nou dan doe je dat toch lekker! mij heb je er niet mee!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee nou ga ik lekker Good German opzoeken en lezen en zeggen dat ie slecht was en dat t een slechte tip was![]()
en zweden is kut!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou dan doe je dat toch lekker! mij heb je er niet mee!
nee dat is foutquote:
Ohja, was ff in de war.. zag door alle bossen de vrouwen niet meerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee dat is fout
in zweden lopen veel kutten!![]()
Wij zitten met z'n 10en het werk voor 3 man te doen ongeveerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:21 schreef LamstraalASD het volgende:
ik zit hier alleen werk voor 3 man te doen.
Het is qua aantal werk niet druk maar gezien mijn collega (sterf!) een groot aantal dingen is vergeten toch wel erg hectisch.
Ben blij als het 4 uur is.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wij zitten met z'n 10en het werk voor 3 1 man te doen ongeveer
een paar van die gasten lieten de kopieermachine vastlopen dus stond ik daar weer geen reet te doenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de hele ochtend druk bezig geweest![]()
lekker toch kan je tenminste rustig aan doenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:25 schreef Salatrel het volgende:
we hebben het hier uitgerekend in het team. we hebben werk voor 1.4 persoon met een bezetting van 4 personen![]()
lekker broodje eten tochquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:28 schreef Dylanesque het volgende:
Ik neem lekker vervroegd lunchpauze. Back @ 1, ik ga geen reet uitvoeren in de stad.
wat doe je voor werk dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
*meldt*
Vanaf maandag heb ik daarentegen wel wat te doen hoop ik. Nieuwe baan namelijk.
De reden dat ik hier weg ga is ook omdat ik gewoonweg veelal geen flikker te doen heb. En dat kwam me nu dus blijkbaar eens de strot uit.
BIER!quote:
ik verbeterde je post alleen maar...!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
altijd weer de overtreffende trap he![]()
ja het is bijna weer lunchtijdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:36 schreef yelmar het volgende:
nou ik moet nog maar 4.5 uur zo ff 8 crosantjes halenheb honger
Pak mijn forum dan even aan als je toch niets te doen hebt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik werk nu nog bij een webdesignbureau. En daar is het rustiger dan ooit.
en dan blijf je in dezelfde branch of ga totaal iets anders doen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik werk nu nog bij een webdesignbureau. En daar is het rustiger dan ooit.
Welk forumquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Pak mijn forum dan even aan als je toch niets te doen hebt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
BIER!vandaar dat hij zo lang weg blijft
Ik ga iets totaal anders doenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:38 schreef DavyE het volgende:
[..]
en dan blijf je in dezelfde branch of ga totaal iets anders doen?
tis zeker al lekker warm buiten. We "moeten" nog de komende 5 uur binnenzitten met niks doenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
bah ik zie mensen richting strand fietsen. leuk is dat
das wel beter anders tref ik je straks weer aan bij dit forumquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga iets totaal anders doen. Anders heb ik denk ik toch weer hetzelfde probleem.
Daarnaast ben ik sowieso wel in voor iets anders.
Volgens mij mag ik daar niet internettenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:43 schreef DavyE het volgende:
[..]
das wel beter anders tref ik je straks weer aan bij dit forum![]()
Iig veel succes en veel plezier bij je nieuwe werkgever![]()
![]()
jij hebt tenministe nog wat te doen achter een kopieerapparaat staan vind ik niet echt werkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
*zucht*
bezwaar aan het schrijven voor mijn loonopschorting van 2 maanden geleden (arbeidsconflict) zit al bijna op 3 blaadjes![]()
zoek es op van ham of jnr tenten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:43 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik ben alweer begonnen met het opstarten van een project dat pas rond de kerst uitgevoerd gaat worden. De komende weken zijn allemaal oriënterende weken en mijn baas is op vakantie en die liet weten dat ik zelf maar uit moest zoeken hoe ik het aan ging pakken.
Straks maar eens rustig kijken of er nog leveranciers zijn voor grote spiegeltenten.
zo niet mogen internetten, dan hebben ze daar genoeg werk voor jequote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik daar niet internetten.
En dankjewel.
en wat ga je straks tegen die nieuwe baas zeggen. Bij mijn vorige werk had ik geen reet te doen en dan verwijs je naar dit topicquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
Meldt....
Om 13:00 solli gesprek @ nieuwe werk. nu nog bij de huidige werkgever.
maar is echt rustig. Staan alleen langdurige storingen open waar al aan gewerkt wordt.
Daarnaast ook nog is alleen op kantoor
hey dit forum moet wel blijven bestaan hoor, wat moet ik anders ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:43 schreef DavyE het volgende:
[..]
das wel beter anders tref ik je straks weer aan bij dit forum![]()
Iig veel succes en veel plezier bij je nieuwe werkgever![]()
![]()
Dan wordt je sowieso niet aangenomenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:51 schreef DavyE het volgende:
[..]
en wat ga je straks tegen die nieuwe baas zeggen. Bij mijn vorige werk had ik geen reet te doen en dan verwijs je naar dit topic![]()
![]()
tuurlijk hier zitten tenminste genoeg chille mensen waarmee je fantastisch de dag kan doorkomenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey dit forum moet wel blijven bestaan hoor, wat moet ik anders ?
Je kan wel stellen dat de uitdaging bij je huidige werkgever te laag wasquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:54 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dan wordt je sowieso niet aangenomen![]()
Zoek gewoon een template wat er op lijkt en pas het een beetje aan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vbulletin. Moet ADO style worden.
goed gezegdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:56 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Je kan wel stellen dat de uitdaging bij je huidige werkgever te laag wasen dat je dit als werk ziet dat beter bij je past en waarin je je nog verder kunt ontwikkelen
nou dan heb je komende tijd echt wel wat te doen of nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
Nee zit anders
huidige werk stopt... wat nu
Dat dus
oftewel het werk is in mn handen gegooit
-uitdaging is het zowiezo-
ja DAN wel ;pquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:01 schreef DavyE het volgende:
[..]
nou dan heb je komende tijd echt wel wat te doen of niet![]()
![]()
![]()
Moet je je stageverslag dan niet als confidentieel aanmerken bij de school? Dan mag niemand het lessen behalve je begeleider en je correctors.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ben maar begonnen met mn stage verslag aangezien ik niets te doen had! Toch makkelijk in een bedrijf werke waar alles confidentieel (nederlands woord?) is en waar ik dus bijna geen gegevens naar buiten mag brengen!
zo! klaar!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:47 schreef DavyE het volgende:
[..]
jij hebt tenministe nog wat te doen achter een kopieerapparaat staan vind ik niet echt werk![]()
Ja klopt ooit zo`n opdracht gehad en dan mogen alleen die mensen het lezenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:03 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Moet je je stageverslag dan niet als confidentieel aanmerken bij de school? Dan mag niemand het lessen behalve je begeleider en je correctors.
jawel dat moet ik ook. Maar ik mag van mn bedrijf geen namen noemen, geen daadwerkelijke cijfers plaatsen dus veel aanpassen enzo waardoor er niet veel meer van klopt!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:03 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Moet je je stageverslag dan niet als confidentieel aanmerken bij de school? Dan mag niemand het lessen behalve je begeleider en je correctors.
nou benieuwd of je nog wat krijgtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo! klaar!even laten checken door mams
en dan kannie weg
betalen zullen ze, de vuile honden!![]()
dat is idd klote dat je zoveel moet aanpassenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jawel dat moet ik ook. Maar ik mag van mn bedrijf geen namen noemen, geen daadwerkelijke cijfers plaatsen dus veel aanpassen enzo waardoor er niet veel meer van klopt!
Nou is wel relaxed want ik kan dus ook gegevens gewoon weg niet plaatsen omdat het helemaal uit zn verband getrokken word. En ik kan dus eigenlijk alleen maar beschrijven wat ik heb gedaan zonder dat ik daadwerkelijk maar iets laat zien er over...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:08 schreef DavyE het volgende:
[..]
dat is idd klote dat je zoveel moet aanpassen![]()
zou wel willen weten wat ze in de toekomst gaan gebruiken voor de vervanging van sigaretten?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou is wel relaxed want ik kan dus ook gegevens gewoon weg niet plaatsen omdat het helemaal uit zn verband getrokken word. En ik kan dus eigenlijk alleen maar beschrijven wat ik heb gedaan zonder dat ik daadwerkelijk maar iets laat zien er over...Heerlijk zo'n sigarettenbedrijfje!
welkom bij de clubquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:11 schreef Misstique het volgende:
*meldt
Geen ene zak te doen hier en daar lijkt de komende paar dagen geen verandering in te komen..
Snus!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:12 schreef DavyE het volgende:
[..]
zou wel willen weten wat ze in de toekomst gaan gebruiken voor de vervanging van sigaretten?
ah wat jammer dat zou je kunnen verkopen leuke informatie voor de persquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Snus!![]()
Nee hier in Duitsland zijn er nog geen concrete plannen om de sigaretten uit de horeca te halen. En ik krijg zowiezo geen gegevens te zien over dingen die over 1-2 jaar zijn. ik zie en hoor veel maar dat soort dingen...![]()
haha, verkopen... als je weet wat voor document ik ondertekend heb...!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
ah wat jammer dat zou je kunnen verkopen leuke informatie voor de pers![]()
![]()
Spannend![]()
ja dat dacht ik wel maar ja. Ik hoop dat het een mooi verslag wordt en natuurlijk ook een goed cijfer !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
haha, verkopen... als je weet wat voor document ik ondertekend heb...!wat ik wel allemaal NIET mag doen...!
Ik neem aan dat je het niet over mannelijke bediening hebtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:36 schreef B_BOY het volgende:
ik ben nog niet aan het werk. en zowieso ik neem geen laptop mee naar werk.. beetje lastig tussen het frituren door.
maar ik zit altijd aan de billetjes van de bediening als ik niets te doen heb op mijn werk![]()
Ooeeehh BBQ, ik kom ook !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:37 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry ik was even mn lunch naar binnen aan het werken. ben weer volledig van de party.
ieder geval goed idee op gedaan, morgen bbqen hier
sorryquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik verbeterde je post alleen maar...!
ja moet toch wat nuttigs verzinnen toch ?quote:
BBQ-en is zeker nuttig ! strak plan !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja moet toch wat nuttigs verzinnen toch ?
Snus is me een partij smerigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Snus!![]()
Nee hier in Duitsland zijn er nog geen concrete plannen om de sigaretten uit de horeca te halen. En ik krijg zowiezo geen gegevens te zien over dingen die over 1-2 jaar zijn. ik zie en hoor veel maar dat soort dingen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |