quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub zat daarvoor al aan Palma, met zijn handen om haar middel, of ze wat genegeheid nodig had. Palma wilde dat niet hebben maar Huub bleef doorgaan, volgens mij is dat niet de bedoeling.
Wel, blond haar, altijd kauwgom kauwendquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kan me niet eens meer herinneren hoe Yvonne eruit ziet
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:34 schreef riri het volgende:
quote]Op woensdag 1 augustus 2007 11:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub zat daarvoor al aan Palma, met zijn handen om haar middel, of ze wat genegeheid nodig had. Palma wilde dat niet hebben maar Huub bleef doorgaan, volgens mij is dat niet de bedoeling.
Nee, dat kan onder uitlokken vallen en dat mag dus niet maar het staat los van die hele streamlock.quote:Een arm om de schouder of iemands middel slaan mag gewoon hoor
Klopt, was geen directe aanleiding. Denk zelf dat ze Palma in het vizier hadden en dat Yvonne voor haar het veld moest ruimen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waarom moest die eruit dan? Volgens mij is die ook op een dag gewoon niet meer gekomen.
Nee, dat kan onder uitlokken vallen en dat mag dus niet maar het staat los van die hele streamlock.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Een arm om de schouder of iemands middel slaan mag gewoon hoor
Palma is geen speelster dus die mag je gerust op haar bek slaan. Toen ze Lieke had geslagen mocht dat ook gewoon.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:35 schreef noekje het volgende:
Nee, dat kan onder uitlokken vallen en dat mag dus niet maar het staat los van die hele streamlock.
Waarom veranderen die poetsmiepen hun naam allemaal? En dan ook nog lekker op z'n ordinairs?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:32 schreef Darklight het volgende:
Ruzie tussen de HH, sharon olga kon haar handen niet thuishouden, saffa sloeg sharon olga
Streamlock
ja en ja maar daarom kan het nog wel besproken wordenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, dat kan onder uitlokken vallen en dat mag dus niet maar het staat los van die hele streamlock.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb Yvonne nooit gezien, waarom is zij toen weggegaan?
kan ook gespeeld zijn van huub omdat ie nu met palma opgescheept blijft zittenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Er is duidelijk meer gebeurd , Huub vond het ook niet meer leuk. Ik ben bang dat Saffa niet meer terug komt..
Saffa heeft Palma dus duidelijjk niet hard genoeg geslagenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Er is duidelijk meer gebeurd , Huub vond het ook niet meer leuk. Ik ben bang dat Saffa niet meer terug komt..
De ruzie was ook tussen Herma, Olga versus Safaa, Carolien. Palma was niet echt in beeld?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
ze was wel in beeld maar hield zich toen ff op de achtergrondquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:42 schreef Dark het volgende:
[..]
De ruzie was ook tussen Herma, Olga versus Safaa, Carolien. Palma was niet echt in beeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |