Achteraf, altijd heeft die stakker een smoes.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:04 schreef petraa het volgende:
Dennis had graag mee willen doen in de vijver (Haartjes), maar deed het niet want het werd dan toch vechten tussen hem en Huub.
Over een maandquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:07 schreef wolferl het volgende:
Wanneer is de volgende wegstem ronde?
Ik zou willen dat Brian, Jaap en Huub gaan samenwerken TEGEN Dennixquote:
Na Brianiaans worden we nu ook vergast op Dennisiaans verhaspelen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:59 schreef wolferl het volgende:
Denniks: Huub probeerde weer lekekr in en goed presenteerblaadje te komen bij jou.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dus nog een maandje en dan is Denniks eruit.
ALS SuperDennis eruitgaat is het als eigenaar van De Villa met dequote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dus nog een maandje en dan is Denniks eruit.
ik verwacht wel dat Brian en Amanda Denniks zullen wegstemmen als het zover komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou willen dat Brian, Jaap en Huub gaan samenwerken TEGEN Dennix
Een tijdje vond ik het leuk zoals jij deed, maar het wordt nu beetje kinderachtig en hetzelfde niveau als Dennis.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
ALS SuperDennis eruitgaat is het als eigenaar van De Villa met de
sleutels van de poort in zijn zak !!!!
Jaap is hem volgens mij ook liever kwijt dan rijkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
ik verwacht wel dat Brian en Amanda Denniks zullen wegstemmen als het zover komt.
Alleen Nadia en Jaap twijfel ik, Nadia valt dan wel om te halen door Brian en Amanda.
Maar Jaap kan dwars doen.
Je bent gewoon jaloers dat jij niet welkom bent op de DHWP !!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Een tijdje vond ik het leuk zoals jij deed, maar het wordt nu beetje kinderachtig en hetzelfde niveau als Dennis.
Ik verwacht eerder dat Nadia moeilijk gaat doen. Immers, met wie moet ze dan voor kostbare televisiemomentjes nepgeilen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:11 schreef wolferl het volgende:
ik verwacht wel dat Brian en Amanda Denniks zullen wegstemmen als het zover komt.
Alleen Nadia en Jaap twijfel ik, Nadia valt dan wel om te halen door Brian en Amanda.
Maar Jaap kan dwars doen.
Kan jij als uber Denniks fan ons uitleggen waarom Denniks en Nadia vannacht zaten te stuntelen in bed.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
ALS SuperDennis eruitgaat is het als eigenaar van De Villa met de
sleutels van de poort in zijn zak !!!!
IK vraag me af hoe oud je bent!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij niet welkom bent op de DHWP !!
Precies dat denk ik ook!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat Nadia moeilijk gaat doen. Immers, met wie moet ze dan voor kostbare televisiemomentjes nepgeilen?
ik ook, en daarna met met zijn allen tegen Nadaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou willen dat Brian, Jaap en Huub gaan samenwerken TEGEN Dennix
... Want die gozer wil met me dansuh...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:14 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Brian hou jij mijn handtasje even vast.........
Amanda, ik verwacht dat Nadia genoegen gaat nemen met een reserve rol als sexpartner van Amanda.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat Nadia moeilijk gaat doen. Immers, met wie moet ze dan voor kostbare televisiemomentjes nepgeilen?
PURE tactiek ! Dennis wil eigenlijk HELEMAAL niet met Nadia naar bed, maar hetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:13 schreef wolferl het volgende:
[..]
Kan jij als uber Denniks fan ons uitleggen waarom Denniks en Nadia vannacht zaten te stuntelen in bed.
Ik haak af, tegen zoveel dommigheid valt niet op te boksenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
PURE tactiek ! Dennis wil eigenlijk HELEMAAL niet met Nadia naar bed, maar het
is beter voor het spel dat 'ie het wel doet !!
Ik zal een webcam meenemen naar de DHWP zodat je vanaf thuisquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik haak af, tegen zoveel dommigheid valt niet op te boksen![]()
Laatste woord nu tegen jou. Ik VOND je leuk, maar je bent nu vervelend!!! doeggggg ik ga de zon in.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:16 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zal een webcam meenemen naar de DHWP zodat je vanaf thuis
mee kan genieten ! Heb je toch nog EEN BEETJE het idee dat je erbij bent
Nadia dist eerder hem hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
PURE tactiek ! Dennis wil eigenlijk HELEMAAL niet met Nadia naar bed, maar het
is beter voor het spel dat 'ie het wel doet !!
Dat zeg ik: PURE tactiek !!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:17 schreef wolferl het volgende:
En ja Nadia en Denniks zijn een back up stelletje.
verbeelding heb je wel, maar is niet erug hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:16 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zal een webcam meenemen naar de DHWP zodat je vanaf thuis
mee kan genieten ! Heb je toch nog EEN BEETJE het idee dat je erbij bent
Vergeet je je Huub-En-Lieke-Luchtbed niet ??!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Laatste woord nu tegen jou. Ik VOND je leuk, maar je bent nu vervelend!!! doeggggg ik ga de zon in.
Mischien is dat wel een geheime opdracht van FEBO.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:18 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
goedzo Nadia je hebt de camera gevonden.
Pure tactiek 100% 100% doe je ding doe je ding, serieus ik zweer het jequote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat zeg ik: PURE tactiek !!
Maar als Dennis niet af en toe over Nadia's pussy wrijft is
de backup van Naadje gauw over !!! Vandaar dus......
Hallo meneer de Denniks stalker.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat zeg ik: PURE tactiek !!
Maar als Dennis niet af en toe over Nadia's pussy wrijft is
de backup van Naadje gauw over !!! Vandaar dus......
Iets anders kan ze niet, alleen maar kirren: Scattie I luv u, chica, poppetje, schatjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mischien is dat wel een geheime opdracht van FEBO.
Nadia zoek zoveel mogelijk camera's en kijk er geilig in.
Weet je wel hoe vermoeiend het is om Dennis van DGK te zijn? Al die plannen verzinnen en weer uitstellen put je uit, hoor!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:22 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
waarom maken ze Dennix niet wakker, die heeft nog niets gedaan vandaag.
Het schijnt dat hij op TIEN DGK Forum flinke haat uitoefende tegen Huub.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:23 schreef farceman het volgende:
Ik vraag me echt af wat miscast Dennis tijdens de audities heeft verteld.
enige wat hj doet is over Huub praten en Jaap Japio of Brotha noemen.
Syl is uiteindelijk getoneelhaakt omdat ze meer figurant was en datzelfde ligt ook voor dennix in het verschiet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:24 schreef farceman het volgende:
Hoop dat Nix niet mee mag doen met die DJ cursus, hij moet het eerst maar eens verdienen.
Bij Sylvia werd er toch ook vanalles afgepakt als ze niks leverde?
Bodybag is ook goed...opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:26 schreef wolferl het volgende:
Nou dgk_fan, koop een kikkerpak voor je dushi.
Ik ben al aan het bellen ! Mijn neef heeft een feestwinkel, en heeft toevalligquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:26 schreef wolferl het volgende:
Nou dgk_fan, koop een kikkerpak voor je dushi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |