En dat zou dan over Safaa gaan? Huub de matenaaier?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:43 schreef Darklight het volgende:
Huub zei nog wel tegen Jaap: "Gewoon terugkomen he, hoezo mediageil"
Wat denk je zelf..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
En dat zou dan over Safaa gaan? Huub de matenaaier?
thnx, blij dat ik het nou ook gezien heb.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:41 schreef FSR het volgende:
Hier het filmpj van de vechtpartij
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=33130&sess=664&suc=u
lijkt mij ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:46 schreef FSR het volgende:
[..]
Wat denk je zelf..![]()
Over Jopalmase dus...
Die streamlock was wel erg scherp.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
thnx, blij dat ik het nou ook gezien heb.![]()
En de opmerkingen van Palma's team naar Safaa en Caroline worden voor het gemak achterwege gelaten...quote:De schoonmaaksters kunnen elkaar niet luchten of zien. De opmerkingen van Safaa en haar vriendinnetje vallen niet in goede aard bij Palma’s team. Van schoonmaken komt nog niet veel terecht. De Miljonairs genieten zoals gewoonlijk van alle luxe en happen in een heerlijk broodje. “Ojee wat heb ik een kater”, zucht Amanda. De 19-jarige is vandaag precies een half jaar in de Kooi en werd door haar vriendje gisteravond getrakteerd op een romantische verrassing; champagne en aardbeien. Gefeliciteerd Amanda!
Ik zie Sa(a)f(f)a(a) nergens, jij wel??quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
En dat zou dan over Safaa gaan? Huub de matenaaier?
he?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:46 schreef FSR het volgende:
[..]
Wat denk je zelf..![]()
Over Jopalmase dus...
Huub weet als een van de weinigen dat het een spel is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:48 schreef Marrije het volgende:
Huub geeft Palma een kus.
Valt me tegen van Huub.
jep, compleet achterlijk. de huub kan dus ook al door stront zakken. blijft weinig leuks meer over aan de geile kooi.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:48 schreef Marrije het volgende:
Valt me tegen van Huub.
heulen met de vijandquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:49 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Huub weet als een van de weinigen dat het een spel is.
Kindjes van god?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:51 schreef Darklight het volgende:
huh? Hoezo zijn Herma en Sharon Olga er nog?
Huub 'haat' niemand écht. Het is en blijft een spel voor hem.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:48 schreef Marrije het volgende:
Valt me tegen van Huub.
Bij het 100% sjekers in gebreken blijven van Dannix zijn terror tegen Huub, moeten de huismutsen het doen...snappiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:51 schreef Darklight het volgende:
hebben de onschendbaarheid overgenomen van de heksquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:51 schreef Darklight het volgende:
Low life White trailer trash zit er nog.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:48 schreef neehe het volgende:
De kampwijwen zijn er helaas nog.
Nee niet weg gaan dat wil de febo juist bereiken hiermee...we blijven zittenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:50 schreef droomkoningin het volgende:
ok. streams gaan uit... een rappende brian kan ik niet aan
hij hoeft haar toch ook niet te haten, maar dat gezoen hoeft om mij ook nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:52 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub 'haat' niemand écht. Het is en blijft een spel voor hem.
De andere spelers en veel streamers hebben nogal eens problemen om dat uit elkaar te houden.
Als de 'verhaallijn' met de schoonmaaksters uitgespeeld is.. is het voor hem ook klaar denk ik.
wie is er niet ordinair daarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:53 schreef Darklight het volgende:
Die Sharon Olga is ook maar een ordinair kind
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:52 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub 'haat' niemand écht. Het is en blijft een spel voor hem.
De andere spelers en veel streamers hebben nogal eens problemen om dat uit elkaar te houden.
Als de 'verhaallijn' met de schoonmaaksters uitgespeeld is.. is het voor hem ook klaar denk ik.
Idd, beter van niet!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:54 schreef farceman het volgende:
[..]
Low life White trailer trash zit er nog.
Maak dan ook schoon schip.
Herma haalde duidelijk uit en werd ook bevestigd door Huub net.
Over die Brenda maar niet te praten.
Als ze slim zijn vervangen ze boeltje anders komt het toch weer in de media terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |