mja ik zou maar alvast de passen oefenen voor de sessie van vanmiddagquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nope. Eigenlijk is het best leuk hier hoor, jullie horen alleen m'n frustraties
Oh God laat dat een incident geweest zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik zou maar alvast de passen oefenen voor de sessie van vanmiddagdan kan je meedoen
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hetzelfde telefoongesprek :
Ik : Printer mannetje is nog steeds niet geweest hoor.
Baas : Oh naja als hij niet komt dan maar niet he.
Ik : Straks komt hij om 16.00
Baas : Ja misschien wel
Ik : Das mooi, want dan is het JOU probleem want dan ben ik naar huis.
Baas : KUT !
Je hebt nog tijd om dat te tikken voordat je de telefoon opneemt ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:04 schreef Dylanesque het volgende:
fuck telefoon en heb mn mond vol croissant
Ik was aan t multitasken; tikken en snel kauwenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd om dat te tikken voordat je de telefoon opneemt ?Of hebben ze in de tussentijd alweer opgehangen ?
Ik ga je inhalen, heb er al 2 gehad !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik was aan t multitasken; tikken en snel kauwenik was nog op tijd, 3e telefoontje van vandaag
![]()
ja als er weinig te doe is, gebeuren zelf die incidenten hehquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Oh God laat dat een incident geweest zijn![]()
Dan gaan ze jumped naar buiten toequote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja als er weinig te doe is, gebeuren zelf die incidenten hehik stel voor , als je ziet dat ze zich verzamelen, sla je gewoon dat ruitje door van het brandalarm
3 telefoontjesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ga je inhalen, heb er al 2 gehad !
Je doet aan werkweigering !!! Je hoort op huizenjacht te zijn !quote:
2 telefoontjesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
3 telefoontjes
2 mailtjes
beat that!
ja wel even het grote raam openzetten heh ? dan zien ze dat als de uitgangquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan gaan ze jumped naar buiten toe
0 telefoontjesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
3 telefoontjes
2 mailtjes
beat that!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan gaan ze jumped naar buiten toe
Haha ik werk het hardste van jullie allemaal!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
0 telefoontjes
0 mailtjes
Beat that!
dat jumpen nog steeds populair is in Nederland...!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Nou zit ik hier niet tussen de Patrick Jumpers hoor, ze hadden het gewoon over de rage en hoe leuk ze het vonden en besloten daarom maar een sprongetje te wagen. Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze het nog een keer gaan proberen.
en als ze nou besmet zijn geraakt ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Nou zit ik hier niet tussen de Patrick Jumpers hoor, ze hadden het gewoon over de rage en hoe leuk ze het vonden en besloten daarom maar een sprongetje te wagen. Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze het nog een keer gaan proberen.
oja? oja? Nou lekker puh!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha ik werk het hardste van jullie allemaal!
Waarom zit jij daar ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
0 telefoontjes
0 mailtjes
Beat that!
Ik ben CBquote:
Dan hadden ze m'n Classic Rock radiozender al wel veranderdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en als ze nou besmet zijn geraakt ?
Weet je zeker dat je wel terug wilt naar nederland, kun je niet beter direct door naar zwedenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat jumpen nog steeds populair is in Nederland...!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wel leuk dat iedereen nog minder doet dan ik.. ga naar huis mensen!!![]()
Oke oke ik vraag het welquote:
Ik ga alleen maar op vakantie naar Nederland, ik ga niet terug!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je wel terug wilt naar nederland, kun je niet beter direct door naar zweden
Coffee Boy!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oke oke ik vraag het wel
Waar staat CB voor ?
En wat heeft zweden ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar op vakantie naar Nederland, ik ga niet terug!ieder land heeft zn problemen en dingen die je liever niet hebt, nou en nederland heeft jumpen
nou is toch lekker verdienen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Minder doen dan ik is op dit moment bijna gelijk aan slapen![]()
Je test de koffie uit voor je collega's ?quote:
vrouwen in overvloed...!quote:
jep!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je test de koffie uit voor je collega's ?
Ja ok ik bedoelde ook neit dat jullie echt naar huis moesten, maar wilde eigenlijk even benadrukken hoe goed we t allemaal wel niet hebben met deze rustquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou is toch lekker verdienen?
Kunnen die mensen niet bellen bij jou op je werk ofzo ?!?!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja ok ik bedoelde ook neit dat jullie echt naar huis moesten, maar wilde eigenlijk even benadrukken hoe goed we t allemaal wel niet hebben met deze rust![]()
4e telefoontje was verkeerd verbonden, die tel ik niet mee
voor een cornetto?quote:
kwam die basshunter gast daar neit vandaan ?quote:
Als jij daar blij mee bentquote:
Boten Annaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kwam die basshunter gast daar neit vandaan ?
En heel veel bossen, en rookruimtes bij discotheken die zich buiten op straat bevinden, zodat je met zn 15en staat te paffen op 1 vierkante meter in de regen.quote:
Daar heb ik nu ook al last van hier op mijn werkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En heel veel bossen, en rookruimtes bij discotheken die zich buiten op straat bevinden, zodat je met zn 15en staat te paffen op 1 vierkante meter in de regen.
ik rook toch niet dus dat maakt mij niet uit!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En heel veel bossen, en rookruimtes bij discotheken die zich buiten op straat bevinden, zodat je met zn 15en staat te paffen op 1 vierkante meter in de regen.
Bij mij in het kantoor mag gewoon gerookt worden!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook al last van hier op mijn werk![]()
Rookplek is buiten... Als het regent hebben we alleen een klein afdakje van 1 vierkante meter
hey ik geef je een hele doos cornettos als we ruilenquote:
En als ik nou zeg : Vrouwen in het Bos, is het dan nog een probleem ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik rook toch niet dus dat maakt mij niet uit!![]()
En die Boten Anna kan ik ook wel mee leven!![]()
Die bossen zijn alleen een probleem...!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |