Volgens mij mag ik daar niet internettenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:43 schreef DavyE het volgende:
[..]
das wel beter anders tref ik je straks weer aan bij dit forum![]()
Iig veel succes en veel plezier bij je nieuwe werkgever![]()
![]()
jij hebt tenministe nog wat te doen achter een kopieerapparaat staan vind ik niet echt werkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
*zucht*
bezwaar aan het schrijven voor mijn loonopschorting van 2 maanden geleden (arbeidsconflict) zit al bijna op 3 blaadjes![]()
zoek es op van ham of jnr tenten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:43 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik ben alweer begonnen met het opstarten van een project dat pas rond de kerst uitgevoerd gaat worden. De komende weken zijn allemaal oriėnterende weken en mijn baas is op vakantie en die liet weten dat ik zelf maar uit moest zoeken hoe ik het aan ging pakken.
Straks maar eens rustig kijken of er nog leveranciers zijn voor grote spiegeltenten.
zo niet mogen internetten, dan hebben ze daar genoeg werk voor jequote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik daar niet internetten.
En dankjewel.
en wat ga je straks tegen die nieuwe baas zeggen. Bij mijn vorige werk had ik geen reet te doen en dan verwijs je naar dit topicquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
Meldt....
Om 13:00 solli gesprek @ nieuwe werk. nu nog bij de huidige werkgever.
maar is echt rustig. Staan alleen langdurige storingen open waar al aan gewerkt wordt.
Daarnaast ook nog is alleen op kantoor
hey dit forum moet wel blijven bestaan hoor, wat moet ik anders ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:43 schreef DavyE het volgende:
[..]
das wel beter anders tref ik je straks weer aan bij dit forum![]()
Iig veel succes en veel plezier bij je nieuwe werkgever![]()
![]()
Dan wordt je sowieso niet aangenomenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:51 schreef DavyE het volgende:
[..]
en wat ga je straks tegen die nieuwe baas zeggen. Bij mijn vorige werk had ik geen reet te doen en dan verwijs je naar dit topic![]()
![]()
tuurlijk hier zitten tenminste genoeg chille mensen waarmee je fantastisch de dag kan doorkomenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey dit forum moet wel blijven bestaan hoor, wat moet ik anders ?
Je kan wel stellen dat de uitdaging bij je huidige werkgever te laag wasquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:54 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dan wordt je sowieso niet aangenomen![]()
Zoek gewoon een template wat er op lijkt en pas het een beetje aan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vbulletin. Moet ADO style worden.
goed gezegdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:56 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Je kan wel stellen dat de uitdaging bij je huidige werkgever te laag wasen dat je dit als werk ziet dat beter bij je past en waarin je je nog verder kunt ontwikkelen
nou dan heb je komende tijd echt wel wat te doen of nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
Nee zit anders
huidige werk stopt... wat nu
Dat dus
oftewel het werk is in mn handen gegooit
-uitdaging is het zowiezo-
ja DAN wel ;pquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:01 schreef DavyE het volgende:
[..]
nou dan heb je komende tijd echt wel wat te doen of niet![]()
![]()
![]()
Moet je je stageverslag dan niet als confidentieel aanmerken bij de school? Dan mag niemand het lessen behalve je begeleider en je correctors.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ben maar begonnen met mn stage verslag aangezien ik niets te doen had! Toch makkelijk in een bedrijf werke waar alles confidentieel (nederlands woord?) is en waar ik dus bijna geen gegevens naar buiten mag brengen!
zo! klaar!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:47 schreef DavyE het volgende:
[..]
jij hebt tenministe nog wat te doen achter een kopieerapparaat staan vind ik niet echt werk![]()
Ja klopt ooit zo`n opdracht gehad en dan mogen alleen die mensen het lezenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:03 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Moet je je stageverslag dan niet als confidentieel aanmerken bij de school? Dan mag niemand het lessen behalve je begeleider en je correctors.
jawel dat moet ik ook. Maar ik mag van mn bedrijf geen namen noemen, geen daadwerkelijke cijfers plaatsen dus veel aanpassen enzo waardoor er niet veel meer van klopt!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:03 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Moet je je stageverslag dan niet als confidentieel aanmerken bij de school? Dan mag niemand het lessen behalve je begeleider en je correctors.
nou benieuwd of je nog wat krijgtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo! klaar!even laten checken door mams
en dan kannie weg
betalen zullen ze, de vuile honden!![]()
dat is idd klote dat je zoveel moet aanpassenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jawel dat moet ik ook. Maar ik mag van mn bedrijf geen namen noemen, geen daadwerkelijke cijfers plaatsen dus veel aanpassen enzo waardoor er niet veel meer van klopt!
Nou is wel relaxed want ik kan dus ook gegevens gewoon weg niet plaatsen omdat het helemaal uit zn verband getrokken word. En ik kan dus eigenlijk alleen maar beschrijven wat ik heb gedaan zonder dat ik daadwerkelijk maar iets laat zien er over...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:08 schreef DavyE het volgende:
[..]
dat is idd klote dat je zoveel moet aanpassen![]()
zou wel willen weten wat ze in de toekomst gaan gebruiken voor de vervanging van sigaretten?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou is wel relaxed want ik kan dus ook gegevens gewoon weg niet plaatsen omdat het helemaal uit zn verband getrokken word. En ik kan dus eigenlijk alleen maar beschrijven wat ik heb gedaan zonder dat ik daadwerkelijk maar iets laat zien er over...Heerlijk zo'n sigarettenbedrijfje!
welkom bij de clubquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:11 schreef Misstique het volgende:
*meldt
Geen ene zak te doen hier en daar lijkt de komende paar dagen geen verandering in te komen..
Snus!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:12 schreef DavyE het volgende:
[..]
zou wel willen weten wat ze in de toekomst gaan gebruiken voor de vervanging van sigaretten?
ah wat jammer dat zou je kunnen verkopen leuke informatie voor de persquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Snus!![]()
Nee hier in Duitsland zijn er nog geen concrete plannen om de sigaretten uit de horeca te halen. En ik krijg zowiezo geen gegevens te zien over dingen die over 1-2 jaar zijn. ik zie en hoor veel maar dat soort dingen...![]()
haha, verkopen... als je weet wat voor document ik ondertekend heb...!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
ah wat jammer dat zou je kunnen verkopen leuke informatie voor de pers![]()
![]()
Spannend![]()
ja dat dacht ik wel maar ja. Ik hoop dat het een mooi verslag wordt en natuurlijk ook een goed cijfer !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
haha, verkopen... als je weet wat voor document ik ondertekend heb...!wat ik wel allemaal NIET mag doen...!
Ik neem aan dat je het niet over mannelijke bediening hebtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:36 schreef B_BOY het volgende:
ik ben nog niet aan het werk. en zowieso ik neem geen laptop mee naar werk.. beetje lastig tussen het frituren door.
maar ik zit altijd aan de billetjes van de bediening als ik niets te doen heb op mijn werk![]()
Ooeeehh BBQ, ik kom ook !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:37 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry ik was even mn lunch naar binnen aan het werken. ben weer volledig van de party.
ieder geval goed idee op gedaan, morgen bbqen hier
sorryquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik verbeterde je post alleen maar...!
ja moet toch wat nuttigs verzinnen toch ?quote:
BBQ-en is zeker nuttig ! strak plan !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja moet toch wat nuttigs verzinnen toch ?
Snus is me een partij smerigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Snus!![]()
Nee hier in Duitsland zijn er nog geen concrete plannen om de sigaretten uit de horeca te halen. En ik krijg zowiezo geen gegevens te zien over dingen die over 1-2 jaar zijn. ik zie en hoor veel maar dat soort dingen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |