Ze hebben een contract getekend waarin staat dat ze moeten luisteren naar de opdrachten van achter. Doen ze dat niet, dan is dat contractbreuk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:14 schreef Dark het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als je gewoon de hele dag op bed ging liggen?
Als ik de bewoners zo hoor, zijn ze behoorlijk para om te gaan liggen, ze vragen daar toestemming voor en als ze die niet krijgen, doen ze het ook niet,...........dus wat gebeurt er als de bewoners dat toch doen?
Onmiddelijke verwijdering uit de villa?
Maar dan wel morgen of volgende weekquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:15 schreef Dark het volgende:
Als Huub in de buitenwereld hetzelfde zou zeggen tegen Dennis als binnen de villa, zou hij hem een kopstoot geven.
Dat je daar nog tijd voor hebt!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
excuses: hielp . Met sneltypen maak ik vaak domme fouten
Doe voorzichtig!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:19 schreef kleinzusje het volgende:
Oei, gevaarlijk dit
aanrandingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:20 schreef Dark het volgende:
Dennis gaat Huub de volgende keer keihard naaien!
Wat een slijmbal is het toch!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:20 schreef Dark het volgende:
Dennis gaat Huub de volgende keer keihard naaien!
De vliegen in het huis hebben meer karakter dan deze nixnutquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis is toch wel een goeie knul vind ik. Alleen misschien iets minder geschikt voor de Kooi.
Een leeuwenkooi lijkt me geschikter voor Dennis!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis is toch wel een goeie knul vind ik. Alleen misschien iets minder geschikt voor de Kooi.
Het onzinnige gedoe van nix raakt Lieke totaal niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:26 schreef riri het volgende:
zusje van dennix zou vroeger zijn gepest
wat doet dennix met lieke??
Hoe rijmt hij dit met elkaar???
Hetzelfde kun je je ook van Nadia afvragen: vanwaar die focus op hoe zielig en lelijk Lieke is. Het is gemakkelijker je twijfels over jezelf op een ander te projecteren dan ze onder ogen te zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:26 schreef riri het volgende:
zusje van dennix zou vroeger zijn gepest
wat doet dennix met lieke??
Hoe rijmt hij dit met elkaar???
Naatje/Nadir is volledig gestoord.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hetzelfde kun je je ook van Nadia afvragen: vanwaar die focus op hoe zielig en lelijk Lieke is. Het is gemakkelijker je twijfels over jezelf op een ander te projecteren dan ze onder ogen te zien.
Moeilijk. Safaa lijkt me redelijk stabiel maar die weet van zichzelf dat ze het niet lang vol zou houden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Naatje is volledig gestoord.
In hoeverre kan 10 nog enigszins normale mensen krijgen?
Blablablaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:15 schreef Dark het volgende:
Als Huub in de buitenwereld hetzelfde zou zeggen tegen Dennis als binnen de villa, zou hij hem een kopstoot geven.
Die zullen er echt wel zijn. volgens mij ligt dat meer aan de mensen die over de selectie gaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Naatje/Nadir is volledig gestoord.
Om te beginnen in de leiding!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Naatje/Nadir is volledig gestoord.
Je bent een kanjert!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:30 schreef kleinzusje het volgende:
[COS # 2192] Waar ze samen komen staat klaar, ben bezig met de OP
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
Lieke: Echt wel dat die druppels via je ogen in je keel terechtkomen!
Hmm, is dat zo?
De vergadering van zaterdag was een vruchtbaar begin om top down de boel te reorganiseren.quote:
Hoe kan dat nou saaier zijn dat bijvoorbeeld de oeverloze kleutergesprekjes tussen Nadia en Amanda, of het voortdurende rij-gedrag van Amanda en Brian, of het nietszeggende gekwek en geslenter van Dennis.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Normale mensen in DGK, zou dat weer niet te saai worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |