ik denk dat ik de enige ben die het nog wel grappig vindtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:57 schreef ericahysterica het volgende:
g middag allemaal ik log net in......heeft dellie nou een ouderwetse theedoek aan?![]()
Lieke schijn ttussen de huishouding zijn gesprongen vanmorgen, Huub adviseerd Lieke dat niet weer te doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:00 schreef Marrije het volgende:
Ik heb het advies gemist maar Lieke is not amused: adviseur Huub in da house
Lieke schijnt vanmorgen tussen de vechtende HH te zijn gesprongen en vervolgens beschuldigd te zijn van het uitdelen van klappen. Beelden hebben bewezen dat dat niet het geval is geweest.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:00 schreef Marrije het volgende:
Ik heb het advies gemist maar Lieke is not amused: adviseur Huub in da house
ja daar kan Huub nog een puntje aan zuigenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
Huub vindt dat Lieke zich opstelt als iemand die zegt 'kijk eens hoe goed ik ben'. En hij noemde haar een guardian angel.
Huub heeft gelijk.
aha, dank, ik denk dat het een goed advies is van huubquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:02 schreef Clank het volgende:
[..]
Lieke schijnt vanmorgen tussen de vechtende HH te zijn gesprongen en vervolgens beschuldigd te zijn van het uitdelen van klappen. Beelden hebben bewezen dat dat niet het geval is geweest.
Huub's advies is om niet meer tussen ruzieënde mensen te springen.
Het is bij die twee verschillend, maar je hebt wel een beetje gelijkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja daar kan Huub nog een puntje aan zuigen![]()
ik vraag me af waarom ze dat heeft gedaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke schijn ttussen de huishouding zijn gesprongen vanmorgen, Huub adviseerd Lieke dat niet weer te doen.
Reflex?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom ze dat heeft gedaan
Wat ik net begreep van Lieke omdat het er zo heftig aan toe ging.. en dus om mensen uit elkaar te halen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom ze dat heeft gedaan
Ja, logisch ook. Alleen kan Huub het niet hebben als Lieke er voor de streamers mee wil scoren en Lieke vind het wel aardig om er mee te scoren denk ik. En daar zit het probleempje tussen de twee?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Wat ik net begreep van Lieke omdat het er zo heftig aan toe ging.. en dus om mensen uit elkaar te halen.
Ik ben het filmpje ook aan het laden. Vanavond zou beslist worden of Safraa Palma vervangt. Ik ben benieuwd of dat doorgaat, en hoe.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Net de beelden gezien van vanmorgen. Dat was een aardige mep die Safra's medewerkster aan de reguliere huishouding verkocht. Dat gaat wel lekker zo, de strijd verplaatsen van de bewoners naar de huishouding.
Ja, dat zal vast geen Safraa worden denk ik. Vind het ook erg vreemd dat die tante zich hier voor laat lenen. Je kunt er op wachten dat het heibel wordt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het filmpje ook aan het laden. Vanavond zou beslist worden of Safraa Palma vervangt. Ik ben benieuwd of dat doorgaat, en hoe.
Huub gaf Palma vanmorgen, meteen na het 'incident' alweer een kus, dus het zal er wel niet meer van komen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het filmpje ook aan het laden. Vanavond zou beslist worden of Safraa Palma vervangt. Ik ben benieuwd of dat doorgaat, en hoe.
Nee, heeft er denk ik weinig mee te maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, logisch ook. Alleen kan Huub het niet hebben als Lieke er voor de streamers mee wil scoren en Lieke vind het wel aardig om er mee te scoren denk ik. En daar zit het probleempje tussen de twee?
daar maakt ie een puntquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:09 schreef Dark het volgende:
Volgens Brian is Lieke aan het draaien, omdat de rest het te gezellig heeft, dat kan ze niet hebben, dat ze er geen deel van kan uitmaken.
Jammer, ik vind de aanwezigheid van Safaa wel grappig. Misschien kunnen ze nog iets anders voor haar bedenken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub gaf Palma vanmorgen, meteen na het 'incident' alweer een kus, dus het zal er wel niet meer van komen.
daarom begrijp ik het du sook niet want je kunt erop wachten dat, bijvoorbeeld een herma zal zeggen dat lieke klappen heeft uitgedeeldquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, heeft er denk ik weinig mee te maken.
Door haar ingriijpen werd Lieke óók beschuldigd van het uitdelen van klappen... wat achteraf niet waar bleek te zijn. Ze riskeert een exit als er wel wat... eventueel per ongeluk.. was gebeurd. En dan staat Huub er alleen voor.
Lieke houdt Brian goed bezig in elk geval.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:14 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Lieke gaat volgens brian muziek draien omdat ze jaloers is dat zij gezellig bij elkaar zitten, en Lieke geen vriendinnen in de kooi heeft.
Hij moest eens weten dat ze net een woordenwisseling had met Huub.
Lieke had het erover dat ze beelden hadden gezien waar op te zien was dat zij niet geslagen had. Daarom was er ws vanmorgen ook zo'n lange streamlock.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
daarom begrijp ik het du sook niet want je kunt erop wachten dat, bijvoorbeeld een herma zal zeggen dat lieke klappen heeft uitgedeeld
Dus Lieke heeft eigenlijk een heldenrol gespeeld en Huub kan dat niet zetten!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Lieke had het erover dat ze beelden hadden gezien waar op te zien was dat zij niet geslagen had. Daarom was er ws vanmorgen ook zo'n lange streamlock.
zo begreep ik het ook....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, heeft er denk ik weinig mee te maken.
Door haar ingriijpen werd Lieke óók beschuldigd van het uitdelen van klappen... wat achteraf niet waar bleek te zijn. Ze riskeert een exit als er wel wat... eventueel per ongeluk.. was gebeurd. En dan staat Huub er alleen voor.
Puik plan!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:24 schreef neehe het volgende:
Het zou leuk zijn als iemand een wandelstok voor Dennix opstuurt.
Hij loopt als een oude man door het huis en de tuin.
Dan wordt hij minder moe.
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:27 schreef demins het volgende:
[..]
Puik plan!!!Maar ík heb mijn wandelstok zelf nodig...
Heb je je geluid wel goed aanstaan hij zingt er ook nog eens bijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:28 schreef mootie het volgende:
Wat een briljant 2 akkoorden nummer van Brian...... Geniaal.
Zingt? Bromt.....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:30 schreef wie.. het volgende:
[..]
Heb je je geluid wel goed aanstaan hij zingt er ook nog eens bij![]()
Ik gok zo dat Safaa nooit bestaan heeftquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:33 schreef ericahysterica het volgende:
ik heb even wat bijgelezen, klopt het nou dat er vanvond een stemming of een overleg zal plaatsvinden dat Saffraa blijft of niet?
Ik vond Safraa de eerste keer grappig. Gisteren vond ik dat ze niet zoveel te melden had. Ze viel enkel in herhalingen. En wat vandaag gebeurde, tja, als Tien echt ruzie wil en dan kan dat natuurlijk altijd geregeld worden. Zo kwam het een beetje over.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik gok zo dat Safaa nooit bestaan heeft![]()
Dat doen ze toch zelf? Ze kiezen er vaak voor om tot 5 uur in de morgen te beppen in bed.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:41 schreef wolferl het volgende:
Weinig rust, de Redactie is bezig om Huub en Lieke geestelijk en lichamelijk kapot te maken.
Dan nog slaat het nergens op dat de rest wel mag slapen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat doen ze toch zelf? Ze kiezen er vaak voor om tot 5 uur in de morgen te beppen in bed.
Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:49 schreef ericahysterica het volgende:
het gaat hier bufferen als een gek bij jullie ook?
Ja, er was er nog maar 1 die het goed deed. Refresh helpt, en doe anders eens 'n'.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:49 schreef ericahysterica het volgende:
het gaat hier bufferen als een gek bij jullie ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |