Ik weet niet hoe oud de streamers zijn, maar misschien is een groot deel van de jeugd tegenwoordig wel zoals Dennis?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou saaier zijn dat bijvoorbeeld de oeverloze kleutergesprekjes tussen Nadia en Amanda, of het voortdurende rij-gedrag van Amanda en Brian, of het nietszeggende gekwek en geslenter van Dennis.
Als de jeugd van tegenwoordig zoals Dennis is, arme wereldquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud de streamers zijn, maar misschien is een groot deel van de jeugd tegenwoordig wel zoals Dennis?
Ik heb wel eens iemand op tv gezien, die nadat die een slok melk had genomen, de melk uit zijn ooghoeken kon laten lopen. Dus het staat wel allemaal in verbinding.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
Lieke: Echt wel dat die druppels via je ogen in je keel terechtkomen!
Hmm, is dat zo?
Ja okee, 5 wordt een jongerenzender. Maar willen die dat soort leegheid zien? Die willen toch geboeid worden?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud de streamers zijn, maar misschien is een groot deel van de jeugd tegenwoordig wel zoals Dennis?
Gelukkig zijn ze dat niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Als de jeugd van tegenwoordig zoals Dennis is, arme wereld![]()
Wat een heerlijk plastisch voorbeeldquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand op tv gezien, die nadat die een slok melk had genomen, de melk uit zijn ooghoeken kon laten lopen. Dus het staat wel allemaal in verbinding.
Hahahahaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:41 schreef Disana het volgende:
![]()
[..]
Wat een heerlijk plastisch voorbeeldDankjewel
![]()
Hoe weet je dat zo zeker? Ik kom beroepshalve nogal veel op VMBO's en wordt daar echt niet zo heel vrolijk van in z'n algemeenheid.quote:
Ook dat en miljonairs mogen niet schelden, maar wel iemand consequent slieko noemen of kikker, personeel mag iemand te pas en te onpas kuthoer en nog meer van dat soort dingen noemen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
En dan bedenk ik nog dit, namelijk dat Fons dan wel een beetje hypocriet zou zijn: niet schelden en schoppen, maar wel het 'goede' voorbeeld voor de jeugd van neptieten en meiden die zich als hoeren kleden en gedragen, en lamlendigheid met nageltjes en haartjes troef.
Als ik hier in de straat kijk, dan zie ik heel veel jongeren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Ik kom beroepshalve nogal veel op VMBO's en wordt daar echt niet zo heel vrolijk van in z'n algemeenheid.
Geen geschikt jongerenprogramma dus als je als Fons consequent wilt zijn en geen slecht voorbeeld wilt gevenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ook dat en miljonairs mogen niet schelden, maar wel iemand consequent slieko noemen of kikker, personeel mag iemand te pas en te onpas kuthoer en nog meer van dat soort dingen noemen.
Huub en Lieke krijgen natuurlijk niets van nix.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:42 schreef petraa het volgende:
Jongens GROOT ALARM!!!!!
Dennis doet wat in de kooi, hij roert door het eten.![]()
Aan de hoeveelheid te zien is het hooguit voor 2 personen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:45 schreef neehe het volgende:
[..]
Huub en Lieke krijgen natuurlijk niets van nix.
Ik zou het regelement wel eens specifiek online willen zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:45 schreef neehe het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Aan de hoeveelheid te zien is het hooguit voor 2 personen.
Of alleen voor Jaap.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Aan de hoeveelheid te zien is het hooguit voor 2 personen.
quote:
Ik kom beroepshalve veel MBO en HBOers tegen - leeftijd 18 t/m 25 - en daar wordt ik heel vrolijk van!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Ik kom beroepshalve nogal veel op VMBO's en wordt daar echt niet zo heel vrolijk van in z'n algemeenheid.
Bel Deborah dat Lieke en Huub dan maar gaan dineren in De Hoefdlag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:45 schreef neehe het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk veel in de buitenlucht geweest hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:49 schreef mootie het volgende:
Wat aardig, het is bijna 6 uur en ze koken gewoon voor 2 personen.
Wat heeft Dennix gekookt, slijmballen ??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:49 schreef mootie het volgende:
Ik vraag me weer af of Lieke er echt in had overgegeven of dat ze maar deed alsof.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:51 schreef petraa het volgende:
M ooi groen water trouwens
Kip en groenten in de wok, zo te zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:51 schreef neehe het volgende:
[..]
Wat heeft Dennix gekookt, slijmballen ??![]()
Vaag.... ze hebben gewoon klokken.... T'is niet zo dat ze geen besef van tijd hebben, doordat ze geen daglicht zien....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:49 schreef mootie het volgende:
Ha-Ha ga je er nog serieus op in ook ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Kip en groenten in de wok, zo te zien.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja lollig he, mensen die te goeder trouw zijn en behulpzaam.
Ja, ik vroeg : Wat heeft Dennix gekookt, slijmballen ????quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja lollig he, mensen die te goeder trouw zijn en behulpzaam.
HBO een jaar of 10 gewerkt, niveau is daar wel redelijk ok. MBO's kom ik ook, en ook daar wordt ik niet zo heel vrolijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik kom beroepshalve veel MBO en HBOers tegen - leeftijd 18 t/m 25 - en daar wordt ik heel vrolijk van!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:54 schreef Dark het volgende:
Jaap zou zich eens moeten concentreren op het eten dat hij eet, zou ook een stuk of wat kilootjes schelen.
Hij eet staand, liggend, lezend, achter de computer, alle houdingen.
Bijna altijd als Jaap eet, doet hij ook iets anders!
Zo wordt hij nooit bewust van wat hij eet en hij vergeet te genieten van mooi voedsel!
Ideale beelden voor een jongerenzender: meisje in de bloei van haar leven houdt zich ruim een half uur bezig met afwisselende en opbouwende activiteitquote:
Kan zo in een sfeerfilm over twee gebroeders op het platteland na de dood van hun moeder...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:58 schreef Nostalgist het volgende:
Goh, echte vrienden die Jaap en Dennis....ze zeggen geen woord....
Jaap kauwt ook nauwelijks.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij werkt het altijd mechanisch naar binnen, zonder enige emotie. Zal ook nooit zeggen dat het lekker is of zo.... Triest eigenlijk.
Over het trainen bedoel je? Ik vermoed dat hij Lieke te opgewekt en pushy vindt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:01 schreef SIRA het volgende:
waarom vraagt Jaap geen advies aan Lieke ??
Jaap kan niet met vrouwen omgaan, op wat voor gebied dan ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Over het trainen bedoel je? Ik vermoed dat hij Lieke te opgewekt en pushy vindt.
Daar heb je gelijk in. Maar als hij tot een keuze werd gedwongen, zou hij denk ik nog eerder Nadia (quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Jaap kan niet met vrouwen omgaan, op wat voor gebied dan ook.![]()
ze is zelf personal trainer, dus ze weet precies hoe ze een goed eet-en beweegschema voor Jaap kan opstellen..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Over het trainen bedoel je? Ik vermoed dat hij Lieke te opgewekt en pushy vindt.
Natuurlijk, Naatje kan hij in de maling nemen en naar zijn hand zetten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar als hij tot een keuze werd gedwongen, zou hij denk ik nog eerder Nadia () nemen als begeleidster dan Lieke.
asjeblieft zeg......quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:05 schreef Dark het volgende:
Amanda vraagt via de productie telefoon aan, of haar hondjes mogen komen.
Dat wordt weer een stemronde.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
asjeblieft zeg......NICKY, JUICY !!!!
Ik hoop toch zo dat Lieke hem blokt. Die krijgt nl helemaal niks meer van Amanda dus stik er de moord maar in, zou ik zeggen.quote:
Heb de indruk dat Amanda niet zoveel echte vrienden en vriendinnen heeft, die de hele dag op haar halfjaarfeestje willen komen, vandaar de hondjes.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
asjeblieft zeg......NICKY, JUICY !!!!
Hahaha, dan kan ze het wel vergeten.. klote beesten.. vooral die met dat petje en neptieten..quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat Lieke hem blokt. Die krijgt nl helemaal niks meer van Amanda dus stik er de moord maar in, zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb de indruk dat Amanda niet zoveel echte vrienden en vriendinnen heeft, die de hele dag op haar halfjaarfeestje willen komen, vandaar de hondjes.![]()
Het slimste is om die honden te laten komen lijkt mij.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En we weten sinds de actie van Eric, waar Amanda hélemaal van over de rooie gaat.....
Gewoon die keffertjes in de kussenbak (met deksel open, uiteraard) plaatsen.....![]()
Das wel zware dierenmishandeling, jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En we weten sinds de actie van Eric, waar Amanda hélemaal van over de rooie gaat.....
Gewoon die keffertjes in de kussenbak (met deksel open, uiteraard) plaatsen.....![]()
Samantha wist het nog niet of ze moest werken maar aan haar enthousiaste reactie aan de telefoon was toch te merken dat ze niet zo'n trek in Amanda had.quote:
Toffe OPquote:
Volgens mij 3, Juicy, Nicky en eehhhhhhhh,...............?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:16 schreef blomst het volgende:
hoeveel mensen mogen er komen op dat halfjaar feest?
Shit net te laat dusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:19 schreef kleinzusje het volgende:
Thx allen![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------------
[afbeelding]
Geen complimenten meer, max is 3![]()
![]()
Goh wat een feest, gesellug !!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij 3, Juicy, Nicky en eehhhhhhhh,...............?
Uiteraard, ze haalt alleen de acryl of gellaag er maar af.quote:
Ik denk dat Lieke die stemronde niet gaat blocken. Met de motivatie dat ze zich niet tot het niveau van Amanda wil verlagen om na een ruzie alles maar te blocken enzo.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:10 schreef SIRA het volgende:
Lieke gaat die stemronde toch wel blocken.
Amanda gunt haar ook niks nada
Schatje, dat denk ik ook, Lieke is ook niet haatdragend, wat dat betreft is ze te lief.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke die stemronde niet gaat blocken. Met de motivatie dat ze zich niet tot het niveau van Amanda wil verlagen om na een ruzie alles maar te blocken enzo.
jammer, dit moet ze gewoon blokken. ze verzint maar een allergie of ietsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:32 schreef neehe het volgende:
[..]
Schatje, dat denk ik ook, Lieke is ook niet haatdragend, wat dat betreft is ze te lief.![]()
De schat is blij dat ze af en toe wat te doen heeft.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:38 schreef tipsch het volgende:
Lieke zou ook niet voor iedereen moeten koken btw
dat is zo mooi aan haar..die verlaagt zich nooit tot dat gedragquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:38 schreef tipsch het volgende:
Lieke zou ook niet voor iedereen moeten koken btw
Niet voor de anderen koken, zie ik niet al een verlaging van niveau - integendeel. ieder voor zich vanaf nuquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:42 schreef riri het volgende:
[..]
dat is zo mooi aan haar..die verlaagt zich nooit tot dat gedrag
Dan doet ze maar beter d'r best op 2 porties voor zichzelf en huppeltquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:41 schreef FdW het volgende:
[..]
De schat is blij dat ze af en toe wat te doen heeft.![]()
lieke kookt voor 6 pers en er zit gerookte kip in zo te zienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:42 schreef riri het volgende:
[..]
komaan nou, je gaat toch geen eten maken voor een bende loosers die je het licht niet in de ogen gunt? moet toch niet gekker wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:42 schreef riri het volgende:
[..]
Waar ze dan ook nog eens ladingen knoflook bij doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieke kookt voor 6 pers en er zit gerookte kip in zo te zien
![]()
ja dus dennix kan mag en wil niet meeetenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar ze dan ook nog eens ladingen knoflook bij doen![]()
Belachelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:52 schreef schatje het volgende:
Hondjes mogen komen van de Febo.
Oh wat eeeeeeeeeenig krijgen ze weer van die leuke pakjes aaaaaaaaaaaaaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:52 schreef schatje het volgende:
Hondjes mogen komen van de Febo.
Ze moet dit niet, ze hoeft dit niet. Het is zelfs beter als ze dit niet doet. Logisch. Haar wordt niets gegund. Het zooitje toont nul waardering voor haar koken, dus hoezo?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:49 schreef riri het volgende:
wel...ik vind het tof van iemand dat hij of zij hoe die ook door de mangel wordt gehaald toch zich menselijk blijft gedragen....mensen uitsluiten van eten zoals ook natasia en haar groepje deed vind ik super laag gedrag en veel zeggen over het niveau van iemand...
Verlaag je nooit tot het nivo van degenen die jou daarvan beschul
digt of beschuldigen....nooit
ik hoop dat ze alles onderkakken en dan dellie die het opruimt met handschoentjes aanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Belachelijk
Die beestjes horen daar niet, ze kijkt er niet eens naar om.
hm? daar gaat geen stemming aan vooraf?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:52 schreef schatje het volgende:
Hondjes mogen een zondag komen van de Febo.
Een zondag aanstaande is de familiedag van Amanda omdat ze er een half jaar in zit. Als extra mogen de hondjes ook meekomen. Dat werd haar net meegedeeld aan de telefoon. Ze mocht het ook niet verder vertellen. Behalve aan Nadia en Dennis dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
hm? daar gaat geen stemming aan vooraf?
Oooooow dus langer dan een zondag blijven die beesten niet..???quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Een zondag aanstaande is de familiedag van Amanda omdat ze er een half jaar in zit. Als extra mogen de hondjes ook meekomen. Dat werd haar net meegedeeld aan de telefoon. Ze mocht het ook niet verder vertellen. Behalve aan Nadia en Dennis dan.
het zal mij inderdaad benieuwen wat lieke zal doen ik zou er alle begrip voor hebben als zij bloktequote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:00 schreef riri het volgende:
amanda die alles wil blokken voor lieke en andersom niet zou begrijpen dat een ander dat naar haar ook zou kunnen doen
alleen is lieke niet zo...zo van wat jij mij aandoet doe ik per definitie het zelfde terug...
amanda zal nog raar op kijken dat lieke zo niet in elkaar zit
Nah, Amanda geeft er de draai aan dat Lieke niet tegen durft te stemmen omdat ze bang voor haar is en de groep.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:00 schreef riri het volgende:
alleen is lieke niet zo...zo van wat jij mij aandoet doe ik per definitie het zelfde terug...
Omdat ze een stiekemerd is, die mensen sneaky het bloed onder de nagels vandaan haalt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze moet dit niet, ze hoeft dit niet. Het is zelfs beter als ze dit niet doet. Logisch. Haar wordt niets gegund. Het zooitje toont nul waardering voor haar koken, dus hoezo?
Daar komt als ik het goed heb begrepen een stemronde over.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Oooooow dus langer dan een zondag blijven die beesten niet..???![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:00 schreef riri het volgende:
amanda die alles wil blokken voor lieke en andersom niet zou begrijpen dat een ander dat naar haar ook zou kunnen doen
Amandel kijkt daar helemaal niet van op, die verwacht niet anders dan dat ze haar zin krijgt.
En volgende keer blokt ze net zo makkelijk een stemming voor Lieke.![]()
![]()
tsjah ze past zich al goed aan moet ik zeggen bij al die andere gluiperds......you go girlquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat ze een stiekemerd is, die mensen sneaky het bloed onder de nagels vandaan haalt?
Maar ik heb niet het idee dat Lieke alleen binnen De Kooi zo is. Volgens mij houdt ze wel van aftroeven en de beste (in de zin van superieur) zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tsjah ze past zich al goed aan moet ik zeggen bij al die andere gluiperds......you go girl![]()
![]()
Carlos overhalen hem weer mee te laten doen, zoals hij al in zijn hoofd had?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:11 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap met een zwabber..... wat is hij van plan ???
Volgens mij gaat Jaap het echt goed maken op een leuke manier met Carlos , heeft volgens mij niks met Lieke te maken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:11 schreef Katewalker het volgende:
Jaap is wat van plan en ik ga niet kijken...bah...hij zoekt een emmer..schoonmaakdoek..schoonmaakmiddel..wat gaat hij doen? Lieke haar eten op de grond gooien en dan zelf opruimen..is dat wat achter via de telefoon net tegen hem is gezegd?...
Ook zo stom dat Carlo om 7 uur komt om te trainen terwijl ze bijna gaan eten....wat een organisatie daar..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |