abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52015798
Go! Op naar de nul zetels!

[ Bericht 79% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 01-08-2007 13:38:22 ]
pi_52015812
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja je kan je enige geestverwant op die forum natuurlijk niet zomaar laten gaan .
Fuif moet en zal terugkomen! Ik wil em in mijn kabinet.

[ Bericht 2% gewijzigd door EchtGaaf op 01-08-2007 13:20:55 ]
pi_52015845
Raad de quote
quote:
Balans, in goeden doen zijn, gelukkig, zaligheid, welzijn, magistraal, goedheid, fantastisch, kiplekker, intens, geweldig, vrede, hemels, lekker, plezier, blijdschap, tevredenheid, Goddelijk, vrolijkheid, enthousiasme, waardevol, gedreven, volmaakt, vertrouwen, evenwicht, waarheid, feest, schoonheid, wijsheid, liefde, vreugde, hartverwarmend, kracht, zuiverheid, de zon in een blauwe lucht, overvloed, optimisme, energiek, ontspanning, deskundigheid. Perfectie.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_52015893
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:16 schreef du_ke het volgende:
Raad de quote
[..]
StefanP
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:29:26 #5
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_52016145
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:16 schreef du_ke het volgende:
Raad de quote
[..]
Mon.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_52016179
quote:
Verburg vervangt bijna alle ministers

Het kan niet slechter uitkomen. Terwijl het blauwtongvirus om zich heen grijpt onder Nederlandse schapen, heeft landbouwminister Gerda Verburg (CDA) wel wat anders aan haar hoofd. Zij is deze week formeel de baas van Nederland. Verburg vervangt premier Jan Peter Balkenende (CDA), die deze week met vakantie is. Normaal gesproken zouden de beide vice-premiers – de PvdA’er Wouter Bos en ChristenUnie-voorman André Rouvoet – daarvoor in aanmerking komen, maar die zijn ook met vakantie. Als de premier en zijn vice-premiers weg zijn, treedt de vervangingsregeling op basis van anciënniteit in werking.

Verburg is niet alleen plaatsvervangend premier, maar ook plaatsvervangend minister van Buitenlandse Zaken, omdat de echte minister, de CDA’ er Maxime Verhagen, ook met vakantie is.

Wie denkt dat Verburg het maar druk heeft met alle posten die ze nu moet bezetten, heeft het mis. Verburg is zelf ook met vakantie, in Nederland. Af en toe komt ze naar Den Haag voor verplichtingen. Bijvoorbeeld om in een keer een groot aantal documenten te ondertekenen dat geen inhoudelijke toetsing (meer) behoeft.

Verburg staat niet helemaal alleen voor deze taak. Sedert de jaren zestig bestaat er een formele vakantieroosterregeling, die bepaalt dat steeds tenminste drie ministers in het land aanwezig moeten zijn voor overleg. De regeling is door toenmalig premier De Jong (1967-1971) geïntroduceerd.

Aanleiding was het uitzetten van een Chinese zaakgelastigde door Onderwijsminister Diepenhorst (ARP). Die had daarover weliswaar contact gehad met minister van Buitenlandse Zaken Luns (KVP), maar door een slechte telefoonverbinding was het advies van Luns („Je moet hem nooit laten gaan.”) verkeerd doorgekomen. Diepenhorst dacht verstaan te hebben „Je moet hem maar laten gaan.”
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_52016301
Slechte TT trouwens. Ik had gedacht aan: 'Omdat Eerdmans geen tijd heeft'. Ofzo.

[edit] Mooi
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_52016504
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
Slechte TT trouwens. Ik had gedacht aan: 'Omdat Eerdmans geen tijd heeft'. Ofzo.

[edit] Mooi [afbeelding]
wil je dit nooit meer doen.
pi_52016558
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:41 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

wil je dit nooit meer doen.
Rustig EG, je ziet naar wie er hier geluisterd wordt.
pi_52016587
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Mon.
Uiteraard.
pi_52016646
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:42 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Rustig EG, je ziet naar wie er hier geluisterd wordt.
Ik denk dat ik toch maar wel MOD ga worden. Op z'n Balkenendes en Bush''s normen en waarden ga bijbrengen.

Wil je mij als mod trouwens? En zo ja , waarom niet?
pi_52016685
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:43 schreef du_ke het volgende:

[..]

Uiteraard.
was toch ook een inkoppertje..
pi_52016831
EG, ga je wel eens op vakantie?

Buiten Europa/het Westen that is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52016939
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:50 schreef Mutant01 het volgende:

Nee, speciaal voor jou blijf ik lekker thuis.
pi_52017017
Werken is saai
pi_52017060
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:45 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik denk dat ik toch maar wel MOD ga worden. Op z'n Balkenendes en Bush''s normen en waarden ga bijbrengen.

Wil je mij als mod trouwens? En zo ja , waarom niet?
Ik denk dat het voor jou zelf ook beter is als je geen MOD wordt. Je houdt van veel posten, vaak nog met een inhoudelijke boodschap. Dat valt niet te combineren met het MOD-schap, dat zie je wel aan sigme. Blijf gewoon op zwart.
pi_52017080
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:55 schreef Elseetje het volgende:
Werken is saai
Werken is leuk.
pi_52017101
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:53 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee, speciaal voor jou blijf ik lekker thuis.
Zo kom je inderdaad wel over ja. Iemand die niet veel reist, niet veel andere culturen heeft gezien.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 13:59:32 #19
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52017113
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
Werken is leuk.
Carpe Libertatem
pi_52017137
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zo kom je inderdaad wel over ja. Iemand die niet veel reist, niet veel andere culturen heeft gezien.
Ik dacht al dat er een angel in zou zitten.
pi_52017144
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:55 schreef Elseetje het volgende:
Werken is saai
De baas is op vakansjie, dus ik doe geen reet.
pi_52017163
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:00 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik dacht al dat er een angel in zou zitten.
Hoezo is het een angel?
Allah Al Watan Al Malik
pi_52017173
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waar ben jij allemaal geweest?
pi_52017264
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:00 schreef Autodidact het volgende:

[..]

De baas is op vakansjie, dus ik doe geen reet.
De baas is terug van vakantie, dus ik doe geen reet.
pi_52017271
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoezo is het een angel?
Het begint als een normale vraag en eindigt als een slight offence. En ik begrijp de aanleiding van je vraag ook niet helemaal.
pi_52017331
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:01 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Waar ben jij allemaal geweest?
Afgezien van de standaardreizen binnen West-Europa (Spanje, Frankrijk, Duitsland, Belgie, Luxemburg, Polen, Portugal) en de bijna jaarlijkse reis naar Marokko, ben ik nog in Engeland geweest (zeer vriendelijke mensen btw)en in Algerije. Na mijn studie staat China op de agenda, daar heb ik ontzettend veel zin in.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52017354
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:04 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Het begint als een normale vraag en eindigt als een slight offence. En ik begrijp de aanleiding van je vraag ook niet helemaal.
Waarom zou een vraag per defenitie een aanleiding moeten hebben en dat jij het ziet als een slight offence is eerder je eigen perspectief nietwaar? Beetje vreemd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52017577
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom zou een vraag per defenitie een aanleiding moeten hebben en dat jij het ziet als een slight offence is eerder je eigen perspectief nietwaar? Beetje vreemd.
Een vraag zonder aanleiding zal door veel mensen vreemd gevonden worden. Of het moet overduidelijk een retorische vraag zijn, en dat is ze niet. En iemand verwijten culturele oogkleppen te bezitten is op zijn minst een lichte aanval. Want reizen zegt natuurlijk niets over je vermogen tot adaptatie, culturele vorming of referentiekader. Dat ligt eerder in het concreet omgaan met andere culturen, zoals een Indische vriend, Joegoslavische teamgenoot of Marokkaanse vriendin.
pi_52017698
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Afgezien van de standaardreizen binnen West-Europa (Spanje, Frankrijk, Duitsland, Belgie, Luxemburg, Polen, Portugal) en de bijna jaarlijkse reis naar Marokko, ben ik nog in Engeland geweest (zeer vriendelijke mensen btw)en in Algerije.
Als dat alles is (West-Europa NW-Afrika) zou ik er niet zo'n grote mond over optrekken.
pi_52017703
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:17 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Een vraag zonder aanleiding zal door veel mensen vreemd gevonden worden. Of het moet overduidelijk een retorische vraag zijn, en dat is ze niet. En iemand verwijten culturele oogkleppen te bezitten is op zijn minst een lichte aanval. Want reizen zegt natuurlijk niets over je vermogen tot adaptatie, culturele vorming of referentiekader. Dat ligt eerder in het concreet omgaan met andere culturen, zoals een Indische vriend, Joegoslavische teamgenoot of Marokkaanse vriendin.
Nogal onzinnige repliek als je het mij vraagt. Nergens wordt ook maar iets gezegd over culturele oogkleppen of iets wat er ook maar op lijkt. Een vraag is overigens nooit zonder aanleiding, een vraag stel je omdat je iets wilt weten. Als ik vraag hoe laat het is, zo uit het niets is dat net zo goed een normale vraag. Ik wilde graag weten of EchtGaaf weleens zichzelf waande binnen andere culturen als hij op vakantie ging. Dat jij er een soort van aanval in meent te lezen is voor de rest je eigen probleem.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52017730
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:22 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Als dat alles is (West-Europa NW-Afrika) zou ik er niet zo'n grote mond over optrekken.
Doe ik dat dan? Overigens is dat een groter gebied dan de gemiddelde Nederlander ooit zal zien. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik meerdere culturen zie en er zelfs dagenlang tussen leef en voel en ruik. En jij autodidact, welke landen heb jij allemaal bezocht?
Allah Al Watan Al Malik
pi_52017798
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Doe ik dat dan?
Je beschuldigt een ander ervan dat hij weinig culturen heeft gezien. Lichtelijk misplaatst voor iemand die er twee heeft gezien...
quote:

Overigens is dat een groter gebied dan de gemiddelde Nederlander ooit zal zien.
Geen idee.
pi_52017851
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:27 schreef Autodidact het volgende:
Je beschuldigt een ander ervan dat hij weinig culturen heeft gezien. Lichtelijk misplaatst voor iemand die er twee heeft gezien...
Vind ik niet, overigens is Oost-Europa cultureel gezien anders dan West Europa, net als Zuid- Europa verschilt van "West Europa". In die zin heb ik er wel meer dan 2 gezien. En ja, ik vind inderdaad dat hij weinig culturen heeft gezien als hij slechts binnen Nederland is gebleven. Dat is trouwens een feit, geen beschuldiging.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52017869
quote:

[..]

En jij autodidact, welke landen heb jij allemaal bezocht?
Hm. De Europese landen die jij noemt plus Tsjechië, Oostenrijk, Italië, Egypte, Soedan, Ethiopie, Eritrea, Burkina Faso, Mali, VS, Canada en Mexico.
pi_52017906
Doe eens lief tegen elkaar
pi_52017917
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:30 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Hm. De Europese landen die jij noemt plus Tsjechië, Oostenrijk, Italië, Egypte, Soedan, Ethiopie, Eritrea, Burkina Faso, Mali, VS, Canada en Mexico.
Dat zijn ook niet meer dan " 3 culturen", als we die maatstaven gaan gebruiken. Je begrijpt zelf dat dat dus onzin is. Nederland Belgie, Duitsland zijn in wezen de enige landen die echt op elkaar lijken. Frankrijk is wezenlijk anders dan Spanje, net als Polen dat is tov Duitsland. Het zijn die subtiele verschillen die je niet meekrijgt als je niet reist.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52017967
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat zijn ook niet meer dan " 3 culturen", als we die maatstaven gaan gebruiken.
Dat mag jij best vinden, maar ik ga jou niet impliciet beschuldigen van wereldvreemdheid omdat jij wat minder landen hebt bezocht.

Welke drie trouwens?
pi_52017982
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:34 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Dat mag jij best vinden, maar ik ga jou niet impliciet beschuldigen van wereldvreemdheid omdat jij wat minder landen hebt bezocht.

Welke drie trouwens?
Nogmaals, wie zegt dat ik hem beschuldig van wereldvreemdheid? Ik constateer niets a.d.h.v zijn reizen, maar a.d.h.v zijn reacties. Lees mijn posts anders maar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52018135
Ik ben geen bereisd persoon, maar ik vind het wel van belang een openmind te hebben tav andere stammen dan mijn eigen stam..
Echtgaaf komt idd over als onvoldoende zulk een openmind te hebben.
Wereldvreemd is ie ook... met verbieden van rapbattles, vrouwenonderdrukking verheerlijken en het eigenstameerstprincipe aanhangen in het strafrecht.
pi_52018141
't Is goed, Globetrotter01.
pi_52018175
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:41 schreef Autodidact het volgende:
't Is goed, Globetrotter01.
Goeie reply. Autodidact, nooit mensen gaan verdedigen als er niets te verdedigen valt. Of andere mensen gaan aanvallen als een soort van "revenge" om een punt te maken die eigenlijk helemaal niet hoeft te worden gemaakt...over angels gesproken zeg..
Allah Al Watan Al Malik
pi_52018396
Ik moet poepen van Danone Activia.... is that a good thing?
Allah Al Watan Al Malik
pi_52018814
quote:
Het reëel existerende Westen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 15:16:36 #45
125878 Gabry
Lento Violento
pi_52018978
quote:

Waarom zou je uberhaupt buiten het Westen op vakantie willen?
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_52019036
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:16 schreef Gabry het volgende:

[..]

Waarom zou je uberhaupt buiten het Westen op vakantie willen?
Omdat het leuk en anders is .
pi_52019041
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Meppel ook.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 15:20:19 #48
125878 Gabry
Lento Violento
pi_52019068
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Europa alleen al is erg rijk aan culturen. Er valt een hoop te zien en mee te maken.
pi_52019267
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:19 schreef Apropos het volgende:

[..]

Meppel ook.
Op z'n tijd maar verder kijken kan nooit kwaad .
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 15:49:59 #50
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52019827
Wat is het rustig vandaan. Alle werklozen en studenten zitten in de zon zeker?
Carpe Libertatem
pi_52019862
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:19 schreef Apropos het volgende:

[..]

Meppel ook.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meppel

Kijk dan joh, dat is een langere wiki dan Bombay. Zal wel veel te doen zijn.
pi_52020091
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:51 schreef Autodidact het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Meppel

Kijk dan joh, dat is een langere wiki dan Bombay. Zal wel veel te doen zijn.
Het is een gezellig stadje niet veel meer en niet veel minder . Met ruim voldoende mogelijkheden om bier te drinken .
pi_52020352
quote:
Zes Arabische staten, waaronder Saudi-Arabië, kopen voor zeker 20 miljard dollar (14,6 miljard euro) aan Amerikaans wapentuig.

Naast Saudi-Arabië gaat het wapentuig naar de 'pro-Amerikaanse' golfstaten Verenigde Arabische Emiraten, Koeweit, Qatar, Bahrein en Oman. Volgens Amerikaanse functionarissen zijn de wapens 'defensief van aard'.
http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/162120/
quote:
Saudi Arabia’s foreign minister today said his country was considering plans to upgrade its diplomatic ties with Iraq but rebuffed calls from the Bush administration to do more to halt Saudis from crossing the border to join the insurgency[

Speaking at a joint press conference with Secretary of State Condoleezza Rice and Defense Secretary Robert M. Gates, Prince Saud al-Faisal also held out the prospect that Saudi Arabia would attend the Israeli-Palestinian peace conference planned by President Bush this fall, but only if it is assured that the conference tackles “substantive” issues, and isn’t “just a photo op.”

Saudi Arabia’s attendance at the fall conference would be the first time that it has held significant talks with Israel for more than a decade.
http://www.nytimes.com/2007/08/01/world/middleeast/01cnd-saudi.html?ex=1343620800&en=c7d8b5abd1d15954&ei=5088&partner=rssnyt&emc=rss

zucht...overigens lijkt dit wel voorbereidingen van een terugtrekking door de VS.
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 16:10:08 #54
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52020379
quote:
BRUSSEL - De woorden e-mama, e-papa en e-werken worden opgenomen in het Van Dale Groot woordenboek van de Nederlandse taal. Een e-mama is volgens het toonaangevende woordenboek een moeder die de opvoeding van haar kinderen combineert met het thuiswerken op een pc.

Van Dale gaat hiermee woensdag in op een vraag van Patricia Ceysens, fractieleider van de partij Open Vld in het Vlaams parlement. Ceysens heeft van het thema e-werken haar stokpaardje gemaakt.

De nieuwe woorden komen eerst in het Van Dale Jaarboek, een boek met cd-rom dat de nieuwste woorden van het afgelopen jaar beschrijft. Veel van deze nieuwe woorden belanden uiteindelijk in de driedelige Grote Van Dale.
nu.nl
Carpe Libertatem
pi_52020449
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:10 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

nu.nl
Niets aan de hand dus. Ze komen in een lijstje met mogelijke nieuwe woorden wat de drukker blijkbaar elk jaar uitbrengt. Pas als ze echt ingeburgerd raken komen ze misschien ooit in de Dikke terecht.

Komkommernieuws .
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 16:13:54 #56
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52020474
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:12 schreef du_ke het volgende:
Niets aan de hand dus. Ze komen in een lijstje met mogelijke nieuwe woorden wat de drukker blijkbaar elk jaar uitbrengt. Pas als ze echt ingeburgerd raken komen ze misschien ooit in de Dikke terecht.

Komkommernieuws .
Zeker komkommernieuws, maar dan blijven het nog steeds verschrikkelijke woorden.
Carpe Libertatem
pi_52020647
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:13 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Zeker komkommernieuws, maar dan blijven het nog steeds verschrikkelijke woorden.
Klopt maar veel meer dan het stokpaardje van een vlaamse fractievoorzitster lijkt het me niet. Er worden constant woorden verzonnen en met een goede lobby heb je die zo in zo'n lijstje staan .
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 16:34:43 #59
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52020981
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:21 schreef du_ke het volgende:
Klopt maar veel meer dan het stokpaardje van een vlaamse fractievoorzitster lijkt het me niet. Er worden constant woorden verzonnen en met een goede lobby heb je die zo in zo'n lijstje staan .
Een e-stokpaardje op een e-lijstje van een e-fractievoorzitster.
Carpe Libertatem
pi_52021033
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:34 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Een e-stokpaardje op een e-lijstje van een e-fractievoorzitster.
e-ja e-zoiets e-ja e- .
pi_52021415
Stel een minister heeft voor zijn ministerschap een boek geschreven (of een CD of film gemaakt), dat nog steeds verkocht wordt. Mag de minister dit geld dan gewoon verdienen of niet?
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 17:01:08 #62
125878 Gabry
Lento Violento
pi_52021699
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:51 schreef ijsbrekertje het volgende:
Stel een minister heeft voor zijn ministerschap een boek geschreven (of een CD of film gemaakt), dat nog steeds verkocht wordt. Mag de minister dit geld dan gewoon verdienen of niet?
Waarom niet?
  woensdag 1 augustus 2007 @ 17:36:09 #63
Stranger than fiction
pi_52022476
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is m'n eerste dag.

Heb me vandaag telefonisch bij twee uitzendbureaus ingeschreven.
pi_52022825
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:01 schreef Gabry het volgende:
Waarom niet?
Omdat voor bewindslieden behoorlijk strenge regels gelden voor nevenfuncties en ook voor financiële belangen en zeggenschap over bedrijven.

Nou lijkt me het risico op belangverstrengeling hier nihil. Maar dat geldt ook voor bijvoorbeeld een bestuursfunctie in een sportclub en zo'n functie moet worden opgezegd.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_52023024
Speciaal voor EchtGaaf, vanwege z'n vrouwen achter het aanrecht topic

[ Bericht 42% gewijzigd door Mutant01 op 01-08-2007 18:08:29 ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_52023206
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:02 schreef Mutant01 het volgende:

[afbeelding]
Grappig om te zien dat echt alle mannen/mensen kijken naar deze dame, niet alleen op de onderste maar ook op de bovenste foto.
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 18:15:41 #67
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52023304
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is m'n eerste dag.

Heb me vandaag telefonisch bij twee uitzendbureaus ingeschreven.
Ah, mooi, je eerste twee weken hard werken zitten er alweer op.
Carpe Libertatem
  woensdag 1 augustus 2007 @ 18:21:01 #68
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_52023405
Hoe verliefdheid, Rock?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  woensdag 1 augustus 2007 @ 18:24:04 #69
Stranger than fiction
pi_52023453
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:21 schreef PJORourke het volgende:
Hoe verliefdheid, Rock?
De relatie heeft zich herstelt, mevrouw heeft zich goed gedragen afgelopen weken en de sfeer is eindelijk weer goed te noemen. Bovendien wordt er weer gesext.

De verliefdheid is weggezakt.

Hoe is het met jouw emotional rollercoaster?
  woensdag 1 augustus 2007 @ 18:28:57 #70
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_52023550
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De relatie heeft zich herstelt, mevrouw heeft zich goed gedragen afgelopen weken en de sfeer is eindelijk weer goed te noemen. Bovendien wordt er weer gesext.

De verliefdheid is weggezakt.

Hoe is het met jouw emotional rollercoaster?
Bon. Voor jou dan.

In mijn geval: ca va, lekker rustig. Moest me toch rustig houden, had een examen.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 18:29:14 #71
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_52023553
pi_52023682
!
pi_52024253
quote:

[afbeelding]
Wat zegt het over de booschap van de maker van zo'n plaatje, als hij die boodschap er niet eens fatsoenlijk op kan kalken?
  woensdag 1 augustus 2007 @ 19:09:14 #74
125878 Gabry
Lento Violento
pi_52024486
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:53 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Omdat voor bewindslieden behoorlijk strenge regels gelden voor nevenfuncties en ook voor financiële belangen en zeggenschap over bedrijven.

Nou lijkt me het risico op belangverstrengeling hier nihil. Maar dat geldt ook voor bijvoorbeeld een bestuursfunctie in een sportclub en zo'n functie moet worden opgezegd.
In dit geval ontvangt de minister geld uit vermogensrechten. Dat lijkt mij geen nevenfunctie. Ik vraag mij ook af het zinnig is om daar afstand van te doen. Bij aandelen en effecten ligt het misschien anders omdat de vermogensrechten daar voortvloeien uit eigendom van een rechtspersoon, waardoor ze een direct belang hebben. Anders zou een minister helemaal geen verbintenissen meer mogen aangaan met andere personen.

Maar ik ben niet geschikt om die vraag te beantwoorden. Ik dacht alleen mee.

[ Bericht 9% gewijzigd door Gabry op 01-08-2007 19:23:57 ]
pi_52024665
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:09 schreef Gabry het volgende:

[..]

In dit geval ontvangt de minister geld uit vermogensrechten. Dat lijkt mij geen nevenfunctie. Ik vraag mij ook af het zinnig is om daar afstand van te doen.
Tja aandelen in bedrijven dienen ook elders ondergebracht worden in de tijd dat iemand minister is. Dus weet niet hoever dit doorwerkt.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 19:19:24 #76
125878 Gabry
Lento Violento
pi_52024752
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:15 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja aandelen in bedrijven dienen ook elders ondergebracht worden in de tijd dat iemand minister is. Dus weet niet hoever dit doorwerkt.
Jij reageert altijd echt snel.
pi_52024836
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:19 schreef Gabry het volgende:

[..]

Jij reageert altijd echt snel.
6 minuten na jouw reactie .

Maar ik ga weer klussen .
  woensdag 1 augustus 2007 @ 19:35:09 #78
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52025074
Goeiemorgen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_52025205
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:35 schreef Sidekick het volgende:
Goeiemorgen.
Hé, psssssssst, en het is alweer de volgende ochtend
pi_52025776
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:17 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. ik heb het precies zo ervaren. En daarom antwoordde ik zo als ik heb geantwoord.
pi_52025785
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:00 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Wat zegt het over de booschap van de maker van zo'n plaatje, als hij die boodschap er niet eens fatsoenlijk op kan kalken?
Dat ie haastig is?
Allah Al Watan Al Malik
pi_52026117
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:41 schreef Bluesdude het volgende:
Ik ben geen bereisd persoon, maar ik vind het wel van belang een openmind te hebben tav andere stammen dan mijn eigen stam..
Echtgaaf komt idd over als onvoldoende zulk een openmind te hebben.
Je hoeft als inwoner niet bereisd te zijn om kennis te maken met andere culturen. Je hoeft er niet op uit, de culturen komen immers vanzelf naar je toe.
pi_52026234
quote:

[afbeelding]
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:36:57 #84
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_52026589
Moddols dicht?
pi_52026606
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:36 schreef PJORourke het volgende:
Moddols dicht?
ik heb al geklaagd.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:43:17 #86
66825 Reya
Fier Wallon
pi_52026780
Tvp.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:43:57 #87
Stranger than fiction
pi_52026797
pi_52026844
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:46:27 #89
Stranger than fiction
pi_52026874
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:45 schreef Mutant01 het volgende:
Feliciteer hier Mutant01
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:47:03 #90
66825 Reya
Fier Wallon
pi_52026894
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:45 schreef Mutant01 het volgende:
Vollendete Tatsachen
pi_52026924
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:47 schreef Reya het volgende:

[..]

Vollendete Tatsachen
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:52:44 #92
66825 Reya
Fier Wallon
pi_52027056
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het staat me overigens vaag bij dat we elkaar ooit ontmoet hebben; helaas heeft de Korsakov ongenadig bij me toegeslagen. Was het niet in de sultan, met yvonne?
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:54:06 #93
Stranger than fiction
pi_52027104
meetings.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:54:58 #94
66825 Reya
Fier Wallon
pi_52027130
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
meetings.
Je weet dat ik suicidaal ben?
pi_52027383
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:52 schreef Reya het volgende:

[..]

Het staat me overigens vaag bij dat we elkaar ooit ontmoet hebben; helaas heeft de Korsakov ongenadig bij me toegeslagen. Was het niet in de sultan, met yvonne?
Ja.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:10:43 #96
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_52027644
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:49 schreef Boze_Appel het volgende:
of werken. dat kan ook.

tot half 8.

en dan bedoel ik niet als serverster heupwiegend op een vol terras vette fooien scorend met mijn inkijk..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:19:00 #97
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_52027913
Voorspelbaar matige keuze.
pi_52027937
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:19 schreef PJORourke het volgende:
Voorspelbaar matige keuze.
Je hebt het nu wel tegen Muttie he. Dat weet je.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52027967
verkeerd topic.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:26:49 #100
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_52028144
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:20 schreef Mutant01 het volgende:
Je hebt het nu wel tegen Muttie he. Dat weet je.
Dat weet ik ja. Sand monkey
pi_52028162
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:26 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Huilie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52028164
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:26 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ben jij niet gekozen, of heb je niet gesolliciteerd?
pi_52028194
Rare gang van zaken. Ruim voor de sluitingsdatum van 7 augustus iemand aanwijzen
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:29:03 #104
66825 Reya
Fier Wallon
pi_52028206
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Rare gang van zaken. Ruim voor de sluitingsdatum van 7 augustus iemand aanwijzen j
Ah, de stok om mee te slaan is alweer gevonden.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:29:05 #105
125878 Gabry
Lento Violento
pi_52028207
Gister dacht ik bij één user - zijn posts zijn te slecht om op te reageren.
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 21:30:09 #106
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52028243
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:29 schreef Gabry het volgende:
In POL? Kan ik mij niet voorstellen.
Carpe Libertatem
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:30:39 #107
66825 Reya
Fier Wallon
pi_52028257
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:29 schreef Gabry het volgende:
Je hebt nu pas Meki ontdekt?
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 21:30:53 #108
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52028265
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:29 schreef Reya het volgende:
Misschien zijn stenen toepasselijker?
Carpe Libertatem
pi_52028323
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:29 schreef Reya het volgende:

[..]

Kul.

De sluitingsdatum werd enkele uren geleden nog verzet van 3 naar 7 augustus.

Diegenen die morgen nog wilden solliciteren zijn dus mooi gepasseerd. Dat noem ik amateuristisch.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:32:00 #110
125878 Gabry
Lento Violento
pi_52028324
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:30 schreef Reya het volgende:

[..]

Je hebt nu pas Meki ontdekt?
Ik vind Meki wel komisch. Volgens mij is hij extreem-rechts.
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 21:34:00 #111
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52028400
OUDwatchtm: Tepelhoedjes.
quote:
Op maandag 30 juli 2007 18:31 schreef Randa_v het volgende:
Nee, mijn tepels zijn op het moment door de zwangerschap te gevoelig voor allerhanden kloven. Ze zijn allebei nu al erg beschadigd, er zit eigenlijk gewoon een snee aan de onderkant van de tepel. Erg jammer en maar heb nu zelfs tepelhoedjes gehaald omdat ik wil dat Merlijn wel blijft drinken maar ik ook weer niet de tepels erg wil belasten. Gelukkig doet het geen pijn, maar het ziet er wel erg vies uit.

Spannend in het vliegtuig voeden .
Carpe Libertatem
pi_52028444
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:32 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Kul.

De sluitingsdatum werd enkele uren geleden nog verzet van 3 naar 7 augustus.

Diegenen die morgen nog wilden solliciteren zijn dus mooi gepasseerd. Dat noem ik amateuristisch.
ik zie niet in waarom je een sollicitatieprocedure nog door moet laten gaan als je met de huidige crew een oplossing hebt weten te vinden die je aan het begin niet zag?
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:35:50 #113
66825 Reya
Fier Wallon
pi_52028450
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er geldt hier natuurlijk vrijheid van meningsuiting enzo, maar sommige posts hoef je niet te plaatsen.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:39:24 #114
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_52028564
I`m in love with your sisters..

can`t decide,
whose bed i`ll share 2nite...
quote:
Two Sisters - Fiction Plane

I'm in love with two sisters
Only weapons can decide
Whose bed I share tonight

And the cold mister mister
He has got me in his sights
If he shoots me down
He has every right

They sharpened knives
I don't want to miss the last train
The bullets fly
Each one screams my name
Gorgeous eyes
To the right to the left of me
Gorgeous eyes
They made me do it again

Oh my heart don't stop
So judge me not
I think I think I think I think
Only weapons can decide

If he shoots me down
He has every right

Hit the lights
How fast you gonna run today
In Jesus' eyes
The minister cursed my name
I got skinned alive
The wolves ate what was left of me
If I survive
Damn straight I'll do it again

Oh my heart don't stop
So judge me not
I think I think I think I think
Only weapons can decide

If he shoots me down
He has every right

Take me back to the simple love
I can't dance no more in these murderers gloves
I feel my heartbeat in my brain
Can't get out of the hole i dug
Took a double dose of a deadly drug
Life was so simple yesterday

Only weapons can decide

If he shoots me down
He has every right

[ Bericht 45% gewijzigd door Napalm op 01-08-2007 21:59:58 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_52028574
can of can't?
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:41:40 #116
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_52028644
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:39 schreef Mutant01 het volgende:
can of can't?
je was te snel.
Ik kan altijd kiezen, das makkelijk zolang je maar de juiste gegevens hebt.

maar de tekst zegt can not.
pi_52028675
Moet dat 'Woe Sisters' zijn, of is er iets anders niet goed gegaan?
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:43:57 #118
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_52028725
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:42 schreef Elseetje het volgende:
Moet dat 'Woe Sisters' zijn, of is er iets anders niet goed gegaan?
skebab?

deze vond ik eerst, staat niet op mijn Kinks dubvel cd.
quote:
The Kinks Two Sisters Lyrics
Sylvilla looked into her mirror
Percilla looked into the washing machine
And the drudgery of being wed
She was so jealous of her sister
And her liberty, and her smart young friends

Sylvilla looked into the wardrobe
Percilla looked into the frying pan
And the bacon and eggs
And the breakfast is served
And her way of life, and her luxury flat

She threw away her dirty dishes just to be free again
Her women's weekly magazines just to be free again
And put the children in the nursery just to be free again
Percilla saw her little children
And then decided she was better off
Than the wayward lass that her sister had been
No longer jealous of her sister
So she ran 'round the house with her curlers on
No longer jealous of her siste
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:46:52 #119
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_52028837
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Ben jij niet gekozen, of heb je niet gesolliciteerd?
Ik was van plan vanaaf te sturen.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:48:35 #120
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_52028899
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:34 schreef Boze_Appel het volgende:
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:51:00 #121
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_52028967
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

ik zie niet in waarom je een sollicitatieprocedure nog door moet laten gaan als je met de huidige crew een oplossing hebt weten te vinden die je aan het begin niet zag?
net als met vrouwen; als je beter kan moet je beter doen..
pi_52029006
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Simpel: als je mensen in gelegenheid stelt om tot 7 augustus mee te laten dingen voor de job, dan vind ik het niet kies om op 1 augustus plotsklaps iemand aan te wijzen en anderen daarmee de kans te ontnemen mee te kunnen dingen naar de job.

Komt kan niet mee een sluitingsdatum, maar hanteer dan een principe wie als eerste geschikte kandidaat komt die het eerst maalt.

Nogmaals zeer onprofessionele gang van zaken.
pi_52029127
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:43 schreef Napalm het volgende:

[..]

skebab?
Je hebt de lyric niet goed tussen tags gezet, maar vond het zo onorigineel om dat te zeggen
pi_52029208
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:52 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Simpel: als je mensen in gelegenheid stelt om tot 7 augustus mee te laten dingen voor de job, dan vind ik het niet kies om op 1 augustus plotsklaps iemand aan te wijzen en anderen daarmee de kans te ontnemen mee te kunnen dingen naar de job.

Komt kan niet mee een sluitingsdatum, maar hanteer dan een principe wie als eerste geschikte kandidaat komt die het eerst maalt.

Nogmaals zeer onprofessionele gang van zaken.
Zo gaat het in het bedrijfsleven ook. Ook al geven ze een datum op.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52029274
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zo gaat het in het bedrijfsleven ook. Ook al geven ze een datum op.
En dat is net zo goed de kluit belazeren.

Het bedrijfsleven is trouwens een [laat maar]
pi_52029324
Volgens mij balen sommige mensen dat ze geen mod zijn geworden
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:02:13 #127
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_52029333
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:55 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Je hebt de lyric niet goed tussen tags gezet, maar vond het zo onorigineel om dat te zeggen
ow. ik lees zelden mn eigen posts.

kijk, kom ik ook nog tegen op mn harde schijf. De irritante ipod software dwingt je welhaast om vrijwel alles i weg te gooien. volkomen onwerkbaar met 20 gig aan mp3 als je itunes neit het volledige beheer wil geven. bleh.
quote:
Be Thou my Vision, O Lord of my heart;
Naught be all else to me, save that Thou art.
Thou my best Thought, by day or by night,
Waking or sleeping, Thy presence my light.

Be Thou my Wisdom, and Thou my true Word;
I ever with Thee and Thou with me, Lord;
Thou my great Father, I Thy true son;
Thou in me dwelling, and I with Thee one.

Be Thou my battle Shield, Sword for the fight;
Be Thou my Dignity, Thou my Delight;
Thou my soul’s Shelter, Thou my high Tower:
Raise Thou me heavenward, O Power of my power.

Riches I heed not, nor man’s empty praise,
Thou mine Inheritance, now and always:
Thou and Thou only, first in my heart,
High King of Heaven, my Treasure Thou art.

High King of Heaven, my victory won,
May I reach Heaven’s joys, O bright Heaven’s Sun!
Heart of my own heart, whatever befall,
Still be my Vision, O Ruler of all.
pi_52029343
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:09 schreef Gabry het volgende:
In dit geval ontvangt de minister geld uit vermogensrechten. Dat lijkt mij geen nevenfunctie. Ik vraag mij ook af het zinnig is om daar afstand van te doen. Bij aandelen en effecten ligt het misschien anders omdat de vermogensrechten daar voortvloeien uit eigendom van een rechtspersoon, waardoor ze een direct belang hebben. Anders zou een minister helemaal geen verbintenissen meer mogen aangaan met andere personen.
Ik had ook al het idee dat het wel zou moeten kunnen. Maar nog even verder gefilosofeerd: stel dat er van dat boek een film wordt gemaakt. (Dus minister verkoopt scenario en producent/regisseur maakt film) Zou dat zomaar kunnen? Of zou je dat dan moeten uitstellen, tot na de ambtperiode van een minister?
quote:
Maar ik ben niet geschikt om die vraag te beantwoorden. Ik dacht alleen mee.
Dat was precies de bedoeling van de vraag.
pi_52029358
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:01 schreef Elseetje het volgende:
Ik niet. Anders had ik wel gesolliciteerd.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:05:27 #130
125878 Gabry
Lento Violento
pi_52029440
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:02 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Ik had ook al het idee dat het wel zou moeten kunnen. Maar nog even verder gefilosofeerd: stel dat er van dat boek een film wordt gemaakt. (Dus minister verkoopt scenario en producent/regisseur maakt film) Zou dat zomaar kunnen? Of zou je dat dan moeten uitstellen, tot na de ambtperiode van een minister?
[..]

Dat was precies de bedoeling van de vraag.
Volgens mij staat dat gelijk aan:

Mag een minister een fiets verkopen aan de buurman?
of
Mag een minister een huis huren?
of
Mag een minister een brood kopen bij de bakker?
pi_52029479
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:01 schreef Elseetje het volgende:
Vast wel...
Maar ik snap dat balen niet zo.
Denken ze dat het een soort statusverhoging is ?
Ik vind het een hondenbaan op Fok..
Het is eigenlijk sadistisch om een benoemde modje te feliciteren
pi_52029577
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Vast wel...
Dat heb ik dan ook niet gedaan
pi_52029632
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Vast wel...
Dat heb ik dan ook niet gedaan
pi_52029709
Ach het is best leuk, maar goed het is en blijft een vrijwilligers"baantje". Je ruimt hier en daar wat op en begeleid het een en ander. Je moet alleen wel een olifantenhuid hebben, want tja bepaalde users.....Maargoed, aangezien ik in totaal bijna 2 jaar NWS mod ben geweest, ontbreekt het daar niet aan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52029770
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
Ach het is best leuk, maar goed het is en blijft een vrijwilligers"baantje". Je ruimt hier en daar wat op en begeleid het een en ander. Je moet alleen wel een olifantenhuid hebben, want tja bepaalde users.....Maargoed, aangezien ik in totaal bijna 2 jaar NWS mod ben geweest, ontbreekt het daar niet aan.
Maak je borst maar nat hier op pol.
pi_52029804
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:15 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

POL is a piece of cake als je het vergelijkt met hoe NWS ooit was.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 22:16:57 #137
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52029812
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Zo erg is het nou ook weer niet hier.
Carpe Libertatem
pi_52029860
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Zo erg is het nou ook weer niet hier.
Vete hier, vete daar. En het gezeik in FB om elke mod beslissing.

Is dat niet de reden van Chewie's vroegtijdige vertrekt
pi_52029908
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:18 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Is dat niet de reden van Chewie's vroegtijdige vertrekt
Nope.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52029918
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nope.
ik hoop het voor je.
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 22:21:52 #141
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52029945
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Vete's heb je alleen maar last van als je er aan mee doet.
Carpe Libertatem
pi_52029989
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:21 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Vete's heb je alleen maar last van als je er aan mee doet.
Je kan het inderdaad gewoon door laten etteren. Misschien is er ook geen andere keus dan dat. Zolang je als mod niet de beschikking hebt over een grote rode ban-knop.
pi_52030019
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:23 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je kan het inderdaad gewoon door laten etteren. Misschien is er ook geen andere keus dan dat. Zolang je als mod niet de beschikking hebt over een grote rode ban-knop.
Het komt wel goed EG, ik heb magische krachten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52030051
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het komt wel goed EG, ik heb magische krachten.
Nou hoe dan ook. Ik feliciteer je toch met de job.
pi_52030079
Waarom zou je als mod aan de ban-knop moeten zitten?
pi_52030095
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:25 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nou hoe dan ook. Ik feliciteer je toch met de job.
Thnx.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52030126
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:26 schreef Elseetje het volgende:
De vraag stellen is em beantwoorden.
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 22:30:27 #148
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52030229
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Het maakt niet zo heel veel uit of een mod nou een verzoek doet tot ban of zelf banned. De mogelijkheid voor mods om een korte probatie te geven van zeg 4 uur om even iemand op adem te laten komen lijkt mij wel een goed idee.
Carpe Libertatem
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:31:04 #149
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52030242
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:41 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Hé, psssssssst, en het is alweer de volgende ochtend
Ja, in Japan.
pi_52030315
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:05 schreef Gabry het volgende:
Volgens mij staat dat gelijk aan:

Mag een minister een fiets verkopen aan de buurman?
of
Mag een minister een huis huren?
of
Mag een minister een brood kopen bij de bakker?
Klinkt logisch. Maar
Mag een minister een vakantiehuis verhuren?
Nee tenzij dat niet valt onder "commercieel exploiteren" van onroerend goed, waarbij de minister invloed heeft over beheer en exploitatie
pi_52030318
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:26 schreef Elseetje het volgende:
lik-op-stukbeleid...
beter geinformeerd dan een FA'er
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 22:34:22 #152
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52030359
Heb mijzelf eindelijk door de Ron Paul Megathread op SA heengewerkt. Pfoe.
Carpe Libertatem
pi_52030413
Stelletje mafkezen.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:37:01 #154
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52030454
Ik mis pingu nu al.
pi_52030486
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:27 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Jezus man, die heb je nou al zo vaak gebruikt. Zeg dan gewoon dat je geen flauw idee hebt waarom ze dat zouden moeten doen
pi_52030528
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:31 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ja, in Japan.
Ik kan er niks aan doen dat jij 24 uur mist en het niet door hebt
pi_52030628
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:37 schreef Sidekick het volgende:
Ik mis pingu nu al.
Baby seal walks into a club...
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:44:44 #158
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52030713
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:38 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Ik kan er niks aan doen dat jij 24 uur mist en het niet door hebt
Bron?
pi_52030720
Elseetje! Verbeter mijn wereld eens.
pi_52030734
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:44 schreef NightH4wk het volgende:
Elseetje! Verbeter mijn wereld eens.
Wat had je in gedachten?
pi_52030754
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:44 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Bron?
http://www.sidekickheeft24uurgemist.nl
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:46:15 #162
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52030761
Interessant docu op ned2 zonet, over de waterafstotendheid van een lotusbloem en de toepabaarheid op andere materialen zoals kleding.
pi_52030770
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:45 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Wat had je in gedachten?
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:47:07 #164
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52030778
quote:
De internetdirectie heeft de pagina weggehaald, vermoedelijk wegens smaad en laster. Rectificeer!
pi_52030789
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:46 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Ho zeg, rustig aan
pi_52030806
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:47 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Ho zeg, rustig aan
Ja, vandaag is het gemeentehuis niet meer open.
pi_52030810
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:47 schreef Sidekick het volgende:

[..]

De internetdirectie heeft de pagina weggehaald, vermoedelijk wegens smaad en laster. Rectificeer!
Je hebt geen rechten Dan heb je het echt héél erg niet door
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 22:48:09 #168
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52030813
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:46 schreef NightH4wk het volgende:
Ik denk dat met Elseetje trouwen niet je wereld verbetert.
Carpe Libertatem
pi_52030815
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:47 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Ja, vandaag is het gemeentehuis niet meer open.
En morgen ben ik druk
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:48:25 #170
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52030823
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

lik-op-stukbeleid...
beter geinformeerd dan een FA'er
Niet iedereen is daar geschikt voor he?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_52030834
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:48 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dat denk je ook alleen maar omdat je niet mocht
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 22:49:39 #172
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52030861
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:48 schreef Elseetje het volgende:
Carpe Libertatem
pi_52030875
quote:
Dat zeg jij alleen maar omdat je niet kunt
pi_52030926
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik zag laatst nog een hele zooi palmen in de aanbieding, maar dat tuincentrum had geen vestiging in jouw buurt
pi_52030949
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:48 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Pijn is fijn.
quote:

[..]

En morgen ben ik druk
Overmorgen dan.
pi_52030957
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:50 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Dat zeg jij alleen maar omdat je niet kunt
Veleden tijd.
pi_52030977
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:52 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Pijn is fijn.
[..]

Overmorgen dan.
Date. Ik heb tot eh... half 12 's ochtends de tijd
pi_52031013
Avond
pi_52031055
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:54 schreef Fastmatti het volgende:
Avond
Waar heb jij uitgehangen?
pi_52031086
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:52 schreef Elseetje het volgende:
Verleden tijd.
Hoe bedoel je?
Kon je vroeger niet me jezelf trouwen en nu wel?
pi_52031093
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:55 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Waar heb jij uitgehangen?
Heb de hufterproofheid van een bepaald bungalowpark uitgetest
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 23:00:44 #182
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52031231
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:56 schreef Fastmatti het volgende:
En? Genoeg hufterproof dat je je borg mocht houden?
Carpe Libertatem
pi_52031305
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:56 schreef Fastmatti het volgende:
En? Ben je een hufter
pi_52031326
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:00 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

En? Genoeg hufterproof dat je je borg mocht houden?
Waarschijnlijk wel. Het huisje was nogal stevig, kasten waren vastgeschroefd aan de muur, schilderijtjes waren vastgekit, enzovoorst Alleen het een stukje van de deurpost was een beetje verbogen, maar dat konden we de volgende ochtend wel weer bijbuigen
pi_52031425
Zelfs geen klachten over geluidsoverlast gehad
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:09:03 #186
Stranger than fiction
pi_52031478
Bungalowparken.

Als je al niet depressief bent, word je daar wel suicidaal.
pi_52031486
Waar ben je geweest?
pi_52031516
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Bungalowparken.

Als je al niet depressief bent, word je daar wel suicidaal.
Helemaal eens. Maar alcohol verlicht de pijn
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:11:16 #189
Stranger than fiction
pi_52031547
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:10 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Helemaal eens. Maar alcohol verlicht de pijn
En overdag kan je jezelf proberen te verdrinken in de wildwaterbaan.
pi_52031586
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

En overdag kan je jezelf proberen te verdrinken in de wildwaterbaan.
Of in het bubbelbad waar tegenwoordig al baby's van een paar weken ingaan Ben bijna in staat er een topic in OUD over te openen.
pi_52031681
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Of in het bubbelbad waar tegenwoordig al baby's van een paar weken ingaan Ben bijna in staat er een topic in OUD over te openen.
Doen! Gaan we lekker rellen daar.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:16:02 #192
125878 Gabry
Lento Violento
pi_52031694
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Klinkt logisch. Maar
Ik zoeken op juridische sites, ik vind allemaal onzin: algemeen gedefinieerde regelingen waar je niets wijzer uit wordt.
Toets ik het in op google: zie ik wikipedia: http://nl.wikipedia.org/w(...)ling#Bewindspersonen

Ik haat wikipedia

Als je op de bron klikt, de site van het betreffende ministerie: http://www.minaz.nl/data/1040404838.pdf
quote:
A. Geen sprake van een risico van (schijnbare) belangenverstrengeling
1. Liquide middelen;
2. Roerende en onroerende goederen die niet commercieel worden geëxploiteerd;
3. Roerende en onroerende goederen die commercieel worden geëxploiteerd zonder
dat betrokkene invloed heeft op beheer en exploitatie;
4. Obligaties;
5. Aandelen in openbare beleggingsfondsen (zie echter ook punt B.2);
6. Niet-risicodragende participaties in ondernemingen;
7. Opties op aandelen die pas na de ambtsperiode kunnen worden uitgeoefend;
8. Aandelen in ondernemingen in het kader van een beleggingshypotheek in
verband met onroerend goed.

B. Wel sprake van een risico van (schijnbare) belangenverstrengeling
1. Aandelen of risicodragende participaties/investeringen in individuele
beursgenoteerde én niet-beursgenoteerde ondernemingen, voor zover de
gecumuleerde waarde hiervan op het moment van aanvaarding van de functie
hoger ligt dan ¤ 25.0001;
2. In afwijking van de algemene regel onder A.5 bestaat er voor de
bewindspersonen van Financiën ten aanzien van aandelen in openbare
beleggingsfondsen wél het risico van (schijnbare) belangenverstrengeling en deze
zijn derhalve voor hun niet toegestaan; dit gezien de bijzondere bevoegdheden
van deze bewindspersonen voor de financiële markten;
3. Roerende en onroerende goederen die commercieel worden geëxploiteerd,
waarbij de betrokkene invloed heeft op het beheer en de exploitatie, en voor
zover de gecumuleerde netto opbrengst op jaarbasis hoger ligt dan ¤ 35002;
4. Opties op aandelen die tijdens de ambtsperiode kunnen worden uitgeoefend;
5. Terugkeeroptie of "nul-uren contract" bij een werkgever;
6. Financiële en zakelijke belangen van een partner indien er sprake is van een
huwelijk in gemeenschap van goederen.
Het meest logische lijkt mij dat het valt onder A.3 of B.3.

[ Bericht 26% gewijzigd door Gabry op 01-08-2007 23:38:18 ]
pi_52031776
De volgende meet moeten we btw in een tietenbar houden.
pi_52032403
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:16 schreef Gabry het volgende:

[..]

Ik zoeken op juridische sites, ik vind allemaal onzin: algemeen gedefinieerde regelingen waar je niets wijzer uit wordt.
Toets ik het in op google: zie ik wikipedia: http://nl.wikipedia.org/w(...)ling#Bewindspersonen

Ik haat wikipedia

Als je op de bron klikt:
[..]

Het meest logische lijkt mij dat het valt onder A.3 of B.3.
Yep, die brief had ik ook gevonden. Alleen zijn mijn juridische vaardigheden niet voldoende ontwikkeld om te kunnen zeggen of het onder A3 = mag wel of B3 = mag niet valt.

Hangt natuurlijk af van hoe de bewindspersoon het georganiseerd heeft. Ik kan me voorstellen dat je wel gewoon een huis mag verhuren aan iemand, maar niet een heel appartementencomplex mag beheren. Dat laatste wordt ook eigenlijk een soort bedrijf en daarvan is het wel logisch dat dat niet mag.

Ik kan me voorstellen dat een boek aan een filmproducent verkopen wel een twijfelgeval is. Eigenlijk is het ook een soort bedrijfsvoering.
pi_52032493
Goed, het is nu definitief bevestigd. Zodra je vrouw een kind werpt worden beide ouders per direct gestoord.
pi_52032554
Sowieso heb ik nog nooit zoveel onopgevoede kinderen bij elkaar gezien. Ze hadden wel allemaal iets gemeen, ze waren allemaal Nederlands.
pi_52032570
Weet iemand toevallig of je beter een BV of Ltd kunt oprichten?
pi_52032601
Niemand meer aanwezig
pi_52032649
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:49 schreef Fastmatti het volgende:
Niemand meer aanwezig
Jawel, ik ben er nog. Waren ze niet lief in OUD?
*ja ijsbrekertje heeft gekeken en maar heeft echt geen idee of het een goed idee is om een baby in een bubbelbad mee te nemen*
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:53:50 #200
125878 Gabry
Lento Violento
pi_52032725
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:41 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Yep, die brief had ik ook gevonden. Alleen zijn mijn juridische vaardigheden niet voldoende ontwikkeld om te kunnen zeggen of het onder A3 = mag wel of B3 = mag niet valt.

Hangt natuurlijk af van hoe de bewindspersoon het georganiseerd heeft. Ik kan me voorstellen dat je wel gewoon een huis mag verhuren aan iemand, maar niet een heel appartementencomplex mag beheren. Dat laatste wordt ook eigenlijk een soort bedrijf en daarvan is het wel logisch dat dat niet mag.

Ik kan me voorstellen dat een boek aan een filmproducent verkopen wel een twijfelgeval is. Eigenlijk is het ook een soort bedrijfsvoering.
Ik weet niet wat jij voor ogen hebt, maar het gaat enkel om de letterlijke tekst.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gabry op 02-08-2007 00:03:17 ]
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 23:56:32 #201
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52032799
The YouTube Interview: Ron Paul

Alweer 2 weekjes oud, maar
Carpe Libertatem
pi_52033109
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:53 schreef Gabry het volgende:
Ik weet niet wat jij voor ogen hebt, maar het gaat enkel om de letterlijke tekst.
Nou ja, ik denk dat een bewindspersoon het beste de rechten van de film in een bedrijf zou kunnen onderbrengen. En iemand anders de bedrijfsvoering daarvan laten doen.
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 06:40:45 #203
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52036073
quote:
SYDNEY - Rokers zijn weliswaar van de werkvloer verbannen, maar printers blijken de longen op dezelfde manier te beschadigen als sigarettenrook. Dat stellen Australische onderzoekers, meldde de Britse omroep BBC woensdag.

Bijna een derde van de printers vervuilt de lucht met een grote hoeveelheid schadelijke stofdeeltjes.

In het onderzoek ging het om ministofdeeltjes die de longen niet makkelijk kunnen filteren. Deze zouden op de lange termijn gezondheidsproblemen veroorzaken.

De uitstoot van schadelijke deeltjes was hoger bij nieuwe cartridges en bij het printen van plaatjes of grafieken.
nu.nl

Printers op de werkplek verbieden. Iedereen heeft recht op een printervrije werkplek.

Ik stel voor dat we eerst een door de overheid opgezette lastercampagne beginnen tegen mensen die grafieken en plaatjes printen, dan krijg je vanzelf een onredelijke meerderheid die die mensen als moordernaars gaat zien.
Carpe Libertatem
pi_52036553
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 06:40 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

nu.nl

Printers op de werkplek verbieden. Iedereen heeft recht op een printervrije werkplek.

Ik stel voor dat we eerst een door de overheid opgezette lastercampagne beginnen tegen mensen die grafieken en plaatjes printen, dan krijg je vanzelf een onredelijke meerderheid die die mensen als moordernaars gaat zien.
Printers voortaan in het rokershok...
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:33:56 #205
Stranger than fiction
pi_52038923
Rokershokken en printerkamers, de gaskamers van de 21e eeuw.
pi_52039485
Bij sommige bedrijven is een printhok allang gebruikelijk
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 11:07:21 #207
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52039773
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:56 schreef Elseetje het volgende:
Bij sommige bedrijven is een printhok allang gebruikelijk
Ja, daaaag! Dan moet ik minimaal 25 printerhokken gaan timmeren.
Carpe Libertatem
pi_52039823
Hier staat het printer/ kopieergeval op de gang. Ook prima .
pi_52040235
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:08 schreef du_ke het volgende:
Hier staat het printer/ kopieergeval op de gang. Ook prima .
Hier staan alle printers gewoon bij mij

Maar kopiëermachine heeft z'n eigen hok Aan mijn kantoor grenzend
pi_52040247
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:07 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ja, daaaag! Dan moet ik minimaal 25 printerhokken gaan timmeren.
Doe je ook eindelijk weer 'ns wat op je werk
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 11:25:46 #211
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52040298
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:23 schreef Elseetje het volgende:
Doe je ook eindelijk weer 'ns wat op je werk
Ik doe ontzettend veel.
Carpe Libertatem
pi_52040340
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:25 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik doe ontzettend veel.
Maar natuurlijk!

Fokken
Internetten
Buiten peukje roken
3x pauzeren
Fokken
Internetten
Buiten peukje roken

Ben ik nog iets vergeten...?
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 11:36:59 #213
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52040587
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:27 schreef Elseetje het volgende:
Ben ik nog iets vergeten...?
Ja, werken.
Carpe Libertatem
pi_52040674
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:36 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ja, werken.
Doe jij dat dan?
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 11:43:32 #215
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52040771
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:39 schreef Elseetje het volgende:
Doe jij dat dan?
Ik ben webdeveloper, internetten is mijn werk.
Carpe Libertatem
pi_52040810
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:43 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik ben webdeveloper, internetten is mijn werk.
Nou, dan stond het er dus al tussen
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 11:48:44 #217
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52040910
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:45 schreef Elseetje het volgende:
Nou, dan stond het er dus al tussen
Moet je nagaan hoeveel ik werk.
Carpe Libertatem
pi_52040948
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:48 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Moet je nagaan hoeveel ik werk.
Ja, dat is qua aantal dingen die je doet toch wel zeker 2/9 deel
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:06:23 #219
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_52041393
quote:
Kontenknijper voor camera
AMSTERDAM - Een presentatrice van een televisekanaal in Engeland werd tijdens een 'standup' over de overstromingen tot haar stomme verbazing in haar kont geknepen.

Kontenknijper voor camera

Sue Torton van Channel 4 was net met haar laarzen uit het water op een droog plekje gaan staan, toen een man tijdens de live presentatie achter haar opdook. Op het allerlaatste moment strekt hij zijn hand uit en kneep de verbaasde presentatrice.

De professionele Sue liet zich niet kennen en vervolgde haar verhaal. De geluidsman van het team zette nog de achtervolging in, maar de man bleek een stuk sneller. De politie is nu fanatiek op zoek naar de knijper. Sue heeft laten weten die actie prima te vinden, maar wil niet dat de man voor aanranding wordt vervolgd. 'Het was vernederend en getuigde van weinig respect, maar ik wil er ook weer geen drama van maken', aldus Sue. Intussen smult heel Engeland van de beelden op YouTube.

De krant Daily Mail vond gisteravond al uit dat de knijper de 37-jarige Rufus Burdett is, een getrouwde man met twee kinderen. Hij leeft vlakbij de plaats waar gefilmd werd. Burdett verontschuldigt zich. 'Het was maar een grapje. Ik wist niet eens wie ze was. De hele buurt stond onder water en dit leek me leuk om de zaak een beetje op te vrolijken.' Zijn vrouw zegt: 'Rufus is niet de man die rondloopt en in vrouwenkonten knijpt. Hij is gewoon een grappenmaker'.
http://www.youtube.com/watch?v=c_2sIarOigk
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 12:38:40 #220
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52042294
Echt, de hoevéélste brug is dat al die in de VS instort?
pi_52042685
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:40 schreef Elseetje het volgende:
Een boogbrug zonder peilers in het water.
quote:
A 2001 Mn/DOT report indicates weakness at the joints of the steel that held the concrete deck above the river, due to "unanticipated out of plane distortion" of the steel girders. The report also noted a concern about lack of redundancy in the main truss system.[37] As a non-redundant structure, the bridge was in a greater risk of collapse from any single structural failure.
Gevalletje van spantvermoeiing. Riskant, zo'n incompleet spantensysteem.
pi_52042747
quote:
Ach het is een groot land dus dat zegt niet zoveel. maar in de angelsaksische landen is de kans hierop wel groter dan in landen met b.v. het Rijnlandse model. Men denkt daar toch anders over de publieke infrastructuur.
pi_52042790
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach het is een groot land dus dat zegt niet zoveel. maar in de angelsaksische landen is de kans hierop wel groter dan in landen met b.v. het Rijnlandse model. Men denkt daar toch anders over de publieke infrastructuur.
Vertel daar 'ns meer over?
pi_52042944
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Is het niet gewoon zo dat er veel gebouwd wordt, maar weinig vervangen? Om de bouwondernemingen en de economie te stimuleren, zeg maar. Ik zou niet weten wat de wereld van Peter Stuyvesant hier mee te maken heeft.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:05:20 #226
125878 Gabry
Lento Violento
pi_52043028
http://www.youtube.com/watch?v=42GT410SVUA

Gabry Ponte - The Point of no Return

Geweldige naam trouwens. Gabriele
pi_52043031
quote:
Daar bouwen ze tenminste nog bruggen. Hier laten ze het verkeer helemaal in de soep lopen.
pi_52043185
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:57 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Vertel daar 'ns meer over?
Men ziet daar minder zaken als publiek en meer als privaat. Die stoompersleiding in New York was in handen van een bedrijf, dat zou men hier in West Europa niet snel zo doen omdat je dan veel minder onderhoudszekerheid hebt.
In Engeland is de drinkwatervoorziening ook voor een veel groter deel privaat geregeld. Daar zijn de directe inkomsten belangrijker dan duurzaamheid op de langere termijn. Een lekkende leiding is dan dus geen probleem zolang er nog maar voldoende water bij de klanten komt. In b.v. Nederland of Duitsland wordt zo'n leiding gerepareerd omdat hij lekt (meer directe kosten maar indirect bespaar je in totaal zullen de kosten elkaar niet zoveel schelen denk ik). Men kijkt dus gewoon anders tegen de zaken aan.
In zowel de VS als G-B zie je mede daarom nog relatief veel infrastructuur die eigenlijk afgeschreven en verouderd is.
En als je kijkt naar onderhoud en aanleg van bijvoorbeeld wegen dan is dat vaak ook vergaand gedecentraliseerd. Waardoor een gebied waar weinig mensen wonen maar wel veel mensen werken of langskomen een probleem krijgt. Die mensen zorgen namelijk niet voor inkomsten maar maken wel gebruik van de voorzieningen. Je ziet dit ook bij steden waar de rijke mensen niet meer in de (binnen)stad wonen maar er wel gebruik van maken.
pi_52043278
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:05 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Daar bouwen ze tenminste nog bruggen. Hier laten ze het verkeer helemaal in de soep lopen.
Files en verkeersopstoppingen heb je overal ter wereld hoor .
Overigens was dit een brug van 40 jaar oud hoor.
pi_52043522
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Files en verkeersopstoppingen heb je overal ter wereld hoor .
Overigens was dit een brug van 40 jaar oud hoor.
Weet ik. Maar het file probleem in Nederland is wel erg extreem. En wat doen ze eraan: ze goed als niets.

Hoeveel wegen en bruggen hadden ze kunnen aanleggen voor die vijf miljard, die ze in die betuwelijn hadden gedumpt en nooit rendabel wordt....
pi_52043527
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

Men ziet daar minder zaken als publiek en meer als privaat. Die stoompersleiding in New York was in handen van een bedrijf, dat zou men hier in West Europa niet snel zo doen omdat je dan veel minder onderhoudszekerheid hebt.
In Engeland is de drinkwatervoorziening ook voor een veel groter deel privaat geregeld. Daar zijn de directe inkomsten belangrijker dan duurzaamheid op de langere termijn. Een lekkende leiding is dan dus geen probleem zolang er nog maar voldoende water bij de klanten komt. In b.v. Nederland of Duitsland wordt zo'n leiding gerepareerd omdat hij lekt (meer directe kosten maar indirect bespaar je in totaal zullen de kosten elkaar niet zoveel schelen denk ik). Men kijkt dus gewoon anders tegen de zaken aan.
In zowel de VS als G-B zie je mede daarom nog relatief veel infrastructuur die eigenlijk afgeschreven en verouderd is.
En als je kijkt naar onderhoud en aanleg van bijvoorbeeld wegen dan is dat vaak ook vergaand gedecentraliseerd. Waardoor een gebied waar weinig mensen wonen maar wel veel mensen werken of langskomen een probleem krijgt. Die mensen zorgen namelijk niet voor inkomsten maar maken wel gebruik van de voorzieningen. Je ziet dit ook bij steden waar de rijke mensen niet meer in de (binnen)stad wonen maar er wel gebruik van maken.
Maar het onderhoud en aanleg van wegen kan, ook bij decentralisatie, nog steeds gericht zijn op vervanging en vernieuwing. Ik denk eerder dat dat initiatief afgeremd wordt doordat de bouwondernemingen en de federale overheid wederzijds afhankelijk zijn. De Emcor Group, Lennox Retail en Halliburton steunen presidentiële campagnes en verwachten daar prestigieuze en lucratieve projecten voor terug. Dat betekent natuurlijk niet dat decentralisatie per definitie de kwaliteit zou doen afnemen.
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 13:24:51 #232
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52043615
Heeft iemand een snijbrander te leen?
Carpe Libertatem
pi_52043730
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:21 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Weet ik. Maar het file probleem in Nederland is wel erg extreem. En wat doen ze eraan: ze goed als niets.

Hoeveel wegen en bruggen hadden ze kunnen aanleggen voor die vijf miljard, die ze in die betuwelijn hadden gedumpt en nooit rendabel wordt....
Ongeveer het stukje A6-A9, 18 km dus meen ik .

En of de betuwelijn nooit rendabel wordt kan je nu gewoon nog niet weten . Het heeft er in elk geval voor gezorgd dat de binnenvaart flink is gemoderniseerd en rendabeler is geworden.
pi_52043835
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Heeft iemand een snijbrander te leen?
Welke kluis wou je kraken !
pi_52043865
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:21 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Maar het onderhoud en aanleg van wegen kan, ook bij decentralisatie, nog steeds gericht zijn op vervanging en vernieuwing. Ik denk eerder dat dat initiatief afgeremd wordt doordat de bouwondernemingen en de federale overheid wederzijds afhankelijk zijn. De Emcor Group, Lennox Retail en Halliburton steunen presidentiële campagnes en verwachten daar prestigieuze en lucratieve projecten voor terug. Dat betekent natuurlijk niet dat decentralisatie per definitie de kwaliteit zou doen afnemen.
Het hoeft zeker niet per definitie zo te zijn inderdaad . Het blijkt in een aantal gevallen wel zo uit te pakken.
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 13:33:44 #236
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52043872
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:29 schreef du_ke het volgende:
En of de betuwelijn nooit rendabel wordt kan je nu gewoon nog niet weten . Het heeft er in elk geval voor gezorgd dat de binnenvaart flink is gemoderniseerd en rendabeler is geworden.
Het is echt verbazingwekkend hoe je elke belachelijke foute actie van de overheid tot een positief iets probeert te breien.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 13:34:20 #237
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52043895
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:32 schreef du_ke het volgende:
Welke kluis wou je kraken !
Ik steel niet.

Zat meer te denken aan die plaat voor je harses.
Carpe Libertatem
pi_52044006
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:34 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik steel niet.

Zat meer te denken aan die plaat voor je harses.
Begin bij je eigen oogkleppen zou ik zo zeggen .
pi_52044008
Middag
pi_52044040
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:33 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Het is echt verbazingwekkend hoe je elke belachelijke foute actie van de overheid tot een positief iets probeert te breien.
Dat er bij de betuwelijn fout op fout is gestapeld heb ik vele malen aangegeven en dat kan niet vaak genoeg benadrukt worden. Maar over het effect van die lijn valt gewoon nog niets te zeggen omdat ze nog niet in gebruik is genomen. Een bijeffect, de modernisering van het vrachtvervoer over water is er gewoon kan ik ook niets aan doen .

Kap toch eens met die verschrikkelijk eenzijdige blik op alles .
pi_52044048
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:21 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk helemaal niks meer over het verkeer lezen Net achter een vrachtauto gezeten die 40@80 reedt en ik had dus een stuk of 7 auto's voor me die niet gingen inhalen
pi_52044078
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat er bij de betuwelijn fout op fout
Niks, fout op fout. Het moet zijn politieke beslissing op politieke beslissing.
pi_52044251
En dan verdwijnt iedereen weer
pi_52044269
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:40 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk helemaal niks meer over het verkeer lezen Net achter een vrachtauto gezeten die 40@80 reedt en ik had dus een stuk of 7 auto's voor me die niet gingen inhalen
Kalmte kan je hard redden .
pi_52044302
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:41 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Niks, fout op fout. Het moet zijn politieke beslissing op politieke beslissing.
Zeer veel politieke fouten inderdaad (of eigenlijk 1 belangrijke grote fout de ministers hadden hun poot stijf moeten houden en zich niet te veel van de gemeenten aan moet trekken die zeurden om tunnels enzo).
Maar ook de aannemers hebben fouten gemaakt.
pi_52044361
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Kalmte kan je hard redden .
Ook als er zoveel ruimte was om in te halen dat ik het hele rijtje kon inhalen. Zonder er met 100+ langs te gaan En dan zijn er nog van die hufters die met grootlicht gaan seinen
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 13:55:12 #247
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52044467
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:39 schreef du_ke het volgende:
Kap toch eens met die verschrikkelijk eenzijdige blik op alles .
Ik ben anders heel blij met mijn blik op alles en die is verre van eenzijdig.
Carpe Libertatem
pi_52044494
Ik ben inmiddels bijna in staat om voor dat takkeverkeer te gaan emigreren Elke dag dezelfde ellende of je nu met de auto of met het OV gaat.
pi_52044606
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:51 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ook als er zoveel ruimte was om in te halen dat ik het hele rijtje kon inhalen. Zonder er met 100+ langs te gaan En dan zijn er nog van die hufters die met grootlicht gaan seinen
Allemaal onnodige stress, wat was je er mee opgeschoten 3 minuten, 5?
pi_52044725
Hebben jullie trouwens ook zo'n schijt aan de Canarische Eilanden?
pi_52044770
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:56 schreef Fastmatti het volgende:
Ik ben inmiddels bijna in staat om voor dat takkeverkeer te gaan emigreren Elke dag dezelfde ellende of je nu met de auto of met het OV gaat.
Dan kom je met naar een ander deel van NL verhuizen een heel eind. Valt hier reuze mee .
pi_52044997
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:05 schreef du_ke het volgende:
Dan kom je met naar een ander deel van NL verhuizen een heel eind. Valt hier reuze mee .
Of verhuizen naar de plaats waar je altijd heen moet rijden.. dat lijkt me de meest effectieve oplossing.
pi_52045012
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:03 schreef Autodidact het volgende:
Hebben jullie trouwens ook zo'n schijt aan de Canarische Eilanden?
Ligt er aan hoe goed doorbakken je die salmonellakanaries eet.
pi_52045026
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:12 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Of verhuizen naar de plaats waar je altijd heen moet rijden.. dat lijkt me de meest effectieve oplossing.
Zeker .
pi_52045028
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tussen de boeren wonen trekt mij ook niet zo heel erg
pi_52045064
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:12 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Heeft geen zin. Tussen de drie plekken waar ik vaak moet zijn ligt altijd de A13
pi_52045215
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:13 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ook daarin zijn variaties . Maar goed blijf je vooral ergeren in het verkeer. Krijg je eerder je hartaanval en is er weer een plekje vrij op de weg.
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 14:29:35 #258
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52045430
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:13 schreef Fastmatti het volgende:
Kan je jezelf meteen een onverstaanbaar accent aanmeten.
Carpe Libertatem
pi_52045555
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:14 schreef Fastmatti het volgende:
Heeft geen zin. Tussen de drie plekken waar ik vaak moet zijn ligt altijd de A13
Dat is lastig zolang de A4 nog niet is doorgetrokken..
Trein? Motor?
pi_52045585
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:20 schreef du_ke het volgende:
Ook daarin zijn variaties . Maar goed blijf je vooral ergeren in het verkeer. Krijg je eerder je hartaanval en is er weer een plekje vrij op de weg.
Nou, doe eens lief
pi_52045607
Een bericht dat werkelijk bol staat van de etatistische superioriteitsgevoelens, betutteling en regelrechte afpersing. Het ontbreekt me gewoon aan de puf om er een nieuw topic over te beginnen.

Illegale gokker wordt harder aangepakt
pi_52045706
pi_52045792
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:36 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Nou, doe eens lief
Zie de
pi_52045829
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:36 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Een bericht dat werkelijk bol staat van de etatistische superioriteitsgevoelens, betutteling en regelrechte afpersing. Het ontbreekt me gewoon aan de puf om er een nieuw topic over te beginnen.

Die wilde ik ook posten. Maar er zijn al zat topics over de hypocrisie rond het gokbeleid
pi_52045874
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:49 schreef Fastmatti het volgende:
Die wilde ik ook posten. Maar er zijn al zat topics over de hypocrisie rond het gokbeleid
Gelukkig krijgen we er weer een autoriteit bij. Erebaantjes voor uitgerangeerde politici kun je tenslotte nooit genoeg hebben. Ik schat een tonnetje of twee, plus onkostenvergoeding. Maar da's een gokje hoor.
pi_52046039
quote:

Het kan altijd gestoorder

PVV wil verbod herstel maagdenvlies
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 15:02:48 #267
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52046096
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:52 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Gelukkig krijgen we er weer een autoriteit bij. Erebaantjes voor uitgerangeerde politici kun je tenslotte nooit genoeg hebben. Ik schat een tonnetje of twee, plus onkostenvergoeding. Maar da's een gokje hoor.
En grip.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 15:03:48 #268
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52046118
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:00 schreef du_ke het volgende:
Het kan altijd gestoorder

PVV wil verbod herstel maagdenvlies
Sinds wanneer is Agema verbouwt?
Carpe Libertatem
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:25:27 #269
66825 Reya
Fier Wallon
pi_52046627
quote:

Vijfjarenplan
pi_52046771
Makkelijk toch, dat je alle inkomsten kan claimen van producten en diensten waar anderen verslaafd aan (kunnen) zijn, onder het mom van "ontmoedigen".
pi_52046956
quote:
Geen wonder dus dat in het semi-communistische NL
Raad eens.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52047050
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Raad eens.
Te makkelijk .
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 15:41:15 #273
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52047074
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:37 schreef Mutant01 het volgende:
Raad eens.
StefanP
Carpe Libertatem
pi_52047308
Die was misschien te makkelijk inderdaad.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52047668
Se Lang was ook een kandidaat..

Is het toeval dat beiden niet meer in Nederland wonen ?
Maartenaa bijv woont ook niet meer hier, en is zo'n beetje een tegenpool van hen.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 16:02:59 #276
Stranger than fiction
pi_52047711
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:48 schreef Mutant01 het volgende:
Die was misschien te makkelijk inderdaad.
Hou je de zaak strak in de gaten?
pi_52047784
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ja baas! Ik ga wel ff pauze nemen zo!
Allah Al Watan Al Malik
pi_52047961
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

raad de quote .
quote:
Mutant_de_Model_Musschelman_matig_beledigd. Beetje jammer, als ik geweten had dat ik een ban zou krijgen zou ik de poeperd echt afgezeken hebben. Dit was net zoiets als een gele kaart pakken in de 88e minuut voor een overtreding in de middencirkel terwijl je tegen 14 kwijlende josti's speelt.
pi_52048014
Aahikwordgek
pi_52048044
Nope. Voor jouw tijd denk ik (al weet ik niet hoe klonig jij bent).
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 16:17:10 #281
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52048102
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:11 schreef du_ke het volgende:
raad de quote .
Kaalhei
Carpe Libertatem
pi_52048191
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:17 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Kaalhei
google is gemeen.
pi_52048228
Bleh, had em bijna geraden. Het woordgebruik + voetbalreferentie konden maar van een paar users zijn.
pi_52048252
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:21 schreef NightH4wk het volgende:
Bleh, had em bijna geraden. Het woordgebruik + voetbalreferentie konden maar van een paar users zijn.
Hij was best herkenbaar inderdaad .
pi_52048364
Chewie.
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 16:29:24 #286
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52048445
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 16:20 schreef du_ke het volgende:
google is gemeen.
http://zoeken.fok.nl/
Carpe Libertatem
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:08:35 #287
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52049608
De vroegere feedbacktopics zijn cult.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:12:00 #288
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52049668
kJ, je mist een aantal mods.
pi_52049679
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:40 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Wordt toch emigreren.
pi_52049712
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:08 schreef Sidekick het volgende:
Niks veranderd hier .
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:22:08 #291
Stranger than fiction
pi_52049891
Feedback topics.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:35:55 #292
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52050245
Zijlstra van de VVD:
quote:
Vindt u de reclamecampagne «Welkom Thuis» een zinvolle besteding van aan VluchtelingenWerk Nederland toegekend subsidiegeld?

Naast de subsidie van de overheden ontvangt VluchtelingenWerk Nederland tevens (het merendeel) middelen van andere sponsors en donateurs. Activiteiten als de reclamecampagne «Welkom Thuis» worden uit deze middelen gefinancierd. Op de website van VluchtelingenWerk Nederland (www.vluchtelingenwerk.nl/1477- Mediacampagne_VluchtelingenWerk_ roept_vragen_op_bij_VVD.html6) wordt dit door VluchtelingenWerk Nederland bevestigd. Ik heb dan ook geen reden om te twijfelen aan de rechtmatige besteding van de door mij verstrekte subsidie. Daarnaast acht ik het in het algemeen vanuit democratisch oogpunt niet wenselijk om alleen als gevolg van een kritische opstelling van organisaties en instituties subsidies te verlagen of in te trekken. Tevens is het in een democratische rechtstaat niet uitzonderlijk dat met overheidsmiddelen belangenorganisaties worden gefinancierd. Het creëren van het juiste tegenwicht is een van de pijlers waarop onze democratische rechtstaat rust. Het afschaffen van subsidies voor organisaties die zich kritisch uitlaten over het overheidsbeleid past hier nadrukkelijk niet in.

Deelt u de mening dat een dergelijke campagne een aanzuigende werking zal hebben indien de reclamecampagne ook in het buitenland wordt opgepikt?

Deze mening deel ik niet. Ten tijde van de nationale verkiezingen vorig jaar is veelvuldig over de regeling gedebatteerd. Deze berichten zijn ook ver buiten de landsgrenzen terechtgekomen. Dit heeft tot op heden niet geleid tot een significante stijging in de asielinstroom. Er is eerder een lichte daling te zien. Niet te zeggen is of de hier bedoelde reclamecampagne daar invloed op zal gaan hebben. Gelet op het karakter van de reclamecampagne ligt dit niet in de lijn der verwachting.
Pwned!
pi_52050928
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:35 schreef Sidekick het volgende:
Zijlstra van de VVD:
[..]

Pwned!
Aan wie waren de vragen gericht?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 18:02:23 #294
66825 Reya
Fier Wallon
pi_52050961
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:01 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Aan wie waren de vragen gericht?
De staatssecretaris van Justitie, vermoedelijk.
pi_52051300
[POLslowchat] Allochtonen-knuffel-hoekje -69-

Die lijst is ook aan een update toe.
pi_52051381
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:08 schreef Sidekick het volgende:
kamp..
pi_52051819
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:12 schreef Sidekick het volgende:
kJ, je mist een aantal mods.
Ja, daarom heb ik ze in mijn sig opgenomen.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 18:45:50 #298
125878 Gabry
Lento Violento
pi_52051955
Het grootste compliment in Nederland voor iemand die het gemaakt heeft:

"Hij is lekker zichzelf gebleven."
  donderdag 2 augustus 2007 @ 18:49:27 #299
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52052032
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:45 schreef Gabry het volgende:

Theo Maassen over Frans Bauer: Hij is lekker zichzlef gebleven, een onbetrouwbare zigeuner.
pi_52052156
tvp
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_52052640
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:45 schreef Gabry het volgende:

Inderdaad

In elk fatsoenlijk land zou dit een zware belediging zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')