Nee hij heeft een but plug in zijn kont.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:37 schreef Darklight het volgende:
Dennix loopt altijd zo raar
Net of die in zn broek heeft gepoept
Ja met Jaap komt het wel goed, zolang die griezel zich niet met Jaap's afvallen bemoeit komt het helemaal goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap is wel minder vet als toen hij erin kwam..
"Ach sterruf jonguh... écht."quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:51 schreef Meganog het volgende:
Amanda had een vriendje: "Ik ga je vermoorden als de vriendin van Ferdi O."
Dit was de jongen die zijn vriendin in de fik had gestoken.
Dat neemt die vast en zeker serieus ja, als hij 1 kaartje krijgtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ben al aan het bellen ! Mijn neef heeft een feestwinkel, en heeft toevallig
twee van die pakken liggen.
Ik heb vanochtend een doos ijsjes aan Dennis gestuurd,
met een leuk kaartje erbij:
[afbeelding]
Die jongen had zón rap gezongen, en het staat op GS. Kende Amanda dan deze knakker?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:51 schreef Meganog het volgende:
Amanda had een vriendje: "Ik ga je vermoorden als de vriendin van Ferdi O."
Dit was de jongen die zijn vriendin in de fik had gestoken.
Die is niet in beeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:22 schreef Copycat het volgende:
Heeft Dennis ook veel post?
Als ik de vader van dat meisje was had ik voor die gozerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:22 schreef F04 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/paginas/awa-Hoe%20Kan%20Dit.mp3![]()
Morgen of overmorgen? Sowieso? 100%?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als ik de vader van dat meisje was had ik voor die gozer
ook een beat gemaakt !!! 140bpm met mijn vuisten op zijn kop !!!!
Echte Lawines!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:29 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
oja voor dat ik het vergeet: wat een mooie witte rozen staan er op tafel
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:33 schreef F04 het volgende:
Van dat meisje en z'n ouders was er later bijna niks meer van vernomen.
jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:36 schreef mootie het volgende:
Lieke draagt een tuniekje als een tuniekje![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:38 schreef Marrije het volgende:
Nadia vraagt wat dat voor plek is op Brians buik
Brian: schotwond, tijdens carnaval op Aruba, de praalwagen was net voorbij geweest en er brak een schietpartij uit, ik stond op de verkeerde plek
Nadia: echt?
Brian: ja
Amanda: zweer je dat?
Amanda: op mij?
Brian: nee. Ok, nu de echte versie. . .
Amanda: ik zat op mijn scooter
![]()
Ik heb het niet gehoord, en ik begrijp de clou niet...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:38 schreef Marrije het volgende:
Nadia vraagt wat dat voor plek is op Brians buik
Brian: schotwond, tijdens carnaval op Aruba, de praalwagen was net voorbij geweest en er brak een schietpartij uit, ik stond op de verkeerde plek
Nadia: echt?
Amanda: zweer je dat?
Amanda: op mij?
Brian: nee. Ok, nu de echte versie. . .
Amanda: ik zat op mijn scooter
![]()
Dat Nadia goedgelovig isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, en ik begrijp de clou niet...![]()
Brian wilde ff stoer en cool doen met een zogenaamd spannende verklaring, toen hij aangaf de echte versie te vertellen, kwam Amanda dus met een beduidend minder stoer en coole versiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, en ik begrijp de clou niet...![]()
Thx! Je moet het gehoord hebben, denk ik...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian wilde ff stoer en cool doen met een zogenaamd spannende verklaring, toen hij aangaf de echte versie te vertellen, kwam Amanda dus met een beduidend minder stoer en coole versie
Ja misschien wel, t was echt grappig en dat vind ik niet snel. Maar die plek op Brians buik komt dus niet van op zijn scooter zitten en dan vallen ofzo, al is de werkelijke reden me ontgaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:49 schreef demins het volgende:
[..]
Thx! Je moet het gehoord hebben, denk ik...![]()
niet gehoord, ik luister naar het meest gehate clubjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:50 schreef Darklight het volgende:
schakel net in, wat is huub van plan?
"Het is echt spijkerhard"
Niet echt een leuk plan van Huub.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:50 schreef Darklight het volgende:
Het is een riem en van mij hoeft hij er ook niet echt bij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
jamaar die zwarte band / riem (ik kan het niet goed zien) vind ik weer minder op dat geel
Ik schakelde ook net in en hoorde iets over eten 'voor z'n neus zetten' en dat 'ie' daar niet tegen kan. Lieke wou meedoen, maar Huub zei 'laat dat nou maar aan mij over'.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:50 schreef Darklight het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |