quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub zat daarvoor al aan Palma, met zijn handen om haar middel, of ze wat genegeheid nodig had. Palma wilde dat niet hebben maar Huub bleef doorgaan, volgens mij is dat niet de bedoeling.
Wel, blond haar, altijd kauwgom kauwendquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kan me niet eens meer herinneren hoe Yvonne eruit ziet
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:34 schreef riri het volgende:
quote]Op woensdag 1 augustus 2007 11:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub zat daarvoor al aan Palma, met zijn handen om haar middel, of ze wat genegeheid nodig had. Palma wilde dat niet hebben maar Huub bleef doorgaan, volgens mij is dat niet de bedoeling.
Nee, dat kan onder uitlokken vallen en dat mag dus niet maar het staat los van die hele streamlock.quote:Een arm om de schouder of iemands middel slaan mag gewoon hoor
Klopt, was geen directe aanleiding. Denk zelf dat ze Palma in het vizier hadden en dat Yvonne voor haar het veld moest ruimen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waarom moest die eruit dan? Volgens mij is die ook op een dag gewoon niet meer gekomen.
Nee, dat kan onder uitlokken vallen en dat mag dus niet maar het staat los van die hele streamlock.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Een arm om de schouder of iemands middel slaan mag gewoon hoor
Palma is geen speelster dus die mag je gerust op haar bek slaan. Toen ze Lieke had geslagen mocht dat ook gewoon.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:35 schreef noekje het volgende:
Nee, dat kan onder uitlokken vallen en dat mag dus niet maar het staat los van die hele streamlock.
Waarom veranderen die poetsmiepen hun naam allemaal? En dan ook nog lekker op z'n ordinairs?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:32 schreef Darklight het volgende:
Ruzie tussen de HH, sharon olga kon haar handen niet thuishouden, saffa sloeg sharon olga
Streamlock
ja en ja maar daarom kan het nog wel besproken wordenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, dat kan onder uitlokken vallen en dat mag dus niet maar het staat los van die hele streamlock.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb Yvonne nooit gezien, waarom is zij toen weggegaan?
kan ook gespeeld zijn van huub omdat ie nu met palma opgescheept blijft zittenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Er is duidelijk meer gebeurd , Huub vond het ook niet meer leuk. Ik ben bang dat Saffa niet meer terug komt..
Saffa heeft Palma dus duidelijjk niet hard genoeg geslagenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Er is duidelijk meer gebeurd , Huub vond het ook niet meer leuk. Ik ben bang dat Saffa niet meer terug komt..
De ruzie was ook tussen Herma, Olga versus Safaa, Carolien. Palma was niet echt in beeld?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
ze was wel in beeld maar hield zich toen ff op de achtergrondquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:42 schreef Dark het volgende:
[..]
De ruzie was ook tussen Herma, Olga versus Safaa, Carolien. Palma was niet echt in beeld?
En dat zou dan over Safaa gaan? Huub de matenaaier?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:43 schreef Darklight het volgende:
Huub zei nog wel tegen Jaap: "Gewoon terugkomen he, hoezo mediageil"
Wat denk je zelf..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
En dat zou dan over Safaa gaan? Huub de matenaaier?
thnx, blij dat ik het nou ook gezien heb.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:41 schreef FSR het volgende:
Hier het filmpj van de vechtpartij
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=33130&sess=664&suc=u
lijkt mij ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:46 schreef FSR het volgende:
[..]
Wat denk je zelf..![]()
Over Jopalmase dus...
Die streamlock was wel erg scherp.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
thnx, blij dat ik het nou ook gezien heb.![]()
En de opmerkingen van Palma's team naar Safaa en Caroline worden voor het gemak achterwege gelaten...quote:De schoonmaaksters kunnen elkaar niet luchten of zien. De opmerkingen van Safaa en haar vriendinnetje vallen niet in goede aard bij Palma’s team. Van schoonmaken komt nog niet veel terecht. De Miljonairs genieten zoals gewoonlijk van alle luxe en happen in een heerlijk broodje. “Ojee wat heb ik een kater”, zucht Amanda. De 19-jarige is vandaag precies een half jaar in de Kooi en werd door haar vriendje gisteravond getrakteerd op een romantische verrassing; champagne en aardbeien. Gefeliciteerd Amanda!
Ik zie Sa(a)f(f)a(a) nergens, jij wel??quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
En dat zou dan over Safaa gaan? Huub de matenaaier?
he?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:46 schreef FSR het volgende:
[..]
Wat denk je zelf..![]()
Over Jopalmase dus...
Huub weet als een van de weinigen dat het een spel is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:48 schreef Marrije het volgende:
Huub geeft Palma een kus.
Valt me tegen van Huub.
jep, compleet achterlijk. de huub kan dus ook al door stront zakken. blijft weinig leuks meer over aan de geile kooi.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:48 schreef Marrije het volgende:
Valt me tegen van Huub.
heulen met de vijandquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:49 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Huub weet als een van de weinigen dat het een spel is.
Kindjes van god?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:51 schreef Darklight het volgende:
huh? Hoezo zijn Herma en Sharon Olga er nog?
Huub 'haat' niemand écht. Het is en blijft een spel voor hem.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:48 schreef Marrije het volgende:
Valt me tegen van Huub.
Bij het 100% sjekers in gebreken blijven van Dannix zijn terror tegen Huub, moeten de huismutsen het doen...snappiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:51 schreef Darklight het volgende:
hebben de onschendbaarheid overgenomen van de heksquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:51 schreef Darklight het volgende:
Low life White trailer trash zit er nog.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:48 schreef neehe het volgende:
De kampwijwen zijn er helaas nog.
Nee niet weg gaan dat wil de febo juist bereiken hiermee...we blijven zittenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:50 schreef droomkoningin het volgende:
ok. streams gaan uit... een rappende brian kan ik niet aan
hij hoeft haar toch ook niet te haten, maar dat gezoen hoeft om mij ook nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:52 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub 'haat' niemand écht. Het is en blijft een spel voor hem.
De andere spelers en veel streamers hebben nogal eens problemen om dat uit elkaar te houden.
Als de 'verhaallijn' met de schoonmaaksters uitgespeeld is.. is het voor hem ook klaar denk ik.
wie is er niet ordinair daarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:53 schreef Darklight het volgende:
Die Sharon Olga is ook maar een ordinair kind
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:52 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub 'haat' niemand écht. Het is en blijft een spel voor hem.
De andere spelers en veel streamers hebben nogal eens problemen om dat uit elkaar te houden.
Als de 'verhaallijn' met de schoonmaaksters uitgespeeld is.. is het voor hem ook klaar denk ik.
Idd, beter van niet!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:54 schreef farceman het volgende:
[..]
Low life White trailer trash zit er nog.
Maak dan ook schoon schip.
Herma haalde duidelijk uit en werd ook bevestigd door Huub net.
Over die Brenda maar niet te praten.
Als ze slim zijn vervangen ze boeltje anders komt het toch weer in de media terecht
Oww Bwian in welk gat je prikt is goehoed... welk gat je prikt is goehoed...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:56 schreef akveor het volgende:
Owww Brian, wat je doet doe je goed.... wat je doet doe je goed...
[afbeelding]
En Nando niet te vergeten!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:57 schreef F04 het volgende:
Het valt me op dat zowat iedereen die daar werkt een grote bek heeft behalve Elly.
nada zit op friesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:56 schreef pasjesjen het volgende:
ik heb dennix en nada na het incident nog niet gezien?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of andersom, en krijgen we het daarom niet te zien.![]()
daar hangt NIX alquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of andersom, en krijgen we het daarom niet te zien.![]()
is ook heel moeilijk voor iemand die het verdomd om goed nederlands te spreken en een iq heeft zogroot als een Amandaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:05 schreef Dark het volgende:
Braai heeft net een uurtje gerapped en hij kent het nu van achter naar voren en weer terug.
Hoe grappig is dat dan...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:04 schreef akveor het volgende:
Brian heeft een bootje gekocht. Ze (Amanda en Brian) gaan straks picknicken in de vijver. Leuk.
Arme kind komt al tijden niet meer in de kooi.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:54 schreef farceman het volgende:
[..]
Low life White trailer trash zit er nog.
Maak dan ook schoon schip.
Herma haalde duidelijk uit en werd ook bevestigd door Huub net.
Over die Brenda maar niet te praten.
Als ze slim zijn vervangen ze boeltje anders komt het toch weer in de media terecht
Persoonlijk eigendom is verboden terrein.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:11 schreef farceman het volgende:
Grappig als huub dat plasic bootje lek prik als ze in plas liggen....of zou dat ook al niet meer mogen?
dan weten we nu ook hoe Amanda haar geheugen werkt, ze koppelt elke gebeurtenis aan een kledingstuk dat ze op dat moment aan heeft. Nu is het ook gelijk duidelijk waardoor zij zich nooit iets herrinnerd wanneer ze vreemd gaatquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:09 schreef Dark het volgende:
Amanda - In deze spijkerbroek zei jij 'hoer' tegen mij.
Brian vindt het grappig.
En dat bedenkt ze zich nu. Na een half jaar blote tieten parade.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:11 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft geen zin om haar boobies aan heel Nederland te laten zien.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:12 schreef Borga het volgende:
[..]
dan weten we nu ook hoe Amanda haar geheugen werkt, ze koppelt elke gebeurtenis aan een kledingstuk dat ze op dat moment aan heeft. Nu is het ook gelijk duidelijk waardoor zij zich nooit iets herrinnerd wanneer ze vreemd gaat![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:12 schreef Borga het volgende:
[..]
dan weten we nu ook hoe Amanda haar geheugen werkt, ze koppelt elke gebeurtenis aan een kledingstuk dat ze op dat moment aan heeft. Nu is het ook gelijk duidelijk waardoor zij zich nooit iets herrinnerd wanneer ze vreemd gaat![]()
Wat dat betreft past ze goed bij Nadia.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat bedenkt ze zich nu. Na een half jaar blote tieten parade.
Muts.
tis ongelovelijk wil ze der boobies niet mer laten zien, zit ze in der blote reetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:17 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wat dat betreft past ze goed bij Nadia.
dag plan brainquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:19 schreef wolferl het volgende:
Huub en Lieke gaan op een Jaap de vijver in?
haha weg plan Brianquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:19 schreef wolferl het volgende:
Huub en Lieke gaan op een Jaap de vijver in?
Ze kopieeren alles van elkaar, die twee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:19 schreef mahe het volgende:
[..]
tis ongelovelijk wil ze der boobies niet mer laten zien, zit ze in der blote reet
Heeft te maken met het chloor, neem ik aan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:21 schreef Copycat het volgende:
Hoe kan een zwembad binnen zo'n korte tijd zo verranzen, vraag ik me af. Er zitten toch filters in, mag ik aannemen?
Ik ben niet zo thuis in de wereld van zwembad hygiëne, maar moet chloor dat verranzen juist niet tegengaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:24 schreef wolferl het volgende:
Heeft te maken met het chloor, neem ik aan.
De eerste keer dat het zo groen was wel, door de verhoudingen van de chemicaliën die ze er ingooien. In een recente cos had iemand het erover dat het door de weersomstandigheden komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Heeft te maken met het chloor, neem ik aan.
Gaat over het verzorgen van Fries.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:31 schreef Varen het volgende:
Brian: je doet ook niks
Amanda: Ik ben wel blij dat Nadia wat doet. Ik doe heus wel weer..
Ik snap het niet, beetje cryptisch allemaal
Fries verzorgenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:31 schreef Varen het volgende:
Brian: je doet ook niks
Amanda: Ik ben wel blij dat Nadia wat doet. Ik doe heus wel weer..
Ik snap het niet, beetje cryptisch allemaal
Kant en Klare maaltijden zijn dus ook niet besteed aan Amanda.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:30 schreef Dark het volgende:
Amanda over het bootje - Pompt ie zichzelf op of moeten we blazen?
Brian zei laatst tegen iemand - Je lult uit je hoofd, vet grappig!
Hebben hun bijdrage geleverd aan de beeldenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:36 schreef pjotter41 het volgende:
waar zijn nou de HH? Al naar huis?
Wat is het toch ook een slijmjurk die hele Denniks.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:44 schreef blomst het volgende:
Brian komt er achter dat Huub en Lieke al in de vijfer liggen.
Dennix: is vet jullie in een echte boot.
Brian denkt omdat Huub en Lieke wisten dat hij een boot had, dat ze in de vijfer zijn gaan liggen op een jaap.
Kan niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:46 schreef Maria44 het volgende:
Jaap is 6kg afgevallen in 2 dagen.
Hij geloofd het zelf ook niet en verzet de weegschaal en weegt zich nog een paar keer, maar het komt steeds rond de zes kilo uit.quote:
Het was te erg idd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:47 schreef riri het volgende:
die dennix hoeft zijn ouders en zijn zusje ook niet meer onder de ogen te komen met zijn idiote gedrag van gisterenavond
mijn hemel wat zette die vent zich voor schut voor de kijkers
ja makkelijk,als je 2 dagen geleden vlak voor het wegen eerst met liters water voltankt en bestek in je broekzakken stopt hou je de boel mooi voor de gekquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:46 schreef Maria44 het volgende:
Jaap is 6kg afgevallen in 2 dagen.
is daar een filmpje van??quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:47 schreef riri het volgende:
die dennix hoeft zijn ouders en zijn zusje ook niet meer onder de ogen te komen met zijn idiote gedrag van gisterenavond
Met zoveel overgewicht als Jaap heeft, kan het in het begin heel snel gaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij geloofd het zelf ook niet en verzet de weegschaal en weegt zich nog een paar keer, maar het komt steeds rond de zes kilo uit.
Dat is ook weer zo. Je valt in het begin vnl vocht af en hij had voor het wegen gesmokkeld door heel veel water te drinken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Met zoveel overgewicht als Jaap heeft, kan het in het begin heel snel gaan.
Volhouden is moeilijker na een wat langere tijd, als het afvallen trager gaat.
Dat zou nog wel kunnen, dat ie gewoon absurd veel water heeft gedronken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Met zoveel overgewicht als Jaap heeft, kan het in het begin heel snel gaan.
Volhouden is moeilijker na een wat langere tijd, als het afvallen trager gaat.
Ze hebben hem in de zeik genomen met dat pompje, hoe lang is die all bezigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:56 schreef Dark het volgende:
OMG, Braai heeft een babybootje gekocht!
Mag net, 220-je leeftijd is je max hartslag.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:00 schreef Dark het volgende:
Jaap heeft een hartslag van 190?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:03 schreef akveor het volgende:
Wahooo wat een grote boot.... Jacht van de prins van Lignac is er niets bij
[afbeelding]
Toch een grappige actie hoor...zie de humor er wel van in.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:56 schreef Dark het volgende:
OMG, Braai heeft een babybootje gekocht!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:03 schreef akveor het volgende:
Wahooo wat een grote boot.... Jacht van de prins van Lignac is er niets bij
[afbeelding]
Iets over uithalen, kon het ook niet goed verstaan!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:11 schreef noekje het volgende:
Wat zei Lieke over Herma?
Huub reageerde er ook op en ook dat kreeg ik niet goed mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Iets over uithalen, kon het ook niet goed verstaan!
Hij zei iets van - Denk dat een aantal mensen de beelden wel anders zullen interpreteren.........is dat ook weer uit de wereld.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub reageerde er ook op en ook dat kreeg ik niet goed mee.
Ik als Huub fan eis elke dag een update van plannen die ze gaan uitvoeren.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:15 schreef noekje het volgende:
Huub: plannen voor morgen?
Lieke: dat ene is al in werking gezet.
Dat cryptische gedoe..
Lieke vroeg of Jaap alles 30 minuten wokt, Jaap - ja!quote:
Misschien zit er geen stop opquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:23 schreef Darklight het volgende:
opblaaspoppen mocht toch niet?
echt waar? is daar een filmpje van... heb zin in een goede comedy !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:47 schreef riri het volgende:
Brian:Fuck jou, veel suc6 met je moederquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:32 schreef mootie het volgende:
Brian: Mag ik haar lenen?
Jaap: Jij hebt je eigen hoer al!
leverd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:32 schreef Varen het volgende:
Vandaag krijgt King Jaap hoog bezoek van Queen of Europe die haar intrede zal doen in de kooi. Queen of Europe zal om 11 uur worden afgezet bij DGK en later kennis maken met Jaap. Jaap vroeg om een opblaaspop van Nowlive en die krijgt hij dus ook namens alle leden. Ook zal er een sexy butlerpakje bij zitten voor Kim. Deze actie is mede mogelijk gemaakt door de hoodfsponsor van deze actie mytoytoday.nl en ook leverd www.e-rubbers.nl een bijdrage in het geheel. Hoe zal de doos met spullen in de villa ontvangen worden? Kijk straks allemaal op de stream hoe de King zijn Queen een rondleiding zal geven in het huis.
met dank aan Nowlive
Voor Dennix ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:34 schreef mazaru het volgende:
Waarom zit er een strandbal bij?
Zal wel een strandbal met een bijbedoeling zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:34 schreef mazaru het volgende:
Waarom zit er een strandbal bij?
Omdat hij een nieuwe vriendin heeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:42 schreef blomst het volgende:
Jaap is maar vrolijk, hij zingt steeds.
Thanks!quote:
Ja. En Amanda dacht dat ie niet meer mocht komen omdat Nadia niet op hem viel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:42 schreef mootie het volgende:
Dimitri heeft zijn teen gebroken, volgens Brian.
Jammer dat safaa de eerste tik uitdeelde.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:47 schreef Copycat het volgende:
Die huishoudelijke ruzie van vanochtend wordt echt in alle talen doodgezwegen door/op Tien. Dat Safaa ooit is geweest moeten we schijnbaar maar snel vergeten.
Dat zal het Mayday verhaal wel zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:48 schreef Gert het volgende:
Brian en Amanda vinden Dennis absoluut geen mooie man.
Amanda: Dennis is vet behaard
Brian: Wat?
Amanda: Dennis is vet behaard.
Brian: Ik hoor je niet schatje
Amanda: Dennis is vet behaard.
Brian: Beháárd zeg je?
Amanda: Ja. Op zijn rug, zijn benen..
Brian: O. Is me niet opgevallen.
Brian vraagt aan Amanda of er nog akties tegen Lieke gepland staan.
Er volgt wat vaag gemurmel over "dat ene dat loopt".
Ik heb de beelden nog niet gezien, maar dat is inderdaad jammer, dan. Anders kon de ordi-ploeg het veld ruimen. Alhoewel, het blijft DGK, met eigen, onnavolgbare spelregels.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:49 schreef blomst het volgende:
Jammer dat safaa de eerste tik uitdeelde.
volgens mij noemde kim lieke eerder een kankerhoerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:05 schreef Maria44 het volgende:
Brian: ze moet Lieke aanpakken want die noemde Kim een scheitwijf. Huub moet dus bij Kim op schoot gaan zitten. Brian gaat Kim vrijdag instructies geven.
Ze moet van Amanda zeggen: ik heb het hos-virus.
Ze snapt het nog niet![]()
Heb haar helemaal niet gezien maar 1tje meer of minder tegen Huub/Lieke is niet zo raar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:08 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
volgens mij noemde kim lieke eerder een kankerhoer
Ja dat zei ze idd. Ze wilde haar geen drankje geven en alleen naar Amanda luisteren.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:08 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
volgens mij noemde kim lieke eerder een kankerhoer
Nogal. Romantisch op z'n Brian en Amandaiaans: achter elkaar in de rubberboot. Kunnen ze zo wel overgaan op doggystyled sex.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:13 schreef Meganog het volgende:
Jezus wat zitten ze voor lul in dat bootje.
Dat ie niet moe wordt van zichzelf, de hele dag shotje dit, regie dat... vermoeiend.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:14 schreef blomst het volgende:
Jaap gaat zo in de boot maar roept naar de regie dat er een cameraman moet komen.
Ik hoop dat de plannen zich tegen hen keren en dat bijv. Brian op Kim duiktquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:05 schreef rooie3 het volgende:
Wat zou het mooi zijn als Jaap nu ook gewoon Huub en Lieke ging helpen.Hun tegen de rest,iedereen is bang voor Jaap.
Huub is niet weg van Kim.Dus dat plan lukt toch niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:20 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de plannen zich tegen hen keren en dat bijv. Brian op Kim duikt![]()
Nou lekker, net iets leuks nieuws en dan ga je daarmee accoord?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:20 schreef wolferl het volgende:
Huub gaat die boot lek steken als Jaap dreigt de 10 minuten te halen.
Brian gaat akkoord.
idd en dan die ranzige pens/buik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:23 schreef riri het volgende:
nadia heeft echt geen vrouwen figuur....totaal geen heupen of taille en van die ontzettende brede schouders...
lelijk gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |