Melissa is vaag, die kan nog tijdelijk weg zijn. Dimitri zou niet meer willen komen na rotopmerkingen aan zijn adres door Amanda en Nadia; die zouden een echte man willen of iets in die trant.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dimitri ook al weg? En what about Melissa?
Volgens mij is ze gewoon op straat gezet door Tien, alleen van do tm zo komen nog butlers, hopelijk komt elly ook weerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat Elly ergens in een jenever delirium ligt en haar roes uitslaapt.
Kim is binnenkort zwanger van Jaap. Die zal niet lang blijven.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:21 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook wegbemoeide zich veel te veel met het spel dus niet zo vreemd.
Misschien dat ze alleen nog op zondag komt maar dat weet niemand.
Donderdag Mitch, Vrijdag Kim, Zaterdag Mitch, Zondag ?.
Ik denk dat je gelijk hebt, als je het praten over stoere plannen die nooit worden uitgevoerd niet meetelt. Misschien voelt hij zich energiek door niet minder dan TWEE confrontaties (ahem) gisteren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Volgens mij is dit het 1e initaitief wat Dennix toond sinds zijn entree in de villa, kan dat kloppen?
Aha, vandaar dat Nadia zo met Dennis in de weer is. Zo echt als hij worden mannen niet meer gemaakt, immersquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
Melissa is vaag, die kan nog tijdelijk weg zijn. Dimitri zou niet meer willen komen na rotopmerkingen aan zijn adres door Amanda en Nadia; die zouden een echte man willen of iets in die trant.
Ze mogen / kunnen bijna niets meer doen , alles is verbodenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:19 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dat hij dat ook zo voelt.
Niemand behalve Huub en lieke durven iets tegen andere bewonrers te ondernemen.
Nix heeft nog van niemand kritiek gehad en Nadia ook niet.
het gaat hun veel te gemakkelijk af allemaal, niemand durft zijn handen aan iets te branden
erg Jammer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:20 schreef riri het volgende:
[..]
jaap is sinds hij met dennix is gaan bonden supersaai geworden...hoe kan het ook anders
Jaap eruit, Safaa erinquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Zo langzamerhand wordt het tijd voor een 'toneelhaak' voor Jaap. Die voert echt niets meer uit en is totaal geen toevoeging meer. Misschien kan er nog een nieuwe ingezet worden waar nog wel wat leven inzit.
ja ik weet het al, 10 keer NIX!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:24 schreef kleinzusje het volgende:
Dennis heeft iets met het cijfer 10
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Dennis nu echt heel lief irritant![]()
Hij is te lief dom voor het spel denk ik![]()
Dacht juist dat dit het was wat JdM voor ogen had met het format DGK!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:19 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Wat dacht je van bedreigingen aan haar adres![]()
VOL, Nowlive, FOK enthousiastelingen die geen normaal leven hebben![]()
Volgens mij was Nadia met elke vrije man in de weer gegaan, desnoods met Jaap als hij de enige was geweestquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat Nadia zo met Dennis in de weer is. Zo echt als hij worden mannen niet meer gemaakt, immers.
elly kwam op maandag en woensdagquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:25 schreef mootie het volgende:
Kwam Elly niet op zondag? Donderdag Kim, vrij, za en zo, 2 keer Mitch, 1 keer Elly.
klodder Jaap zit hem in de zeikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Dennis nu echt heel lief![]()
Hij is te lief voor het spel denk ik![]()
Die komt er dus niet want hij heeft nu de kans op een buikwandcorrectie die betaald wordt door RTL en hij moet 50k afvallenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Zo langzamerhand wordt het tijd voor een 'toneelhaak' voor Jaap. Die voert echt niets meer uit en is totaal geen toevoeging meer. Misschien kan er nog een nieuwe ingezet worden waar nog wel wat leven inzit.
Voortaan, in het nieuwe schemaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:26 schreef Darklight het volgende:
[..]
elly kwam op maandag en woensdag
diktiet kwam op zondag
Het zou ook kunnen, dat Dimitri voor een paar weken bewoner wordt van de villa!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan het ook zijn dat Dimitri op vakantie is?
No doubt about it.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij was Nadia met elke vrije man in de weer gegaan, desnoods met Jaap als hij de enige was geweest![]()
geef hem een barbiepopje...vindt ie vast leuk,kan die lekker kleertjes wisselen en sparen voor nieuwe outfitjesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Dennis nu echt heel lief![]()
Hij is te lief voor het spel denk ik![]()
Hij heeft zeker niet de slimste zetten gezet die hij had kunnen zetten als een schaakspeler zijnde....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap eruit? Nee toch! Hij is de leukste van het stel en het slimste met het spel. Een gezellig dikkertje, hij moet blijven! Zo niet, dan begin ik een actie!
Maar goed, voor hij die 50 kwijt is zijn we zeker 4 maanden verder, en dan moet hij dat gewicht 3 maanden vasthouden voor hij de correctie uberhaupt krijgt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:26 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Die komt er dus niet want hij heeft nu de kans op een buikwandcorrectie die betaald wordt door RTL en hij moet 50k afvallen![]()
een dikke klodder is hetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap eruit? Nee toch! Hij is de leukste van het stel en het slimste met het spel. Een gezellig dikkertje, hij moet blijven! Zo niet, dan begin ik een actie!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:27 schreef riri het volgende:
[..]
geef hem een barbiepopje...vindt ie vast leuk,kan die lekker kleertjes wisselen en sparen voor nieuwe outfitjes
Of een lollie, kan ie lekker zuigen aan DGK_fan als hij op bezoek komtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:27 schreef riri het volgende:
[..]
geef hem een barbiepopje...vindt ie vast leuk,kan die lekker kleertjes wisselen en sparen voor nieuwe outfitjes
Dat weet je pas als de winnaar bekend is. Jaap's wegen zijn schijnbaar ondoorgrondelijk en het gevolg van vele nachtelijke kreten en veel overpeinzingen, gepaard gaande met "ik haat ze!"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:28 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Hij heeft zeker niet de slimste zetten gezet die hij had kunnen zetten als een schaakspeler zijnde....
Ik ben ook bang dat 'tie' niet pastquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Pakt enveloppe, stopt Barbie er in, schrijft adres op............. shittttttttttttttt![]()
Durf niet naar de brievenbus
[afbeelding]
zijn zijn fans net zulke schijters als hijzelf?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Pakt enveloppe, stopt Barbie er in, schrijft adres op............. shittttttttttttttt![]()
Durf niet naar de brievenbus
[afbeelding]
quote:
wel eens van een crematorium gehoordquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Uiteindelijk blijft van hem, net als van ons, ook alleen een geraamte over.
Geen ideequote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:33 schreef riri het volgende:
[..]
zijn zijn fans net zulke schijters als hijzelf?
Maar met dit gewicht is hij sneller een skeletje dan wijquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Uiteindelijk blijft van hem, net als van ons, ook alleen een geraamte over.
Ik zie Melissa ook niet meer hoor.....die was niet echt voor Huub en Lieke.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:39 schreef itsme het volgende:
Mag ik even kotsen op sommige reacties hier? Nee? jammer![]()
![]()
Ik denk nog dat het waar is ook. Alleen anti H& L personeel mag er werken![]()
12,5 kilo per maand is voor Jaap niet te doen, lijkt me. Een gemiddelde van 3/3,5 kilo per week en dat 16 weken lang. De eerste 2 maanden zal het nog wel wel goed gaan, maar iedereen weet, dat afvallen daarna trager verloopt. Hooguit 1 a 2 kilo per week, dan nog een tijd het behaalde resultaat vasthouden,...... wordt dus niks.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar goed, voor hij die 50 kwijt is zijn we zeker 4 maanden verder, en dan moet hij dat gewicht 3 maanden vasthouden voor hij de correctie uberhaupt krijgt.
Hoezo lange termijnplan, hoezo wassen neus.
Er wordt hard aan gewerkt om dat probleem op te lossen lieve schat. Komt goed!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:39 schreef itsme het volgende:
![]()
Elly en Melissa zouden niet meer in DGK mogen komen omdat ze te veel spelinfo geven of Huub groupies zijn?
Volgens mij kun je daar een stadsverwarming een week op laten branden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:41 schreef Borga het volgende:
[quote]Op dinsdag 31 juli 2007 16:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Past dat bij Jaap?
[/quote
zet hem eerst in de slaolie daarna moet het mogelijk zijn om hem in de oven te persen![]()
moet wel op papier, dat komt later in het boek wat sonja gaat verslaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:40 schreef mootie het volgende:
Kan Jaap niet gewoon iets gaan doen ipv parcourtjes en spreadsheets uitwerken?
Wat een onzin . Wat dacht je van Mitch? En was Melissa niet degene die op een terror avond mee helpte met de 6? Elly is hartstikke neutraal , alleen wat grapjes. Zo flauw om te denken dat iedereen achter de schermen daar tegen H&L is , sowieso is er niet een iemand daar die dat regelt maar tientallen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:39 schreef itsme het volgende:
![]()
Elly en Melissa zouden niet meer in DGK mogen komen omdat ze te veel spelinfo geven of Huub groupies zijn?
Na de "aanrandingsaffaire" was Melisa wel degelijk voor Huub en Lieke.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie Melissa ook niet meer hoor.....die was niet echt voor Huub en Lieke.
Die deed eerst mee met de 6 inderdaad maar nadat ze leuk deed tegen H&Len ze een beetje steunden heb ik haar ook niet meer gezien. Misschien wilde ze neit meer mee doen vanwege de aanranding? maar ze was er daarna ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie Melissa ook niet meer hoor.....die was niet echt voor Huub en Lieke.
Melissa staat niet aan een kant , het ene moment stookt ze bij die en het andere moment weer bij andere.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:44 schreef Dark het volgende:
[..]
Na de "aanrandingsaffaire" was Melisa wel degelijk voor Huub en Lieke.
Ze was niet meer te handhaven volgens mij, zeker niet nadat ze in het bijzijn van Amanda het kadootje voor Tamara van Brian open heeft gemaakt (persoonlijk bezit dus).quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Melissa staat niet aan een kant , het ene moment stookt ze bij die en het andere moment weer bij andere.
Pff je lijkt wel iemand van Nowlive ofzo , die zeggen ook allemaal dat het altijd Tien's schuld is en dat hun allemaal tegen H&L zijn , ik verzeker je: het is echt bullshit. ( Niks verkeerd over Nowlive hoor , top site. )quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:53 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Hier hebben ze gezeik mee gehad bij Tien ergo ontslag Melissa![]()
Samen komenquote:
Amanda ligt al een paar uur in bed.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:58 schreef blomst het volgende:
ijn Brian en Amanda in de rust?
huh wat?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:44 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Wat een onzin . Wat dacht je van Mitch? En was Melissa niet degene die op een terror avond mee helpte met de 6? Elly is hartstikke neutraal , alleen wat grapjes. Zo flauw om te denken dat iedereen achter de schermen daar tegen H&L is , sowieso is er niet een iemand daar die dat regelt maar tientallen.
Zijn aan het come togetherenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:58 schreef blomst het volgende:
ijn Brian en Amanda in de rust?
in ieder geval ging er in m'n bovenkamer iets flink mis, caramba hee.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien leeste je het gewoon verkeerd?![]()
mooiste wat er isquote:
Dat zeg je zo gemakkelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:01 schreef wolferl het volgende:
Jaap moet net als ik deed paar jaar geleden.
Gewoon elke dag 2 uurtjes trainen, met een begeleider.
En 3 maaltijden per dag, veel vocht drinken.
Ik viel ook af, het duurde wel anderhalf jaar voordat ik op me streef gewicht was.
even een niveaucheckquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
excuses: hielp . Met sneltypen maak ik vaak domme fouten
Als ik Jaap was zou ik der hand weg duwen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:02 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Het nadia betast Jaap uurtje begint weer.
heb je een mooi liedje vertaald?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:01 schreef kleinzusje het volgende:
Heb ik je teleurgesteld ?![]()
We hebben het bed gedeeld
Vaarwel mijn minnaar
Vaarwel mijn vriend![]()
Bij mij komen dan de type-armen van de laptop in de war.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Of geleidenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:04 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Als ik Jaap was zou ik der hand weg duwen.
op een laptop hoor je dan ook te gaan zittenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Bij mij komen dan de type-armen van de laptop in de war.![]()
12:27 - Nou ja, zo kan het ook!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:58 schreef blomst het volgende:
Zijn Brian en Amanda in de rust?
Gisteren zei hij ook al zoiets. Misschien gaat hij inzien dat 1x per week trainen niet erg opschiet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap wil een momentje met Carlos?
I am a dreamer and when I wake,quote:
huh, wat?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
I am a dreamer and when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be
![]()
Carlos is de rotste niet, als Jaap zijn excuses aanbiedt, dan mag die heus wel weer meetrainen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren zei hij ook al zoiets. Misschien gaat hij inzien dat 1x per week trainen niet erg opschiet?
Ze hebben een contract getekend waarin staat dat ze moeten luisteren naar de opdrachten van achter. Doen ze dat niet, dan is dat contractbreuk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:14 schreef Dark het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als je gewoon de hele dag op bed ging liggen?
Als ik de bewoners zo hoor, zijn ze behoorlijk para om te gaan liggen, ze vragen daar toestemming voor en als ze die niet krijgen, doen ze het ook niet,...........dus wat gebeurt er als de bewoners dat toch doen?
Onmiddelijke verwijdering uit de villa?
Maar dan wel morgen of volgende weekquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:15 schreef Dark het volgende:
Als Huub in de buitenwereld hetzelfde zou zeggen tegen Dennis als binnen de villa, zou hij hem een kopstoot geven.
Dat je daar nog tijd voor hebt!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Doe voorzichtig!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:19 schreef kleinzusje het volgende:
Oei, gevaarlijk dit
aanrandingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:20 schreef Dark het volgende:
Dennis gaat Huub de volgende keer keihard naaien!
Wat een slijmbal is het toch!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:20 schreef Dark het volgende:
Dennis gaat Huub de volgende keer keihard naaien!
De vliegen in het huis hebben meer karakter dan deze nixnutquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis is toch wel een goeie knul vind ik. Alleen misschien iets minder geschikt voor de Kooi.
Een leeuwenkooi lijkt me geschikter voor Dennis!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis is toch wel een goeie knul vind ik. Alleen misschien iets minder geschikt voor de Kooi.
Het onzinnige gedoe van nix raakt Lieke totaal niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:26 schreef riri het volgende:
zusje van dennix zou vroeger zijn gepest
wat doet dennix met lieke??
Hoe rijmt hij dit met elkaar???
Hetzelfde kun je je ook van Nadia afvragen: vanwaar die focus op hoe zielig en lelijk Lieke is. Het is gemakkelijker je twijfels over jezelf op een ander te projecteren dan ze onder ogen te zien.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:26 schreef riri het volgende:
zusje van dennix zou vroeger zijn gepest
wat doet dennix met lieke??
Hoe rijmt hij dit met elkaar???
Naatje/Nadir is volledig gestoord.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hetzelfde kun je je ook van Nadia afvragen: vanwaar die focus op hoe zielig en lelijk Lieke is. Het is gemakkelijker je twijfels over jezelf op een ander te projecteren dan ze onder ogen te zien.
Moeilijk. Safaa lijkt me redelijk stabiel maar die weet van zichzelf dat ze het niet lang vol zou houden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Naatje is volledig gestoord.
In hoeverre kan 10 nog enigszins normale mensen krijgen?
Blablablaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:15 schreef Dark het volgende:
Als Huub in de buitenwereld hetzelfde zou zeggen tegen Dennis als binnen de villa, zou hij hem een kopstoot geven.
Die zullen er echt wel zijn. volgens mij ligt dat meer aan de mensen die over de selectie gaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Naatje/Nadir is volledig gestoord.
Om te beginnen in de leiding!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Naatje/Nadir is volledig gestoord.
Je bent een kanjert!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:30 schreef kleinzusje het volgende:
[COS # 2192] Waar ze samen komen staat klaar, ben bezig met de OP
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
Lieke: Echt wel dat die druppels via je ogen in je keel terechtkomen!
Hmm, is dat zo?
De vergadering van zaterdag was een vruchtbaar begin om top down de boel te reorganiseren.quote:
Hoe kan dat nou saaier zijn dat bijvoorbeeld de oeverloze kleutergesprekjes tussen Nadia en Amanda, of het voortdurende rij-gedrag van Amanda en Brian, of het nietszeggende gekwek en geslenter van Dennis.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Normale mensen in DGK, zou dat weer niet te saai worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |