Als de mensen ons nummer bellen krijgen ze een keuze tussen 3 opties, ik ben er 1 van, maar ook toevallig de eerste. Als mensen t niet weten doen ze dus gewoon 1, en mag ik ze vertellen opnieuw te bellen en godverdomme te luisteren naar t fucking bandje.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kunnen die mensen niet bellen bij jou op je werk ofzo ?!?!
dat is al het 2e verkeerd verbonden telefoontje
Zou je denkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Bij mij in het kantoor mag gewoon gerookt worden!![]()
komt waarschijnlijk ook doordat het een sigarettenbedrijf is maar toch...!![]()
Kun je ze niet gewoon doorschakelen naar de juiste afdeling ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als de mensen ons nummer bellen krijgen ze een keuze tussen 3 opties, ik ben er 1 van, maar ook toevallig de eerste. Als mensen t niet weten doen ze dus gewoon 1, en mag ik ze vertellen opnieuw te bellen en godverdomme te luisteren naar t fucking bandje.
ik vind dat je dat nog netjes doet danquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als de mensen ons nummer bellen krijgen ze een keuze tussen 3 opties, ik ben er 1 van, maar ook toevallig de eerste. Als mensen t niet weten doen ze dus gewoon 1, en mag ik ze vertellen opnieuw te bellen en godverdomme te luisteren naar t fucking bandje.
quote:
Dat weiger ik, want daar leren ze niet van. Ik ben potdomme geen telefoonmiepquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon doorschakelen naar de juiste afdeling ?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zelfs sigaren mogen gewoon! Stinken? niet ons probleem dat is voor de volgende huurder!
![]()
![]()
![]()
Ik breng het in het echt wel iets vriendelijkerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind dat je dat nog netjes doet dan
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik breng het in het echt wel iets vriendelijker![]()
ja mn baas zei: in het duits natuurlijk (dit woord in het nederlands...quote:
Ctrl + R, Ctrl + R, Ctrl + R,quote:
Duitsersquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja mn baas zei: in het duits natuurlijk (dit woord in het nederlands...) Gofferdomme! wij huren het! dus we doen ook wat we willen!
![]()
![]()
![]()
Ohja dat woord was ik vergetenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
lol
Och mevrouw wat vervelend is dit, u heeft de verkeerde keuze gemaakt! Als u opnieuw naar dit nummer belt kunt u even optie 2 kiezen, dan komt u vanzelf bij het goede cluster terecht. Ja ik zou u dolgraag meteen willen doorverbinden, maar het probleem is dat ik niet weet met wie! Ziet u, als ik een collega van optie 2 uitkies moet die maar net toevallig neit al in gesprek zijn! Daarom kunt u beter zelf eventjes opneiuw bellen, dan wordt u meteen verbonden met iemand die tijd voor u heeft. Een ontzettend fijne dag nog!quote:
Werken doen wij niet aanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:29 schreef Antal het volgende:
ik zit vandaag lekker thuis, dagje vrij,. heeeerlijk weertje !! werkze he..![]()
ja kan je ons niet ijs of bier komen brengen ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:29 schreef Antal het volgende:
ik zit vandaag lekker thuis, dagje vrij,. heeeerlijk weertje !! werkze he..![]()
Dat vind ik een heel goed planquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kan je ons niet ijs of bier komen brengen ?
was fur Werbung haben wir heute?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
und jetzt ?? die werbung
Ik denk dat daar staat wat voor weer het is...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
was fur Werbung haben wir heute?
pssst Tear, check dit!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat daar staat wat voor weer het is...
Zonnetje schijntTis lekker weer
Die "Good German" is schön!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
ich brauche ein gut Buch, jemand tips?
werbung is advertentie he?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
heute geht die werbung uber das wir allen gahr nix zu tun haben, und wir eigentlich liieber allen zu hause gehen.
zo das mn beste duits. tis ook al weer meer dan 10 jaar geleden heh
en link met info wat werbung is!quote:
Ach ja we hebben het toch al over Duitsers hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Die "Good German" is schön!![]()
Gaat over een Amerikaanse journalist die in de dagen na de oorlog in Berlijn is bij de cenferentie enzo!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ach ja we hebben het toch al over Duitsers he![]()
Ooooh okequote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en link met info wat werbung is!(advertentie!
)
Ik ga m gewoon opzoekenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gaat over een Amerikaanse journalist die in de dagen na de oorlog in Berlijn is bij de cenferentie enzo!![]()
is wel een tof boek, en makkelijk te lezen!quote:
volgende keer gewoon je muis op de link houden dan had je het gelijk gezien!quote:
Ik kan ook best wat moeilijks aan hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is wel een tof boek, en makkelijk te lezen!
nou sorry hoor!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik kan ook best wat moeilijks aan hoor![]()
Nee nou ga ik lekker Good German opzoeken en lezen en zeggen dat ie slecht was en dat t een slechte tip wasquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik gaf je alleen maar een titel! je zoekt het maar uit met je boeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |