nou dan doe je dat toch lekker! mij heb je er niet mee!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee nou ga ik lekker Good German opzoeken en lezen en zeggen dat ie slecht was en dat t een slechte tip was![]()
en zweden is kut!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou dan doe je dat toch lekker! mij heb je er niet mee!
nee dat is foutquote:
Ohja, was ff in de war.. zag door alle bossen de vrouwen niet meerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee dat is fout
in zweden lopen veel kutten!![]()
Wij zitten met z'n 10en het werk voor 3 man te doen ongeveerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:21 schreef LamstraalASD het volgende:
ik zit hier alleen werk voor 3 man te doen.
Het is qua aantal werk niet druk maar gezien mijn collega (sterf!) een groot aantal dingen is vergeten toch wel erg hectisch.
Ben blij als het 4 uur is.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wij zitten met z'n 10en het werk voor 3 1 man te doen ongeveer
een paar van die gasten lieten de kopieermachine vastlopen dus stond ik daar weer geen reet te doenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de hele ochtend druk bezig geweest![]()
lekker toch kan je tenminste rustig aan doenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:25 schreef Salatrel het volgende:
we hebben het hier uitgerekend in het team. we hebben werk voor 1.4 persoon met een bezetting van 4 personen![]()
lekker broodje eten tochquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:28 schreef Dylanesque het volgende:
Ik neem lekker vervroegd lunchpauze. Back @ 1, ik ga geen reet uitvoeren in de stad.
wat doe je voor werk dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
*meldt*
Vanaf maandag heb ik daarentegen wel wat te doen hoop ik. Nieuwe baan namelijk.
De reden dat ik hier weg ga is ook omdat ik gewoonweg veelal geen flikker te doen heb. En dat kwam me nu dus blijkbaar eens de strot uit.
BIER!quote:
ik verbeterde je post alleen maar...!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
altijd weer de overtreffende trap he![]()
ja het is bijna weer lunchtijdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:36 schreef yelmar het volgende:
nou ik moet nog maar 4.5 uur zo ff 8 crosantjes halenheb honger
Pak mijn forum dan even aan als je toch niets te doen hebt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik werk nu nog bij een webdesignbureau. En daar is het rustiger dan ooit.
en dan blijf je in dezelfde branch of ga totaal iets anders doen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik werk nu nog bij een webdesignbureau. En daar is het rustiger dan ooit.
Welk forumquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Pak mijn forum dan even aan als je toch niets te doen hebt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
BIER!vandaar dat hij zo lang weg blijft
Ik ga iets totaal anders doenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:38 schreef DavyE het volgende:
[..]
en dan blijf je in dezelfde branch of ga totaal iets anders doen?
tis zeker al lekker warm buiten. We "moeten" nog de komende 5 uur binnenzitten met niks doenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
bah ik zie mensen richting strand fietsen. leuk is dat
das wel beter anders tref ik je straks weer aan bij dit forumquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga iets totaal anders doen. Anders heb ik denk ik toch weer hetzelfde probleem.
Daarnaast ben ik sowieso wel in voor iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |