Vergist Jaap zich nu in het rubber?quote:
Wordt zijn haar toch natquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:36 schreef neehe het volgende:
Durft dennix het water niet in ??
Dan wordt al te duidelijk dat het in de zwembroek ook nix isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:36 schreef neehe het volgende:
Durft dennix het water niet in ??
Die zijn enorm trots op haar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:46 schreef Varen het volgende:
Ik vraag me af, wat Nadia haar familie denkt van die sexverhalen van haar, ik zou het neit leuk vinden![]()
![]()
![]()
Die zijn uiteraard net zo dom, ordinair, schaamteloos en a-sociaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:46 schreef Varen het volgende:
Ik vraag me af, wat Nadia haar familie denkt van die sexverhalen van haar, ik zou het neit leuk vinden![]()
![]()
![]()
Ja, haar moeder zei ook; meid je doet het goed, borsten vooruit en gaan!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, ze heeft de goede gewoontes van haar moeder overgenomen
Tiffany geloof ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:56 schreef blomst het volgende:
Jongste zusje amanda komt niet.
Samanta en?? worden nu uitgenodigd.
Tiffany?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:56 schreef blomst het volgende:
Jongste zusje amanda komt niet.
Samanta en?? worden nu uitgenodigd.
Hoorde ook zo ietsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:58 schreef blomst het volgende:
Samanta, ?? en Nena zijn door dezelfde jongen ontmaagd en daarom kunnen ze niet goed met elkaar?
Ik kan het ook verkeerd verstaan hebben.
En dan ook nog het allerlaagste gestoorde tuig van de richel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Toch wel erg,mag je drie mensen uitnodigen en met moeite krijgt ze ze bij elkaar.
Ja dat zei zequote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:58 schreef blomst het volgende:
Samanta,Tiffany en Nena zijn door dezelfde jongen ontmaagd en daarom kunnen ze niet goed met elkaar?
Ik kan het ook verkeerd verstaan hebben.
Nena volgens mij wel maar Amanda ziet dat niet echt in.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:02 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft buiten de kooi dus weinig echte vrienden.
wel haast zekerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is Nadia verliefd op Amanda
Die indruk krijg ik ook, het zal me niet verbazen als Nadia binnenkort opbiecht dat ze verliefd is op Amanda.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is Nadia verliefd op Amanda
Zwaai je even naar me? Of heb je een mal hoedje op...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:04 schreef FdW het volgende:
Ga hier maar een terrasje pikken...![]()
![]()
http://www.zeegat.nl/
Dus dan komt alleen Tiffany. Kan ze mooi een ontbijtje meenemen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:03 schreef Maria44 het volgende:
Samantha had niet veel zin volgens mij want die moest misschien wel werken zei ze tegen Amanda vorige week aan de telefoon.
Ze kent ook vast nog wel een Kimberley...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus dan komt alleen Tiffany. Kan ze mooi een ontbijtje meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |