amanda dus met een beduidend minder stoer en coole versiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, en ik begrijp de clou niet...![]()
Thx! Je moet het gehoord hebben, denk ik...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian wilde ff stoer en cool doen met een zogenaamd spannende verklaring, toen hij aangaf de echte versie te vertellen, kwam Amanda dus met een beduidend minder stoer en coole versie
Ja misschien wel, t was echt grappig en dat vind ik niet snel. Maar die plek op Brians buik komt dus niet van op zijn scooter zitten en dan vallen ofzo, al is de werkelijke reden me ontgaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:49 schreef demins het volgende:
[..]
Thx! Je moet het gehoord hebben, denk ik...![]()
niet gehoord, ik luister naar het meest gehate clubjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:50 schreef Darklight het volgende:
schakel net in, wat is huub van plan?
"Het is echt spijkerhard"
Niet echt een leuk plan van Huub.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:50 schreef Darklight het volgende:
Het is een riem en van mij hoeft hij er ook niet echt bij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
jamaar die zwarte band / riem (ik kan het niet goed zien) vind ik weer minder op dat geel
Ik schakelde ook net in en hoorde iets over eten 'voor z'n neus zetten' en dat 'ie' daar niet tegen kan. Lieke wou meedoen, maar Huub zei 'laat dat nou maar aan mij over'.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:50 schreef Darklight het volgende:
ik denk dat ik de enige ben die het nog wel grappig vindtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:57 schreef ericahysterica het volgende:
g middag allemaal ik log net in......heeft dellie nou een ouderwetse theedoek aan?![]()
Lieke schijn ttussen de huishouding zijn gesprongen vanmorgen, Huub adviseerd Lieke dat niet weer te doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:00 schreef Marrije het volgende:
Ik heb het advies gemist maar Lieke is not amused: adviseur Huub in da house
Lieke schijnt vanmorgen tussen de vechtende HH te zijn gesprongen en vervolgens beschuldigd te zijn van het uitdelen van klappen. Beelden hebben bewezen dat dat niet het geval is geweest.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:00 schreef Marrije het volgende:
Ik heb het advies gemist maar Lieke is not amused: adviseur Huub in da house
ja daar kan Huub nog een puntje aan zuigenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
Huub vindt dat Lieke zich opstelt als iemand die zegt 'kijk eens hoe goed ik ben'. En hij noemde haar een guardian angel.
Huub heeft gelijk.
aha, dank, ik denk dat het een goed advies is van huubquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:02 schreef Clank het volgende:
[..]
Lieke schijnt vanmorgen tussen de vechtende HH te zijn gesprongen en vervolgens beschuldigd te zijn van het uitdelen van klappen. Beelden hebben bewezen dat dat niet het geval is geweest.
Huub's advies is om niet meer tussen ruzieënde mensen te springen.
Het is bij die twee verschillend, maar je hebt wel een beetje gelijkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja daar kan Huub nog een puntje aan zuigen![]()
ik vraag me af waarom ze dat heeft gedaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke schijn ttussen de huishouding zijn gesprongen vanmorgen, Huub adviseerd Lieke dat niet weer te doen.
Reflex?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom ze dat heeft gedaan
Wat ik net begreep van Lieke omdat het er zo heftig aan toe ging.. en dus om mensen uit elkaar te halen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom ze dat heeft gedaan
Ja, logisch ook. Alleen kan Huub het niet hebben als Lieke er voor de streamers mee wil scoren en Lieke vind het wel aardig om er mee te scoren denk ik. En daar zit het probleempje tussen de twee?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Wat ik net begreep van Lieke omdat het er zo heftig aan toe ging.. en dus om mensen uit elkaar te halen.
Ik ben het filmpje ook aan het laden. Vanavond zou beslist worden of Safraa Palma vervangt. Ik ben benieuwd of dat doorgaat, en hoe.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Net de beelden gezien van vanmorgen. Dat was een aardige mep die Safra's medewerkster aan de reguliere huishouding verkocht. Dat gaat wel lekker zo, de strijd verplaatsen van de bewoners naar de huishouding.
Ja, dat zal vast geen Safraa worden denk ik. Vind het ook erg vreemd dat die tante zich hier voor laat lenen. Je kunt er op wachten dat het heibel wordt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het filmpje ook aan het laden. Vanavond zou beslist worden of Safraa Palma vervangt. Ik ben benieuwd of dat doorgaat, en hoe.
Huub gaf Palma vanmorgen, meteen na het 'incident' alweer een kus, dus het zal er wel niet meer van komen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het filmpje ook aan het laden. Vanavond zou beslist worden of Safraa Palma vervangt. Ik ben benieuwd of dat doorgaat, en hoe.
Nee, heeft er denk ik weinig mee te maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, logisch ook. Alleen kan Huub het niet hebben als Lieke er voor de streamers mee wil scoren en Lieke vind het wel aardig om er mee te scoren denk ik. En daar zit het probleempje tussen de twee?
daar maakt ie een puntquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:09 schreef Dark het volgende:
Volgens Brian is Lieke aan het draaien, omdat de rest het te gezellig heeft, dat kan ze niet hebben, dat ze er geen deel van kan uitmaken.
Jammer, ik vind de aanwezigheid van Safaa wel grappig. Misschien kunnen ze nog iets anders voor haar bedenken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub gaf Palma vanmorgen, meteen na het 'incident' alweer een kus, dus het zal er wel niet meer van komen.
daarom begrijp ik het du sook niet want je kunt erop wachten dat, bijvoorbeeld een herma zal zeggen dat lieke klappen heeft uitgedeeldquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, heeft er denk ik weinig mee te maken.
Door haar ingriijpen werd Lieke óók beschuldigd van het uitdelen van klappen... wat achteraf niet waar bleek te zijn. Ze riskeert een exit als er wel wat... eventueel per ongeluk.. was gebeurd. En dan staat Huub er alleen voor.
Lieke houdt Brian goed bezig in elk geval.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:14 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Lieke gaat volgens brian muziek draien omdat ze jaloers is dat zij gezellig bij elkaar zitten, en Lieke geen vriendinnen in de kooi heeft.
Hij moest eens weten dat ze net een woordenwisseling had met Huub.
Lieke had het erover dat ze beelden hadden gezien waar op te zien was dat zij niet geslagen had. Daarom was er ws vanmorgen ook zo'n lange streamlock.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
daarom begrijp ik het du sook niet want je kunt erop wachten dat, bijvoorbeeld een herma zal zeggen dat lieke klappen heeft uitgedeeld
Dus Lieke heeft eigenlijk een heldenrol gespeeld en Huub kan dat niet zetten!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Lieke had het erover dat ze beelden hadden gezien waar op te zien was dat zij niet geslagen had. Daarom was er ws vanmorgen ook zo'n lange streamlock.
zo begreep ik het ook....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, heeft er denk ik weinig mee te maken.
Door haar ingriijpen werd Lieke óók beschuldigd van het uitdelen van klappen... wat achteraf niet waar bleek te zijn. Ze riskeert een exit als er wel wat... eventueel per ongeluk.. was gebeurd. En dan staat Huub er alleen voor.
Puik plan!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:24 schreef neehe het volgende:
Het zou leuk zijn als iemand een wandelstok voor Dennix opstuurt.
Hij loopt als een oude man door het huis en de tuin.
Dan wordt hij minder moe.
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:27 schreef demins het volgende:
[..]
Puik plan!!!Maar ík heb mijn wandelstok zelf nodig...
Heb je je geluid wel goed aanstaan hij zingt er ook nog eens bijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:28 schreef mootie het volgende:
Wat een briljant 2 akkoorden nummer van Brian...... Geniaal.
Zingt? Bromt.....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:30 schreef wie.. het volgende:
[..]
Heb je je geluid wel goed aanstaan hij zingt er ook nog eens bij![]()
Ik gok zo dat Safaa nooit bestaan heeftquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:33 schreef ericahysterica het volgende:
ik heb even wat bijgelezen, klopt het nou dat er vanvond een stemming of een overleg zal plaatsvinden dat Saffraa blijft of niet?
Ik vond Safraa de eerste keer grappig. Gisteren vond ik dat ze niet zoveel te melden had. Ze viel enkel in herhalingen. En wat vandaag gebeurde, tja, als Tien echt ruzie wil en dan kan dat natuurlijk altijd geregeld worden. Zo kwam het een beetje over.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik gok zo dat Safaa nooit bestaan heeft![]()
Dat doen ze toch zelf? Ze kiezen er vaak voor om tot 5 uur in de morgen te beppen in bed.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:41 schreef wolferl het volgende:
Weinig rust, de Redactie is bezig om Huub en Lieke geestelijk en lichamelijk kapot te maken.
Dan nog slaat het nergens op dat de rest wel mag slapen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat doen ze toch zelf? Ze kiezen er vaak voor om tot 5 uur in de morgen te beppen in bed.
Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:49 schreef ericahysterica het volgende:
het gaat hier bufferen als een gek bij jullie ook?
Ja, er was er nog maar 1 die het goed deed. Refresh helpt, en doe anders eens 'n'.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:49 schreef ericahysterica het volgende:
het gaat hier bufferen als een gek bij jullie ook?
Dat heb ik niet gehoord. Brian vroeg haar eerder of ze op wou ruimen voor ze zelf ging koken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:53 schreef ericahysterica het volgende:
amanda: lieke gaat koken
nada: alweer?
stelletje luie meiden gatverdamme
Amanda ging niet koken, die wilde een broodje Baopao in de magnetron doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord. Brian vroeg haar eerder of ze op wou ruimen voor ze zelf ging koken.
Smerige verwende kut-hoeren dat 't zijn. Als ze het niet bevalt dan koken ze toch lekker zelf?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:53 schreef mootie het volgende:
Nadia: wie kookt er?
A: Lieke.
Nadia: alweer?
Errrrrr..... zou ze niet gewoon blij moeten zijn dat er iemand kookt?
Hoe langer ze in die hut zitten hoe meer zich een taalgebruik ontwikkelt dat daar binnen als normaal wordt beschouwd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:51 schreef mootie het volgende:
Er stinkt echt iets focking nasty in die kutkoelkast.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Smerige verwende kut-hoeren dat 't zijn. Als ze het niet bevalt dan koken ze toch lekker zelf?
Het was wel wat Brian zei. Maar goed, zal me niets verbazen als Lieke de Heilige weer kookt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda ging niet koken, die wilde een broodje Baopao in de magnetron doen.
Ik heb net die knal gezien op het filmpje van VOL. Het is volgens mij Safaa zelf die die klap uitdeelt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Net de beelden gezien van vanmorgen. Dat was een aardige mep die Safra's medewerkster aan de reguliere huishouding verkocht. Dat gaat wel lekker zo, de strijd verplaatsen van de bewoners naar de huishouding.
bespeur ik daar een ondertoon?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was wel wat Brian zei. Maar goed, zal me niets verbazen als Lieke de Heilige weer kookt.
echte liefde gaat. . .quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:58 schreef ericahysterica het volgende:
te dom voor woorden dat lieke nog voor dat zooitje kookt
Maar Lieke is ok ole oleeeee, Lieke is ok olee oleeeeeee, Lieke is ok, Lieke is ok, Lieke is ok ole oleeeeequote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Leek me meer een boventoonJa, ik vind dat Lieke erg graag de Goeie speelt.
Volgens mij ook. Ik denk dat ze niet meer terug mag komen. Het resultaat van de reactie van Herma, die met gebalde vuisten ineens naar voren stormt, hebben we helaas niet kunnen zien. (Als dat raak was moet ze ook opzouten, maar dat zullen we ws nooit weten)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb net die knal gezien op het filmpje van VOL. Het is volgens mij Safaa zelf die die klap uitdeelt.
http://www.youtube.com/watch?v=7T-44EiW35U
lieke etaleert graag dat ze niet zo rancuneus is als dat trash en bovendien hecht zij aan gezond eten. wat de anderen koken is allemaal junkfood, in dat opzicht kan ik het nog wel volgen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Leek me meer een boventoonJa, ik vind dat Lieke erg graag de Goeie speelt.
nee dat is eigenlijk erg jammer opzouten met die poedelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Ik denk dat ze niet meer terug mag komen. Het resultaat van de reactie van Herma, die met gebalde vuisten ineens naar voren stormt, hebben we helaas niet kunnen zien. (Als dat raak was moet ze ook opzouten, maar dat zullen we ws nooit weten)![]()
Etaleren is een goed woord, jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieke etaleert graag dat ze niet zo rancuneus is als dat trash en bovendien hecht zij aan gezond eten. wat de anderen koken is allemaal junkfood, in dat opzicht kan ik het nog wel volgen.
Gelukkig zit ik niet in die kooi voor mij konden ze doodvallen en ik deed gewoon nietssssssss
eerlijk gezegd is het niet het type mens wat mij aantrekt maarrrrrrrr gezien het trash wat er zit komt zij er ver bovenuit wat mij betreft/.......geldt trouwens ook voor huubquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Etaleren is een goed woord, jaZe deed het eerder ook al bij Huub. Ik vind dat geen leuke kant van haar, en zou er zeker ook mee in de problemen komen als ik met haar om moest gaan.
Ik ook, hij jaagt me zeker twee keer per dag de stuipen op het lijf als hij een kikker na probeert te doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:05 schreef ericahysterica het volgende:
btw wat geniet ik van de terror dennis bij het opstaan, bij het ontbijt etc............![]()
![]()
Wie wil er nou een ringtone van de stem van Amandaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hahha dit moeten jullie zien: http://www.tien.tv/web/show/id=1070389 en dan het filmpje , als laatste komt Nadia , het lijkt net een hoer.![]()
Ben het helemaal met je eens, en om dezelfde redenen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
eerlijk gezegd is het niet het type mens wat mij aantrekt maarrrrrrrr gezien het trash wat er zit komt zij er ver bovenuit wat mij betreft/.......geldt trouwens ook voor huub
Mm dat zou ik nog kunnen begrijpen , maar kijk heel het filmpje maar , dan kom je nog veel ergere tegenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie wil er nou een ringtone van de stem van Amanda![]()
als ze de hondjes pas heeft volgens mijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:14 schreef wolferl het volgende:
Ik dacht dat Amanda minstens 3 keer zou koken deze week.
Was toch de deal met Huub.
Het is Brian dit en Brian dat bij haar, leuk voor Amanda maar ik schat zo in dat ze binnenkort wel wat te horen krijgt van haar zo van:"dat is mijn vent hoor".quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:02 schreef wolferl het volgende:
Nadia vond het zo stoer dat Brian gitaar speelde.
Je bent om te kotsen Nadia.
ik zit daar al een tijdje op te wachten maar het komt maar nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:15 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Het is Brian dit en Brian dat bij haar, leuk voor Amanda maar ik schat zo in dat ze binnenkort wel wat te horen krijgt van haar zo van:"dat is mijn vent hoor".
Wacht maar af
Ja, ik had het uitgekeken. Ik neem aan dat je vooral 'classy' Nadia erg leuk vondquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:14 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Mm dat zou ik nog kunnen begrijpen , maar kijk heel het filmpje maar , dan kom je nog veel ergere tegen
Met die lok haar om haar vingerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik had het uitgekeken. Ik neem aan dat je vooral 'classy' Nadia erg leuk vond![]()
Heeft Nadia in die promo het nou over 'mijn classy lifestyle' ja dat hebben we gezien tot nu toequote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie wil er nou een ringtone van de stem van Amanda![]()
Denk niet dat Nadia Brian op plan a heeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:15 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Het is Brian dit en Brian dat bij haar, leuk voor Amanda maar ik schat zo in dat ze binnenkort wel wat te horen krijgt van haar zo van:"dat is mijn vent hoor".
Wacht maar af
Haar stem als geile ringtone zal wel leuk zijn , maar aangezien ik haar nu ken van de kooi en weet wat voor misselijk wijf ze is: nee dankjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik had het uitgekeken. Ik neem aan dat je vooral 'classy' Nadia erg leuk vond![]()
Wat mij betreft is Nadia gewoon trash, en leeg, en overbodig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:20 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Heeft Nadia in die promo het nou over 'mijn classy lifestyle' ja dat hebben we gezien tot nu toe![]()
Zou best kunnen, met de muziek aan wordt er stevig 'geschuurd', ze hebben al gezoend 'omdat ze het allebei leuk vonden, ze zitten de hele dag met elkaar te kleppen, nagels en haren te doen, ze drinken samen op een middag een paar flessen wijn leeg........quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Denk niet dat Nadia Brian op plan a heeft.
Ze zal nu eerder voor Amanda zelf gaan.
Ik vermoedelijk al na twee dagen. Het is de rol die ze daar neerzet. Uiterst irritant en verklarend waarom medebewoners haar niet pikken. Heb al vaker aan gegeven dat het allemaal TE is en het onbestaanbaar is dat iemand zo kan zijn in werkelijkheid. Mocht ze wel echt zo zijn, dan zou ik persoonlijk ook met een grote boog om haar heenlopen. Continu geconfronteerd worden met je eigen menselijkheid door haar onfeilbare aanwezigheid is dodelijk voor je zelf.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Etaleren is een goed woord, jaZe deed het eerder ook al bij Huub. Ik vind dat geen leuke kant van haar, en zou er zeker ook mee in de problemen komen als ik met haar om moest gaan.
Gaat ze zelf voor hem koken, dat heeft die arme jonge wel verdient na al die terror tegen Huub.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:25 schreef Disana het volgende:
Nadia: Wat gaan we eten, Brian. Brian weet het niet.
Nadia over Lieke: Weet je wat ik zielig vind? Ze kookt nooit voor Dennis.
Ik word zo gaar van dat achterbakse gepraat. Laten ze nou dat tegen elkaar zeggen ofzo.... Niemand heeft hier wat aan, dit zijn gewoon ergelijke streams.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:25 schreef Disana het volgende:
Nadia: Wat gaan we eten, Brian. Brian weet het niet.
Nadia over Lieke: Weet je wat ik zielig vind? Ze kookt nooit voor Dennis.
Prima toch? Daar kan ze mee scoren bij de streamers en ze weet het! Dus doet ze het graag! Saint Lieke in DEEGEEKAYquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
En terwijl ze het zo druk met zichzelf hebben staat Lieke vreten te maken voor de meute.
(Moest Amanda niet drie dagen koken om haar hondjes de hut in te krijgen?)
Kan ze wel koken ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:27 schreef wolferl het volgende:
[..]
Gaat ze zelf voor hem koken, dat heeft die arme jonge wel verdient na al die terror tegen Huub.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |